Дрифт без шпер
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
- Dragostiny
- Потребител
- Мнения: 31
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 520i 24V
- Мечтае да кара: същото
- Детайли за колата: В перфектно състояние, всичко оригинално и без тунинг, както го е измислил германеца.
Re: Дрифт без шпер
Напълни ми душата, че си спаси колицата този тарикат: http://www.youtube.com/watch?v=NrNAuy6Zdgo
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Дрифт без шпер
delas_328 написа:Баче, то Хамериканския М power не е като европейския , автомобилите предназначени за пазара в северна америка са обурудвани с различен от този агрегат. Той също като европейския е базиран на М50, но разликите тук са много по-малко и наречения S50B30USA двигател има същия работен обем, но не получава нито сложната цилиндрова глава и отделните дроселови клапи, нито безстепенния VANOS от своя събрат. За сметка на това, той остава с хидравличните компенсатори на хлабината на клапаните (не се налага периодично регулиране, както при европейския) и степенната система за променливо газоразпределение от М50, на базата на който е направен. Като резултат от всичко това той може да се похвали само с 240 к.с. при 6000об./мин. и 306НМ при 4250об./мин.
ето ти го и нагледно http://www.google.bg/imgres?imgurl=http ... 29,r:0,s:0
Е това си е жива гавра Няма да се учудя тогава и шпер да не са му сложили
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Bavarcho
- Пантерчо
- Мнения: 4699
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Дрифт без шпер
Nickelback написа:delas_328 написа:Баче, то Хамериканския М power не е като европейския , автомобилите предназначени за пазара в северна америка са обурудвани с различен от този агрегат. Той също като европейския е базиран на М50, но разликите тук са много по-малко и наречения S50B30USA двигател има същия работен обем, но не получава нито сложната цилиндрова глава и отделните дроселови клапи, нито безстепенния VANOS от своя събрат. За сметка на това, той остава с хидравличните компенсатори на хлабината на клапаните (не се налага периодично регулиране, както при европейския) и степенната система за променливо газоразпределение от М50, на базата на който е направен. Като резултат от всичко това той може да се похвали само с 240 к.с. при 6000об./мин. и 306НМ при 4250об./мин.
ето ти го и нагледно http://www.google.bg/imgres?imgurl=http ... 29,r:0,s:0
Е това си е жива гавра Няма да се учудя тогава и шпер да не са му сложили
Шпер си има... доста двигатели за Американския пазар са с ограничена мощност, Е36 М3 не е някакво изключение
Сещам се за Мицубиши 3000ГТ и Додж Стелт... еднакви от всякъде, обаче Стелта е по-ограничен от ГТ-то, доста други такива примери...
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Дрифт без шпер
Bavarcho написа:Nickelback написа:delas_328 написа:Баче, то Хамериканския М power не е като европейския , автомобилите предназначени за пазара в северна америка са обурудвани с различен от този агрегат. Той също като европейския е базиран на М50, но разликите тук са много по-малко и наречения S50B30USA двигател има същия работен обем, но не получава нито сложната цилиндрова глава и отделните дроселови клапи, нито безстепенния VANOS от своя събрат. За сметка на това, той остава с хидравличните компенсатори на хлабината на клапаните (не се налага периодично регулиране, както при европейския) и степенната система за променливо газоразпределение от М50, на базата на който е направен. Като резултат от всичко това той може да се похвали само с 240 к.с. при 6000об./мин. и 306НМ при 4250об./мин.
ето ти го и нагледно http://www.google.bg/imgres?imgurl=http ... 29,r:0,s:0
Е това си е жива гавра Няма да се учудя тогава и шпер да не са му сложили
Шпер си има... доста двигатели за Американския пазар са с ограничена мощност, Е36 М3 не е някакво изключение
Сещам се за Мицубиши 3000ГТ и Додж Стелт... еднакви от всякъде, обаче Стелта е по-ограничен от ГТ-то, доста други такива примери...
Тва на клипа няма шпер, гаранция!!! 100% процента е чисто американско М поверче явно!!!
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- DrivinGGoD
- The Ultimate Driver
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Дрифт без шпер
delas_328 написа:Баче, то Хамериканския М power не е като европейския , автомобилите предназначени за пазара в северна америка са обурудвани с различен от този агрегат. Той също като европейския е базиран на М50, но разликите тук са много по-малко и наречения S50B30USA двигател има същия работен обем, но не получава нито сложната цилиндрова глава и отделните дроселови клапи, нито безстепенния VANOS от своя събрат. За сметка на това, той остава с хидравличните компенсатори на хлабината на клапаните (не се налага периодично регулиране, както при европейския) и степенната система за променливо газоразпределение от М50, на базата на който е направен. Като резултат от всичко това той може да се похвали само с 240 к.с. при 6000об./мин. и 306НМ при 4250об./мин.
ето ти го и нагледно http://www.google.bg/imgres?imgurl=http ... 29,r:0,s:0
Колега, все пак е редно като цитираш нещо да споменаваш източника, от който си почерпил информацията
viewtopic.php?f=103&t=189161
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
- delas_328
- ентусиаст
- Мнения: 1044
- Регистриран на: 27.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 24 Клапанова гад!!!
- Мечтае да кара: М3 Е36 3.2
Re: Дрифт без шпер
Дооообре
Извинявам се http://www.bmwmregistry.com/model_faq.php?id=14
Очаквам коментар относно цитата !
Извинявам се http://www.bmwmregistry.com/model_faq.php?id=14
Очаквам коментар относно цитата !
Последна промяна delas_328 на 07 Мар 2011, 13:34, променена общо 1 път
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!
- u`F`o
- ентусиаст
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Дрифт без шпер
http://www.youtube.com/watch?v=Gg2jifA8 ... re=related
Дрифт без LSD... Или сега ще кажете, че това не е дрифт?
Дрифт без LSD... Или сега ще кажете, че това не е дрифт?
- delas_328
- ентусиаст
- Мнения: 1044
- Регистриран на: 27.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 24 Клапанова гад!!!
- Мечтае да кара: М3 Е36 3.2
Re: Дрифт без шпер
Не ще кажем че колата е с ШПЕР ДИФ
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!
- DrivinGGoD
- The Ultimate Driver
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Дрифт без шпер
Не е задължително колата да е с шпер, за да се пързаля така на кръговото
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Re: Дрифт без шпер
Да, така е, + това на клипа асвалта е доста мокър, което спомага за по-лесното пързаляне
- DrivinGGoD
- The Ultimate Driver
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Дрифт без шпер
Това също не винаги е помощник... При коли без LSD когато е мокро и особено ако колата е сравнително "мека" вследствие на преноса на тегло (под действието на центробежните сили) вътрешното колело по-лесно губи сцепление и може само то да започне да превърта, докато външното все още "държи" и така колата не започва да се пързаля, а пали вътрешната гума... На настилка с достатъчно ниско ниво на сцепление, равномерно разпределено обаче, кола без шпер може да се пързаля също толкова успешно при наличие на необходимата скорост и ъгъл на завиване... Естествено не е толкова контролируема и предвидима, не става толкова равномерно и плавно, но все пак става... Границата на загуба на сцепление е по-ниско и за това по-рано започва едното колело да се пързаля, но при достатъчно способен шофьор това може да бъде компенсирано и двете колела да получат еднакво сцепление и да се пързалят заедно... Отново отбелязвам, не е същото като с правилния диф, но става... Тук вече опираме до правилно боравене с динамичния пренос на маси и центъра на тежестта, но отиваме в друга посока и става много сложно
Без някакъв процент блокиране на диф-а обаче не стават кръговете в малък радиус, особено от място...
Без някакъв процент блокиране на диф-а обаче не стават кръговете в малък радиус, особено от място...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Re: Дрифт без шпер
'Те за т'ва в профила ми пише "Кара: ..."
Real.Eyes.Realize.Real.Lies
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
- u`F`o
- ентусиаст
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Дрифт без шпер
uCnaHeTcA написа:'Те за т'ва в профила ми пише "Кара: ..."
Със шпер и повер всеки знае
- DrivinGGoD
- The Ultimate Driver
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Дрифт без шпер
И това не е баш така... Силна кола трудно се кара на лимита, дори и ако говорим за пързаляне
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
- delas_328
- ентусиаст
- Мнения: 1044
- Регистриран на: 27.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 24 Клапанова гад!!!
- Мечтае да кара: М3 Е36 3.2
Re: Дрифт без шпер
Снощи ходих на едно кръгово да пробвам и наистина става този пиниз,само че трябва да се внимава много да не стане някой инфекция това нещо както е казал колегата DrivinGGoD трябва да уцелиш ъгъла и скороста и да балансираш щото иначе много лесно се изтърва аз чак от третия път си направих едно хубаво кръгче ! Само да кажа че не беше мокро но беше към минус 4-5 градуса
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани