История за препълнения Сервиз на БМВ "Инауто" в Хетафе

Как издухах на старт едно Ferrari...

Модератори: mitaka7, Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 493
Регистриран на: 20.06.2002
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
Мечтае да кара: 850
Детайли за колата: петица- хубавица

Re: История за препълнения Сервиз на БМВ "Инауто" в Хетафе

Мнение от akula » 20 Сеп 2010, 10:53

аз съм последния човек, дето ще седне да плюе по марката, ма нещо на последък бмв-тата са прекалено кекави.
имам познат с Х5 на няма 2години. вика че най редовно го оствя по пътищата.
тъпо е някак си да дадеш близо 80 к евро за кола, която се чупи редовно.
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 13.09.2008
Пол: Мъж
Кара: e46 320d
Мечтае да кара: neshto nad 400HP

Re: История за препълнения Сервиз на БМВ "Инауто" в Хетафе

Мнение от hades40 » 20 Сеп 2010, 19:15

извинете колеги но аз видях повече Х5 и сериа1 без двигатели от колкото срещаам за 1 ден по улиците :) макарче убикалям мадрид като гламав по обектите, едва ли саи им свалили двигателите за профелактика :) или за спорта
Което не ме убива, ме прави по силен!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 192
Регистриран на: 9.10.2010
Пол: Мъж
Кара: 530i E60
Мечтае да кара: М6

Re: История за препълнения Сервиз на БМВ "Инауто" в Хетафе

Мнение от Rennfahrer » 21 Окт 2010, 17:02

Може би, защото ги сглобяват в Мексико, Индонезия, Южна Африка, Египет, Русия, Китай, Индия, Малайзия и кой знае още къде. Не е ли маде ин Джермани бате, не ми го хвали :nono:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1241
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: Alfa 159 JTD :(
Мечтае да кара: настрани

Re: История за препълнения Сервиз на БМВ "Инауто" в Хетафе

Мнение от maxpower » 24 Окт 2010, 0:13

Колега явно наистина не си запознат с фирмените сервизи, особено тези, които и продават автомобили. Казавам го от собствен опит.
Тези сервизи се посещават най-вече от гаранционни, сравнително нови(скоро излезнали от гаранция) или висок клас за марката коли и тук там някой ентусиаст :mhihi: .
За сравниние-ставките на лицензираните сервизи е около 55-60-66лв/час с ДДС (Балканстар, Порше VW/Audi, Сакар Ауто и тн), говорим за България. По Европа са два три пъти по високи и то в евро. При тази сума не излиза рентабилно, за да се ремонтират коли с ниска себестойност.

Отностно записването на час, не разбирам какво ви очудва, като вече дори и малките сервизи са със записване на час, както е по целият свят. Около празниците винаги е меле. Всички коли се развалят точно тогава, голяма част от персонала е отпуска и графиците се запълват за 4-5 работни дни напред.

А за това защо се чупят новите коли - ами защото от 10 години насам тенденцията на производителите е да направят така колата, че като стане на 10г или Х километра вече да не е рентабилна и да си купите нова. Другото е, че всеки следващ модел трябва да е по добър от предходния, но по евтин за производство, а същевременно, колите стават все по сложни. Пести се от материали където може. Нещо,което се е правело от алуминии, се замества с пластмаса и така. Не трябва да изключваме и факта, че всеки нов модел е пълен с "детски болести".
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Re: История за препълнения Сервиз на БМВ "Инауто" в Хетафе

Мнение от sadex5 » 29 Окт 2010, 11:55

To в Испания верно си е мизерийка отвсякъде ! Американски дилър на БМВ никога няма да каже така, час има за след 3 дни най-много. В Испания бях командировка, в спешното им чаках 5 часа за една кръвна проба, а ме болеше гърлото. Викаха ми Американо, Американо, щото само 2 ма души говореха английски....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1070
Регистриран на: 20.01.2005
Местоположение: у вкъщи
Пол: Мъж
Кара: мел
Мечтае да кара: танк

Re: История за препълнения Сервиз на БМВ "Инауто" в Хетафе

Мнение от XaMaB » 29 Окт 2010, 14:19

Що не пробва на български, като знам колко познати заминаха за испания, шанса да попаднеш на нашенец не е малък :mhihi:
Кой ми затри подписа, за неспазване на правилата, при условие че подписа ми беше по-стар от правилата

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Re: История за препълнения Сервиз на БМВ "Инауто" в Хетафе

Мнение от sadex5 » 29 Окт 2010, 16:59

Аз във Валенсия си мислех, че съм в Русе :mhihi: Това с болницата беше до Барселона точно. Но испанците ми направи впечатление че са доста мързеливи във всичко, камо ли с обедната си почивка. А за техническата им неграмотност, е там нямат равни.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 15.12.2009
Местоположение: Stuttgart, Германия
Пол: Мъж
Кара: Е60, 2006
Мечтае да кара: Formula
Детайли за колата: N52B25

Re: История за препълнения Сервиз на БМВ "Инауто" в Хетафе

Мнение от Gari » 03 Ное 2010, 19:10

Колеги да се намеся и аз. Относно фирмените сервизи на БМВ, аз имам лични наблюдения тук, в Германия.
Имах наскоро нещастието да си сменя съединителя. Отидох в БМВ сервиз. От там ми казаха, че имат свободен час след 2 седмици и да си приготвя 1000 евро. Един час труд там е 140 евро. Смяната на съединителя е 4 часа. :shock:
До въпросния сервиз има още един - ATU (Auto Teller Unger). Там също ми казаха след 2 седмици, но цената на час труд е 80 евро. Общата цена е 509 евро.
По темата - каквото и да стане с колата на един немец, независимо от марката, той си отива в сервиз. Ако ще да е за една смешна крушка. Затова и сервизите са пълни с коли. Хората си ги поддържат и когато купиш кола от Германия, от
PRIVAT обаче, човека ти вади пълна сервизна книжка за автомобила и там може да се види за какво е висяла в сервиза. Стари коли не може да се видят там, поради високата цена на обслужването. Собствениците на тези автомобили предпочитат малки сервизчета, където всичко е на пазарлък.
Не искам много, искам всичко!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 25.03.2008
Местоположение: София

Re: История за препълнения Сервиз на БМВ "Инауто" в Хетафе

Мнение от michi69 » 12 Дек 2010, 0:10

мда кошарите си ги водим при майстора бай Аанчо например :mhihi:
на село на полянката, кой ще ти ходи в дарокар примерно за шлайфане на глава на мотор или за подмяна ха ходовата част, тези процедури там биха стрували доста хилки
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 112
Регистриран на: 23.05.2010
Местоположение: chirpan
Пол: Мъж

Re: История за препълнения Сервиз на БМВ "Инауто" в Хетафе

Мнение от malenov » 13 Яну 2011, 10:11

Какво да ви кажа, испанците са толкова марзеливи, че чак работата е на умиране. Живях 3 години в Мадрид и само един път ми се наложи да ида в сервиз за смяна на заден лагер на Сеат, за което чаках кам 2-3 часа и ми взеха 60 евро.
This is my FREEDOM

Предишна

Назад към Страхотни истории

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook