автоматик, тайни, трикове и прочие

Как да използваме възможностите на един автомобил.

Модератори: ge_a, DrivinGGoD, bravo

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2404
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж
Кара: Е39 2003г М54Б25 автомат

Re: автоматик, тайни, трикове и прочие

Мнение от vladobate » 23 Май 2018, 20:53

ozBMW написа:И още един въпрос,как да се изстрелям бързо от място с автоматика,като държа газта и спирачката и пусна спирачката не се изстрелва :( :(

Аз лично се изстрелвам :) с плавно но стабилно подаване на газ. Има някакъв тайминг при който на ЕКУ му е най-комфортно и ускорява по-добре от ако го сръчкам с кикдаун още в първия момент. Такива са ми наблюденията .
..За неин късмет обаче сервиза е специализиран,защото на един шперплат пише с блажна боя “СМЯНА МАСЛА”..
..появи ми се едно омазняване от горната страна на двигателя..Майсторите ми казаха,че няма смисъл да го пипам викали му технологично запотяване..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2054
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: Е39

Re: автоматик, тайни, трикове и прочие

Мнение от (bubsa) » 23 Май 2018, 21:26

BMW_POWER написа:Малко теория. Как смятате, хубаво ли е да се пуска на N по инерция или трябва да седи непрекъснато на D. Аз служебната я карам как ми дойде. Понякога ръчкам и си сменям скоростите, друг път по цял ден на D. Ръчкам и когато намалявам, за да използвам двигателя. Колегите с повече технически познания, как бихте коментирали това. Колата е служебна и не ми дреме. На 117 000 е и още е в гаранция. Пък и да се сговни, ще купят друга.

Почти всичко правиш грешно!Но най-дразнещото е,че го правиш защото ти е служебна и не ти пука...
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 530
Регистриран на: 3.04.2011
Пол: Мъж
Кара: ше Е36 Cupe
Мечтае да кара: М5 Комбе

Re: автоматик, тайни, трикове и прочие

Мнение от ozBMW » 27 Май 2018, 22:18

vladobate написа:
ozBMW написа:И още един въпрос,как да се изстрелям бързо от място с автоматика,като държа газта и спирачката и пусна спирачката не се изстрелва :( :(

Аз лично се изстрелвам :) с плавно но стабилно подаване на газ. Има някакъв тайминг при който на ЕКУ му е най-комфортно и ускорява по-добре от ако го сръчкам с кикдаун още в първия момент. Такива са ми наблюденията .

Тъпо са го направили че винаги тръгва на 2-ра,трябвало е при рязко натискане от място да тръгва от първа :dunno:
Продавам колянов вал м50б25
в началото питаш за всичко
после виждаш че ти дават акъл хора дето знаят по-малко от тебе даже
което те учи да не питаш за абсюлютно всичко, ми да си търсиш инфо някъде другаде

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2404
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж
Кара: Е39 2003г М54Б25 автомат

Re: автоматик, тайни, трикове и прочие

Мнение от vladobate » 27 Май 2018, 23:09

ozBMW написа:
vladobate написа:
ozBMW написа:И още един въпрос,как да се изстрелям бързо от място с автоматика,като държа газта и спирачката и пусна спирачката не се изстрелва :( :(

Аз лично се изстрелвам :) с плавно но стабилно подаване на газ. Има някакъв тайминг при който на ЕКУ му е най-комфортно и ускорява по-добре от ако го сръчкам с кикдаун още в първия момент. Такива са ми наблюденията .

Тъпо са го направили че винаги тръгва на 2-ра,трябвало е при рязко натискане от място да тръгва от първа :dunno:

Що пък от втора ? На спорт тръгва по същия начин пък нали уж на първа тръгвал спорта...е да ама не усещам разлика , тъй че не съм сигурен че на втора тръгва. Като искаш първа тръгвай на ръчен режим и веднага след това цъкни автомат и готово.
..За неин късмет обаче сервиза е специализиран,защото на един шперплат пише с блажна боя “СМЯНА МАСЛА”..
..появи ми се едно омазняване от горната страна на двигателя..Майсторите ми казаха,че няма смисъл да го пипам викали му технологично запотяване..

големия брат на Монтоя
Аватар
Мнения: 1466
Регистриран на: 20.05.2002
Местоположение: Там край реката
Пол: Мъж
Кара: Curiosity (но с две камери)
Мечтае да кара: влака, ама жената не дава

Re: автоматик, тайни, трикове и прочие

Мнение от BMW_POWER » 03 Юни 2018, 17:34

(bubsa) написа:
BMW_POWER написа:Малко теория. Как смятате, хубаво ли е да се пуска на N по инерция или трябва да седи непрекъснато на D. Аз служебната я карам как ми дойде. Понякога ръчкам и си сменям скоростите, друг път по цял ден на D. Ръчкам и когато намалявам, за да използвам двигателя. Колегите с повече технически познания, как бихте коментирали това. Колата е служебна и не ми дреме. На 117 000 е и още е в гаранция. Пък и да се сговни, ще купят друга.

Почти всичко правиш грешно!Но най-дразнещото е,че го правиш защото ти е служебна и не ти пука...


Пропускам забележката за "служебната" и ще питам пак. Производителят е дал опция колата да се кара на пълен автомат или да се избират ръчно с + и -. Аз не ръчкам до откат на оборотите, просто използвам двигателя като спирачка. Свалям на по-ниска предавка, когато виждам светофара червен, за да не трябва да се набирам на спирачките после. Или при някое по-дълго спускаме я пускам на N и после пак на D. Проблемно ли е това за кутията и защо? Колата е 2014г и не е нящо допотопно.

Парите за тази кола ги изкарвам на фирмата за 10 (десет) работни дни. След данъци, такси и изваждайки моето заплащане. Шефът ми ми благодари всеки път, когато ме види. Моята работа я вършим пет човека. Преди месец имахме събрание и изкараха резултатите за миналата година. Аз имам най-висок показател. Вторият и третият взети заедно имат по-ниски цифри от моите. Ще ти напиша нещо, което ще втрещи доста хора. Аз нямам лимит на километри, нямам лимит на гориво, нямам разходна норма или каквото и да е ограничение. Колегата ми (бачка втора смяна) я пали в 16:00 и я гаси в 22:30. За това време изминава между 18 и 30 километра. Аз почти нямам ден под 120км градско. Взимал съм я сутринта с разход по компютър над 24/100км. Това е 1.6л двигател.

Иначе казано, ако ми дадеш да работя с твоя кола (чисто нова) и аз ти я изплатя два пъти за един месец, ще ми държиш ли сметка, какво правя с нея?

Въпросът ми е по-скоро технически. Какви проблеми мога да имам със скоростната кутия, ако я изключвам на неутрал по време на движение и после пак я включвам на Д
Изображение

Bogat-Beden написа:Този народ не заслужава по-добро - заради манталитета си и липсата на национално самосъзнание.
Онези, които заслужават хубав живот, сами си го изграждат, тук или навън...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2404
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж
Кара: Е39 2003г М54Б25 автомат

Re: автоматик, тайни, трикове и прочие

Мнение от vladobate » 04 Юни 2018, 9:01

На N няма налягане в кутията достатъчно , а разните му там колелета се въртят и това е проблем според производителя. Най-най-елементарно обяснено макар и не съвсем грамотно технически , но факт който се знае отдавна. Успех BMW_POWER :yes: .
..За неин късмет обаче сервиза е специализиран,защото на един шперплат пише с блажна боя “СМЯНА МАСЛА”..
..появи ми се едно омазняване от горната страна на двигателя..Майсторите ми казаха,че няма смисъл да го пипам викали му технологично запотяване..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 530
Регистриран на: 3.04.2011
Пол: Мъж
Кара: ше Е36 Cupe
Мечтае да кара: М5 Комбе

Re: автоматик, тайни, трикове и прочие

Мнение от ozBMW » 14 Юни 2018, 17:39

vladobate написа:
ozBMW написа:
vladobate написа:
ozBMW написа:И още един въпрос,как да се изстрелям бързо от място с автоматика,като държа газта и спирачката и пусна спирачката не се изстрелва :( :(

Аз лично се изстрелвам :) с плавно но стабилно подаване на газ. Има някакъв тайминг при който на ЕКУ му е най-комфортно и ускорява по-добре от ако го сръчкам с кикдаун още в първия момент. Такива са ми наблюденията .

Тъпо са го направили че винаги тръгва на 2-ра,трябвало е при рязко натискане от място да тръгва от първа :dunno:

Що пък от втора ? На спорт тръгва по същия начин пък нали уж на първа тръгвал спорта...е да ама не усещам разлика , тъй че не съм сигурен че на втора тръгва. Като искаш първа тръгвай на ръчен режим и веднага след това цъкни автомат и готово.
При мен на спорт до сега не е тръгвала от 1-ва :dunno: Може би защото бутам лоста и веднага давам газ,сигурно трябва някво време да се усети кутията какво става :lol: :dunno: Става въпрос за е39-ка
Продавам колянов вал м50б25
в началото питаш за всичко
после виждаш че ти дават акъл хора дето знаят по-малко от тебе даже
което те учи да не питаш за абсюлютно всичко, ми да си търсиш инфо някъде другаде

Предишна

Назад към Майсторско шофиране

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook