Burn out

Как да използваме възможностите на един автомобил.

Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1014
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е34 520 touring
Мечтае да кара: Е30 М3 и Lancia Delta integrale evo 16v

Burn out

Мнение от M-TEAM » 31 Мар 2005, 10:44

я ми кажете как да я накарам и двете гуми да ги пали ,щот само едната не става ефектно,пък и мотора ми не е от най-големите 1.6 М40 :uups: иначе прай дупка в асфалта :lol:
BMW E30 M3-one dream
skype-bmwpower5555

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 682
Регистриран на: 28.01.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530iA Touring
Мечтае да кара: e3-е39
Детайли за колата: 2001

Мнение от dankata » 31 Мар 2005, 10:58

Явно ще ти трябва шпер, за да запалиш и двете.
Ето ти една тема дето е обяснено що е това шпер, а в нея има линк към същината на нещата :arrow:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=2414&highlight=%F8%EF%E5%F0

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1014
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е34 520 touring
Мечтае да кара: Е30 М3 и Lancia Delta integrale evo 16v

Мнение от M-TEAM » 31 Мар 2005, 11:08

е шефе аз знам ко е шпер :D прости искам да питам ако има няква техника как да ги запаля без шпер :shock: щото един път видях същото БМВ да ги пали пък ми казаха че нямало шпер :help:
нека някой да каже ква е тайната :mhihi: :mhihi: :mhihi:
BMW E30 M3-one dream
skype-bmwpower5555

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 31 Мар 2005, 13:58

Тайната е,че ти требе много пауар... ;)
Изображение
Driver's Racing Team

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1014
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е34 520 touring
Мечтае да кара: Е30 М3 и Lancia Delta integrale evo 16v

Мнение от M-TEAM » 31 Мар 2005, 14:31

lowdriver написа:Тайната е,че ти требе много пауар... ;)

ами ако си откача задните спирачки :mhihi:
BMW E30 M3-one dream
skype-bmwpower5555

Доктор на БМВ науките
Аватар
Мнения: 1854
Регистриран на: 9.02.2004
Местоположение: В хасиенда на края на града
Пол: Мъж
Кара: 400 коня и едно магаре зад волана

Мнение от Vasilen » 31 Мар 2005, 14:36

M-TEAM написа:ами ако си откача задните спирачки :mhihi:

Ми ша кандидадстваш за Дарвиновите награди ... кофтито е че дори няма и да я спечелиш :mhihi:
May the BMW force be with you!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 870
Регистриран на: 14.01.2004

Мнение от vlad0 » 31 Мар 2005, 15:21

Vasilen написа:
M-TEAM написа:ами ако си откача задните спирачки :mhihi:

Ми ша кандидадстваш за Дарвиновите награди ... кофтито е че дори няма и да я спечелиш :mhihi:


това награда за най-тъпа смърт ли беше :?:

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 31 Мар 2005, 16:25

давам уроци/частно/ :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

master of the force
Аватар
Мнения: 5578
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 31 Мар 2005, 18:21

можеш разбира се...

просто като въртиш, със левия крак леко натисни спирачката- тогава тръгва и другата гума. проблема е че може да ти светнат задните апарати/дискове... не е здравословно да се прави дълго време.
алекс
трабант 601с
разни други возила

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1014
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е34 520 touring
Мечтае да кара: Е30 М3 и Lancia Delta integrale evo 16v

Мнение от M-TEAM » 31 Мар 2005, 18:22

кат спра да оставям по 50ст. на всяко тръгване ша събера пари и ша доида :lol:
ама аз да си питам ако в последствие започна да отпускам леко спирачката дали няма да почне да върти на място без да тръгна :mhihi:
ако знайте ква технология имам на задните спирачки може да ме псувате цял живот :uups:
BMW E30 M3-one dream
skype-bmwpower5555

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1014
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е34 520 touring
Мечтае да кара: Е30 М3 и Lancia Delta integrale evo 16v

Мнение от M-TEAM » 31 Мар 2005, 18:26

alx написа:можеш разбира се...

просто като въртиш, със левия крак леко натисни спирачката- тогава тръгва и другата гума. проблема е че може да ти светнат задните апарати/дискове... не е здравословно да се прави дълго време.

тва нещо не мога да го разбера :help:
BMW E30 M3-one dream
skype-bmwpower5555

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 674
Регистриран на: 12.08.2004
Пол: Мъж

Мнение от blqsu4ko » 23 Юни 2005, 20:41

Значи че може да захванат и задните апарати/дискове и тогава става много лошо...
Live it like you Love it

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 23 Юни 2005, 20:45

Абе блясъчко, ти едва изчака да минат изпитите и пак се качи горе на черешата :)
Изображение

master of the force
Аватар
Мнения: 5578
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 23 Юни 2005, 21:45

M-TEAM написа:
alx написа:можеш разбира се...

просто като въртиш, със левия крак леко натисни спирачката- тогава тръгва и другата гума. проблема е че може да ти светнат задните апарати/дискове... не е здравословно да се прави дълго време.

тва нещо не мога да го разбера :help:


отворения диф (дето не е шпер) върти гумата със по-малкото съпротивление.. от там и като превъртиш едната гума, само нея върти защото няма сцепление и съпротивлението е по-малко... идеята е да съзадеш еднакво съпротивление на 2те гуми- тогава се въртят и двете...

значи каква е техниката:

1. спираш
2. форсираш мотора там колкото трябва на празни.. (примерно го заковаваш на 4500 оборота- няма нужда да помпаш)
3. вкарваш съединителя, слагаш първа
4. отпускаш съединителя със много късо и леко приплъзване и веднага настъпваш леко спирачката със същия (левия крак). ако го направиш достатъчно бързо ще мръднеш по-малко от метър напред...
5. въртиш гуми като със левия крак (спирачката) регулираш дали да пълзиш напред или да седиш на едно място.

като надобрееш може да се научиш да пълзиш лекичко напред, да спираш, да се завърташ почти на място и пак да тръгваш лекичко :)

само не трябва да се прекалява защото не забравяй че освен гумите, търкаш и спирачките и ще загреят доста бързо... от там можеш да опечеш накладките и да ти трябват после нови накладки (и много вероятно и дискове/барабани)...
алекс
трабант 601с
разни други возила

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Мнение от BadAngel » 23 Юни 2005, 22:56

blqsu4ko написа:Значи че може да захванат и задните апарати/дискове и тогава става много лошо...


ти си ми любимец бате :)
No bling at the Ring

Следваща

Назад към Майсторско шофиране

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook