то това май е дискутирано, ама нямам спомен

Как да използваме възможностите на един автомобил.

Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 542
Регистриран на: 27.06.2002
Местоположение: София

то това май е дискутирано, ама нямам спомен

Мнение от july`s » 25 Фев 2003, 11:12

става въпрос за ситуация, когато едното от задвижващите колела буксува и съответно на другото нема никой:)

с прилагане на спирачно усилие върху задвижващите колела (за вас ръчна, мен не ме питайте, добре че не се наложи:), се изравнява горе долу прехвърлянето на момента към тях и това което е на сухо вече получава някакъв момент :D и може и да отлепи
<br>
br

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6614
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: I6, V6
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 26 Май 2004, 12:41

.
Последна промяна steeN на 06 Сеп 2019, 17:25, променена общо 1 път
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.

Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4216
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 26 Май 2004, 13:05

какво имаш предвит ,когато си в завой едната гума превърта как да накараме и другата ли да превърти и да поднесе съответния мост,ако е така на задно може да стане като натиснеш съед и го пуснеш бързо после...
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6614
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: I6, V6
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 26 Май 2004, 13:34

.
Последна промяна steeN на 06 Сеп 2019, 17:25, променена общо 1 път
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.

Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4216
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 26 Май 2004, 14:05

ако си в кал и дръпнеш ръчна едвали ще излезеш .....
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 26 Май 2004, 14:52

Това е проблем на отворения диференциал и няма как да го решиш само с прилагане на спирачка... за съжаление. БМВ и други производители имат ЕБД, което е електронен заместител на шпер диференциала. Тази система работи чрез спирачките, обаче като я прилага само на колелото, което боксува. Може би ще стане нещо ако и двете колелета се блокират частично със спирачката, но ме съмнява. Ако си с предно, може да опиташ да натиснеш газ и спирачка едновременно с десния крак, както при подаване на междунна газ ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 542
Регистриран на: 27.06.2002
Местоположение: София

Мнение от july`s » 28 Май 2004, 11:04

kay, да само че като си със задно, по-добре ръчна...

със лека спирачка, изравняваш донякъде натовареността на колелетата, не казвам че ще действа като блокиран диф, ама все пак ще намали разликата в натоварванията на колелетата.. или поне така си мисля :lol:
<br>
br

master of the force
Аватар
Мнения: 5578
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 24 Юни 2004, 15:34

мда.. устройството дето помага при затъване със отворен диф не е ебд а се нарича гсм ;)

излизането със ръчна е умряла работа- най-много да си изтриеш задните накладки или да си изкривиш дисковете ако си със дискове..
алекс
трабант 601с
разни други возила

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 5.03.2003
Местоположение: Sofia i drugi
Пол: Мъж
Кара: E90LCI и E30 Cabrio

Re: то това май е дискутирано, ама нямам спомен

Мнение от Dr.Schnaps » 26 Юни 2004, 14:49

july`s написа:става въпрос за ситуация, когато едното от задвижващите колела буксува и съответно на другото нема никой:)

с прилагане на спирачно усилие върху задвижващите колела (за вас ръчна, мен не ме питайте, добре че не се наложи:), се изравнява горе долу прехвърлянето на момента към тях и това което е на сухо вече получава някакъв момент :D и може и да отлепи

То тая тема ве4е не е актуална 4е няма сняг, но една малка поправка.
При симетри4ния междуколесен диференциал момента на двете колела е еднакъв. Това което се променя с въртенето на колелото е разпределението на мо6тността. Разликата е малка но важна.
Например за6тото при 6пера моментите са разли4ни. Трие6тия момент се прибавя към стоя6тото колело и се отнема от превърта6тото колело. И така си ра3менят ролите ако сцеплението им е с малки разлики.
:arrow: "Хората си купуват неща, от които не се нуждаят, с пари, които не притежават, за да впечатлят хора, които не харесват."
:arrow: "Независимо колко добрини или колко злини си направил през живота си, броя на хората, които ще дойдат на погребението ти зависи основно от времето."
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

Назад към Майсторско шофиране

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook