ПОДАВАНЕ НА МЕЖДИННА ГАЗ ПРИ СПИРАНЕ
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
62 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Аз напълно споделям мнението на Дъ шеф.И аз го права така: свободна - пускам съединителя - газ - натискам съединителя отново и след това вкарвам на скорост. Между другото един приятел който кара Е34 2.0, то това няма значение де, но той като го прави от по-ниска към по-висока предвка, не пуска газта. Знам че вие говорите за обратния случай от по-висока, към по-ниска предавка, но ви споделям (верно чужд, но опит) как прави той!
П.С. Опа извинявайте нещо ми се скапа нета и съм го пратил 2 пъти, но не иска да се трие
П.С. Опа извинявайте нещо ми се скапа нета и съм го пратил 2 пъти, но не иска да се трие
_!_
Сфинявам се
Абу братя РОМИ, сфиняфам са, чи така съ нъместВъм ама само да повторя за неразбралите.
МЕЖДИННА ГАЗ ПРИ СПИРАНЕ СЕ ИЗПОЛЗВА ЗА ПО-ЛЕСНО ПРЕВКЛЮЧВАНЕ НА СКОРОСТИТЕ, ПОНЕЖЕ АКО СЕ ОПИТАТЕ ДА ВКЛУЧИТЕ ОТ 3 ПРЕДАВКА НА 4000 ОБОРАТА НА 2 ПРЕДАВКА, БЕЗ ПОДАВАНЕ НА МЕЖДИННА ГАЗ НЯМА ДА СТАНЕ. Причината за това е, че синхронизатори непозволяват да се включи предавката, абе вие може да я включите ама ибафате скоростната кутия, пък нали знаете, че не е ефтина.
b2, много е просто. Като се прибера по Нова Година, ще се чуем. Надявам се да съм взел новият баварец и ще ти покажа за какво става дума. Пък и твоят ще трябва да е готов.
МЕЖДИННА ГАЗ ПРИ СПИРАНЕ СЕ ИЗПОЛЗВА ЗА ПО-ЛЕСНО ПРЕВКЛЮЧВАНЕ НА СКОРОСТИТЕ, ПОНЕЖЕ АКО СЕ ОПИТАТЕ ДА ВКЛУЧИТЕ ОТ 3 ПРЕДАВКА НА 4000 ОБОРАТА НА 2 ПРЕДАВКА, БЕЗ ПОДАВАНЕ НА МЕЖДИННА ГАЗ НЯМА ДА СТАНЕ. Причината за това е, че синхронизатори непозволяват да се включи предавката, абе вие може да я включите ама ибафате скоростната кутия, пък нали знаете, че не е ефтина.
b2 написа:Значи от всичко написано дотук излиза, че тая "междинна газ" дето е без двойното амбреиране , т.е. да дадеш малко газ без да си пуснал съединителя все едно нищо не правиш, така ли?
ЕДИТ: а, да, не е нищо а всъщност се пазиш от нежелано блокиране на двигателните колела, защото и аз съм го чувствал при голяма разлика в оборотите особено на мокро задницата си тръгва...
b2, много е просто. Като се прибера по Нова Година, ще се чуем. Надявам се да съм взел новият баварец и ще ти покажа за какво става дума. Пък и твоят ще трябва да е готов.
Бръм, бръм, бръм.......скръц, скърц, скръц............. ! Бах маааамуу някои да има нови гуми?!?
- нино
- младши ентусиаст
- Мнения: 290
- Регистриран на: 24.09.2005
- Местоположение: София Люлин
- Пол: Мъж
- Кара: 89 BMW 320i
- Мечтае да кара: E 30 M3 EVO ///
Re: Сфинявам се
[quote="HAMANN"]Абу братя РОМИ, сфиняфам са, чи така съ нъместВъм ама само да повторя за неразбралите.
МЕЖДИННА ГАЗ ПРИ СПИРАНЕ СЕ ИЗПОЛЗВА ЗА ПО-ЛЕСНО ПРЕВКЛЮЧВАНЕ НА СКОРОСТИТЕ, ПОНЕЖЕ АКО СЕ ОПИТАТЕ ДА ВКЛУЧИТЕ ОТ 3 ПРЕДАВКА НА 4000 ОБОРАТА НА 2 ПРЕДАВКА, БЕЗ ПОДАВАНЕ НА МЕЖДИННА ГАЗ НЯМА ДА СТАНЕ. Причината за това е, че синхронизатори непозволяват да се включи предавката, абе вие може да я включите ама ибафате скоростната кутия, пък нали знаете, че не е ефтина.
Синхронизаторите не позволяват да се включи предавката
Пилотите превключват с междинна газ защото са с правозъбни ск.кутии които НЯМАТ синхронизатори.
МЕЖДИННА ГАЗ ПРИ СПИРАНЕ СЕ ИЗПОЛЗВА ЗА ПО-ЛЕСНО ПРЕВКЛЮЧВАНЕ НА СКОРОСТИТЕ, ПОНЕЖЕ АКО СЕ ОПИТАТЕ ДА ВКЛУЧИТЕ ОТ 3 ПРЕДАВКА НА 4000 ОБОРАТА НА 2 ПРЕДАВКА, БЕЗ ПОДАВАНЕ НА МЕЖДИННА ГАЗ НЯМА ДА СТАНЕ. Причината за това е, че синхронизатори непозволяват да се включи предавката, абе вие може да я включите ама ибафате скоростната кутия, пък нали знаете, че не е ефтина.
Синхронизаторите не позволяват да се включи предавката
Пилотите превключват с междинна газ защото са с правозъбни ск.кутии които НЯМАТ синхронизатори.
INTERSCAN RALLY TEAM
:)
НИНО съгласен съм с теб. Ама нали се сещаш, че моят бивш баварец не беше с правозъбна ск. кутия. Все още си ползвам стандартната. Няма пари за такива работи.
Но все пак си предпочитам да превключвам с междинна газ отколкото напрво да ръгна по малкия "венец".
Но все пак си предпочитам да превключвам с междинна газ отколкото напрво да ръгна по малкия "венец".
Бръм, бръм, бръм.......скръц, скърц, скръц............. ! Бах маааамуу някои да има нови гуми?!?
- petio
- младши ентусиаст
- Мнения: 270
- Регистриран на: 23.02.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 550d xdrive
Момчета по мое мнение и по съвет на стари шофьори междинната газ при сваляне на предавките щади както скоростната кутия така и съединителя и гумите. Значи при междинна газ съединителя изкарва два пъти повече отколкото ако ръгате предавките като на електронна игра. Отделно вече е ефектното и плавно превключване на скоростите което оставя впечатление на околните за майсторско шофиране. А при дизеловите автомобили е повече от препоръчително, освен ако не мислите скоро да го продавате.
- kay
- просветлен
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Аз не ги разбирам много тия работи, ма да споделя... изравняването на оборотите при смяната на предавки помага за много неща - щади синхронизаторите в скоростната кутия при свирепо каране или пък прави възможна смяната при кутии с прави зъби; помага да се държи двигателя във високи обороти при спиране (по-добър engine braking, състезателите много разчитат на тоя ефект); помага да се балансира по-добре колата в завоя (щото състезателите обикновено спират и завиват едновременно, ако превключиш надолу без газ може да блокираш задните гуми... лошо); помага също да е "в обороти" двигателя за да има ефект като смачкаш газта на изхода от завоя... ма за простосмъртните кат нас - само шум вдига и те кара да се чувстваш като велик пилот зад волана (в което няма нищо лошо )
- Gentsa
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 238
- Регистриран на: 21.12.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320i
- Мечтае да кара: Hummer, Mustang
Re: Сфинявам се
нино написа: Синхронизаторите не позволяват да се включи предавката
Пилотите превключват с междинна газ защото са с правозъбни ск.кутии които НЯМАТ синхронизатори.
не знам за пилотите,ама качи се да караш Газка,тя няма синхронизатори.При нея кое пречи да се свалят (а понякога и да се качват) предавките тогава?
- Gentsa
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 238
- Регистриран на: 21.12.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320i
- Мечтае да кара: Hummer, Mustang
- нино
- младши ентусиаст
- Мнения: 290
- Регистриран на: 24.09.2005
- Местоположение: София Люлин
- Пол: Мъж
- Кара: 89 BMW 320i
- Мечтае да кара: E 30 M3 EVO ///
Re: Сфинявам се
Gentsa написа:нино написа: Синхронизаторите не позволяват да се включи предавката
Пилотите превключват с междинна газ защото са с правозъбни ск.кутии които НЯМАТ синхронизатори.
не знам за пилотите,ама качи се да караш Газка,тя няма синхронизатори.При нея кое пречи да се свалят (а понякога и да се качват) предавките тогава?
На Газ 53А съм взел книжка. В с.Виноградец три години ни учеха да я разглобяваме, зглобяваме и
п.с.Газката ИМА СИНХРОНИЗАТОРИ
INTERSCAN RALLY TEAM
Добре вече мисля е ясно за всички защо е тази межнинна газ,но има нещо друго.Ако от сериозно натисната 4-та искаш да свалиш на втора,за да вземеш остър завой,защо сваляш 4->3->2 и изпълняваш всичките гореспоменати неща ДВА пъти вместо:от 4-та(5000об.),само спирачки до 1500об./мин.->съединител->газ->направо втора->пускаш съединител и спирачка->завоя .С една дума не 4->3->2 ,а 4->2....
Второ пробвали ли ли сте да не пускатае газта като ускорявате?
Второ пробвали ли ли сте да не пускатае газта като ускорявате?
- mr_petroff
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 229
- Регистриран на: 4.12.2005
- Кара: FIAT DUKATO HYMER и друга скрап
- Мечтае да кара: BMW 2002 tii
- Дилян Пенчев
- E30 Fanatic!
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
TheStig написа:Второ пробвали ли ли сте да не пускатае газта като ускорявате?
аз съм пробвал Да ти кажа файда освен да скапваш съединителя почти няма
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече ))
62 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани