E30 1.8 Дрифт
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- S204
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 103
- Регистриран на: 5.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 4-цилиндрово сешоарче
Re: E30 1.8 Дрифт
Без да повтарям мненията на колегите, винаги най-важното нещо е задкормилното устройство. Разбира се дори да си факир зад волана с маломощен двигател трудно ще можеш да се доближиш до представянето на добре подготвените дрифт автомобили (които виждаме по пистите).
В общи линии концепцията на една дрифтачка е: максимално мощен двигател с максимално твърдото окачване.
Въпреки всичко смятам, че автомобилът за които става на въпрос е една добра база и можеш спокойно да си тренираш с него (стига половината коне да не са умрели с годините), да почувстваш колата, макар и с ниска скорост /а ако си начинаещ не ти и трябва да се хвърляш с космически скорости по кривите/. Най-важното нещо е да имаш някакво окачване и подходящи гуми:
Окачването: според бюджета. Максимално твърдо (ако ще е кола за кеф), като изключим китайските боклуци.
Гумите: нископрофилни с максимално малък цолаж - нископрофилната гума се усуква много по-малко и е по-податлива на пробуксуване - по-лесно тръгваш настрани и контролираш положението. За цолажа е ясно. Над 15" дума да не става (лично повече от 14" не те съветвам, въпреки че ниските 14 не са толкова често срещани).
Всичко друго като диференциал с ограничено приплъзване, модифицирани ръчни спирачки и прочие са следващи на дневен ред. Веднага се аргументирам:
ако си наясно как работи диференциалът ще разбереш влиянието на твърдото окачване върху работата му. Имаше една тема "Дрифт без шпер" А другите модификации трябва да дойдат с времето - те ще ти служат като помощни инструменти след като почнеш на чувстваш колата.
И остава само каране и пак каране, най-голямо удоволствие доставя полигонът. Фиш-тейловете по улицата само те правят разноглед какво от коя страна ще удариш - и обикновено на нищо не учат.
Успех!
В общи линии концепцията на една дрифтачка е: максимално мощен двигател с максимално твърдото окачване.
Въпреки всичко смятам, че автомобилът за които става на въпрос е една добра база и можеш спокойно да си тренираш с него (стига половината коне да не са умрели с годините), да почувстваш колата, макар и с ниска скорост /а ако си начинаещ не ти и трябва да се хвърляш с космически скорости по кривите/. Най-важното нещо е да имаш някакво окачване и подходящи гуми:
Окачването: според бюджета. Максимално твърдо (ако ще е кола за кеф), като изключим китайските боклуци.
Гумите: нископрофилни с максимално малък цолаж - нископрофилната гума се усуква много по-малко и е по-податлива на пробуксуване - по-лесно тръгваш настрани и контролираш положението. За цолажа е ясно. Над 15" дума да не става (лично повече от 14" не те съветвам, въпреки че ниските 14 не са толкова често срещани).
Всичко друго като диференциал с ограничено приплъзване, модифицирани ръчни спирачки и прочие са следващи на дневен ред. Веднага се аргументирам:
ако си наясно как работи диференциалът ще разбереш влиянието на твърдото окачване върху работата му. Имаше една тема "Дрифт без шпер" А другите модификации трябва да дойдат с времето - те ще ти служат като помощни инструменти след като почнеш на чувстваш колата.
И остава само каране и пак каране, най-голямо удоволствие доставя полигонът. Фиш-тейловете по улицата само те правят разноглед какво от коя страна ще удариш - и обикновено на нищо не учат.
Успех!
- kokala
- младши ентусиаст
- Мнения: 268
- Регистриран на: 1.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2 - BMW E30 touring
- Мечтае да кара: BMW E30 катафалка
- Детайли за колата: Детайлите са перфектни.
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани