edno malko stranno sustesanie

Как издухах на старт едно Ferrari...

Модератори: mitaka7, Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 521
Регистриран на: 18.01.2003
Местоположение: Sofia

Мнение от Viktor » 28 Яну 2003, 22:57

Smok >>> abe xtra mi e be, ma6inata e idealna , az li4no vuobste go nqmam za 124ka tfa moito , no nezavisimo dali e s dobro ili losho oka4vane , ne bih q zamenil za 99% ot kolite koito se vijdat po ulicite.
Puk i stom uspq da prebori edna 850 deto razbrah 4e bila 360 ili 380hp [ ne sum sigoren] a moita e 326 hp , zna4i ima ka4estva....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 141
Регистриран на: 16.01.2003

Мнение от Смок » 29 Яну 2003, 10:25

Viktor написа:...Puk i stom uspq da prebori edna 850 deto razbrah 4e bila 360 ili 380hp [ ne sum sigoren] a moita e 326 hp , zna4i ima ka4estva....


Хехе, хубаво е човек да е скромен, ама с машина като твоята няма смисъл. Това е Е500 бе човек, имаш пълно право да си горд.8)

Между другото, проверих точно каква е разликата в окачването на Е500 от останалите 124-ки. Наистина има една значителна разлика - предният амортисьор е с някаква ВЪТРЕШНА пружина, ограничаваща страничното накланяне по завоите. После, пружините, тампоните и стабилизиращите щанги са значително усилени (в смисъл по-твърди). За спирачният апарат казах. Той е съвсем различен.
Но принципни промени в окачването не са се наложили. Просто това по принцип си е едно от най-добрите окачвания (Специално за БМВ-феновете - НА БМВ ОКАЧВАНЕТО Е ПО-ДОБРО!!!! Неам нерви да споря сега :wink:).
Само Дизел!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 521
Регистриран на: 18.01.2003
Местоположение: Sofia

Мнение от Viktor » 29 Яну 2003, 20:23

Hehe. U debelite knigi pi6e , 4e skromnosta krasi 4oveka...ama E500 kato e pak nezna4i 4e si nai-barziq. Az nali q karam i vijdam kak stoqt ne6tata , ima momenti v koito se otkazvam ot gonki s opredeleni vozila.

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 29 Яну 2003, 23:54

Имам едно видео с Е500 и М5 .... резултата мисля, че се досещаш какъв е! М5 го УБИ!!!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 141
Регистриран на: 16.01.2003

Мнение от Смок » 30 Яну 2003, 13:06

Винаги има и някой по-бърз, не в е това въпросът...
0-100 за под 6 сек ми е все тая вече колко е точно.

В Мерцедес клуба в Дира имаше един, шофьор на S500, същия двигател, като на Е500 (който иска да да чете тук, въпреки, че иначе не ми отърва, щото е кофти за дизелите :wink: ), който разправяше, че до сега с тази кола е минал над 2,5 млн. км само в БГ. При перфектна подръжка разбира се. Номера обаче е в силициевото покритие на вътрешната стена на цилиндрите на този двигател. Всъщност сегментите се докосват само до силициеви кристали, а не до самата стена.
Виктор, това да не те успокоява. Внимавай много за веригата. Само това може да ти такова двигателя. Ако не си я сменял скоро, провери я непременно за разтягане! Между другото обръщал ли си внимание какво става след 4700 оборота? На тези обороти VVT-то забавя затварянето на клапаните и става змей. Ама и разхода яко ще скача...

Уф, отплеснах се нещо с тия Мерцедеси, спирам. :oops:

Turturelo, дай да го видим това видео, става ли?
Само Дизел!

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 30 Яну 2003, 18:41

Немога да му изровя адреса, ще го кача тези дни в www.data.bg
По принцип не е нищо особено, старт - Е500 върти гуми и тръгва, през това време М5 с метли заминава доста напред!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 521
Регистриран на: 18.01.2003
Местоположение: Sofia

Мнение от Viktor » 30 Яну 2003, 19:29

Purvo otnosno iznosvaneto na motora , moq e na 89000km koeto e dosta dobre za kola '94. Verno e 4e vinagi ima po burz , no ni6to ne moga da napravq. Moita cel e da imam dostata4no burz avtomobil , ne nai-barziq.
Otnosno tfa za M5 i E500 , neznam kak e MB-to e vartqlo gumi na starta , shtoto moito kolkoto i da go nastapvam na 4ist asfalt nqma i pomen ot prevurtane..... A dali M5 se me bega....neznam , napulno vuzmojno e.
Vse pak M5 e ebati i ma6inata , no dokolkoto znam E500 e napraveno da e ekvivalent na e34 M5. A ako stava duma za poslednata M5 deto e 400hp , neznam vuobste kfo ima za 4udene- to e qsno 4e ste napravi 4o4oneto to4ka v ogledaloto si za obratno vijdane....Otnosno razhoda - neznam to4no no mi pravi vpe4atlenie 4e kato q reja [5000rpm] mnogo smu4e i razhoda dori ne iskam da go znam kolko e....
bih iskal da znam kakfa e tazi m5 koqto taka e "srqzala" 4o4oneto vse edno to ne e trugnalo dori... Znam 4e e34 M5 0-100 za 5.4 li be6e , a E500 za 5,6['94] , 5,8['93] , 6,0 ili 6.2 ['92]....Neznam , vsi4ko e vuzmojno , az na M5 ne sum se ka4val.....nqma da q obsjdam.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 141
Регистриран на: 16.01.2003

Мнение от Смок » 30 Яну 2003, 19:46

Viktor написа:Otnosno tfa za M5 i E500 , neznam kak e MB-to e vartqlo gumi na starta , shtoto moito kolkoto i da go nastapvam na 4ist asfalt nqma i pomen ot prevurtane.....


Много ясно, че няма да пили гуми. Е500 е стандартно е с ASR 8)
Само Дизел!

Петко ///M големия
Аватар
Мнения: 2369
Регистриран на: 1.12.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 330xd / Mini Cooper S

Мнение от BMW///M-ma6inata » 30 Яну 2003, 19:51

siguren li si 4e e na 89000 6toto vse pak teia koli dosta gi tormoziat :?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 521
Регистриран на: 18.01.2003
Местоположение: Sofia

Мнение от Viktor » 30 Яну 2003, 22:43

Abe qsno 4e e s ASR ama pro4etoh post na koito pi6e6e 4e E500 vutrqlo na starta... A otnosno motora - da siguren sum...Zna4i 4oveka ot koito q kupih q karal do 130-150 000 km , i posle sinut mu slaga nafta ili ne6to podobno ot nekfa tuba i blokira motora. Sled tova pora4vat nov i go montirat i sega toi e na 89000km


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 30 Яну 2003, 23:26

///М5-цата е Е34 - и аз го имам тва филмче, на 1-ва варвеха заедно но на втора ///М5 леко скърши задница и наистина отлепи напред, а именно МБ-то превартя при старта... (авее до голяма степен си е до шофера...)
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 31 Яну 2003, 11:19

М5цата наистина е Е34 (3.8 или 3.6 мотор, така като гледам май е от последните и е 3.8 ), все пак не е 5.0.... На старта Е500 запали гумите, и въобще не са вървяли заедно на 1ва и 2ра! МБ-то направи кофти старт заради автоматика, докато пусне спирачката и натисне газта, М5 се движеше вече, трябва да сме безпристрастни! Качвам видео-то ще дам адреса.. 2мб е!

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 31 Яну 2003, 12:00

http://free.data.bg/turturelo/m5vs500e.mpeg

Смок и Victor - следете за димни ефекти, да не излезе, че си измислям нещо....

ps. Е500 не пали гуми - запали ГУМА! Една!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 141
Регистриран на: 16.01.2003

Мнение от Смок » 31 Яну 2003, 13:13

Уфф, аз не мога да го източа. Явно съръра е от тия, дето са само за БГ. :dunno:

А с ASR-а НЕтрябва да пали гуми. Явно са го изключили за теста.
Само Дизел!

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 31 Яну 2003, 14:04

Да, от тези, които се виждат само от БГ. Търси го в Google, името на файла се вижда..

ПредишнаСледваща

Назад към Страхотни истории

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook