Съботен фън с трактора
Модератори: mitaka7, Общи модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- oxam
- младши ентусиаст
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Съботен фън с трактора
Събудих се събота към 10 сутринта, слънцето ми свети в очите, пред нас някаква суматоха. Поглеждам от прозореца и изненада - цялата улица затворена, опънати шатри, каравани, пълно с хора, шум, глъчка...ужас...с две думи олимпиадата е почнала и туристите са плъпнали навсякъде. Очевидно няма смисъл да се седи в централен лондон в този хубав слънчев ден. Бърза справка в нета и гледам че има трак ден на Бедфорд, 1.5 часа каране до там, пише, че е пълен, но този филм сме го играли и преди - появяваш се за следобедната сесия с кеш в ръката и те пускат. И без това със сигурност ще има коли, които са се счупили сутринта или са ги изгонили за твърде много шум. Тук е момента да вметна една малка особеност на английските писти - почти всички са в близост до някакво селце или поне до един селянин с ферма, на който му е много шумно и се оплаква. И затова местната община дава годишна квота от "шумни дни" , които обикновено покриват състезателния сезон, а за останалите трак дни има лимит - обикновено 101-105дб измерени на 3/4 от макс оборотите или 87.5 дб при преминаване. Целите писти са в микрофони и се следи много стриктно, защото иначе пистите ще си загубят разрешителните за бизнес. Това е и една от причините почти да няма ламбота и ферарита на трак дни, просто са прекалено шумни (другата е, че повечето собственици са меки китки и ги е страх/не могат да карат )
Отварям килера, взимам една каска, ръкавици, за късмет съм заредил и камерата и инстиктивно посягам към ключовете на зедката, тъкмо съм я прибрал от другия гараж....да ама не, сещам се, че задните гуми са на конци, а и още не съм направил нови тапи за ауспуха (104 дб а лимита на бедфорд е 101дб), продължавам да ровя в чекмеджето и намирам ключовете на трактора, аха да ги оставя и да продължа да ровя за мустанга и се сещам, че е в сервиза за смяна на тампони на матора. явно ще е трактора, след 2 минути съм в гаража, паля, излизам и ме чака неприятна изненада...улицата е затворена...бърз спор с един от по-зелените разпоредители, който се опитва да ме убеди, че целия ден няма как да изкарам колата...някъде на 30тата секунда спирам да го слушам и му казвам, че не е в неговите правомощия да ме спре, по-добре да извика мениджъра си. за късмет той се оказва разбран човек (все пак става дума за пресичане на двулентова улица за да влезна в другата пряка която е отворена).
час и половина по-късно съм на пистата, мерим шума и съм 105дб, лошо няма, две тапи в 2х76мм тръбите и вече сме "легални" 100.4 дб. боксът изглежда обещаващо - 997 GT3 RS 4.0, 996 GT2 Cup Car, Noble, TVR Tuscan, E92 M3 на toyo888, e46 m3 изпразнено и на сликове, поне 8 ariel atomа май имаха клубно събиране, няколко caterham и westfield, няколко нормално 911, няколко cayman и още много голфове, рено клиота, е30ки и е36ци.
почвам да въртя и след първите 2 километра не мога да повярвам каква разлика има в трактора, за първи път го изкарвам на трак след като пипах разни неща - нови пружини, регулирани амортисьори спрямо пружините, -2.2 и -1.2 кембър, бая тоу ин, предни 6-бутални апарати алкон, задни 4-бутални брембота, ужасно леки CCW Classics с нови Kumho V70A, 11х18 с 305/30/18 отпред и 13.5х18 с 335/30/18 отзад...с две думи страшен кеф и почвам да се надъхвам все повече и повече, на втората обиколка вече почвам да ям всичко живо по пистата докато не стигам втората права, след която има тесен обратен завой. гледам 130 мили в час на 4та и почвам да спирам, 3та и скачам с двата крака на спирачките и ужас...колата не спира...2ра, моторът изквичава на умряло защото е влезнал много над лютеницата...вече е ясно, че този завой няма да го бъде и почвам да целя в кое да се ударя...с последни мъки минах между купчините с гуми и спрях на асфалта зад тях (явно не съм първия герой и хората са оставили малко място). Цялата предница е в пушек от спирачките и смърди та се не трае. И на мен леко ми светва лампата какво се случва - за първи път послушах съвета на производителя и не си разработих накладките както аз си знам - на страницата на ЕБС пише, че жълтите накладки трябва само да се покарат в града за 500 км и нямат нужда от екстремни спирания/охлаждане за да се разработят, даже те биха ги повредили...и понеже съм тъп да чета аз им вярвам...е да ама не, изчаках да истинат, направих още няколко обиколки с рязки спирания и охлаждане после и всичко си дойде на мястото. до края на деня бяха перфектни, все едно хвърлям котви преди завоите.
в бокса както винаги имаше много коментари, малко като темата за американските спортисти - този камион не е ли много тежък, ама той върви само направо, те американските коли не завиват и т.н. а аз тихичко се подхилквам и кимам с глава и се съгласявам....и после се засичаме с тези хора на пистата и направо не им се вярваше какво им се случва най-фрапиращия беше пичът с Noble-а, 1070 кг с 380 коня...идва и компетенто ми обяснява, че тракторът е много тежък и не става за писта, но той щял да ме следва няколко обиколки за да види как е.
за 5 обиколки му бях дръпнах 1/2 обиколка, спираме в бокса и той е идва и вика ама ти и в завоите си много по-бърз, не бе, те американските коли не завиват (а то оставаше на 305/335 лепкави гуми да съм и по-бавен )
остатъкът от деня мина без премеждия, прибрах се вечерта по живо по здраво, а даже и успях да отида да гледам женския плажен волейбол.
надявам се скоро да почнат да пристигат частите от щатите , защото съм замислил уеки подобрения по матора...както казва мечо пух - колкото повече толкова повече. портвани глави и 11:1, хедърси, рошав вал, по-големи кобилици и ремап и трябва да докарам към 620-650 атмосферни коня
ето и малко видео, извинявам се за лошия звук, следващия път ще сложа външен микрофон на Gopro-то
http://www.youtube.com/watch?v=ZWY__1uc-NM
Отварям килера, взимам една каска, ръкавици, за късмет съм заредил и камерата и инстиктивно посягам към ключовете на зедката, тъкмо съм я прибрал от другия гараж....да ама не, сещам се, че задните гуми са на конци, а и още не съм направил нови тапи за ауспуха (104 дб а лимита на бедфорд е 101дб), продължавам да ровя в чекмеджето и намирам ключовете на трактора, аха да ги оставя и да продължа да ровя за мустанга и се сещам, че е в сервиза за смяна на тампони на матора. явно ще е трактора, след 2 минути съм в гаража, паля, излизам и ме чака неприятна изненада...улицата е затворена...бърз спор с един от по-зелените разпоредители, който се опитва да ме убеди, че целия ден няма как да изкарам колата...някъде на 30тата секунда спирам да го слушам и му казвам, че не е в неговите правомощия да ме спре, по-добре да извика мениджъра си. за късмет той се оказва разбран човек (все пак става дума за пресичане на двулентова улица за да влезна в другата пряка която е отворена).
час и половина по-късно съм на пистата, мерим шума и съм 105дб, лошо няма, две тапи в 2х76мм тръбите и вече сме "легални" 100.4 дб. боксът изглежда обещаващо - 997 GT3 RS 4.0, 996 GT2 Cup Car, Noble, TVR Tuscan, E92 M3 на toyo888, e46 m3 изпразнено и на сликове, поне 8 ariel atomа май имаха клубно събиране, няколко caterham и westfield, няколко нормално 911, няколко cayman и още много голфове, рено клиота, е30ки и е36ци.
почвам да въртя и след първите 2 километра не мога да повярвам каква разлика има в трактора, за първи път го изкарвам на трак след като пипах разни неща - нови пружини, регулирани амортисьори спрямо пружините, -2.2 и -1.2 кембър, бая тоу ин, предни 6-бутални апарати алкон, задни 4-бутални брембота, ужасно леки CCW Classics с нови Kumho V70A, 11х18 с 305/30/18 отпред и 13.5х18 с 335/30/18 отзад...с две думи страшен кеф и почвам да се надъхвам все повече и повече, на втората обиколка вече почвам да ям всичко живо по пистата докато не стигам втората права, след която има тесен обратен завой. гледам 130 мили в час на 4та и почвам да спирам, 3та и скачам с двата крака на спирачките и ужас...колата не спира...2ра, моторът изквичава на умряло защото е влезнал много над лютеницата...вече е ясно, че този завой няма да го бъде и почвам да целя в кое да се ударя...с последни мъки минах между купчините с гуми и спрях на асфалта зад тях (явно не съм първия герой и хората са оставили малко място). Цялата предница е в пушек от спирачките и смърди та се не трае. И на мен леко ми светва лампата какво се случва - за първи път послушах съвета на производителя и не си разработих накладките както аз си знам - на страницата на ЕБС пише, че жълтите накладки трябва само да се покарат в града за 500 км и нямат нужда от екстремни спирания/охлаждане за да се разработят, даже те биха ги повредили...и понеже съм тъп да чета аз им вярвам...е да ама не, изчаках да истинат, направих още няколко обиколки с рязки спирания и охлаждане после и всичко си дойде на мястото. до края на деня бяха перфектни, все едно хвърлям котви преди завоите.
в бокса както винаги имаше много коментари, малко като темата за американските спортисти - този камион не е ли много тежък, ама той върви само направо, те американските коли не завиват и т.н. а аз тихичко се подхилквам и кимам с глава и се съгласявам....и после се засичаме с тези хора на пистата и направо не им се вярваше какво им се случва най-фрапиращия беше пичът с Noble-а, 1070 кг с 380 коня...идва и компетенто ми обяснява, че тракторът е много тежък и не става за писта, но той щял да ме следва няколко обиколки за да види как е.
за 5 обиколки му бях дръпнах 1/2 обиколка, спираме в бокса и той е идва и вика ама ти и в завоите си много по-бърз, не бе, те американските коли не завиват (а то оставаше на 305/335 лепкави гуми да съм и по-бавен )
остатъкът от деня мина без премеждия, прибрах се вечерта по живо по здраво, а даже и успях да отида да гледам женския плажен волейбол.
надявам се скоро да почнат да пристигат частите от щатите , защото съм замислил уеки подобрения по матора...както казва мечо пух - колкото повече толкова повече. портвани глави и 11:1, хедърси, рошав вал, по-големи кобилици и ремап и трябва да докарам към 620-650 атмосферни коня
ето и малко видео, извинявам се за лошия звук, следващия път ще сложа външен микрофон на Gopro-то
http://www.youtube.com/watch?v=ZWY__1uc-NM
Re: Съботен фън с трактора
Яко е било Но следващия път наистина малко по-добре с камерата (звука)
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- UBAH5
- ентусиаст
- Мнения: 1120
- Регистриран на: 4.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 320d; BMW E30 318i cabrio
Re: Съботен фън с трактора
Да ти имам трактора
When people ask you what car you drive and you say a BMW and they get all excited until they see it...
- kirilov/325i
- младши ентусиаст
- Мнения: 384
- Регистриран на: 4.05.2008
- Местоположение: Търговище
- Кара: Е36-325i Тurbo 605 Max Torque
Re: Съботен фън с трактора
Искарал си си страхотно...
Каква скорост развиваш на дългата права преди /ляв /десен / завой ?
Много яко стъпва в завоите
Каква скорост развиваш на дългата права преди /ляв /десен / завой ?
Много яко стъпва в завоите
.
- oxam
- младши ентусиаст
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: Съботен фън с трактора
kirilov/325i написа:Искарал си си страхотно...
Каква скорост развиваш на дългата права преди /ляв /десен / завой ?
Много яко стъпва в завоите
най-доброто постижение за деня беше 150 мили...тоест около 240 км/ч...има мегдан за още но трябва да свикна на спирачките и да излезна от предишния завой по-бързо.
един приятел има westfield с cosworth турбо матор на 2.3 бара, секвенциална кутия...650 коня при 500кг...на мокрото вдигна 175 мили и аз щях да се нас*ера , на сухо още не ме е возил, но май и не искам
- kirilov/325i
- младши ентусиаст
- Мнения: 384
- Регистриран на: 4.05.2008
- Местоположение: Търговище
- Кара: Е36-325i Тurbo 605 Max Torque
Re: Съботен фън с трактора
Предположих 240,50км/ч.
А тоя трактор представя ли се по-добре от З-тката като време ?
А тоя трактор представя ли се по-добре от З-тката като време ?
.
- oxam
- младши ентусиаст
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: Съботен фън с трактора
kirilov/325i написа:Предположих 240,50км/ч.
А тоя трактор представя ли се по-добре от З-тката като време ?
честно казано не знам...никога не съм си мерил времето, може би трябва да почна. зедката не съм я карал на бедфорд от 2010, но по спомени вайпърът е по-бърз. още не съм я продал и в гаража ми се търкалят едни 19ки тойо 888 235/295 та като се върна от отпуска може да си направя кефа
- randity
- Photographer
- Мнения: 726
- Регистриран на: 18.02.2010
- Местоположение: Крайните квартали на столицата
- Пол: Мъж
- Кара: му се нещо старо
Re: Съботен фън с трактора
Много година история, клипа е много добър, но имам едно питане. Защо трета влиза толкова трудно ?
.. и отново се замислих „Божее, какви автомобили са правени през миналия век. Сега всичко е пластмаса n-то качество."..
Re: Съботен фън с трактора
Кутията се усуква от момента на кардана и не мое да уцели ни един от трите зъба...
Па да съм знаел, че има такива хора в Лондон, да ме повозиш с теб... нейсе, преместих се вече.
Па да съм знаел, че има такива хора в Лондон, да ме повозиш с теб... нейсе, преместих се вече.
Re: Съботен фън с трактора
oxam написа:...
две неща- не го бориш тоя вайпър достатъчно (ако ти е било цел де)... в него има толкова много още, че ... ще бъдеш приятно изненадан
и да вземеш да си центроваш предницата че.. срамота
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- oxam
- младши ентусиаст
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: Съботен фън с трактора
alx написа:oxam написа:...
две неща- не го бориш тоя вайпър достатъчно (ако ти е било цел де)... в него има толкова много още, че ... ще бъдеш приятно изненадан
и да вземеш да си центроваш предницата че.. срамота
знам, че има много още...първи трак ден с новите гуми, окачване, спирачи и т.н и го боря лека полека иначе много хапе. сам знаеш, че тръгне ли нанякъде, с този умрял ъгъл на завиване няма хващане
предницата е центрована, но трябва да си презацепя волана, нещо момчетата се изложиха като правиха реглаж.
имаме познал и защо не влиза трета, на няколко пъти в клипа се вижда как мърда целият скоростен лост. решението вече е поръчано - твърди тампони за мотора и скоростите.
Re: Съботен фън с трактора
Наречи го шофьорски усет ако искаш, какво ли не ми е минало през ръцете, е разбира се няма нищо общо с твоята машина...
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Съботен фън с трактора
кЪ не тЪ е срам да викаш "трактор" на Вайпъра бре!?!?!
Иначе евала за разказчето - изкефих му се
Иначе евала за разказчето - изкефих му се
Si non confectus, non reficiat.
- NeRoX
- младши ентусиаст
- Мнения: 270
- Регистриран на: 17.01.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '07 E91 320d
- Мечтае да кара: Ferrari
- Детайли за колата: M47D20 6MT
Re: Съботен фън с трактора
Те щом те взимат за мезе в бокса с Viper-а, представям си какво ти говорят като отидеш с Mustang-а... Репертоара на Кларксън сериозно в действие.
- oxam
- младши ентусиаст
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: Съботен фън с трактора
NeRoX написа:Те щом те взимат за мезе в бокса с Viper-а, представям си какво ти говорят като отидеш с Mustang-а... Репертоара на Кларксън сериозно в действие.
не питай, всички са големи специалисти по американските коли и тяхното поведение на пътя (нищо, че повечето пъти никога не са се качвали) няма как да знаят, че съм с койловъри, кембър плейтс и -3.5 градуса, Х&Р стабилизаторни щанги, полиуретан, стоптех големи спирачки, керамичен съединител и има няма 550-580 коня...затова тихичко кимам с глава и ако съм с пилот къповете или тойото 888 после бой по каската на пистата, ако съм с нормални гуми ги качвам за обиколка и следва това
ето и едно видео, яко лигавене в дъжда в далечната 2010 http://www.youtube.com/watch?v=E-xiVDM2ZpU
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани