Работа с волана

Как да използваме възможностите на един автомобил.

Модератори: ge_a, DrivinGGoD, bravo

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 198
Регистриран на: 15.05.2004
Местоположение: София

Re: Работа с волана

Мнение от txl » 13 Ное 2013, 23:09

ACCELERATOR, благодаря ти за подробния анализ. Правилно е всичко, което си написал. :yes: Ранното подаване на газта го осъзнах по-късно, старая се да го поправя. Trail braking-a е техника за напреднали, ще стигна и до него :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 30.01.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34
Мечтае да кара: E34

Re: Работа с волана

Мнение от ACCELERATOR » 14 Ное 2013, 23:19

Не знаех какво е трейл брейкинг :-D, но след кратка справка с гугъл - да, за това говоря :-)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 82
Регистриран на: 16.01.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е36 ALPINA B8 4.6

Re: Работа с волана

Мнение от slaiko » 21 Ное 2013, 21:35

Здравейте колеги тъй като е тема за волани имам следния въпрос : имаше някакво наименование това ограденото в кръг на волана
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6567
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: E36 S52B32
Мечтае да кара: lambo diablo, много черно ...

Re: Работа с волана

Мнение от steeN » 22 Ное 2013, 6:44

thumb rest
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. - Frédéric Bastiat

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 82
Регистриран на: 16.01.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е36 ALPINA B8 4.6

Re: Работа с волана

Мнение от slaiko » 23 Ное 2013, 12:08

steeN написа:thumb rest

:yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 11.12.2012

Re: Работа с волана

Мнение от jack52 » 30 Дек 2013, 17:34

И аз мисля подобно на Хаос, че твърде много навиваш волана... Веднъж като прекалиш колата вече е тръгнала и е по-трудно да я овладееш. С ACCELERATOR съм съгласен за някои неща, освен с това дето казва да задържаш повече спирачката. Просто трябва да уцелиш точния момент и силата на натиск върху спирачката, а когато вече си в завоя - настъпваш газта.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 2.07.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 über alles
Мечтае да кара: ЦСЛ ръчка, е28/е12/е24 + с62
Детайли за колата: проект :p

Re: Работа с волана

Мнение от methaman » 14 Яну 2014, 15:07

Моето скромно мнение (конкретно за камшика) е, че освен, че принципно трябва да си малко по-бърз с корекциите (т.е. обратния волан), в конкретния случай грешката беше, че пусна с лявата ръка волана за да я преместиш. На 19-тата секунда (от забавеното клипче) точно се вижда, че държиш волана с лявата ръка и си навил почти максимално. За да можеш да навиеш още малко ти се опита да си помогнеш с дясната (както и трябва), но вместо да минава под лявата, трябваше да хванеш волана над лявата (като лявата не я местиш) и буквално да дръпнеш с дясната надолу докато получиш ъгъла, който ти е нужен за конкретното поднасяне. Ако беше направил така, нямаше да има нужда да си местиш лявата ръка от първоначалния захват (който беше правилния) и така да имаш бързината да върнеш волана, когато колата почне да се изправя. Камшика се получи от това, че когато вече колата се беше изправила сама (от това, че върна газта и задните гуми рязко зацепиха), ти все още не беше върнал волана напълно. Т.е колата рязко е изправя, а ти в случая още навил надясно волана (накъдето и тя се завъртя), защото не си имал време да го върнеш. Ето тук Крис Харис обяснява най-честите грешки при волни и неволни дрифтове: https://www.youtube.com/watch?v=m2Vt3ybz0t0 Надявам се си ме разбрал :mhihi: :bchug:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 7.10.2007
Местоположение: Варна
Кара: BMW 335D Ауди А6 3.0TDI
Мечтае да кара: всеки ден различна кола от гаража
Детайли за колата: 2 броя по 360 к.с. всяка! :D

Re: Работа с волана

Мнение от SPARC0 » 09 Ное 2018, 16:48

Близо 5 години по-късно чета темата, но определено е добра.

Изписани са доста неща: къде верни, къде не.

Ако все още е актуална темата и аз да добавя нещо:
- може би наистина траекторията на влизане в завоя не е най-правилната;
- може би наистина се опита да я контрираш на 2 пъти: първият път се оказа с недостатъчно навит волан, а вторият вече с изцяло навит волан, но камшикът започваше;

Прави ми друго впечатление, което не се вижда особено добре на камерата. Като че ли ако си с по-твърдо окачване няма да е такъв сериозен камшикът и е по-лесна за овладяване колата.
Expect The Unexpected & Everything Is Possible

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7f4xvu

Предишна

Назад към Майсторско шофиране

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook