Да поговорим малко за Burnout-тите

Как да използваме възможностите на един автомобил.

Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 395
Регистриран на: 21.12.2009
Кара: М50+++

Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от Radoslav318i » 02 Фев 2011, 12:12

Здравейте колеги искъм да поговорим тука малко за Burnout-тите, щото на сняг и на мокро горе долу се спрявям ама на сухо нещо ме е страх за съединителя.. :confused:
По принцип не псувам! Майкаму да ебаа , кара ми се ново BMW,. а не втора употреба!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от BULL3T » 02 Фев 2011, 12:24

Radoslav318i написа:Здравейте колеги искъм да поговорим тука малко за Burnout-тите, щото на сняг и на мокро горе долу се спрявям ама на сухо нещо ме е страх за съединителя.. :confused:


Щото много мачкаш спирачката...с по-малко спирачки ще видиш как става работата...
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 395
Регистриран на: 21.12.2009
Кара: М50+++

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от Radoslav318i » 02 Фев 2011, 12:32

Ми точно де като не е натисна много тръгва :mhihi: Пък и някой път немога да си наглася хубаво крака да дам цялата гас :kuku: :D :nono:
По принцип не псувам! Майкаму да ебаа , кара ми се ново BMW,. а не втора употреба!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8317
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от vicho » 02 Фев 2011, 18:53

не бива да се прекалява, тормоза е адския ...

пускай съединителя от 6к рпм, ако искаш да тръгне и не те е страх :smoke:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2807
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от ogata » 02 Фев 2011, 18:59

На мене пък винаги ми е било интересно, каква е техниката. Я някой да каже :roll:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8317
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от vicho » 02 Фев 2011, 20:10

ogata написа:На мене пък винаги ми е било интересно, каква е техниката. Я някой да каже :roll:


левия на съединителя
десния ето така \, е петата газ до 5-6 хиляди оборота а с пръстите леко на спирачката, повтарям, ЛЕКО!
пускаш съединителя рязко :driving:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2807
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от ogata » 02 Фев 2011, 20:14

Да си го кажем направо ... хийл енд тоу ? :roll:

ПП. А колко по-точно леко спирачката ? :mhihi:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8317
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от vicho » 02 Фев 2011, 20:55

ogata написа:Да си го кажем направо ... хийл енд тоу ? :roll:

ПП. А колко по-точно леко спирачката ? :mhihi:


178 нютона :mhihi:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от Делян » 02 Фев 2011, 21:47

Риска за съединителя е голям, за човек, който тепърва свиква да го прави. За начало, докато не си придобил опит почни с наистина супер леко натискане на спирачката, ако колата тръгне, следващият опит малко повече и така докато не налучкаш. Точно няма как да се каже, че на всеки педала на спирачка е с различна чувствителност.
За начало само на широк паркинг и отпред задължително да има място :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 395
Регистриран на: 21.12.2009
Кара: М50+++

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от Radoslav318i » 02 Фев 2011, 21:51

Тва с крака го правих обратното :oops: ама май повече нови опити няма да има, че не ми се смяна съединител после :kuku:
По принцип не псувам! Майкаму да ебаа , кара ми се ново BMW,. а не втора употреба!

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от err0r » 02 Фев 2011, 21:57

Затова в началото е по-лесно да се спре на бърнаут от донът. Върти колата 10-тина секунди за да прегреят задните гуми и накрая я излашкай рязко, за да има време докато спира движението си назад от въртящите се напред гуми, да прецениш какво спирачно усилие трябва да й наложиш, че да не тръгва. Пък и в тоя случай работиш с левия крак върху спирачката.

От 3:15 до края на този клип Вичо прави точно това, което имам предвид. http://www.vbox7.com/play:918eb4c5
И от 00:50 се опитвам аз да направя това, дето обясних. http://www.vbox7.com/play:ef3b3282
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2807
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от ogata » 02 Фев 2011, 22:30

Добре, аз ходих да я пробвам тая хава. Крака беше точно така / - щото обратното .. 46ти номер не влай :mhihi:

1-2 пъти ми се получи, че колата бааавничко тръгваше напред, на фона на свистене на гумА. Обаче не можах да стигна до момента, в който да седи и да пуши и аз да се барам от кеф :mhihi: . Като цяло схванах концепцията, обаче си иска практика.

ПП. От както взех колата, педала на газта нещо заяждаше в началото като го натиснеш ... след 6те "бърнаута" се оправи :weed:
ПП. Без шпер е гадно.. трябва да се позамисля върху въпроса. Ма иначе и едно кръгово го лъзнах де, че не се стърпях :mhihi:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от Делян » 02 Фев 2011, 22:33

Затова в началото е по-лесно да се спре на бърнаут от донът

Даже в тоя случай понякога дори няма нужда от спирачка(когато е без шпер), само пълна газ и седи мирно :)

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от err0r » 02 Фев 2011, 22:42

E, чак без спирачка трудно ще се задържи, ама от донът е бая по-лесно :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2807
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от ogata » 02 Фев 2011, 22:55

А от донът в бърнаут, ква по-точно е схемата, че горното не можах да го схвана :D
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

Следваща

Назад към Майсторско шофиране

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook