История за препълнения Сервиз на БМВ "Инауто" в Хетафе
Модератори: mitaka7, Общи модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- akula
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: История за препълнения Сервиз на БМВ "Инауто" в Хетафе
аз съм последния човек, дето ще седне да плюе по марката, ма нещо на последък бмв-тата са прекалено кекави.
имам познат с Х5 на няма 2години. вика че най редовно го оствя по пътищата.
тъпо е някак си да дадеш близо 80 к евро за кола, която се чупи редовно.
имам познат с Х5 на няма 2години. вика че най редовно го оствя по пътищата.
тъпо е някак си да дадеш близо 80 к евро за кола, която се чупи редовно.
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
- hades40
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 75
- Регистриран на: 13.09.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320d
- Мечтае да кара: neshto nad 400HP
Re: История за препълнения Сервиз на БМВ "Инауто" в Хетафе
извинете колеги но аз видях повече Х5 и сериа1 без двигатели от колкото срещаам за 1 ден по улиците макарче убикалям мадрид като гламав по обектите, едва ли саи им свалили двигателите за профелактика или за спорта
Което не ме убива, ме прави по силен!
- Rennfahrer
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 192
- Регистриран на: 9.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 530i E60
- Мечтае да кара: М6
Re: История за препълнения Сервиз на БМВ "Инауто" в Хетафе
Може би, защото ги сглобяват в Мексико, Индонезия, Южна Африка, Египет, Русия, Китай, Индия, Малайзия и кой знае още къде. Не е ли маде ин Джермани бате, не ми го хвали
- maxpower
- ентусиаст
- Мнения: 1241
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: Alfa 159 JTD :(
- Мечтае да кара: настрани
Re: История за препълнения Сервиз на БМВ "Инауто" в Хетафе
Колега явно наистина не си запознат с фирмените сервизи, особено тези, които и продават автомобили. Казавам го от собствен опит.
Тези сервизи се посещават най-вече от гаранционни, сравнително нови(скоро излезнали от гаранция) или висок клас за марката коли и тук там някой ентусиаст .
За сравниние-ставките на лицензираните сервизи е около 55-60-66лв/час с ДДС (Балканстар, Порше VW/Audi, Сакар Ауто и тн), говорим за България. По Европа са два три пъти по високи и то в евро. При тази сума не излиза рентабилно, за да се ремонтират коли с ниска себестойност.
Отностно записването на час, не разбирам какво ви очудва, като вече дори и малките сервизи са със записване на час, както е по целият свят. Около празниците винаги е меле. Всички коли се развалят точно тогава, голяма част от персонала е отпуска и графиците се запълват за 4-5 работни дни напред.
А за това защо се чупят новите коли - ами защото от 10 години насам тенденцията на производителите е да направят така колата, че като стане на 10г или Х километра вече да не е рентабилна и да си купите нова. Другото е, че всеки следващ модел трябва да е по добър от предходния, но по евтин за производство, а същевременно, колите стават все по сложни. Пести се от материали където може. Нещо,което се е правело от алуминии, се замества с пластмаса и така. Не трябва да изключваме и факта, че всеки нов модел е пълен с "детски болести".
Тези сервизи се посещават най-вече от гаранционни, сравнително нови(скоро излезнали от гаранция) или висок клас за марката коли и тук там някой ентусиаст .
За сравниние-ставките на лицензираните сервизи е около 55-60-66лв/час с ДДС (Балканстар, Порше VW/Audi, Сакар Ауто и тн), говорим за България. По Европа са два три пъти по високи и то в евро. При тази сума не излиза рентабилно, за да се ремонтират коли с ниска себестойност.
Отностно записването на час, не разбирам какво ви очудва, като вече дори и малките сервизи са със записване на час, както е по целият свят. Около празниците винаги е меле. Всички коли се развалят точно тогава, голяма част от персонала е отпуска и графиците се запълват за 4-5 работни дни напред.
А за това защо се чупят новите коли - ами защото от 10 години насам тенденцията на производителите е да направят така колата, че като стане на 10г или Х километра вече да не е рентабилна и да си купите нова. Другото е, че всеки следващ модел трябва да е по добър от предходния, но по евтин за производство, а същевременно, колите стават все по сложни. Пести се от материали където може. Нещо,което се е правело от алуминии, се замества с пластмаса и така. Не трябва да изключваме и факта, че всеки нов модел е пълен с "детски болести".
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- sadex5
- ентусиаст
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: История за препълнения Сервиз на БМВ "Инауто" в Хетафе
To в Испания верно си е мизерийка отвсякъде ! Американски дилър на БМВ никога няма да каже така, час има за след 3 дни най-много. В Испания бях командировка, в спешното им чаках 5 часа за една кръвна проба, а ме болеше гърлото. Викаха ми Американо, Американо, щото само 2 ма души говореха английски....
- XaMaB
- ентусиаст
- Мнения: 1070
- Регистриран на: 20.01.2005
- Местоположение: у вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: мел
- Мечтае да кара: танк
Re: История за препълнения Сервиз на БМВ "Инауто" в Хетафе
Що не пробва на български, като знам колко познати заминаха за испания, шанса да попаднеш на нашенец не е малък
Кой ми затри подписа, за неспазване на правилата, при условие че подписа ми беше по-стар от правилата
- sadex5
- ентусиаст
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: История за препълнения Сервиз на БМВ "Инауто" в Хетафе
Аз във Валенсия си мислех, че съм в Русе Това с болницата беше до Барселона точно. Но испанците ми направи впечатление че са доста мързеливи във всичко, камо ли с обедната си почивка. А за техническата им неграмотност, е там нямат равни.
- Gari
- младши ентусиаст
- Мнения: 316
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: Stuttgart, Германия
- Пол: Мъж
- Кара: Е60, 2006
- Мечтае да кара: Formula
- Детайли за колата: N52B25
Re: История за препълнения Сервиз на БМВ "Инауто" в Хетафе
Колеги да се намеся и аз. Относно фирмените сервизи на БМВ, аз имам лични наблюдения тук, в Германия.
Имах наскоро нещастието да си сменя съединителя. Отидох в БМВ сервиз. От там ми казаха, че имат свободен час след 2 седмици и да си приготвя 1000 евро. Един час труд там е 140 евро. Смяната на съединителя е 4 часа.
До въпросния сервиз има още един - ATU (Auto Teller Unger). Там също ми казаха след 2 седмици, но цената на час труд е 80 евро. Общата цена е 509 евро.
По темата - каквото и да стане с колата на един немец, независимо от марката, той си отива в сервиз. Ако ще да е за една смешна крушка. Затова и сервизите са пълни с коли. Хората си ги поддържат и когато купиш кола от Германия, от
PRIVAT обаче, човека ти вади пълна сервизна книжка за автомобила и там може да се види за какво е висяла в сервиза. Стари коли не може да се видят там, поради високата цена на обслужването. Собствениците на тези автомобили предпочитат малки сервизчета, където всичко е на пазарлък.
Имах наскоро нещастието да си сменя съединителя. Отидох в БМВ сервиз. От там ми казаха, че имат свободен час след 2 седмици и да си приготвя 1000 евро. Един час труд там е 140 евро. Смяната на съединителя е 4 часа.
До въпросния сервиз има още един - ATU (Auto Teller Unger). Там също ми казаха след 2 седмици, но цената на час труд е 80 евро. Общата цена е 509 евро.
По темата - каквото и да стане с колата на един немец, независимо от марката, той си отива в сервиз. Ако ще да е за една смешна крушка. Затова и сервизите са пълни с коли. Хората си ги поддържат и когато купиш кола от Германия, от
PRIVAT обаче, човека ти вади пълна сервизна книжка за автомобила и там може да се види за какво е висяла в сервиза. Стари коли не може да се видят там, поради високата цена на обслужването. Собствениците на тези автомобили предпочитат малки сервизчета, където всичко е на пазарлък.
Не искам много, искам всичко!
Re: История за препълнения Сервиз на БМВ "Инауто" в Хетафе
мда кошарите си ги водим при майстора бай Аанчо например
на село на полянката, кой ще ти ходи в дарокар примерно за шлайфане на глава на мотор или за подмяна ха ходовата част, тези процедури там биха стрували доста хилки
на село на полянката, кой ще ти ходи в дарокар примерно за шлайфане на глава на мотор или за подмяна ха ходовата част, тези процедури там биха стрували доста хилки
- malenov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 112
- Регистриран на: 23.05.2010
- Местоположение: chirpan
- Пол: Мъж
Re: История за препълнения Сервиз на БМВ "Инауто" в Хетафе
Какво да ви кажа, испанците са толкова марзеливи, че чак работата е на умиране. Живях 3 години в Мадрид и само един път ми се наложи да ида в сервиз за смяна на заден лагер на Сеат, за което чаках кам 2-3 часа и ми взеха 60 евро.
This is my FREEDOM
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани