Tainite na barzija start
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
54 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
При мен най добьр старт по принцип е 1500-1900РПМ - ноо е трудно да се обясни то4но как се прави старта - мноо зависи от асвалта и от нервите а и от колата с която се гони6 - пук и от 4овека секи може сам да си усети колата . С тез гуми в момета трьгвам само по 2 на4ина или яко газ с палеж 100-тина мерта или без никва газ и се подава пулна газ 4ак на края на 2-ра . И в двата слу4ая ни6то не стаа колата вари на дрифт Поне половината от 400м отсе4ката - тряаат НОВИ гуми . Е днеска пак ги палнах да покажа на колагата ТурбоМаниак 4е все пак има няква сила да ги превърти ..... Цял ден се возихме и поне той каза 4е му е харесало нооо може и да го е казал за да не ме обиди - знае ли 4овек
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]
KAMIKADZE написа:Е днеска пак ги палнах да покажа на колагата ТурбоМаниак 4е все пак има няква сила да ги превърти ..... Цял ден се возихме и поне той каза 4е му е харесало нооо може и да го е казал за да не ме обиди - знае ли 4овек
Ехехехехех скромеееееееен стиа ве !!!!!
Аз нищо не искам да казвам освен само едно нещо тази кола нема нищо общо със никоя друга кола на която съм се возил просто никога не ме е било толкова страх като се возя. През по големата част от времето бех вързан със четериточковия колан на предната седалка и бех със затворени очи щото инак немаше да мога да издържа. В сравнение с тази кола моите коли са като Жигулита ебаси , нооооооо така ако обяснявам не можете да ме разберете доста съм прост и с беден речник че да ви опиша кефа който изпитахме аз и брат ми. Който дойде на събора нема да съжалява ама никак достатъчно е само да чуеш гласа на тази кола за да се изпразниш от кеф , просто аз както казах немам думи да опиша преживяното. За шофьора нищо не мога да кажа щото не разбирам нищо от каране само знам че ника КАМИКАДЗЕ му приляга на 100%
- Ugly_M_Coupe
- Потребител
- Мнения: 14
- Регистриран на: 23.03.2003
- Местоположение: Los Angeles
Turturelo написа:Брато, почнал си да се поамериканчваш Онез мнооо обичат да въртят гуми
Ей сега един от типа смъкнати прозорци и ръцете навън, изложи марката с едно Е30.. Аз съм в дясното платно за направо, той спира в лявото (предназначено за завиване) подминава ме с почти 1 кола и усърдно гледа в светофара, за да се нацеди преди мен в улицата ... неможа да разбере какво стана ... продължих с 5км/ч да се влача пред него докато не зави
Братле аз може би нямам достатьчно стартове направени ,но до сега не сьм жиждал старт за време без да има палеж
Хм...И аЗ леко сам зАкасняла с менията но все пак и аЗ да не остана по-назад Уважам вси4ки мения но наистина ми се струва 4е оборотите и наи-добрия СТАРТ са много относителни за всяка една марка автомобили И беиби Ugly_M_Coupe това с вартежа на гумите е много-яко оба4е не ти вар6и никаква работа ако иска6 реЗа4ката да захапе добре на СТАРТА
- skylord
- младши ентусиаст
- Мнения: 429
- Регистриран на: 11.04.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
абе пичове не че разбирам ама на по-тежка кола и по-мощна не трябва да и се дава газ до 4000РПМ аз съм съгласен с колегите по-нагоре 1500-3000 мах... щото иначе палиш гумите ама седиш на едно място! Поне аз така си мисля
- del_sol_fen
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 98
- Регистриран на: 28.12.2002
- Местоположение: Chicago, IL
Dobre hora, super mnenia/suveti davate!
Eto go i moeto: Spored men, triabva da se opitash da trugnesh s vuzmozno nai-niski RPM, shtoto taka shte ti e "po-dulga" vsiaka predavka, dokato niakoi koito trugva ot 4,000 RPM, shte triaa da smenia vednaga! Tova obache znachi che nai-niski oboroti pri pone "dolu-gore start", a ne da ti prehulca kolata
Az karam honda (da, haresvam I BMW ) i imam dosta visoka "chervena linia" /ogranichitel, na 7,200RPM, i na vtora iskarvam do 67MPH, nad 100km/h, i mislia che tova e edin plus v sustezanie, t.e. da imash po dulgi skorosti, koeto shte potvurdi MOETO mnenie che s po-niski RPM shte e po-dobre!
Nali znaete obache kvo kazvat tuka specialistite:
"It doesn't matter how high your Red Line is, WHat MATTERS is HOW FAST You get there!" i mislia che ima dosta istina v tova!
az pone ne se durpam mnogo ama inache sum "OK", i ne se klasiram kato dobur "racer" LOL
TVA E
Eto go i moeto: Spored men, triabva da se opitash da trugnesh s vuzmozno nai-niski RPM, shtoto taka shte ti e "po-dulga" vsiaka predavka, dokato niakoi koito trugva ot 4,000 RPM, shte triaa da smenia vednaga! Tova obache znachi che nai-niski oboroti pri pone "dolu-gore start", a ne da ti prehulca kolata
Az karam honda (da, haresvam I BMW ) i imam dosta visoka "chervena linia" /ogranichitel, na 7,200RPM, i na vtora iskarvam do 67MPH, nad 100km/h, i mislia che tova e edin plus v sustezanie, t.e. da imash po dulgi skorosti, koeto shte potvurdi MOETO mnenie che s po-niski RPM shte e po-dobre!
Nali znaete obache kvo kazvat tuka specialistite:
"It doesn't matter how high your Red Line is, WHat MATTERS is HOW FAST You get there!" i mislia che ima dosta istina v tova!
az pone ne se durpam mnogo ama inache sum "OK", i ne se klasiram kato dobur "racer" LOL
TVA E
Si Power - Wona Go ???
ре
del_sol_fen написа:Dobre hora, super mnenia/suveti davate!
Eto go i moeto: Spored men, triabva da se opitash da trugnesh s vuzmozno nai-niski RPM, shtoto taka shte ti e "po-dulga" vsiaka predavka,
1-во дай на кирлица моля
2-ро според мен не е точно така.... да приемем че тръгнеш на ниски обороти, 1-ва докрай и после 2-ра, ок?
а дали 1-ва си я почнал на 1000 или на 3000 оборта, при положение че я караш докрай 'дължините' за 2-ра и горните скорости са си същите...
една от 'тайните' е да знаеш като включиш 2-ра на колко ще ти паднат оборотите, за да нагласиш така включването че двигателя да почне да действа веднага без да припили съединителя или гумите
а за това на какви обороти ще тръгнеш зависи от много работи, но идеята е да си на границата на приплъзването (приплъзнеш ли веднъш трябва да върнеш доста за да спре, доста повече отколкото ако си на границата на приплъзване, или да прекъснеш за момент със съединител, но и в двата случая губиш ценно време и сцепление)
<br>
br
br
- del_sol_fen
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 98
- Регистриран на: 28.12.2002
- Местоположение: Chicago, IL
-------
изтрито, заради кирилицата
иначе кава че ме разбира:) и че идеята му била че така много по-рано ще трябва да се сменят скоростите, следователно се губи време
-------
july`s
изтрито, заради кирилицата
иначе кава че ме разбира:) и че идеята му била че така много по-рано ще трябва да се сменят скоростите, следователно се губи време
-------
july`s
Si Power - Wona Go ???
не си говоря сам:)
ами ако се наложи да смениш по-рано скорост, това ще рече че си изцедил по-бързо съответната скорост, т.е. си се изстрелял по-бързо:):):)
п.с. обаче имам смътно усещане за това което казваш (или искаш да кажеш) и имам чувството че казваме едно и също по различен начин (не само че аз го казвам на кирилица, а ти не:)
иначе точно в тази насока, предлагам да задълбаеме на по бира
п.с. обаче имам смътно усещане за това което казваш (или искаш да кажеш) и имам чувството че казваме едно и също по различен начин (не само че аз го казвам на кирилица, а ти не:)
иначе точно в тази насока, предлагам да задълбаеме на по бира
<br>
br
br
54 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани