Удоволствието да караш....
Модератори: mitaka7, Общи модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
Удоволствието да караш....
Ранно утро,събудих се от противно ръмжащия будилник,който подскачаше нервно по пода до леглото.Два юмрука го укротиха и той замлъкна смирено.Поредният трудов ден,поредното дълго пътуване през задръстената скована от сняг софия.Станах,набързо нахлузих официалния си анцуНг,розовата тениска и прогорения от цигари пуловер,взех някаква пластмасова чашка с кафе,останала може би от вчера,обух прокъсаните маркови адидаски(от илиенци,много тънкана-10 кинта 3 чифта).Друго не ми и трябваше-колата беше на 10 метра от входа,а стигна ли до нея съм спасен.Излязох максимално тихо-все пак не исках да събутя жена ми,децата и...другите 4 семейства живеещи в апартамента.В момента в който излязох навън леденият вятър пресече всичките ми нежни чувства към спящото семейство и изтръгна мощна псувня от вледененото ми гърло.Точно посегнах обратно към вратата с идеята да се върна и да се облека по-подходящо,когато го видях.Той стоеше точно там ,където го бях оставил снощи,толкова прекрасен,изискан и едновременно с това вдъхващ респект и дори страх-моят Голф 2ка.
Всяка сутрин когато го поглеждах той докосваше нещо дълбоко в сърцето ми.За стотни от секундата успяваше да обладае цялото ми съзнание.Така стана и днес-прекрасната жълта боя,на места нанасяна с четка,на други-с мече;Проблясващата под лъчите на коварното януарско слънце месингова пълначка на газовата;залепените леко накриво буквички GTI;златистия надпис на задното стъкло "Бай Колю"...и под него "REMUS"...и отдолу"SPARCO"....и под тях "RACING"....,а най-долу "TURBO"...естествено и задължителното триъгълниче "GAZ".Всеки така перфектно изпипан детайл имаше своя история,свое минало,което ми припомняше всяка сутрин.Постоях още 5 минути подложен на непрестанните камшици на грубия зимен вятър...не защото се наслаждавах на изящно китосаните вежди и леко позагнилите прагове на моята принцеса,а защото ключалката беше приятно замръзнала.Бях предвидил подобни изненади и съответно не се бях облекчил у нас.След като приключих с процедурата по размръзяването с огромно удоволствие отворих пасажерската врата(шофьорската не се отваряше от около 2 години,но бях свикнал)и веднага ме лъхна познатата миризма-смес от цигари,кафе,ароматизатор борче,развален сандвич и...още нещо.Побързах да вляза в колата и да затръшна вратата за да се спася от проклетия вятър,който всяка минута ставаше все по-студен и силен.Най-после бях на най-приятното и удобно място на света-позакъсаната шофьорска седалка на моя голф.Комфорта беше значително повишен(не че има на къде)от масажната постелка с дървени топчета,нежно привързана с две ролки изолирбанд.Поставих ключа,завъртях на "контакт"и с нетърпение натиснах огромното червено копче на таблото "GO BABY".Стартера се пробуди с нежелание,студената газ изпълни изпарителя и цилиндрите,двигателя се затресе сякаш искаше да излезе през предния капак и.....всичко свърши.Изпарителят отново беше замръзнал,а за палене на бензин дори не исках и да чувам-това че някакви неадекватни немци са решили,че тази кола ще пали на бензин по никакъв начин не можеше да ме накара да сменя излишни аксесоари като дюзи и бензинова помпа.Запазих спокойствие,бавно слязох(отново през пасажерската врата)и се върнах до нас за шише с гореща вода.На връщане към колата силно се надявах да успея да отворя предния капак,тъй като беше оборудван с така необходимите "спортни закопчалки".Поне днес имах късмет и те се предадоха само след 13 минути борба.Капака се отвори бавно,със скърцане и пред мен се разкри неповторимата гледка-мощният 1600 кубиков агрегат,едвам сдържащ буйните си расови жребци,скромно преплетен в маркучите за газта.Методично полях целия изпарител с гореща вода и бързо(преди отново да замръзне)се върнах в колата,като при преминаването от пасажерската на шофьорската седалка скоростнят лост не пропусна да ми напомни за съществуването си по доста болезнен начин.Последва познатото завъртане на ключа,кратка молитва,натискането на бутона,хъхренето на стартера.....и този път се случи-двигателят зарева яростно,събуден от зимната си летаргия.Липсващите парчета от генерацията предизвикаха шумен и продължителен смут у съседите на който,обаче не обърнах никакво внимание-сега аз бях господарят,аз бях царят на пътя,който без страх ще накаже всеки,дръзнал да се изпречи пред мощния му автомобил.Аз бях Голфаджия.
Всякаква прилика с действителни лица и събития е напълно умишлена и нарочна.
Малко среднощни глупости,изсипани на неподходящо място,но...при интерес-следва продължение.
Всяка сутрин когато го поглеждах той докосваше нещо дълбоко в сърцето ми.За стотни от секундата успяваше да обладае цялото ми съзнание.Така стана и днес-прекрасната жълта боя,на места нанасяна с четка,на други-с мече;Проблясващата под лъчите на коварното януарско слънце месингова пълначка на газовата;залепените леко накриво буквички GTI;златистия надпис на задното стъкло "Бай Колю"...и под него "REMUS"...и отдолу"SPARCO"....и под тях "RACING"....,а най-долу "TURBO"...естествено и задължителното триъгълниче "GAZ".Всеки така перфектно изпипан детайл имаше своя история,свое минало,което ми припомняше всяка сутрин.Постоях още 5 минути подложен на непрестанните камшици на грубия зимен вятър...не защото се наслаждавах на изящно китосаните вежди и леко позагнилите прагове на моята принцеса,а защото ключалката беше приятно замръзнала.Бях предвидил подобни изненади и съответно не се бях облекчил у нас.След като приключих с процедурата по размръзяването с огромно удоволствие отворих пасажерската врата(шофьорската не се отваряше от около 2 години,но бях свикнал)и веднага ме лъхна познатата миризма-смес от цигари,кафе,ароматизатор борче,развален сандвич и...още нещо.Побързах да вляза в колата и да затръшна вратата за да се спася от проклетия вятър,който всяка минута ставаше все по-студен и силен.Най-после бях на най-приятното и удобно място на света-позакъсаната шофьорска седалка на моя голф.Комфорта беше значително повишен(не че има на къде)от масажната постелка с дървени топчета,нежно привързана с две ролки изолирбанд.Поставих ключа,завъртях на "контакт"и с нетърпение натиснах огромното червено копче на таблото "GO BABY".Стартера се пробуди с нежелание,студената газ изпълни изпарителя и цилиндрите,двигателя се затресе сякаш искаше да излезе през предния капак и.....всичко свърши.Изпарителят отново беше замръзнал,а за палене на бензин дори не исках и да чувам-това че някакви неадекватни немци са решили,че тази кола ще пали на бензин по никакъв начин не можеше да ме накара да сменя излишни аксесоари като дюзи и бензинова помпа.Запазих спокойствие,бавно слязох(отново през пасажерската врата)и се върнах до нас за шише с гореща вода.На връщане към колата силно се надявах да успея да отворя предния капак,тъй като беше оборудван с така необходимите "спортни закопчалки".Поне днес имах късмет и те се предадоха само след 13 минути борба.Капака се отвори бавно,със скърцане и пред мен се разкри неповторимата гледка-мощният 1600 кубиков агрегат,едвам сдържащ буйните си расови жребци,скромно преплетен в маркучите за газта.Методично полях целия изпарител с гореща вода и бързо(преди отново да замръзне)се върнах в колата,като при преминаването от пасажерската на шофьорската седалка скоростнят лост не пропусна да ми напомни за съществуването си по доста болезнен начин.Последва познатото завъртане на ключа,кратка молитва,натискането на бутона,хъхренето на стартера.....и този път се случи-двигателят зарева яростно,събуден от зимната си летаргия.Липсващите парчета от генерацията предизвикаха шумен и продължителен смут у съседите на който,обаче не обърнах никакво внимание-сега аз бях господарят,аз бях царят на пътя,който без страх ще накаже всеки,дръзнал да се изпречи пред мощния му автомобил.Аз бях Голфаджия.
Всякаква прилика с действителни лица и събития е напълно умишлена и нарочна.
Малко среднощни глупости,изсипани на неподходящо място,но...при интерес-следва продължение.
- oxam
- младши ентусиаст
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: Удоволствието да караш....
миии нищо ново, нищо интересно, главният герой в историята спокойно може да бъде някое е30 318 на газ.....та може да ни спестиш продължението
- RSxRacer
- вълкодав
- Мнения: 1903
- Регистриран на: 16.01.2007
- Местоположение: Русйе
- Пол: Мъж
- Кара: go na 3ki :)
Re: Удоволствието да караш....
къде са вълците в цялата история...
20 кинта Рушвет,50 кинта Бензин, 100 кинта Задни Гуми - Да си в www.BMWPower-bg.net БЕЗЦЕННО
www.bizzart.info
www.bizzart.info
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Удоволствието да караш....
Мен па ме изкефи, особено частта за "мощният 1600 кубиков агрегат,едвам сдържащ буйните си расови жребци"
Si non confectus, non reficiat.
- shengi
- ентусиаст
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 12.07.2007
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136
- Мечтае да кара: e30 m3
Re: Удоволствието да караш....
Смях смях Дали бмв дали голф дали някое опелче, доста хора зимата им се случва често с тия газовици
- The Stig
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 59
- Регистриран на: 23.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '00 e39 530dA
- Мечтае да кара: самолет
Re: Удоволствието да караш....
естествено сюжета много познат, но има уникални моменти, които си заслужават:
"Бях предвидил подобни изненади и съответно не се бях облекчил у нас."
"Бях предвидил подобни изненади и съответно не се бях облекчил у нас."
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Удоволствието да караш....
Zagy написа:Мен па ме изкефи, особено частта за "мощният 1600 кубиков агрегат,едвам сдържащ буйните си расови жребци"
Присмял се хърбел на щърбел, нали и ти имаш такъв екземпляр
- kr1sh0
- Потребител
- Мнения: 32
- Регистриран на: 15.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E91 335d, e46 330cd
Re: Удоволствието да караш....
Zagy написа:Мен па ме изкефи, особено частта за "мощният 1600 кубиков агрегат,едвам сдържащ буйните си расови жребци"
И тва с облекчаването беше уникално...
Поздравления zzuzy, трябва и за Ауди 80 / 90купе да напишеш 1 тема .. за 1,8 карбуратор на Газ, излезнали от бързи и яростни 2
- e39 FEN
- младши ентусиаст
- Мнения: 359
- Регистриран на: 11.07.2005
- Местоположение: Slivnica
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 97", E46 320d 05"
- Мечтае да кара: ново БМВ
- Детайли за колата: изтъркани задни гуми, тук-таме за изчукване и боя :D
Re: Удоволствието да караш....
Мен ме израдва.. увлекателно е!
Аз гласувам ЗА за продължение
Аз гласувам ЗА за продължение
- thewhitestig
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 107
- Регистриран на: 9.08.2009
- Местоположение: Sofia, Drujba 1
- Пол: Мъж
Re: Удоволствието да караш....
zzuzi написа:залепените леко накриво буквички GTI;златистия надпис на задното стъкло "Бай Колю"...и под него "REMUS"...и отдолу"SPARCO"....и под тях "RACING"....,а най-долу "TURBO"...естествено и задължителното триъгълниче "GAZ".
Еххх.. класика.
И аз съм ЗА продължение.
- iani qnkov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 50
- Регистриран на: 5.04.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520i
- Мечтае да кара: M-POWER
- Детайли за колата: бяга яко
Re: Удоволствието да караш....
и аз съм за продължение само истини си исписал колега хахах
БМВ доставя душевни оргазми..
Re: Удоволствието да караш....
Е, малко е прекалено: "шофьорската врата не се отваря от 2 год."
Иначе това е жалката реалност. Малолитражка на газ с разни надписи.
Героя от разказа ако се качи в истинска кола (BMW ), няма да може повече да кара, горепосочения голф, с удоволствие.
Иначе това е жалката реалност. Малолитражка на газ с разни надписи.
Героя от разказа ако се качи в истинска кола (BMW ), няма да може повече да кара, горепосочения голф, с удоволствие.
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани