ПОДАВАНЕ НА МЕЖДИННА ГАЗ ПРИ СПИРАНЕ

Как да използваме възможностите на един автомобил.

Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD

Красива и екстремна
Аватар
Мнения: 486
Регистриран на: 14.12.2004
Местоположение: Варна
Пол: Жена
Кара: bmw 328

Мнение от bawarka » 26 Апр 2005, 13:11

майсторски работи
Последна промяна bawarka на 07 Окт 2006, 0:00, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 542
Регистриран на: 27.06.2002
Местоположение: София

Мнение от july`s » 26 Апр 2005, 15:18

аз пак не разбрах, за какво натискате газта, докато е натиснат и съединителя?

т.е. за какво е упражнението: съединител, газ, предавка надолу, пускаме съединител?

btw, отговор не искам (поне не в темата, тя вече според мен е достатъчно ясна, 10x to the Boss)
<br>
br

Петко ///M големия
Аватар
Мнения: 2369
Регистриран на: 1.12.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 330xd / Mini Cooper S

Мнение от BMW///M-ma6inata » 26 Апр 2005, 16:55

ivo написа:
BMW///M-ma6inata написа:и таа първа неще да влезе с над 3км/ч :help:

:idea: Първа трябва да подадеш малко гаz докато я включваш и си влиzа екстра като си в движение ;)

Пробва съм 100 пъти, неще :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 26 Апр 2005, 17:13

ма пускаш ли съединителя като даваш газ на неутрална? :)
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4216
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 26 Апр 2005, 17:16

july`s мога да кажа една ситуация в която това упражнение има полза(ясно е че при нормално каране си е пълна глупост),но при едно по-агресивно(доста агресивно ако трябва да съм честен) каране по отсечка с завои,при който постоянно трябва да използваш предавка надолу има много голямо значение.....ако имаш хубав съединител и просто свали една предавка(тоест направиш:съед. ,2-ра ,пускаш съед) има голям шанс да ти блокират задните гуми(ако си на кола с задно,за предно незнам не съм си играл да пробвам),след което колата тръгва на врати!!!!(лошото е че когато се случи за пръв път може човек да се шашне и да изпусне колата,аз имах късмета и я увладях)....та тази маневра"съединител, газ, предавка надолу, пускаме съединител" е за това да предпази блокирането на гумите!

надявам се да си ме разбрал ;)
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 542
Регистриран на: 27.06.2002
Местоположение: София

Мнение от july`s » 26 Апр 2005, 20:08

оки, само дето според мен правилното
съединител, нулева, пускаме съединител, газ, съеднитиел, по-ниска...

май ще трябва alx да ни просветли, :lol:

п.с. (при мене като пробвам без да съм на нулева и с пуснат съединител, само стърже, ползотворен ефект йок...)

а иначе гумите бегат настрани, щото им идва множко разликата в оборотите за единица време :mhihi: ама аз пак си мисля че по горния описан начин ще се овладее ефекта...
<br>
br

Петко ///M големия
Аватар
Мнения: 2369
Регистриран на: 1.12.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 330xd / Mini Cooper S

Мнение от BMW///M-ma6inata » 26 Апр 2005, 21:29

b2 написа:ма пускаш ли съединителя като даваш газ на неутрална? :)

Да :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4216
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 26 Апр 2005, 21:42

че е по-правилно сигурно е така,но пък е доста бърз другия начин(а като караш агресивно никога не ти стига времето)....ако си гледал някое филмче на Best Motoring,там правят точно това съединител ,спирачка ,чуква газта, сменя скорост и пуска съединителя....
п.с. (при мене като пробвам без да съм на нулева и с пуснат съединител, само стърже, ползотворен ефект йок...)


това не го разбрах?....
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 1.04.2005

Мнение от Dreamer » 27 Апр 2005, 10:29

BMW///M-ma6inata написа:
ivo написа:
BMW///M-ma6inata написа:и таа първа неще да влезе с над 3км/ч :help:

:idea: Първа трябва да подадеш малко гаz докато я включваш и си влиzа екстра като си в движение ;)

Пробва съм 100 пъти, неще :help:

В движение на нулева форсираш с отпуснат съединител до обороти на които би се движила колата с включена съответната предавка (примерно 1-ва, 30 км/ч :arrow: 3000 об.), натискаш съединител и требва да влезе. така може и на 50 да вкараш 1-ва 8) Просто трябва да прецениш с колко газ. Като новобранец, на баща ми на волгата (знаете за къв камион иде реч :mhihi: ) бех се научил да връщам от 4-а до 1-ва даже без съединител, само с междинна газ.

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 27 Апр 2005, 14:22

july`s написа:оки, само дето според мен правилното
съединител, нулева, пускаме съединител, газ, съеднитиел, по-ниска...



Да бе, така е. Аз не го писах, защото си мислех, че се подразбира от само себе си. Ако не си пуснал съединителя няма връзка м/у ДВГ и първичния вал на трансмисията и тогава наистина няма файда. А логиката е точно с подаването на газ да се завърти първичния вал с обороти близки до тези на вторичния.
Изображение

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Мнение от DrivinGGoD » 27 Апр 2005, 16:03

TheBoss написа:
july`s написа:оки, само дето според мен правилното
съединител, нулева, пускаме съединител, газ, съеднитиел, по-ниска...



Да бе, така е. Аз не го писах, защото си мислех, че се подразбира от само себе си. Ако не си пуснал съединителя няма връзка м/у ДВГ и първичния вал на трансмисията и тогава наистина няма файда. А логиката е точно с подаването на газ да се завърти първичния вал с обороти близки до тези на вторичния.


Идеята на подаването на междинна газ не е да се вкара по-лесно предавката а да не се получава голяма разлика между оборотите на колелата и на вала,която разлика води до моментно блокиране на колелата!При натиснат съединител първичният вал при преминаване между скоростите остава изолиран и си се върти сам по инерция така че е много лесно да бъде развъртян от двигателя или от колелата!Така при маневрата съединител :arrow: газ :arrow: по-ниска предавака :arrow: пускане на съединителя се получава изравняване на оборотите на двигателя с тези на първичния вал на скоростите(който вече след превключването е развъртян от вторичния) което смекчава смяната,вместо да се получи въпросното блокиране след пускането на съединителя!За развъртането на първичния вал се грижат синхронизаторите,които ако са в ред нямат проблеми да правключат съответната предавка дори при гранични за нея обороти!Когато обаче те не се справят със задачата си се налага двойното амбреиране!
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 674
Регистриран на: 12.08.2004
Пол: Мъж

Мнение от blqsu4ko » 23 Юни 2005, 20:35

Абе незнам дали някой г ое обяснил ама просто нямах търпение да изчета мненията...Тва спиране с газта не се ли прави с идея да излезеш от завоя или при тръгването с въртящи гуми?А в завой-да не губиш оборотите..много по добре излиза така...
Live it like you Love it

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 25 Юни 2005, 12:15

момчета това не са зиловете в казармата .
Тези фатки за оборотите са само при маломощни мотори за другите няма значение .Правилото е до средата на завоя спирачка после само газ , ако ти е слабичка колата връщаш предавка за да държиш оборотите.
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 3946
Регистриран на: 8.12.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Ford Ranger 2019
Мечтае да кара: corvette c7 zr1

Мнение от N.Mihaylovski » 25 Юни 2005, 14:42

така да споделя малко лични впечатления значи мойта кола е доста
ограничена от към на коне та с подаване на междинна газ сатва доста добре в завой хем си имам и мощност да си продължа движението
и да ускорявам.А ако не дам междинна газа ми падат оборотите и после има да набирам :evil: :evil: а па и като върна една скорост надоло с междинна газ не ми спира колата
Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3

ПредишнаСледваща

Назад към Майсторско шофиране

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook