Размерът има значение....

Как да използваме възможностите на един автомобил.

Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 10.10.2004
Местоположение: Varna

Размерът има значение....

Мнение от Bavarcheto » 20 Дек 2004, 23:21

Става въпрос за гумите :)
Та идеята ми е тъй като знам че имат огромно значение, както цолажът така и профила нека всеки напише какви експерименти е правил и каква теория се знае, за да могат младите ентусиасти (като мен :D ) да не правят глупави грешки.
П.С. Инфото което знам е че малкия профил дава повече контрол с газта при пързаляне а по малкия цолаж ->по-лесно превъртане, но съм сигурен че има още много което може да се каже , така че ВИЕ СТЕ ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 28.01.2005

Re: Размерът има значение....

Мнение от chem » 28 Яну 2005, 23:52

Bavarcheto написа:Става въпрос за гумите :)
Та идеята ми е тъй като знам че имат огромно значение, както цолажът така и профила нека всеки напише какви експерименти е правил и каква теория се знае, за да могат младите ентусиасти (като мен :D ) да не правят глупави грешки.
П.С. Инфото което знам е че малкия профил дава повече контрол с газта при пързаляне а по малкия цолаж ->по-лесно превъртане, но съм сигурен че има още много което може да се каже , така че ВИЕ СТЕ ;)


Доно модераторите не го считат за спам, защото съм го писал вече веднъж (нека изтрият текста и оставят само линка)линк
Всеки препоръчва за зимата тясни гуми.
Моят опит показва, че ширките са по-добри.
1. Ескимосите ходят със снегоходки (много по-големи от самите крака), а не с кокили (кадето почти и следи не остават, защото са затънали)
2. С тесни гуми по-лесно се "окопаваш", но до кога? Като легне пода в снега после "разкопаваш"
3. Въртящия момент е по-нисък (тук няма нужда от коментар)
4. от гуми 175/70/13 минах на 195/50/14 и ... сега се сетих, че откакто смених гумите съм дал лопатката за "разкопаване" на баща ми
Държавата мрази конкуренцията. ... особено в печатането на пари

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 435
Регистриран на: 19.12.2004
Местоположение: В.Т-во, София
Кара: E34 TOURING `95 без номер на мотора

Мнение от BigMUZZY » 29 Яну 2005, 9:53

3. Въртящия момент е по-нисък (тук няма нужда от коментар)


Много любопитно... Приеми ме за лаик и пробвай да ми обясниш как така се снижава момента, моля :!: :!:
...Тез` две бири `що ги каза ...?

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 28.01.2005

Мнение от chem » 30 Яну 2005, 0:10

BigMUZZY написа:
Много любопитно... Приеми ме за лаик и пробвай да ми обясниш как така се снижава момента, моля :!: :!:


Като за лайк ... е ми по-трудно превърташ колелата. Но ако пак не разбираш... задоволи се с останалите 3 ;)
Държавата мрази конкуренцията. ... особено в печатането на пари

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 435
Регистриран на: 19.12.2004
Местоположение: В.Т-во, София
Кара: E34 TOURING `95 без номер на мотора

Мнение от BigMUZZY » 30 Яну 2005, 10:24

chem написа:
BigMUZZY написа:
Много любопитно... Приеми ме за лаик и пробвай да ми обясниш как така се снижава момента, моля :!: :!:


Като за лайк ... е ми по-трудно превърташ колелата. Но ако пак не разбираш... задоволи се с останалите 3 ;)


Хмммммм....
Аз все си мислех, че в зависимост от оборотите на двигателя ( съответния въртящ момент ) , предавателното число на конкретната предавка и предавателното число на главното редаване се определя въртящият момент, който достига до колелата. Размерът на гумите,от своя страна, оказва влияние върху силата, която се предава на пътя ( моментът е равен на сила по рамо). Заради по - малката сила е по трудно да се превъртят колелата. А ако си с малки гуми и искаш да не въртят колелата - тръгни на втора. Тогава моментът наистина пада и то чувствително :bchug:
...Тез` две бири `що ги каза ...?

Назад към Майсторско шофиране

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook