Дрифт без шпер

Как да използваме възможностите на един автомобил.

Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD

FiRe WaLK WiTh Me !
Аватар
Мнения: 4203
Регистриран на: 23.03.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: винаги с усмивка :)
Детайли за колата: 316is touring - Виолетка

Re: Дрифт без шпер

Мнение от SpUd3r » 12 Мар 2011, 14:16

ще ти кажа много лесен начин, точно за слаба кола... :)
Засилваш се в завоя на 3та, включваш 2ра и държиш съединителя, оборотите ти падат колкото са на празен ход и в завоя като пуснеш рязко съединителя и тръгваш директно на врати и после директно с газ... :)
Tux0 Ca !
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1009
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: внимателно
Мечтае да кара: самолет

Re: Дрифт без шпер

Мнение от u`F`o » 13 Мар 2011, 0:37

BULL3T написа:Колега отворения диф,мекото окачване и високите гуми са приятели на бордюрите,ударите и неуспешните дрифтове! :mhihi: обазведи се първо с твърдо окачване,шпер и ниски гуми, да видиш как всичко ще почне да си идва на мястото!!! :winky:

225/40/18 са ми гумите, окачването е чук (регулируемо афтърмаркет). Шпер няма...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1009
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: внимателно
Мечтае да кара: самолет

Re: Дрифт без шпер

Мнение от u`F`o » 13 Мар 2011, 0:37

SpUd3r написа:ще ти кажа много лесен начин, точно за слаба кола... :)
Засилваш се в завоя на 3та, включваш 2ра и държиш съединителя, оборотите ти падат колкото са на празен ход и в завоя като пуснеш рязко съединителя и тръгваш директно на врати и после директно с газ... :)

А това ще бъде изтествано при следващият дъжд :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Дрифт без шпер

Мнение от Boyadjiev » 13 Мар 2011, 18:02

u`F`o написа:
SpUd3r написа:ще ти кажа много лесен начин, точно за слаба кола... :)
Засилваш се в завоя на 3та, включваш 2ра и държиш съединителя, оборотите ти падат колкото са на празен ход и в завоя като пуснеш рязко съединителя и тръгваш директно на врати и после директно с газ... :)

А това ще бъде изтествано при следващият дъжд :yes:

Спорно е кое повече натоварва... според мен даже клъч кика е "по-полезен" от шифт лока, когато имаш един единствен завой. В комбинация от завои, особено ако идваш по-бързо е много по-добре, но когато имаш 1 завой... :roll:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

FiRe WaLK WiTh Me !
Аватар
Мнения: 4203
Регистриран на: 23.03.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: винаги с усмивка :)
Детайли за колата: 316is touring - Виолетка

Re: Дрифт без шпер

Мнение от SpUd3r » 18 Мар 2011, 10:36

аз съединителя гледам да го ритам, само ако е на живот и смърт :mhihi:
преди като се учих с ис-а разбира се почнах с ритане, но после видях, че има и по-готини начини и безопасни за съединителя. Примерно да издрифтиш и със спирачката, което така и не можах да го усвоя и се получава понякога. Тва е готиното, че при тези техники колата не тръгва изведнъж, както при ритането, а по-плавно :yes:
Tux0 Ca !
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1009
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: внимателно
Мечтае да кара: самолет

Re: Дрифт без шпер

Мнение от u`F`o » 28 Мар 2011, 10:23

SpUd3r написа:аз съединителя гледам да го ритам, само ако е на живот и смърт :mhihi:
преди като се учих с ис-а разбира се почнах с ритане, но после видях, че има и по-готини начини и безопасни за съединителя. Примерно да издрифтиш и със спирачката, което така и не можах да го усвоя и се получава понякога. Тва е готиното, че при тези техники колата не тръгва изведнъж, както при ритането, а по-плавно :yes:

Вчера използвах тъкмо завалялият дъжд и това, че полицаите са заети с протеста и си правих густо по кръговите движения из Пазарджик :mhihi: :lalala:
Установих, че за да започна плъзгане въпреки хлъзгавата настилка (току-що прекапало, не измит асфалт, а смес от прах и вода, абе лъзгавица :lalala: ) - трябва да ритна съединителя, за да тръгне колата на 2ра предавка и след това да си играя с газта и съединителя в кръговото. След 3тото кръгово успях да задържа колата 25-30м настрани в кръговото по този начин. За ъгъл и скорост не мога да говоря, не знам какви са били, само знам, че се въртях в кръговото с волан навит надясно :lalala: Егати кефа :driving:
Въпроса ми към вас е, как мога да завъртя и задържа колата в кръговото без да ритам и да си играя със съединителя?
Аз мисля, че без да пипам съединителя може да се получи, ако ускорявам в кръговото от 30км/ч нагоре до момента до който не ми тръгне задницата. Но според мен това е по-опасно от "играта със съединителя", защото задницата може да тръгне в момент, в който не си готов и защото може да тръгне предницата (understeer), което е още по-лошо.
Имам и още едно питане нормално ли е да имам understeer при същите пътни условия, защото при мен доооста често имаше. Че е хлъзгаво, хлъзгаво е, но аз мисля, че се дължи на това, че колата отпред ми е по-вдиганата отколкото отзад. Мисля да я сваля отпред с 2см, а отзад да я вдигна с 1-1,5см колкото да излезне гумата от калника (с регулируемо окачване съм ). Това дали ще помогне да се намали understeer-a?
http://img339.imageshack.us/f/img1968oy.jpg/

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Дрифт без шпер

Мнение от Boyadjiev » 28 Мар 2011, 12:28

Като започне да изправя колата и да губи ъгъл, вместо да риташ съединителя за да отвори ъгъл пак, връщай волана към завоя - демек ако ти се въртиш в кръговото няляво и въртиш контра десен, като започне да губи ъгъл въртиш наляво + повече газ. Малко преди да отвори желания от теб ъгъл започваш да връщаш волана на контра .... и така ;)
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1009
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: внимателно
Мечтае да кара: самолет

Re: Дрифт без шпер

Мнение от u`F`o » 28 Мар 2011, 13:38

Boyadjiev написа:Като започне да изправя колата и да губи ъгъл, вместо да риташ съединителя за да отвори ъгъл пак, връщай волана към завоя - демек ако ти се въртиш в кръговото няляво и въртиш контра десен, като започне да губи ъгъл въртиш наляво + повече газ. Малко преди да отвори желания от теб ъгъл започваш да връщаш волана на контра .... и така ;)

Ахааа, значи вместо да правя корекции със съединителя и газта, да използвам волана и газта :yes: Ами ще пробвам, тази седмица го дават дъждовно :mhihi:
П.С.: В този ред на мисли, къде в София мога да се уча на място където няма движение, някакъв полигон или нещо такова. Ще ви помоля, ако може с линкове към bgmaps (примерно) да ми показвате местата ;) Аз съм в ж.к. Слатина и ходя на Булгарплод, но там пак си има движение особено в работно време...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2807
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Дрифт без шпер

Мнение от ogata » 29 Мар 2011, 23:22

Тая вечер и аз го пробвах .. тва със газ на първа и волан на 2ра много грубо :mhihi:

Ама имам един въпрос ... защо се получава че като дам газ колата си тръгва прилично настрани и след малко имам чувството, че просто си се въртя в кръгче ... а уж балансирам :roll:

ПП. С е30ка друго яче седи въпроса с дрифта ! :mhihi:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: Дрифт без шпер

Мнение от bavar4o.70 » 20 Апр 2011, 20:04

Имам чувството,че като съм сам ,правя дрифта по успешен.Като кача някой и реша да я завъртя на някой завой,особенно ако е някой тюлен,нищо не става.Нямам шпер.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1857
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери

Re: Дрифт без шпер

Мнение от Nickelback » 20 Апр 2011, 20:44

bavar4o.70 написа:Имам чувството,че като съм сам ,правя дрифта по успешен.Като кача някой и реша да я завъртя на някой завой,особенно ако е някой тюлен,нищо не става.Нямам шпер.


:mhihi: Има го и тоя момент, да :yes: Започва да си тежи повечко отпред и предницата не води добре :dunno:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: Дрифт без шпер

Мнение от BULL3T » 21 Апр 2011, 16:32

vankatagsi написа:След като сложих шпера, поднасянето коренно се промени, сега колата тръгва много по-рязко, осбенно като ритна съединителя на 2-ра/ колата е слаба и трудно тръгва по друг начин ИС-е/ и това често ме изненадва и неуспявам да я контрирам, иначе когато не използвам съединител особенно на мокро се пързаля по добре и изкаравам целия завой, а преди с отворения диф тръгне добре и насредата на завоя отключва и колата се изправя :bang: . За късите завой шпера също е незаменим, или е заменим само с заварката :mhihi: .
Дрифт става и без шпер, но си трябва сила, пък и си е теория на вероятностите дали ще стане или не


не можеш ме навие че с шпер колата тръгва по-рязко! При ритане на съединител е едно и също,шпер и отворен диф,щото и двете си заключват от раз! При шпера всичко е в пъти по-плавно и контролируемо.

А от както го направих моя на 80% да заключва,стана още по плавно!
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 25.11.2007
Местоположение: София, западния край
Пол: Мъж
Кара: Е46 323CI
Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове

Re: Дрифт без шпер

Мнение от vankatagsi » 21 Апр 2011, 16:56

Това е моето мнение за шпера, 100 пъти по добре е с него, но за мен колата тръгва по рязко, отколкото с отворен диф и това има обяснение. Когато я "ритнеш" веднага заключват двете колела, а като е с отворен само едното или и двете ,но с много различно усилие, прехвърлят едно на друго и т.н
Това заключване на 80% при Али ли го прави? Доволен ли си и колко $ ти излезе. Може и на л.с

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: Дрифт без шпер

Мнение от BULL3T » 21 Апр 2011, 19:05

vankatagsi написа:Това е моето мнение за шпера, 100 пъти по добре е с него, но за мен колата тръгва по рязко, отколкото с отворен диф и това има обяснение. Когато я "ритнеш" веднага заключват двете колела, а като е с отворен само едното или и двете ,но с много различно усилие, прехвърлят едно на друго и т.н
Това заключване на 80% при Али ли го прави? Доволен ли си и колко $ ти излезе. Може и на л.с


Не си го обясняваш правилно! При шпера има приплъзване на двете колела,демек не се заключват на 100%,а при отворения диф или се заключва на заварка(за това като отключи отворен диф,прави камшици) или просто върти едното колело а другото се влачи!

При али го направих излезе 350 лв,200 лв за дискове и 150 лв на али за работата,като всичко зависи от това на колко искаш да ти заключва дифа,а именно:

1clutchpack per side + 45° ramp angle = 22% lock ratio
1clutchpack per side + 30° ramp angle = 39% lock ratio
2clutchpack per side + 45° ramp angle = 45% lock ratio
2clutchpack per side + 30° ramp angle = 77% lock ratio

1 клъч пак се състой от 2 диска останалото се регулира с градуса на "acceleration ramp"-a

иначе ето ти темата в дрифтинга виж какво казват хората дето ги разбират: http://www.drifting-bg.com/forum/viewtopic.php?t=5937
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: Дрифт без шпер

Мнение от bavar4o.70 » 26 Апр 2011, 20:55

BULL3T написа:
vankatagsi написа:Това е моето мнение за шпера, 100 пъти по добре е с него, но за мен колата тръгва по рязко, отколкото с отворен диф и това има обяснение. Когато я "ритнеш" веднага заключват двете колела, а като е с отворен само едното или и двете ,но с много различно усилие, прехвърлят едно на друго и т.н
Това заключване на 80% при Али ли го прави? Доволен ли си и колко $ ти излезе. Може и на л.с


Не си го обясняваш правилно! При шпера има приплъзване на двете колела,демек не се заключват на 100%,а при отворения диф или се заключва на заварка(за това като отключи отворен диф,прави камшици) или просто върти едното колело а другото се влачи!

При али го направих излезе 350 лв,200 лв за дискове и 150 лв на али за работата,като всичко зависи от това на колко искаш да ти заключва дифа,а именно:

1clutchpack per side + 45° ramp angle = 22% lock ratio
1clutchpack per side + 30° ramp angle = 39% lock ratio
2clutchpack per side + 45° ramp angle = 45% lock ratio
2clutchpack per side + 30° ramp angle = 77% lock ratio

1 клъч пак се състой от 2 диска останалото се регулира с градуса на "acceleration ramp"-a

иначе ето ти темата в дрифтинга виж какво казват хората дето ги разбират: http://www.drifting-bg.com/forum/viewtopic.php?t=5937

Иаз стигнах до същия извод:със шпер -100% успех.Без- функция от настилката,за това си търся шпер.

ПредишнаСледваща

Назад към Майсторско шофиране

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook