Усещане за 750Li F02?
Модератори: mitaka7, Общи модератори
37 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- TPAKTOP
- младши ентусиаст
- Мнения: 434
- Регистриран на: 20.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М5 с шпер, а за Х5 не съм сигурен
Усещане за 750Li F02?
Вчера имах невероятния шанс, да пробвам, как върви въпросната лимузина! Останах силно впечатлен, ядосан и дори трудно заспах! Значи първо да си дам определенията за двата автомобила(лично според мен):
БМВ М5 - бизнес спортен автомобил с една дума - "дзвер"
БМВ 750Li - бизнес луксозен автомобил с една дума - "лимузина"
Да ама не се оказа точно така! Нямах си ни най малка идея какъв точно е въпросния "турбиниран" 5л. двигател. Със собственика на въпросната лимузина бяхме влезли в чист приятелски спор дори не беше спор а диалог кое върви повече като и двамата не се бяхме качвали на автомобила на другия. Карах колата предимно по магистрала и малко по улиците из София но останах силно впечатлен! На магистралата въпросната лимузина ми взе дъха?! Почнаха да ми минават мисли от сорта "Тва май ускорява по бързо и от М-ката?! " Едва ли но истината е друга! По думи на собственика колата е само 407к.с. което е точно със 100к.с под моята но разлика почти не усетих! Защо? Собственика на въпросната лимузина ми обясни че разликата е в Nm щото неговата била би-турбо и аз съм склонен да му вярвам защото пича наистина е голям ентусиаст! Аз останах силно разочарован обаче от друго! Може ли такъв автомобил да дава разход от 17л/100км?! Въпросния дзвер не може да даде такъв разход дори и да го возя на платформа Този разход при М5-цата е в границите на невъзможното! Истината е че може да се постигне но колата трябва да се кара със 130км/ч на 7-ма! Няма нищо общо със спортното каране!
Другото което ме учуди е че все пак разликата в теглото на двата автомобила е огромна! Дзвера тежи 1670кг а лимузината сигурно е над 3000кг! Тук собственика на автомобила ми каза точните килограми но бях силно впечатлен от вървенето на въпросната лимузина и едва ли съм го чул! Проблема обаче не е толкова в разликата във вървенето защото М5-цата сигурно върви по-бързо но като съм свикнал го усещам по друг начин! Проблема е във самата возия на лимузината! С дзвера всеки път като мина 200км/ч настръхвам а с въпросната лимузина се чувствах сигурен при положение че за първи път я карах! Който не е карал или возил в М5 ще ме контрира с "Ами F02 за това е луксозен автомобил?!" То принципно е така ама М5-цата също е невероятно луксозна и удобна! Явно не чак толкова!
Разликата в екстрите между двете също е огромна но това е разбираемо щото единия е спортен другия луксозен! Но ето някой екстри които нямам дори и на Х5-цата която също се води луксозно изпълнение:
- Масажьор на гъза на шофьора - хубава екстра но усещането е малко неловко защото все едно някой педал се опитва да ви мушне отзад ама не нацелва септичната яма! Ако това усещане се превъзмогне може би ще бъде и приятно!
- Камера за нощно виждане - ами това едва ли бих го използвал дори и да го имам в колата си щото прилича на телевизор Царевец но по думи на собственика на автомобила много помагало при мъгла! ЗА съжаление ние го пробвахме само по тъмно!
- По-големия дисплей(тва обаче го бях виждал и преди ) - за това мога да кажа само суперлативи Просто всичко се вижда! Който е карал кола със стария диспей ще се влюби! Цветовата гама е подбрана много по добре от невзрачната навигация на по-старите БМВ-ета! Телевизията пак май не може да се гледа на целия дисплей но пак е на по-голяма площ от на старите! Тук само добри неща мога да кажа!
Това бяха двете екстри които ги нямам нито на Х-са нито на М-ката! Цирка беше обаче когато слязох от колата се наложи да се кача в Мазда РХ-8 След като за 50-60км които бях изминал като шофьор на F02 бях свикнал на комфорта който предлага самия автомобил това беше най-лошия вариант за друг автомобил! При положение че бях слязъл от същия преди да се кача в 7-цата и всичко беше настроено според мен се чудех "Кой ми е разместил седалките" За съжаление така и не успях да ги наместя докато не слязох от колата и не си ресетнах комфортните сензори на задника! Честно казано останах силно впечатлен и разочарован от разликата между този и автомобилите които карам! Но браво за поредното "произведение на изкуството" на БМВ!!!
ПС Само да кажа че преди това съм карал и F01 дизел но усещането между двете е от земята до небето!
БМВ М5 - бизнес спортен автомобил с една дума - "дзвер"
БМВ 750Li - бизнес луксозен автомобил с една дума - "лимузина"
Да ама не се оказа точно така! Нямах си ни най малка идея какъв точно е въпросния "турбиниран" 5л. двигател. Със собственика на въпросната лимузина бяхме влезли в чист приятелски спор дори не беше спор а диалог кое върви повече като и двамата не се бяхме качвали на автомобила на другия. Карах колата предимно по магистрала и малко по улиците из София но останах силно впечатлен! На магистралата въпросната лимузина ми взе дъха?! Почнаха да ми минават мисли от сорта "Тва май ускорява по бързо и от М-ката?! " Едва ли но истината е друга! По думи на собственика колата е само 407к.с. което е точно със 100к.с под моята но разлика почти не усетих! Защо? Собственика на въпросната лимузина ми обясни че разликата е в Nm щото неговата била би-турбо и аз съм склонен да му вярвам защото пича наистина е голям ентусиаст! Аз останах силно разочарован обаче от друго! Може ли такъв автомобил да дава разход от 17л/100км?! Въпросния дзвер не може да даде такъв разход дори и да го возя на платформа Този разход при М5-цата е в границите на невъзможното! Истината е че може да се постигне но колата трябва да се кара със 130км/ч на 7-ма! Няма нищо общо със спортното каране!
Другото което ме учуди е че все пак разликата в теглото на двата автомобила е огромна! Дзвера тежи 1670кг а лимузината сигурно е над 3000кг! Тук собственика на автомобила ми каза точните килограми но бях силно впечатлен от вървенето на въпросната лимузина и едва ли съм го чул! Проблема обаче не е толкова в разликата във вървенето защото М5-цата сигурно върви по-бързо но като съм свикнал го усещам по друг начин! Проблема е във самата возия на лимузината! С дзвера всеки път като мина 200км/ч настръхвам а с въпросната лимузина се чувствах сигурен при положение че за първи път я карах! Който не е карал или возил в М5 ще ме контрира с "Ами F02 за това е луксозен автомобил?!" То принципно е така ама М5-цата също е невероятно луксозна и удобна! Явно не чак толкова!
Разликата в екстрите между двете също е огромна но това е разбираемо щото единия е спортен другия луксозен! Но ето някой екстри които нямам дори и на Х5-цата която също се води луксозно изпълнение:
- Масажьор на гъза на шофьора - хубава екстра но усещането е малко неловко защото все едно някой педал се опитва да ви мушне отзад ама не нацелва септичната яма! Ако това усещане се превъзмогне може би ще бъде и приятно!
- Камера за нощно виждане - ами това едва ли бих го използвал дори и да го имам в колата си щото прилича на телевизор Царевец но по думи на собственика на автомобила много помагало при мъгла! ЗА съжаление ние го пробвахме само по тъмно!
- По-големия дисплей(тва обаче го бях виждал и преди ) - за това мога да кажа само суперлативи Просто всичко се вижда! Който е карал кола със стария диспей ще се влюби! Цветовата гама е подбрана много по добре от невзрачната навигация на по-старите БМВ-ета! Телевизията пак май не може да се гледа на целия дисплей но пак е на по-голяма площ от на старите! Тук само добри неща мога да кажа!
Това бяха двете екстри които ги нямам нито на Х-са нито на М-ката! Цирка беше обаче когато слязох от колата се наложи да се кача в Мазда РХ-8 След като за 50-60км които бях изминал като шофьор на F02 бях свикнал на комфорта който предлага самия автомобил това беше най-лошия вариант за друг автомобил! При положение че бях слязъл от същия преди да се кача в 7-цата и всичко беше настроено според мен се чудех "Кой ми е разместил седалките" За съжаление така и не успях да ги наместя докато не слязох от колата и не си ресетнах комфортните сензори на задника! Честно казано останах силно впечатлен и разочарован от разликата между този и автомобилите които карам! Но браво за поредното "произведение на изкуството" на БМВ!!!
ПС Само да кажа че преди това съм карал и F01 дизел но усещането между двете е от земята до небето!
- Larbi
- Потребител
- Мнения: 37
- Регистриран на: 28.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: FERRARI 458 Italia
Re: Усещане за 750Li F02?
Благородно ти завиждам за икспириънса в 7-цата
- TPAKTOP
- младши ентусиаст
- Мнения: 434
- Регистриран на: 20.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М5 с шпер, а за Х5 не съм сигурен
Re: Усещане за 750Li F02?
larbi написа:Благородно ти завиждам за икспириънса в 7-цата
Ами за съжаление не е чак толкова голям и за толкова километри едва ли може да се нарече experience но си промених мнението относно свръх луксозните автомобили!
- Badr Hari
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 61
- Регистриран на: 14.04.2010
- Местоположение: по света и у нас..
- Пол: Мъж
- Кара: е36 м52б20 купе
- Мечтае да кара: e46 m3 csl
Re: Усещане за 750Li F02?
TPAKTOP написа: Но браво за поредното "произведение на изкуството" на БМВ!!!
Точно това очаквах да видя за завършек.
BMW - The Ultimate Driving Machine
- Larbi
- Потребител
- Мнения: 37
- Регистриран на: 28.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: FERRARI 458 Italia
Re: Усещане за 750Li F02?
TPAKTOP написа:larbi написа:Благородно ти завиждам за икспириънса в 7-цата
Ами за съжаление не е чак толкова голям и за толкова километри едва ли може да се нарече experience но си промених мнението относно свръх луксозните автомобили!
Ех все пак е опит колкото и малко да е А може и да се замислиш да си вземеш такова БМВ защо не?
- TPAKTOP
- младши ентусиаст
- Мнения: 434
- Регистриран на: 20.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М5 с шпер, а за Х5 не съм сигурен
Re: Усещане за 750Li F02?
larbi написа:TPAKTOP написа:larbi написа:Благородно ти завиждам за икспириънса в 7-цата
Ами за съжаление не е чак толкова голям и за толкова километри едва ли може да се нарече experience но си промених мнението относно свръх луксозните автомобили!
Ех все пак е опит колкото и малко да е А може и да се замислиш да си вземеш такова БМВ защо не?
Да опит е но го пробвах само по магистралата и малко из София! Не съм го пробвал като стабилност в завои и т.н! но усещането си струва! Иначе човек винаги се замисля за такава кола!
- Larbi
- Потребител
- Мнения: 37
- Регистриран на: 28.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: FERRARI 458 Italia
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: Усещане за 750Li F02?
И 750i xDrive е дооооста приятна бричка.
- TPAKTOP
- младши ентусиаст
- Мнения: 434
- Регистриран на: 20.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М5 с шпер, а за Х5 не съм сигурен
Re: Усещане за 750Li F02?
err0r написа:И 750i xDrive е дооооста приятна бричка.
Не се съмнявам! Но до скоро си мислех че това са коли които не могат да ти доставят удоволствие. Старите модели бяха тежки и тромави но сега вече не са такива! Вече и такава голяма лимузина може да ти донесе удоволствие от шофирането а и дългите разстояния са по-леки за изминаване!
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Усещане за 750Li F02?
Еми това е перфектната комбинация за човек, който примерно пътува често по работа, обича комфорта, но иска силни усещания. За съжаление аз никога не съм карал седмица, и не знам какво е, та от опит не мога да кажа нищо. Но това определено не е моя тип автомобил. Аз съм си по купетата
- TPAKTOP
- младши ентусиаст
- Мнения: 434
- Регистриран на: 20.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М5 с шпер, а за Х5 не съм сигурен
Re: Усещане за 750Li F02?
Dirty M5 driveR написа:Еми това е перфектната комбинация за човек, който примерно пътува често по работа, обича комфорта, но иска силни усещания. За съжаление аз никога не съм карал седмица, и не знам какво е, та от опит не мога да кажа нищо. Но това определено не е моя тип автомобил. Аз съм си по купетата
Не искам да влизам в спор но купетата са доста не практични коли! И такова съм карал но нито са удобни за дълъг път нито пък са практични! Но всеки човек е с различно виждане по въпроса "За какво използвам автомобила?". Пожелавам ти да имаш тази възможност!
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Усещане за 750Li F02?
TPAKTOP написа:Dirty M5 driveR написа:Еми това е перфектната комбинация за човек, който примерно пътува често по работа, обича комфорта, но иска силни усещания. За съжаление аз никога не съм карал седмица, и не знам какво е, та от опит не мога да кажа нищо. Но това определено не е моя тип автомобил. Аз съм си по купетата
Не искам да влизам в спор но купетата са доста не практични коли! И такова съм карал но нито са удобни за дълъг път нито пък са практични! Но всеки човек е с различно виждане по въпроса "За какво използвам автомобила?". Пожелавам ти да имаш тази възможност!
Е да. Неоспорим факт е, че са непрактични, но както каза ти зависи за какво се ползват. Аз ползвам моето за каране , рядко возя много хора и т.н. Иначе мерси за пожеланието Няма да откажа тест драйв на нещо подобно.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Усещане за 750Li F02?
Aз лично като фен конкретно на 7-ма серия съм приятно изненадан че са запазили всичките усещания за седмица, през годините - мощ, комфорт, но и усещане за контрол.
Точно това ми липсваше когато изпробвай S-класата на Мерцедес, някак си все нещо липсваше в усещането, за кола.
А за купетата - ми просто са купета, и са направени да са млади хора с друго мислене
Точно това ми липсваше когато изпробвай S-класата на Мерцедес, някак си все нещо липсваше в усещането, за кола.
А за купетата - ми просто са купета, и са направени да са млади хора с друго мислене
- TPAKTOP
- младши ентусиаст
- Мнения: 434
- Регистриран на: 20.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М5 с шпер, а за Х5 не съм сигурен
Re: Усещане за 750Li F02?
_65536_kb_sec_ написа:Aз лично като фен конкретно на 7-ма серия съм приятно изненадан че са запазили всичките усещания за седмица, през годините - мощ, комфорт, но и усещане за контрол.
Точно това ми липсваше когато изпробвай S-класата на Мерцедес, някак си все нещо липсваше в усещането, за кола.
А за купетата - ми просто са купета, и са направени да са млади хора с друго мислене
Старите седмици не са ми доставяли удоволствие от каране! Не си мислете че съм постнал тази тема ей така да се похваля че съм карал такъв автомобил! Напротив! Това кръгче ми промени мнението за този клас автомобили! Старите седмици бяха изключително тромави особено дизелите! Тези вече са друго нещо!
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Усещане за 750Li F02?
TPAKTOP написа:_65536_kb_sec_ написа:Aз лично като фен конкретно на 7-ма серия съм приятно изненадан че са запазили всичките усещания за седмица, през годините - мощ, комфорт, но и усещане за контрол.
Точно това ми липсваше когато изпробвай S-класата на Мерцедес, някак си все нещо липсваше в усещането, за кола.
А за купетата - ми просто са купета, и са направени да са млади хора с друго мислене
Старите седмици не са ми доставяли удоволствие от каране! Не си мислете че съм постнал тази тема ей така да се похваля че съм карал такъв автомобил! Напротив! Това кръгче ми промени мнението за този клас автомобили! Старите седмици бяха изключително тромави особено дизелите! Тези вече са друго нещо!
А бе аз все бензини съм пробвал, та не съм видял нищо мудно
Пробвал съм всичките бензини освен 2.8 и 3.0 ( и 6 цилиндро и V8).
Да 50-ките си понавървяват, но честно казано 740 с атмосферния мотор е доста оптимално решение за този тип автомобили...
А баш за старите седмици без никакви тракшъни, асц-та и тн, а само с един простичък шпер, диващината е голяма, в добрия смисъл на думата
И само да добавя, разните нивомати и ЕДЦ-а много помагат в завои, от личен опит разликата е ОГРОМНА.
37 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани