Е36 М3 и малко гонки...

Как издухах на старт едно Ferrari...

Модератори: mitaka7, Общи модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 24.01.2013
Местоположение: Дрезден, Германия
Пол: Мъж
Кара: E36 M3
Мечтае да кара: M6

Е36 М3 и малко гонки...

Мнение от deutschland_m3 » 24 Яну 2013, 19:28

Здравейте, искам да разкажа своята история за един лош ден (за мен) с малко гонки. Попринцип живея в Дрезден и си купих БМВ (Е36 М3)... Взех си полагащият ми се отпуск и реших да се завърна в родното си градче, но този път с колата... Дойдох си, забавлявахме се със стари приятели- маси и забавления до сутринта. Един ден, на обяд, реших да излезна с колата, да я покажа на приятели и да я поразкърша. Повозих ги, бяха доста впечатлени, а аз придобих истинско самочувствие. Отидохме в най- добрия бар, но пред бара беше паркирана една Импрес(з)а, с типичното за тях ралиджийко синьо... Влязохме вътре, поръчахме си кафе, някоя торта, кола... Но на масата срещу мен видях познат приятел, който не бях виждал от близо 10 години. Отидох да го видя, та се оказа, че въпросната Импреса е негова.. Та познатият (Мишо) работи в Англия от дълги години, заговорихме за живота, но се стигна до автомобилите и започнахме да спорим приятно, а не грубо... Казах му, че имам Е36 М3, излязохме, огледа я задълбочено и каза, че е доста впечатлен от този автомобил, и че има респект към него, макар че от малък беше изключително запален по оризниците.... Понеже бях уверен, че ще го пребия, му предложих една гонка, макар че нещо ми подсказваше да не се пускам на драг (ускорение).. Отидохме до ШЕЛ-а, заредихме бензинец- А98, и се запътихме към една права, където младите си правят гонки през нощта. Понеже беше неделя нямаше никакво движение, дойдха и още 2 Хондички, едната измери 400 метра... Едното от младите момчета, каза, че ще ни дава стартове. Първо се пуснах с едната Хонда (сивик), всичко беше ясно- бих я... Втората гонка беше със субару-то, дадоха ни старт, но Мишо закъсня с малко, дръпнах с около полвин кола, но изненадващо той ме изпревари и ме би с около кола и нещо :banghead: :banghead: . Бях чувал, че имат страшен старт тези субарота, но никога не съм имал кой знае какви симпатии към тях... Предложих му и магистрална гонка с летящ старт, той прие отново. Тръгнахме с около 70-80 км, като той дръпна рязко, предполагам заради 4х4 и поддържаше преднината, докато изведнъж намали, сякаш отпусна газта, или все едно нещо се е повредила. Спряхме, излязохме от колите, а той ми каза, че е само до 180 км :?: :dunno: Наистина видях, че е разграфена само до 180 (около 110 мили). Каза ми, че била така настроена електрониката и тем подобни... Наистина интересно, защо ли ? :dunno: Отворихме капака му, учудващо СТИто изглеждаше напълно фабрично- 2.0 мотора, интеркулер, пластмасите, абсолютно всичко (аз ги сравних в интернет когато се прибрах.) Той ми каза още в бара, че е фабрична от Продрайв, но ми стана странно, защото хората, които си купуват Лансъри и Импреси ги тунинговат... Та предложи ми и малко улично състезание по завои, но му отказах вече, защото бях сигурен, че ще се осера съвсем (с извинение), с тези боксери са с перфектен център на тежестта. Един приятел/ колега от Германия беше карал СТИ и каза, че няма пипане по завоите.. И така попитах Михаил за кръгче- две, той каза, че може: Разгледах колата му подробно, видях дори в накрайника на гърнето пишеше "Prodrive", гумите Пирели, хубави апарати златисти на "Брембо." Направих няколко старта и наистина неописуемо бързо ускорява, карах я не повече от 10 км, понеже тези десни волани нещо не са ми удобни :roll: Никога не съм бил привличан от тези автомобили и винаги съм ги мислил за нещо не кой знае какво, но се оказа, че са добри автомобили, макар че вози доста твърдо, но се забравя и подтиска с приятния звук от мотора :driving: . Не се срамувам, че паднах от Импреса, мисълта ми е да не подценявате никога другите автомобили, защото всеки има плюсове и минуси. Още на същата вечер се събрахме и напихме зверската :D :D :bchug:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 22.09.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E21 320;E46 320d
Мечтае да кара: E36 M3 GT

Re: Е36 М3 и малко гонки...

Мнение от nik420 » 24 Яну 2013, 21:51

Колега каква е твоята М-ка 3.0 или 3.2 и каква точно е тази Импреза,че ми стана интересно доста клипчета съм гледал пък и съм чувал че 3.2 много мачкат STI ама знам ли? :dunno:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 10.05.2010
Мечтае да кара: F10 ///M5

Re: Е36 М3 и малко гонки...

Мнение от DriftoMania » 24 Яну 2013, 22:15

:mhihi: Everybody saaaay TUUURBOO 8)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 14.05.2010
Местоположение: Пловдив, България
Пол: Мъж
Кара: BMW E82, E83, E92, F02
Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.

Re: Е36 М3 и малко гонки...

Мнение от stocky » 24 Яну 2013, 22:40

Щом импресата е ограничена до 180км/ч значи най-вероятно е за японския пазар (Japanese Domestic Market - JDM), а щом има и тук-таме надписи Prodrive може да става въпрос и за Spec C версия - олекотена и с още по-къси скорости!

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 24.01.2013
Местоположение: Дрезден, Германия
Пол: Мъж
Кара: E36 M3
Мечтае да кара: M6

Re: Е36 М3 и малко гонки...

Мнение от deutschland_m3 » 25 Яну 2013, 9:43

nik420 написа:Колега каква е твоята М-ка 3.0 или 3.2 и каква точно е тази Импреза,че ми стана интересно доста клипчета съм гледал пък и съм чувал че 3.2 много мачкат STI ама знам ли? :dunno:


3.2 е моята. Още от преди 4 години спрях да ги гледам тези клипове, защото по тях абсолютно нищо не можеш да съдиш... :mhihi: Шофьорът на едната може да е идиот, може на другата да не е опитен или обратното има много варианти... Ако не беше разграфена Импресата до 180 съм сигурен, че щях да я бия след 220-230, понеже 4х4 (AWD при тях), започва да спъва. Но когато я покарах малко наистина се усеща по- доброто ускорение, пъргавостта и сигурността отново заради 4x4- то...

Прочетох в Субару форумът имаше теми всякакви, че SPEC- C е само и единствено за японския пазар- по- лека, с по- къса скоростна кутия, с по- големичко турбо, което работи на 1.0 бар, с по- добро окачване и по- голям кулер, но те не работели с Продрайв, което ме навежда на мисълта - Защо да я пращат при Продрайв в Англия, след като Spec-C е много по- добро от Продрайв-а поради редица доказали се фактори... Онзи ден когато им четох във форума видях клипчета са си разменяли, има едно предаване, водят го за най- доброто, с най- добрите и екстремни тестове- Best Motoring, струва си да се гледа, не е лошо, но не го препоръчвам за облъчени хора...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1898
Регистриран на: 29.12.2005
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: 39

Re: Е36 М3 и малко гонки...

Мнение от DanielzZz » 25 Яну 2013, 20:21

Точно до 180 са ограничени.И моята беше така.Обаче и нагоре ще те отупа.Сложих конвертор от км към мили и по този начин премахнах ограничителя.Да ти кажа ли до към 250 си ускорява стабилно..А тия с М3ките нямате шанс на ускорение.Но по завои не съм съгласен - Импрезата,както и другите АВД коли си недозавиват изразено,един добър карач+кола на задно ще ги отупа.
Поздрави и от мен,готина тема,уважавайте другите видове автомобили. :wave:

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 24.01.2013
Местоположение: Дрезден, Германия
Пол: Мъж
Кара: E36 M3
Мечтае да кара: M6

Re: Е36 М3 и малко гонки...

Мнение от deutschland_m3 » 25 Яну 2013, 21:53

На другия ден- със 180 (колкото е ограничена) влязохме в един завой, а аз нищо не се усетих, Мишо беше видимо спокоен, личи си, че имат повече сигурност от нас. Аз примерно със 180 такъв завой не бих взел, нито бих имал сигурността. За конвекторите не съм запознат, но не знам как може един конвектор да ти промени електрониката на автомобила, а японците си я кодират за повече сигурност, защото тунингът там е най- разпространен, защото автомобилите им не са с големи кубици поради законодателството.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1857
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери

Re: Е36 М3 и малко гонки...

Мнение от Nickelback » 25 Яну 2013, 22:51

Колега, оставам с впечатление, че М3-ката ти е първата кола със задно или бъркам? Твърде комплексно е поведението на една кола в завой - в какъв завой, с каква скорост? Едната може да е по-добра на тясна, бавна писта, а другата не. А може и обратното. Това, че сте влезли в завой с 180 (на ограничител) нищо не означава. Още повече "на ограничител", което си мисля, че значи "без газ". А си мисля, че точно "с газ" в завоя със Субарото по-лесно ще изправиш завоя. Може би си несигурен понеже, често ти презавива, което е нормално за кола със задно. Ощо повече, че тая М3-ка е с допълнителен кембър и кастър и по дифолт си завива много :dunno:
Сложете и на двете коли сликове, сложете хубаво окачване и ходете се мерете на Калояново, да речем, тогава можеш да направиш генерално заключение :yes:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1898
Регистриран на: 29.12.2005
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: 39

Re: Е36 М3 и малко гонки...

Мнение от DanielzZz » 26 Яну 2013, 0:51

deutschland_m3 написа:На другия ден- със 180 (колкото е ограничена) влязохме в един завой, а аз нищо не се усетих, Мишо беше видимо спокоен, личи си, че имат повече сигурност от нас. Аз примерно със 180 такъв завой не бих взел, нито бих имал сигурността. За конвекторите не съм запознат, но не знам как може един конвектор да ти промени електрониката на автомобила, а японците си я кодират за повече сигурност, защото тунингът там е най- разпространен, защото автомобилите им не са с големи кубици поради законодателството.

КонвеРтор колега.Вместо в километри,километража показва в мили,а електрониката засича скоростта от километража.Реално ограничението ти идва на 180 мили. :D


Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 30.11.2012
Пол: Мъж

Re: Е36 М3 и малко гонки...

Мнение от evtimcho_g60 » 02 Фев 2013, 12:50

DanielzZz написа:
deutschland_m3 написа:На другия ден- със 180 (колкото е ограничена) влязохме в един завой, а аз нищо не се усетих, Мишо беше видимо спокоен, личи си, че имат повече сигурност от нас. Аз примерно със 180 такъв завой не бих взел, нито бих имал сигурността. За конвекторите не съм запознат, но не знам как може един конвектор да ти промени електрониката на автомобила, а японците си я кодират за повече сигурност, защото тунингът там е най- разпространен, защото автомобилите им не са с големи кубици поради законодателството.

КонвеРтор колега.Вместо в километри,километража показва в мили,а електрониката засича скоростта от километража.Реално ограничението ти идва на 180 мили. :D

Ти сериозен ли си???
По пътя на твоята логика кола с табло в мили ако и шибнеш конвертор ще я ограничиш на 110км/ч...
Кой е дилъра,явно постата е силна???

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1898
Регистриран на: 29.12.2005
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: 39

Re: Е36 М3 и малко гонки...

Мнение от DanielzZz » 02 Фев 2013, 13:54

С дилъра май дружиш ти,щом до сега не успя да схванеш написаното.Но няма проблем - ще ти го обясня подробно.
Километража на Субаруто ми е до 180 км/ч,колкото е и ограничението.Сигнала на ограничителя се взема от последната позиция,която покаже стреклата - т.е. 180 км/ч.Като сложиш конвертора километража показва в мили.Т.е. - при 160 км/ч показа 100 мили примерно...Така ограничението идва на 180 мили в час...
Сега схвана ли ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 901
Регистриран на: 13.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i

Re: Е36 М3 и малко гонки...

Мнение от raduslaf » 27 Фев 2013, 11:49

Кви коне е туй нящу?

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 24.01.2013
Местоположение: Дрезден, Германия
Пол: Мъж
Кара: E36 M3
Мечтае да кара: M6

Re: Е36 М3 и малко гонки...

Мнение от deutschland_m3 » 16 Юни 2013, 17:04

raduslaf написа:Кви коне е туй нящу?


Предполагам 300 к.с., знам ли...
За конвертора го схванах, наистина интересна работа, не ти ли пречи на автомобила ?

Назад към Страхотни истории

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook