Уроци по дрифт и овладяване на автомобила при занасяне
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Уроци по дрифт
Чакайте, чакайте ся, че се омотах тотално ,а следя темата
Значи да обобщим... какво трябва да направим, ако колата поднесе неочаквано и искаме да я вкараме в пътя, че всеки различно си приказва? Аз лично до сега съм преживявал едно тръгване с вратите и то на кола без блокаж (колата не беше бмв), но и скоростта беше ниска и цялата работа по овладяването беше пускане на газта до край и въртене на геврека..
Значи да обобщим... какво трябва да направим, ако колата поднесе неочаквано и искаме да я вкараме в пътя, че всеки различно си приказва? Аз лично до сега съм преживявал едно тръгване с вратите и то на кола без блокаж (колата не беше бмв), но и скоростта беше ниска и цялата работа по овладяването беше пускане на газта до край и въртене на геврека..
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Уроци по дрифт
BULL3T написа:
..... се научих да разбирам кога точно ми заключва отоворения диф,и се оказа че е много по често от колкото си мислех,особено на сухо....
А мога ли да те цитирам в темата с дрифта и отворения диференциал Надявам се да си разбрал че може да се играе и с отворен диф, не на 100% но върши работа май
П.С. Да не те отчайвам, но очаквай в скоро време да ти се развали отворения диф, след като е почнал да заключва толкова често, обикновено към края на живота си има тези симптоми, които са придружени с много дрифтове, което още повече допринася за счупването
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
Re: Уроци по дрифт
ogata написа:Чакайте, чакайте ся, че се омотах тотално ,а следя темата
Значи да обобщим... какво трябва да направим, ако колата поднесе неочаквано и искаме да я вкараме в пътя, че всеки различно си приказва? Аз лично до сега съм преживявал едно тръгване с вратите и то на кола без блокаж (колата не беше бмв), но и скоростта беше ниска и цялата работа по овладяването беше пускане на газта до край и въртене на геврека..
Значи от моя скромен опит и на моята кола с отворен диф. ,овладяването с ниска скорост(под 50-60км/ч) става като върна газта и дам конта волан.Опитвал съм с много газ и бърза работа с волана и камшиците продължават,тоест се получава няккъф дрифт ,а когато не се навие волана достатъчно бързо в противоположната страна и с много газ се получава завъртане.За високи скорости незнам как е,понеже не съм пробвал,че не съм намирал подходящо място,достатъчно безопасно.Зимата също е най-лесно да се спре поднасянето с връщане на газта и контра волан.Всичко това БЕЗ натискане на спирачка.
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8324
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
- jakson
- ентусиаст
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: Уроци по дрифт
съжалявам за лаичния въпрос , но като стана дума за отворен и затворен диф , каква е разликата ? Какво е едното и какво другото ? За шпер съм чувал и знам какво е . Отворен , обикновения диф ли е ?
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Уроци по дрифт
Отвореният е обикновенният диф, а затвореният се нарича шпер, блокаж на диференциал и т.н.
Ако все пак какво точно прави шпера ти е мъгливо, има достатъчно изписано във форума, което мен ме образова прилично по темата, но за всеки случай виж и това http://www.youtube.com/watch?v=K4Jhruin ... re=related
Ако все пак какво точно прави шпера ти е мъгливо, има достатъчно изписано във форума, което мен ме образова прилично по темата, но за всеки случай виж и това http://www.youtube.com/watch?v=K4Jhruin ... re=related
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Уроци по дрифт
Boyadjiev написа:BULL3T написа:
..... се научих да разбирам кога точно ми заключва отоворения диф,и се оказа че е много по често от колкото си мислех,особено на сухо....
А мога ли да те цитирам в темата с дрифта и отворения диференциал Надявам се да си разбрал че може да се играе и с отворен диф, не на 100% но върши работа май
П.С. Да не те отчайвам, но очаквай в скоро време да ти се развали отворения диф, след като е почнал да заключва толкова често, обикновено към края на живота си има тези симптоми, които са придружени с много дрифтове, което още повече допринася за счупването
цитирай колкото искаш, Иначе знам че ми е на път отоворения диф,затова го заварих.
Пак казвай махаите ги тия отворени дифове,че си мамата трака сега зимата с тех.
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- jakson
- ентусиаст
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: Уроци по дрифт
ogata написа:Отвореният е обикновенният диф, а затвореният се нарича шпер, блокаж на диференциал и т.н.
Ако все пак какво точно прави шпера ти е мъгливо, има достатъчно изписано във форума, което мен ме образова прилично по темата, но за всеки случай виж и това http://www.youtube.com/watch?v=K4Jhruin ... re=related
Колега страхотен клип ! Браво . Благодаря , че го предостави . Всичко е показано супер ясно . Иначе аз знам какво е шпер и неговите качества.
А относно заключването , възможно ли е обикновен диф в завоите да блокира и да става все 1 има шпер ?
- catorse
- Потребител
- Мнения: 8
- Регистриран на: 4.11.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Гумите да си показват теловете...
Re: Уроци по дрифт
[quote="kriso85"]Колега не мисля , че дрифта се "овладява" по форумите или с клипчета от ю-тюб
Отиваш на безопасно място (полигон, плац, равна поляна ) и почваш да пробваш , като предварително си се убедил че не застрашаваш нито себе си , нито някой друг.
Успех и да се похвалиш с някое готино клипче
Колегата е прав,и аз мисля 4е дрифта не се "овладява" той си идва от вътре аз като видя по-готин завой не пропускам да не драсна 1 тегел не6то от вътре си ме кара но като дрифтиш много време няма как да не поодраскаш или тотализираш някоя друга кола,но...тфа е риска на професията
Отиваш на безопасно място (полигон, плац, равна поляна ) и почваш да пробваш , като предварително си се убедил че не застрашаваш нито себе си , нито някой друг.
Успех и да се похвалиш с някое готино клипче
Колегата е прав,и аз мисля 4е дрифта не се "овладява" той си идва от вътре аз като видя по-готин завой не пропускам да не драсна 1 тегел не6то от вътре си ме кара но като дрифтиш много време няма как да не поодраскаш или тотализираш някоя друга кола,но...тфа е риска на професията
- jakson
- ентусиаст
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: Уроци по дрифт
Попаднах на интересно клипче . Вижте сами : http://vbox7.com/play:edd8e586 На 00:53 мин.
Това за мен не са 150 км , а около 80 ако питате мен .
Това за мен не са 150 км , а около 80 ако питате мен .
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8324
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Уроци по дрифт
jakson написа:Попаднах на интересно клипче . Вижте сами : http://vbox7.com/play:edd8e586 На 00:53 мин.
Това за мен не са 150 км , а около 80 ако питате мен .
кво да те питаме? като нямаш представа за скорост (може и да са 30, де да знаеш)
иначе за клипа
- навременна реакция
- голяма доза късмет
коментиран е многократно
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Уроци по дрифт
vicho написа:jakson написа:Попаднах на интересно клипче . Вижте сами : http://vbox7.com/play:edd8e586 На 00:53 мин.
Това за мен не са 150 км , а около 80 ако питате мен .
кво да те питаме? като нямаш представа за скорост (може и да са 30, де да знаеш)
иначе за клипа
- навременна реакция
- голяма доза късмет
коментиран е многократно
Нещо ми става брат, пак съм на твоето мнение Трябва да се стегна май
Он: това е едно на милион късмет и няма общо много много с темата май
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8324
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Уроци по дрифт
Boyadjiev написа:...
стягай се, че е скучно
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- jakson
- ентусиаст
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: Уроци по дрифт
то така излиза , че все 1 питам дали са 80км/ч. Искам да покажа ситуацията за която става на въпрос от самото начало . Аз съм изпадал в такава ситуация обаче да поясня , че и 4те амортисиора бяха изпуснали , беше зимата сутрин рано , пътя мокар и аз бях със зимни гуми . А най-интересното беше , че колата успях да я овладея след поднасянето обаче вече бях страшно близо до бордюра и счупих задната джанта като тя се счупи не от удар с високия бордюр , а от това , че беше на 1-2 мм от него и с периферията на джантата застъргах бордюра , той я засука и отчупи парче от нея ( естествено гумата веднага спадна ) ... беше си доста страшничко .... Обърнете внимание на следните неща : евтини лятни гуми почти износени ; зимно време , ниска температура навън , знаете лятните гуми как се държат на студено ; мокра , кална настилка ( от пясъка който хвърлят зимата) ; изпуснали 4 амортисиора и счупена задна джанта ( ест. и гумата веднага спада ) . Ако щете ми вярвайте ама само като пипнех спирачката колата тръгваще настрани , чувашесе странен звък и вибриране което незнам дали беше от спуканата гума или от абса , а може и от 2те ... Пуснах газта и боравих само с волана и съвсем леко натисках спирачката за да мога все пак да намаля по-бързо тъй като се задаваше завой . Аз вървях само направо и то с огромни усилия от моя страна . Когато видях , че немога да взема завоя и ако продължа така ще се блъсна навих рязко волана на дясно , задницата направи метала и колата тръгна с вратите на страни . Ако нямаше автомобили щях да се отърва само с джанта и полуоска .... обаче за мой касмет 1 бакшиш тръгнал в същия момент без да погледне назад и като чул странни звуци набил спирачка за да види в огледалото какво става и ..... видял огледалото отблизо .... тъпи бакшиши !!!
Затова пуснах и темата . За да се научим как да избегнем подобни ситуации . На клипчето се вижда прекрасно закакво говоря . Хора които се занимават с дрифт биха могли да дадат съвети какво се прави за овладяване на автомобила . Мисля , че темата е полезна за всеки шофьор . Аудито е с предно предавано но не му попречи да занесе . Явно куатрото и безброините системи за сигурност немогат да се борят с физичните закони . Хубаво е обаче поне хора с опит да споделят знанията си за да се избегнат подобни ситуации .
Затова пуснах и темата . За да се научим как да избегнем подобни ситуации . На клипчето се вижда прекрасно закакво говоря . Хора които се занимават с дрифт биха могли да дадат съвети какво се прави за овладяване на автомобила . Мисля , че темата е полезна за всеки шофьор . Аудито е с предно предавано но не му попречи да занесе . Явно куатрото и безброините системи за сигурност немогат да се борят с физичните закони . Хубаво е обаче поне хора с опит да споделят знанията си за да се избегнат подобни ситуации .
Re: Уроци по дрифт
Те хората дет се занимават с дрифт,отдавна са спрели да мислят как се оправя колата след ненадейно поднасяне, а точно обратното-как да я поднесат повече и по-добре Тей че ти остават съветите на аматьорско ниво
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани