Най-новият слух за Chris Bangle ---------m
Модератори: mitaka7, Общи модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- 3C
- младши ентусиаст
- Мнения: 368
- Регистриран на: 20.04.2002
- Местоположение: USA & BG
- Кара: BMW/ Mercedes
- Мечтае да кара: Porsche
DIDO написа:ivo написа:DIDO написа:Знаети ли кой е шеф дизайнера на Е46
Chris Bangle
ТОЧНО ТАКА
Интересно ми е защо хората които карат/щом са си го купили значи го харесват/ или боготворят Е46 плюят Бангъл
Ами новите модели са развитие на тази линия и лично на мен
МНОГО МИ ХАРЕСВАТ
Нека хвърля малко светлина
Дизаинера на Е46 е Erik Goplen (доколкото знам помошници са Ian Cameron & Boyke Boyer).
Oт чертожната дъска до осъществяването на модела в продукцията отнема 4 години. Chris Bangle става шеф, когато модела Е46 е бил почти напълно завършен, "дори не му е пипнал и болтовете по-джантите" (за късмет), но технично той се подписва в/ху модела на Е46 защото е застъпил вече постът като шеф на дизайнерите преди продукцията да започне
"ПРОЯВАТА" на Chris Bangle в/ху вече направеният модел E46 става чак през '02г.- на 4врати / '03г.-на купето, когато той ги "УКРАСЯВА" чрез изменение на броните, предните калници, предният капак и.т.н.- ( та хората из светът изпискаха от "радост" )
ха нааааааздраве сега
Последна промяна 3C на 16 Яну 2004, 1:42, променена общо 2 пъти
Да се включа и аз.
Хора, не ви е Бангле виновен... Нито той решава, нито решенията са грешни...
Много се изкоментира темата за новите модели вече... Нали не очаквате някой да произведе Е21, Е28 или Е30 в днешно време? Жалко ако мислите, че хищният вид, агресията и уникалноста ги няма в новите модели, защото мене ако питате нямат аналог като човек погледне другите марки...
По темата за лизинга - лизинг си е точно взимане под наем. В България го превеждат грешно да означава и на разсрочено плащане. За какво да си купуваш нова кола, след като след 3г. искаш да имаш новия модел?
Хора, не ви е Бангле виновен... Нито той решава, нито решенията са грешни...
Много се изкоментира темата за новите модели вече... Нали не очаквате някой да произведе Е21, Е28 или Е30 в днешно време? Жалко ако мислите, че хищният вид, агресията и уникалноста ги няма в новите модели, защото мене ако питате нямат аналог като човек погледне другите марки...
По темата за лизинга - лизинг си е точно взимане под наем. В България го превеждат грешно да означава и на разсрочено плащане. За какво да си купуваш нова кола, след като след 3г. искаш да имаш новия модел?
Kokorba6iqta написа:На мен лично доста ми допада работата на Бенгъл и мисял, че има доста свежи идеи !
Свежест, това е ключовата дума.
Да иди да си купи пресни зеленчуци, или да се изкъпе и да се напарфюмира, да иде на фризьор и после да се избръсне за да му е свеж фасона.
Тоя ще докара БМВ до фалит
Къде отиде агресията и зверския вид, а? Аре да не казвам, че ще загубим детската аудитория
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
- DIDO
- младши ентусиаст
- Мнения: 412
- Регистриран на: 11.07.2003
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW X3 3.0d '04
stjoker написа:дидо тва е наем ве не е покупка на автомобила. Чети какво пишат хората после се обаждаи
ТИ ЧЕТИ в поста съм писал:
"Значи кола която струва около 100 000$, ти я
дават за 26820$ /36м х 745$/. И после им я връщаш".
А сега ми кажи жокер кой ще ти даде НОВА кола
от 100 000$ за 26000$ /и то на вноски по 745$ без начална вноска/ и след три години да си я вземе СТАРА?
Кажи речи толкова е месечната вноска но Тойота Авенсис и след
три години пак връщаш Авенсиса и вземаш нови и продължаваш
да плащаш вноските.
Или няма разлика 7-ца Е65 и Авенсис :mha: :mha: :mha:
Ами то целия свят седмици щеше да кара
На четвъртата година тая кола никога няма да хване 74 000$
Ако я продадат за 25-30 000$ ще е добре
Тоя клас автомобили се обезценяват доста бързо като втора употреба,
защото са с много високи данъци и застраховки и втора ръка
трудно се продават!
А разликата от 40-50 000$ или тя е промоция
BMW - Усещане за автомобил
DIDO, сериозно се бъркаш относно лизинга! Има такова нещо, и сигурно повечето от новите коли (особено по-скъпите) в Европа и САЩ са именно на лизинг (а не на изплащане), защото е доста изгодно.
Не мога да кажа за конкретната промоция на Е65 в САЩ, но общо взето когато вземеш кола на лизинг за 3-4 год. си я изплатил почти наполовина! После ако искаш да я запазиш плащаш другата половина. Например един мой приятел в САЩ си взе Е46 преди 3 год. и сега му искат ~$20.000 ако иска да си я запази.
В България това едва ли скоро ще навлезе, най-малкото защото всеки ще си каже "Аааааа ми щом ще я връщам след 3 год., тая кола 3-та градско нема да види"
Не мога да кажа за конкретната промоция на Е65 в САЩ, но общо взето когато вземеш кола на лизинг за 3-4 год. си я изплатил почти наполовина! После ако искаш да я запазиш плащаш другата половина. Например един мой приятел в САЩ си взе Е46 преди 3 год. и сега му искат ~$20.000 ако иска да си я запази.
В България това едва ли скоро ще навлезе, най-малкото защото всеки ще си каже "Аааааа ми щом ще я връщам след 3 год., тая кола 3-та градско нема да види"
дидо, ще обясня.
компанията прави сметка колко ще е остатъчната стойност на колата след да кажеме 3 години- примерно ако нова е $75,000 след 3 години пресмятат че ще е $50,000. като я вземеш на лизинг ти плащаш амортизацията на колата ($25,000) разнесена по 36 месеца - $695.40 на месец. разбира се това го плащаш със някаква лихва + печалба за фирмата - от там и примерно $750 на месец да излезе цялото със добавките.
това добре. проблема във случая е когато фирмата не оцени добре колата и вместо $50,000 след 3 години тя има пазарна стойност $40,000. тогава компанията е $10,000 на загуба. в случая на 745, фирмата знае че ще загуби пари защото вижда как върви вече обезценяването на 745, но за тях е важно да "придвижат" колите дето събират прах (и лихви) по автокъщите дори и със цената на набутване след 3-те години...
ползата от лизинга е че можеш за по-малко пари месечно да караш по-скъпа кола. недостатъците са че от лизинг договор се излиза много трудно (да не кажа невъзможно и струва много глоби), не можеш да пипаш колата (тунинг) и имаш максимален пробег за 3те ти години (примерно 36,000 мили което за америка не е много)- все пак остатъчната стойност на колата е изчислена при определен пробег.
също така ако сумираш парите които си дал за 3те години по лизинга и ги сравниш със парите които си дал за 3 години разсрочено плащане и след това си продал колата ще излезе че със разсроченото плащане си дал по-малко общо. да, но американците обичат малки месечни вноски и не гледат много много колко ги плащат. а и обичат да карат нови коли. от там и много от тях отиват на лизинг вместо да купуват на разсрочено.
та така. надявам се че отговорих на някои въпроси.
компанията прави сметка колко ще е остатъчната стойност на колата след да кажеме 3 години- примерно ако нова е $75,000 след 3 години пресмятат че ще е $50,000. като я вземеш на лизинг ти плащаш амортизацията на колата ($25,000) разнесена по 36 месеца - $695.40 на месец. разбира се това го плащаш със някаква лихва + печалба за фирмата - от там и примерно $750 на месец да излезе цялото със добавките.
това добре. проблема във случая е когато фирмата не оцени добре колата и вместо $50,000 след 3 години тя има пазарна стойност $40,000. тогава компанията е $10,000 на загуба. в случая на 745, фирмата знае че ще загуби пари защото вижда как върви вече обезценяването на 745, но за тях е важно да "придвижат" колите дето събират прах (и лихви) по автокъщите дори и със цената на набутване след 3-те години...
ползата от лизинга е че можеш за по-малко пари месечно да караш по-скъпа кола. недостатъците са че от лизинг договор се излиза много трудно (да не кажа невъзможно и струва много глоби), не можеш да пипаш колата (тунинг) и имаш максимален пробег за 3те ти години (примерно 36,000 мили което за америка не е много)- все пак остатъчната стойност на колата е изчислена при определен пробег.
също така ако сумираш парите които си дал за 3те години по лизинга и ги сравниш със парите които си дал за 3 години разсрочено плащане и след това си продал колата ще излезе че със разсроченото плащане си дал по-малко общо. да, но американците обичат малки месечни вноски и не гледат много много колко ги плащат. а и обичат да карат нови коли. от там и много от тях отиват на лизинг вместо да купуват на разсрочено.
та така. надявам се че отговорих на някои въпроси.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10478
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Не знам точно как да те разбера, но това отнема 8!!!!!!!! месеца.
Така е, но следват одобрения от ръководния състав, доработки, израбортка на пробни детайли и прототипи, подготовка на потчните линии, и естествено, както ти каза изчакване да се изчерпа потенциала на предишния модел. Голф 6 моце и да е готов, но това е много ранен вариант, който едва ли ще стигне до поточната линия в този си вид. Първите дизайдерски разработки за Голф 5 например (преди около 3години ) изглеждаха като муцуна от Пежо 307 и задница, наподобяваща новата Астра (грубо казано, разбира се). А вижте какво излезе от конвейра. Опропастен (като външност) Голф 4. Шефовете са решили, че дизайнерската изработка е много авангардна за клиентите на Голф и дизайнерите отидоха да си разработват студии...
Never mistake motion for action...
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани