Best Motoring - The Drift Bible

Как да използваме възможностите на един автомобил.

Модератори: ge_a, DrivinGGoD, bravo

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Re: Best Motoring - The Drift Bible

Мнение от err0r » 04 Дек 2010, 21:42

Мда. Важното е да си се излегнал и едвам да стигаш волана. Другото са митове и легенди, на които не трябва да се вярва. ;)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: Best Motoring - The Drift Bible

Мнение от BULL3T » 04 Дек 2010, 23:31

err0r написа:Мда. Важното е да си се излегнал и едвам да стигаш волана. Другото са митове и легенди, на които не трябва да се вярва. ;)


Продължавам да не ти разбирам базика? :paranoid:
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

старши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 1564
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Best Motoring - The Drift Bible

Мнение от Boyadjiev » 05 Дек 2010, 0:42

BULL3T написа:
err0r написа:Мда. Важното е да си се излегнал и едвам да стигаш волана. Другото са митове и легенди, на които не трябва да се вярва. ;)


Продължавам да не ти разбирам базика? :paranoid:

Ми колега, след като не разбираш, аз ще ти кажа. Има си основи на "спортното каране" които трябва да ги спазваш, искаш или не искаш, защото неправилното каране може да доведе до ситуации в които ти не можеш да отреагираш както трябва, тъй като нямаш физическата възможност примерно да си преместиш ръцете (да ги оплетеш), породено от неправилно каране. Да не говорим че лесно се губи контрола ако не спазваш поне някакви елементарни "стойки" и начини на накране. Някакви такива мисли нахвърлени набързо по тая тема....
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: Best Motoring - The Drift Bible

Мнение от BULL3T » 05 Дек 2010, 12:14

Boyadjiev написа:
BULL3T написа:
err0r написа:Мда. Важното е да си се излегнал и едвам да стигаш волана. Другото са митове и легенди, на които не трябва да се вярва. ;)


Продължавам да не ти разбирам базика? :paranoid:

Ми колега, след като не разбираш, аз ще ти кажа. Има си основи на "спортното каране" които трябва да ги спазваш, искаш или не искаш, защото неправилното каране може да доведе до ситуации в които ти не можеш да отреагираш както трябва, тъй като нямаш физическата възможност примерно да си преместиш ръцете (да ги оплетеш), породено от неправилно каране. Да не говорим че лесно се губи контрола ако не спазваш поне някакви елементарни "стойки" и начини на накране. Някакви такива мисли нахвърлени набързо по тая тема....


За мен седалката е най-важното. Първо преди да седна да карам,седалката си я глася,поне 5 минути,докатоя най-накрая не ме блокира напълна и ми дава да мърдам на никъде. От там аз винаги карам близко до волана за да мога да го хвана по добре,взавсимост как ми е най-удобно.Карам както казах,защото ползвам ръчната и сменям скоростите непрекъснато.

По принцип няма никакво значение за мен това,щото си дрифтя добре и си ми е кеф. Сорри ама няма да си държа ръцете на 2 без 10 като дрифтя.
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

FiRe WaLK WiTh Me !
Аватар
Мнения: 4203
Регистриран на: 23.03.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: винаги с усмивка :)
Детайли за колата: 316is touring - Виолетка

Re: Best Motoring - The Drift Bible

Мнение от SpUd3r » 05 Дек 2010, 12:20

Освен с корито не знам как го правиш номера "да се блокираш напълно". Дори и с рекарото на 30-та, което е доста удобно, пак се държа за волана да не изпадам от вратата :mhihi:
Преди с 3 точковите колани беше малко по-добре, но пак шаваш насам-натам. И все пак правилния и по-безопасен начин за каране си е с две ръце, каквото и да си говорим ;)
Tux0 Ca !
Изображение

старши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 1564
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Best Motoring - The Drift Bible

Мнение от Boyadjiev » 05 Дек 2010, 12:51

Радвам се че си караш както си можеш и ти е кеф, но това не е просто правилно... Познай защо състезателите държат волана с 2 ръце, защо са с 4 точкови колани, защо сядат в корита, защо имаш предварителен захват преди завой, heel & toe, clutch kick, faint и така нататък... Тези техники на каране се изучават не случайно, това са утвърдени начини за постигане на НЕЩО. Правилното каране е да можеш да си овладял тези техники, това са "базови" техники, след това можеш да си ги модифицираш за по свой си начин, но без основата няма как да стане. Ти пак може да си поднасяш на някое завойче, ама точно в момента в който ти дойде някаква непредвидена неравност, повече вода на пътя, да не казвам дупка, пясък и така нататък, с една ръка на волана ще ти е много трудно изобщо да не се удариш, като с едно рязко и прецизно завъртане на волана в правилната посока (което може да стане само със състезателна техника на каране с 2 ръце) можеш да си продължиш с вратите...
Като ти се случи ще разбереш. И аз започнах с 1та ръка пици да точа, само че при мен имаше кой да ме спре почти веднага и сега просто като знам каква е разликата съм длъжен да те посъветвам да започнеш да караш "правилно" :yes:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Re: Best Motoring - The Drift Bible

Мнение от err0r » 05 Дек 2010, 13:39

SpUd3r написа:Освен с корито не знам как го правиш номера "да се блокираш напълно". Дори и с рекарото на 30-та, което е доста удобно, пак се държа за волана да не изпадам от вратата :mhihi:

Има един начин, ще ти покажа. ;)
Изображение

луд с палатка
Аватар
Мнения: 1159
Регистриран на: 17.03.2007
Местоположение: Sofia
Кара: Хората да залягат
Детайли за колата: кихащо кабрио

Re: Best Motoring - The Drift Bible

Мнение от ТУРБО » 05 Дек 2010, 18:56

err0r написа:
SpUd3r написа:Освен с корито не знам как го правиш номера "да се блокираш напълно". Дори и с рекарото на 30-та, което е доста удобно, пак се държа за волана да не изпадам от вратата :mhihi:

Има един начин, ще ти покажа. ;)

Ах ти хитрецо :winky:
Твоя начин е хитър само,че при мен е неприложим защото седалката трябва да ми е плътно назад!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4374
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Best Motoring - The Drift Bible

Мнение от Dirty M5 driveR » 06 Яну 2011, 14:20

Някой хора просто трябва да научат що е дрифтинг :) Че всичко се прави с определена цел. Че факторите за добър дрифт са страшно много - позиция на седалката, волана, и т.н. Аз примерно съм си нагласил седалката (е36, рекаро) по следния начин: максимално надолу, облегалката под ъгъл приблизително 90 градуса спрямо седалката, достатъчно напред, за да може ръцете ми да са сгънати почти под прав ъгъл, когато хвана волана на 9 и 3 часа (което е възможно най-правилната позиция на ръцете върху волана). Имайки предвид, че волана ми е фабричен, за да изпълня условието лактите да са сгънати на 90 градуса, съм принуден седалката да е малко по-напред отколкото трябва (т.е. краката ми не са точно изпънати когато натисна педалите), но мисля че това е въпрос на свикване. Естествено след като си сложа дълбок волан, ще върна седалката малко назад. Опитвал съм други позиции... който каквото да казва - просто не е същото. Относно въртенето на волана с 2 ръце... убедих се, че контрола е максимален. Понякога постигам същия ефект и с една ръка, но идва момент в който се чувстваш несигурен, и така или иначе го хващаш и с двете. И друго - някой по-горе беше казал, че със гледане не се учи... далеч не съм съгласен с това. Имам наблюдения върху себе си (многократно съм гледал по клипове и насам-натам как го правят професионалистите), и върху мои познати, които се опитват да направят нещо без да са запознати... просто не им се получава. Защото както казах - за всичко си има причина.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: AvGo's Devil
Мечтае да кара: дълго

Re: Best Motoring - The Drift Bible

Мнение от AVGO » 06 Яну 2011, 15:00

Dirty M5 driveR написа:Някой хора просто трябва да научат що е дрифтинг :) Че всичко се прави с определена цел. Че факторите за добър дрифт са страшно много - позиция на седалката, волана, и т.н. Аз примерно съм си нагласил седалката (е36, рекаро) по следния начин: максимално надолу, облегалката под ъгъл приблизително 90 градуса спрямо седалката, достатъчно напред, за да може ръцете ми да са сгънати почти под прав ъгъл, когато хвана волана на 9 и 3 часа (което е възможно най-правилната позиция на ръцете върху волана). Имайки предвид, че волана ми е фабричен, за да изпълня условието лактите да са сгънати на 90 градуса, съм принуден седалката да е малко по-напред отколкото трябва (т.е. краката ми не са точно изпънати когато натисна педалите), но мисля че това е въпрос на свикване. Естествено след като си сложа дълбок волан, ще върна седалката малко назад. Опитвал съм други позиции... който каквото да казва - просто не е същото. Относно въртенето на волана с 2 ръце... убедих се, че контрола е максимален. Понякога постигам същия ефект и с една ръка, но идва момент в който се чувстваш несигурен, и така или иначе го хващаш и с двете. И друго - някой по-горе беше казал, че със гледане не се учи... далеч не съм съгласен с това. Имам наблюдения върху себе си (многократно съм гледал по клипове и насам-натам как го правят професионалистите), и върху мои познати, които се опитват да направят нещо без да са запознати... просто не им се получава. Защото както казах - за всичко си има причина.


Айде, ще сложа един шпер и мене ще ме научиш :mhihi:
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 21.05.2011

Re: Best Motoring - The Drift Bible

Мнение от kriso_1996 » 14 Сеп 2011, 9:47

Филмчето е перфектно гледал съм го 4-5 пъти и много ми харесва!

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 4.02.2007

Re: Best Motoring - The Drift Bible

Мнение от InFeRnaL`AnGeL » 13 Ное 2011, 14:03

Клипчето е много полезно... Не можах да го намеря като торент в нета, дали някой ще може да услужи с линк ? :oops:
I don't believe in a god that I need to worship
I don't believe that I need to get down on my knees
I don't believe that a voice from above can help me
I only believe in what I can see and the things that I can achieve

Предишна

Назад към Майсторско шофиране

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook