Моята BMW Facebook SuperFan история
Модератори: mitaka7, Общи модератори
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- BMW-X5
- Е53 Фанатик
- Мнения: 1260
- Регистриран на: 18.04.2004
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: xDrive
Моята BMW Facebook SuperFan история
Както повечето от вас може би вече знаят (информация за тези, които не са запознати - статия и видео - видео с превод ), че в края на лятото спечелих състезанието, организирано от BMW в тяхната официална Facebook фен страница. Благодарение на приложението - BMW Infographic (в което всеки може да направи своя BMW инфографика и да сравни резултата си с моя) спечелих едно незабравимо изживяване в сърцето на BMW. Победител можеше да е всеки един човек по света с по-голяма активност спрямо марката във Facebook. Тук искам да вметна нещо. Когато апликацията стартира във форума се появи и тема за нея. Тогава почти никой не й обърна внимание или по-скоро всички бяха песимистично настроени относно шансовете си да спечелят. Това е типична черта на българина, но това е друга тема. Естествено, в тази връзка, след петия или шестия коментар темата беше заключена. Доказателство, че няма нищо нагласено и че е възможно дори някой от нас да спечели е това, че именно българин спечели наградата. Всъщност, ако трябва да съм честен, когато се огласи, че аз печеля и в приложението публикуваха
"5 факта, които трябва да знаете за супер фена" - най-много ми хареса изображението и фактът, че идвам от България!!!
Искам да поясня, че това признание в никакъв случай не ме определя като най-големия фен на BMW, а идва заради най-високата ми активност спрямо марката в социалната мрежа Facebook. В същото време това постижение в никакъв случай не е обвързано с фен страницата, която поддържам - BMW X5. Познавам хора в България и по света, които със сигурност са по-големи фенове от мен и знаят много повече за марката и нейните продукти!
Наградата, която получих от BMW, бе да прекарам няколко незабравими дни в Мюнхен през Октомври. Тъй като голям процент от преживяното останаха зад кадър, реших да ви направя съпричастни с историята и да ви споделя малко лични впечатления и снимки.
Вечерта преди да пътувам, случайно или не, попаднах на предаването „Разследване на самолетни катастрофи“ по National Geographic. Изпълнен с надежда това, което бях гледал преди да заспя да не ми се случи на път за Мюнхен, с бодра крачка потеглих към летище Варна. На колажа по-долу можете да видите с какво прекрасно, слънчево време ме изпрати родният град.
Над Мюнхен ме посрещна разкъсана облачност и приятно октомврийско слънце.
BMW-емоцията започна още с кацането на самолета на мюнхенското летище. Докато самолетът маневрираше още по пистата, към мен се приближи главната стюардеса. Тя ме помоли да изчакам останалите пътници да слязат, тъй като от BMW искат да заснемат моето пристигане. Очаквайки да ме извикат, успях да забележа през един от страничните прозорци черно Х5М, което маневрираше в близост до самолета. Еуфорията ме обвзе, тъй като наистина не знаех какво предстои.Но каквото и да предстоеше, то очевидно започваше по един неочаквано добър за мен начин – посрещнат от любимия модел на любимата марка и то още на пистата.
След посрещането и снимките се настаних в хотела и вечерях с представители на BMW, a след вечерята разполагах със свободно време.
На другия ден. Прохладна октомврийска утрин. Часът е 7:55. В малката уличка пред хотела ме очакваше тази Красавица и нейните 555 к.с., някак събрани в 4.4-литровия V-образен двигател – всичките на мое разположение.
Часът вече е 9:00 и току-що паркирах пред BMW Group Classic, където започна моят ден. Благодарение на изключително подробната навигация iDrive успях безпроблемно да стигна от хотела до BMW Group Classic.
Тази снимка показва борбата между вегетарианеца (Мини-Е) и лакомият V-осмозавър (Х5М).
На рецепцията на BMW Group Classic бяха изложени каталози на класически модели на марката.
Getting make-up like a boss!
No more boss! За жалост продуцентите на продукцията не харесаха моето облекло (или си харесаха прекалено много моето сако) и решиха да ме пременят с нещо по-casual, за което още им се сърдя. Каталозите пак попадат в кадър, както и лудницата от хора около мен.
Снимките в BMW Group Classic започнаха от BMW E30 M3, което е използвано за Ring Taxi на Nьrburgring Nordschleife.Човекът до мен е моят гид, който ми разказа подробности за автомобила.
Разбира се, легендарното M1, заслужаваше по-специално внимание.
В този кадър съм запечатал възстановка от работно ателие на марката в далечното минало.
BMW 335 от далечната 1938г. Работен обем на двигателя - 3.5 литра и мощност - 90 к.с.
BMW Z18 е концептуален модел, представен през 1995 г. и е оборудван с V8 двигател с мощност 355 к.с. Може да се каже, че това е предшественикът на SUV/SAV моделите на марката.
В интериора на Z18 воланът ще ви се стори доста познат.
Генерацията е единственото, което издава V8-кът, който е разположен под предния капак.
BMW Just 4/2 – Симпатичният червен мъник е концептуално превозно „нещо“, представляващо интригуващ микс между автомобил и мотоциклет. Разполага с двигател от мотоциклет - K1100 с мощност от 100 к.с. и развива 0 -100 км/ч за 6 секунди.
BMW Z3M и изключително редкият E34 M5 Touring, от който има произведени 891 бройки.
BMW 502 от 1954 г. Специално за немската полиция.
Възстановка на състезание с BMW M1 в мащаб 1:43.
BMW Z8 Moto GP Safety Car
BMW E30 М3 Rally Car
BMW E36 M3 WTCC
BMW E46 M3 GTR
Победителят от Льо Ман през далечната 1999 г.
Отново М1, но този път боядисано в цветовете на BMW Motorsport. Леко е раздуто. Съвсем малко.
Малко BMW Формули през годините, а зад тях могат да се видят купите от спечелените състезания и титли.
BMW 700 RS – напълно реставриран автомобил от BMW Classic.
McLaren F1 ’97.Излишно е да обяснявам защо тази кола е тук.
McLaren F1 LM - Powered by BMW 6.2L V12 – gold plated.
McLaren F1 LM Interior
Последният болид от Ф1 преди BMW да се оттеглят от „кервана“.Това е последната снимка от BMW Classic.
Подпирам се пред (FIZ) Центъра за разработки и иновации на марката в Мюнхен.
Снимка в FIZ с Pierre Leclercq - ръководител на дизайна на М-автомобилите и BMW Х5/Х6.
Тук ми поставят лепенка върху камерата на телефона, защото зоната е супер секретна.
С Пиер излизаме след едночасов разговор пред неговия офис, където обсъдихме дизайнерските решения при Х5 и Х6.
Това е гледка, която несъмнено ще ви впечатли, преди да влезете за първи път в Четирите цилиндъра.
Снимка за спомен пред Централата с Андреас Хофман (Вицепрезидент комуникации на марката) до билборда.
Да видиш Централата на BMW в огледалото за задно виждане е едно уникално преживяване.
Друга невероятна гледка през предния прозорец на BMW X5M - BMW Welt.
Да покараш този прекрасен автомобил из Мюнхен - безценно!
В BMW Welt ме посрещнаха с гумени мечета и ме изпратиха с ключ за Rolls Royce - як фокус!
Разглеждам последния модел Rolls Royce Phantom в BMW Welt.
Останах впечатлен от екстрите, които предлага моделът, но определено тази кола не е за мен.
Снимки от завода, където в момента се произвеждат F30 и F31.Имах възможността да проследя целия процес на производство - от парче метал до финалния продукт.
Кадър от бояджийската камера, където можете да видите, че боята е на водна основа и се рециклира след което се използва отново - нищо не се губи при боядисването на всеки отделен автомобил.
Пореден снимачен ден - оперативка пред BMW Museum.
Мисля, че това е едно от най-невероятните места, където можеш да получиш снимачен грим. The Super-duper BMW fan has to do some super-duper things.
BMW Alpina B10 пред BMW Museum.Тази снимка е поздрав за всички old school fans.
С г-н Tannenbaum си обсъждаме материала, от който е изработена BMW Gina.
Имах уникалната възможност да седна зад волана на BMW i3 Prototype. Останах впечатлен от изработката и материалите, които са използвани.
BMW i8 Spyder.
Едно НЕнормално Мини, паркирано пред BMW Welt - част от новата рекламна кампания на марката.
Нещо, което много ми хареса в навигацията на автомобила е това, че показва триизмерно изображение на Централата на BMW и някои други по-големи сгради в Мюнхен.
На път за шофьорската академия на BМW в Майзах.
След кратко, скоростно пътуване по немските аутобани пристигнахме в BMW Driving Academy Maisach.
Готови за излитане.
Флотата е в готовност.
Зад кадър на полигона в Майзах. Тук ни посрещна Stefan Landmann, който е пилот в GT-Сериите ив момента се състезава с BMW Z4 GT3.За мен беше много специално изживяване, че именно той ще бъде мой индивидуален инструктор.
Позьори.
Drifting-упражненията могат да са забавни дори с F30.
Помолих Стефан да направим няколко обиколки на пистата с X5M. Друго си е да се повозиш при професионален пилот.
След дългия и изморителен ден зверовете си почиват в очакване на новите си подвизи.
И едно М6, което жално гледа през витрината на BMW Driving Academy в Майзах, тръпнещо в очакване да се докосне до асфалта.
Това е целият снимачен екип и Stefan Landmann след края на един ден, изпълнен с много адреналин, положителни емоции и усмивки зад волана на автомобили от любимата марка.
Уникално чувство е да имаш възможността да споделяш с над 1 млн.човека впечатления и преживявания на страницата на Х5 докато седиш зад волана на Х5М пред BMW Welt.
Тук "напоявам" конете преди последния ни нощен преход от Мюнхен до Залцбург - аутобанът, 555 к.с. и аз.
There is more to come...
P.S. Специални благодарности на хората, които ми помогнаха с редакцията и оформлението на темата. Те си знаят кои са!
"5 факта, които трябва да знаете за супер фена" - най-много ми хареса изображението и фактът, че идвам от България!!!
Искам да поясня, че това признание в никакъв случай не ме определя като най-големия фен на BMW, а идва заради най-високата ми активност спрямо марката в социалната мрежа Facebook. В същото време това постижение в никакъв случай не е обвързано с фен страницата, която поддържам - BMW X5. Познавам хора в България и по света, които със сигурност са по-големи фенове от мен и знаят много повече за марката и нейните продукти!
Наградата, която получих от BMW, бе да прекарам няколко незабравими дни в Мюнхен през Октомври. Тъй като голям процент от преживяното останаха зад кадър, реших да ви направя съпричастни с историята и да ви споделя малко лични впечатления и снимки.
Вечерта преди да пътувам, случайно или не, попаднах на предаването „Разследване на самолетни катастрофи“ по National Geographic. Изпълнен с надежда това, което бях гледал преди да заспя да не ми се случи на път за Мюнхен, с бодра крачка потеглих към летище Варна. На колажа по-долу можете да видите с какво прекрасно, слънчево време ме изпрати родният град.
Над Мюнхен ме посрещна разкъсана облачност и приятно октомврийско слънце.
BMW-емоцията започна още с кацането на самолета на мюнхенското летище. Докато самолетът маневрираше още по пистата, към мен се приближи главната стюардеса. Тя ме помоли да изчакам останалите пътници да слязат, тъй като от BMW искат да заснемат моето пристигане. Очаквайки да ме извикат, успях да забележа през един от страничните прозорци черно Х5М, което маневрираше в близост до самолета. Еуфорията ме обвзе, тъй като наистина не знаех какво предстои.Но каквото и да предстоеше, то очевидно започваше по един неочаквано добър за мен начин – посрещнат от любимия модел на любимата марка и то още на пистата.
След посрещането и снимките се настаних в хотела и вечерях с представители на BMW, a след вечерята разполагах със свободно време.
На другия ден. Прохладна октомврийска утрин. Часът е 7:55. В малката уличка пред хотела ме очакваше тази Красавица и нейните 555 к.с., някак събрани в 4.4-литровия V-образен двигател – всичките на мое разположение.
Часът вече е 9:00 и току-що паркирах пред BMW Group Classic, където започна моят ден. Благодарение на изключително подробната навигация iDrive успях безпроблемно да стигна от хотела до BMW Group Classic.
Тази снимка показва борбата между вегетарианеца (Мини-Е) и лакомият V-осмозавър (Х5М).
На рецепцията на BMW Group Classic бяха изложени каталози на класически модели на марката.
Getting make-up like a boss!
No more boss! За жалост продуцентите на продукцията не харесаха моето облекло (или си харесаха прекалено много моето сако) и решиха да ме пременят с нещо по-casual, за което още им се сърдя. Каталозите пак попадат в кадър, както и лудницата от хора около мен.
Снимките в BMW Group Classic започнаха от BMW E30 M3, което е използвано за Ring Taxi на Nьrburgring Nordschleife.Човекът до мен е моят гид, който ми разказа подробности за автомобила.
Разбира се, легендарното M1, заслужаваше по-специално внимание.
В този кадър съм запечатал възстановка от работно ателие на марката в далечното минало.
BMW 335 от далечната 1938г. Работен обем на двигателя - 3.5 литра и мощност - 90 к.с.
BMW Z18 е концептуален модел, представен през 1995 г. и е оборудван с V8 двигател с мощност 355 к.с. Може да се каже, че това е предшественикът на SUV/SAV моделите на марката.
В интериора на Z18 воланът ще ви се стори доста познат.
Генерацията е единственото, което издава V8-кът, който е разположен под предния капак.
BMW Just 4/2 – Симпатичният червен мъник е концептуално превозно „нещо“, представляващо интригуващ микс между автомобил и мотоциклет. Разполага с двигател от мотоциклет - K1100 с мощност от 100 к.с. и развива 0 -100 км/ч за 6 секунди.
BMW Z3M и изключително редкият E34 M5 Touring, от който има произведени 891 бройки.
BMW 502 от 1954 г. Специално за немската полиция.
Възстановка на състезание с BMW M1 в мащаб 1:43.
BMW Z8 Moto GP Safety Car
BMW E30 М3 Rally Car
BMW E36 M3 WTCC
BMW E46 M3 GTR
Победителят от Льо Ман през далечната 1999 г.
Отново М1, но този път боядисано в цветовете на BMW Motorsport. Леко е раздуто. Съвсем малко.
Малко BMW Формули през годините, а зад тях могат да се видят купите от спечелените състезания и титли.
BMW 700 RS – напълно реставриран автомобил от BMW Classic.
McLaren F1 ’97.Излишно е да обяснявам защо тази кола е тук.
McLaren F1 LM - Powered by BMW 6.2L V12 – gold plated.
McLaren F1 LM Interior
Последният болид от Ф1 преди BMW да се оттеглят от „кервана“.Това е последната снимка от BMW Classic.
Подпирам се пред (FIZ) Центъра за разработки и иновации на марката в Мюнхен.
Снимка в FIZ с Pierre Leclercq - ръководител на дизайна на М-автомобилите и BMW Х5/Х6.
Тук ми поставят лепенка върху камерата на телефона, защото зоната е супер секретна.
С Пиер излизаме след едночасов разговор пред неговия офис, където обсъдихме дизайнерските решения при Х5 и Х6.
Това е гледка, която несъмнено ще ви впечатли, преди да влезете за първи път в Четирите цилиндъра.
Снимка за спомен пред Централата с Андреас Хофман (Вицепрезидент комуникации на марката) до билборда.
Да видиш Централата на BMW в огледалото за задно виждане е едно уникално преживяване.
Друга невероятна гледка през предния прозорец на BMW X5M - BMW Welt.
Да покараш този прекрасен автомобил из Мюнхен - безценно!
В BMW Welt ме посрещнаха с гумени мечета и ме изпратиха с ключ за Rolls Royce - як фокус!
Разглеждам последния модел Rolls Royce Phantom в BMW Welt.
Останах впечатлен от екстрите, които предлага моделът, но определено тази кола не е за мен.
Снимки от завода, където в момента се произвеждат F30 и F31.Имах възможността да проследя целия процес на производство - от парче метал до финалния продукт.
Кадър от бояджийската камера, където можете да видите, че боята е на водна основа и се рециклира след което се използва отново - нищо не се губи при боядисването на всеки отделен автомобил.
Пореден снимачен ден - оперативка пред BMW Museum.
Мисля, че това е едно от най-невероятните места, където можеш да получиш снимачен грим. The Super-duper BMW fan has to do some super-duper things.
BMW Alpina B10 пред BMW Museum.Тази снимка е поздрав за всички old school fans.
С г-н Tannenbaum си обсъждаме материала, от който е изработена BMW Gina.
Имах уникалната възможност да седна зад волана на BMW i3 Prototype. Останах впечатлен от изработката и материалите, които са използвани.
BMW i8 Spyder.
Едно НЕнормално Мини, паркирано пред BMW Welt - част от новата рекламна кампания на марката.
Нещо, което много ми хареса в навигацията на автомобила е това, че показва триизмерно изображение на Централата на BMW и някои други по-големи сгради в Мюнхен.
На път за шофьорската академия на BМW в Майзах.
След кратко, скоростно пътуване по немските аутобани пристигнахме в BMW Driving Academy Maisach.
Готови за излитане.
Флотата е в готовност.
Зад кадър на полигона в Майзах. Тук ни посрещна Stefan Landmann, който е пилот в GT-Сериите ив момента се състезава с BMW Z4 GT3.За мен беше много специално изживяване, че именно той ще бъде мой индивидуален инструктор.
Позьори.
Drifting-упражненията могат да са забавни дори с F30.
Помолих Стефан да направим няколко обиколки на пистата с X5M. Друго си е да се повозиш при професионален пилот.
След дългия и изморителен ден зверовете си почиват в очакване на новите си подвизи.
И едно М6, което жално гледа през витрината на BMW Driving Academy в Майзах, тръпнещо в очакване да се докосне до асфалта.
Това е целият снимачен екип и Stefan Landmann след края на един ден, изпълнен с много адреналин, положителни емоции и усмивки зад волана на автомобили от любимата марка.
Уникално чувство е да имаш възможността да споделяш с над 1 млн.човека впечатления и преживявания на страницата на Х5 докато седиш зад волана на Х5М пред BMW Welt.
Тук "напоявам" конете преди последния ни нощен преход от Мюнхен до Залцбург - аутобанът, 555 к.с. и аз.
There is more to come...
P.S. Специални благодарности на хората, които ми помогнаха с редакцията и оформлението на темата. Те си знаят кои са!
Последна промяна BMW-X5 на 17 Дек 2012, 3:12, променена общо 3 пъти
- ((:BuKcu:))
- старши ентусиаст
- Мнения: 1853
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Мечтае да кара: F32 M4
Re: Моята BMW Facebook SuperFan история
Понеже обещах да не те мразя , отново искам да те поздравя за уникалната възможност, която имаше да се докоснеш до този свят....Такова преживяване остава за цял живот. Въпреки това ти пожелавам да имаш още доста поводи да посещаваш Мюнхен
Re: Моята BMW Facebook SuperFan история
Адмирации за Тодор, адмирации за неговия успех и волята му за постигнатото до момента.
Историята е превъзходна.
Шапки долу за Тодор Тодоров!
Историята е превъзходна.
Шапки долу за Тодор Тодоров!
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Моята BMW Facebook SuperFan история
Радвам се за теб, за това че си преживял и още повече че ни правиш част от нещо, което е мечта на 40% от пишещите тук, а други 60% дори не са си го и помисляли
Само такива емоции за напред
Само такива емоции за напред
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Re: Моята BMW Facebook SuperFan история
Браво
"Човек, който няма пари за нищо, а плаща данъци за всичко с осем букви..."
Re: Моята BMW Facebook SuperFan история
Сякаш си ми откраднал мечтата от сънищата..
Едно голямо ЕВАЛА и продължавай да правиш това, което те прави щастлив
Едно голямо ЕВАЛА и продължавай да правиш това, което те прави щастлив
- Runnaway
- Е46нтусиаст
- Мнения: 1799
- Регистриран на: 2.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 ///M3
- Мечтае да кара: BMW E46 ///M3
Re: Моята BMW Facebook SuperFan история
Тоше, горд съм, че те познавам и ти благодаря за възможността да се докосна до твоето невероятно преживяване в Мюнхен.
Пожелавам ти другия път да не го разказваш в снимки, а направо във видео.
Пожелавам ти другия път да не го разказваш в снимки, а направо във видео.
- TNM
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 123
- Регистриран на: 27.12.2005
- Местоположение: Варна, Хюстън
- Пол: Мъж
- Кара: '88 Е28 ///М5, '95 Touring S50/5
- Мечтае да кара: Жигула 2101
- Детайли за колата: Не помня вече.
Re: Моята BMW Facebook SuperFan история
Браво Тошко! Съвсем заслужена награда и признание. Както ти казах и още през Октомври, много съм горд с теб. Похвалил съм те всичките ми Американски колеги (bimmerforums.com, mye28.com)
П.С. Мерси за тайните снимки на Е34-те в подземията на БМВ.
П.С. Мерси за тайните снимки на Е34-те в подземията на БМВ.
-Павел
- randity
- Photographer
- Мнения: 726
- Регистриран на: 18.02.2010
- Местоположение: Крайните квартали на столицата
- Пол: Мъж
- Кара: му се нещо старо
Re: Моята BMW Facebook SuperFan история
Браво колега ! Това наистина е една мечта на всеки един от нас, ти си я осъществил ! Голямо евала и за групата, която поддържаш ! Истински фен, шапка ти свалям !!!
.. и отново се замислих „Божее, какви автомобили са правени през миналия век. Сега всичко е пластмаса n-то качество."..
- minimalcoholic
- младши ентусиаст
- Мнения: 503
- Регистриран на: 26.10.2011
- Местоположение: Русе
- Мечтае да кара: e46 330i
Re: Моята BMW Facebook SuperFan история
Завиждам ти !!!
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Моята BMW Facebook SuperFan история
Супер история и добре разказана в темата,кара те да влезнеш в нея!
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- Ronka
- русата мафия!
- Мнения: 874
- Регистриран на: 12.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
- Bojo666
- Потребител
- Мнения: 26
- Регистриран на: 24.04.2011
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 318i
Re: Моята BMW Facebook SuperFan история
Поздравления Колега и благодарности, че споделяш с нас това невероятно изживяване.
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Моята BMW Facebook SuperFan история
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- AVK
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 54
- Регистриран на: 14.04.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: Porsche Carrera GT
Re: Моята BMW Facebook SuperFan история
Ronka написа:Страхотна история
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани