Петъците обиквновенно са скучни ...
Модератори: mitaka7, Общи модератори
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8324
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Петъците обиквновенно са скучни ...
Обикновенно в петък се чудя в кой бар да забия (запия), но днес определено нямам настроение. Най-тъпото е, че нямам идея защо така се получава. Бизнеса върви - продавам си дръгелите, които съм изкупил от Германия/Италия/Австрия на разни заблудени хорица - ам така де, никой не ги кара на сила да купуват от мен. Наскоро отворих и сервизче редом с автокъщата та да има и допълнителна работа, то не може човек само да кеси по цял ден, омръзва - един вид. И все пак, че се отплеснах, проблеми нямам кой знае какви. Тоя ме завлякъл с 2000лв, онзи с 500лв. - преживяват се, то всичко се връща - май
Седя си в хола, пийвам ред булче, а на плазмата върви поредния епизод от Ултимът Сървайвъл с Мечката Грилс. Общо взето очертава се поредната скучна вечер. То се е видяло, че на бар няма да се ходи та дали да взема да покарам малко?! Само, че в момента съм в ПОЛОВА КРИЗА - вадя портфейла, поглеждам вътре един голям к*р. Отивам до сейфа, отключвам го, и разхвърлям набързо документите и пищовите (всяка уважаваща себе си нинжа има в къщи поне 2 пищова) и се добирам до кинтите на задните редове, така де, няма да ги държа най-отпред та който отвори сейфа първо тях да вземе. Не съм шашав. Измъквам 1-на банкнота с лика на Алеко Константинов, слагам я в портфейла и пак сядамх да си допия енергийната напитка. Поглеждам на масата наредени ключовете от - е60 525d, Nissan Skyline 33, Mitsubishi Evo IV, m3 e36 и някав TVR. След кратка справка със спомените решавам, че ще покарам Nissan-a, то пък не може само BMW-та да кара човек, омръзва по едно време.
Вземам ключа от 33-ката, който беше декориран с ключодържател направен от опашката на заек принесен в жертва на върховния Бог на яденето и се отправям към гаража. Отварям вратата, луминисцентните лампи светват (гъзарийка си е фотоклетката деа) и колите изникват. Както винаги мръсни и с покапващи течности тук-таме, я от скоростите на м3-то, я от турбото на нисана, я от двигателя на Evo-то, ама какво пък, толкова много коли нямам кога да ги правя всичките. Отключвам нисана с дистанционното и влизам вътре. Угарки от цигари в пепелника, ред були на кората на вратата и някакви пликове с незнайно съдържание на задните седалки издават, че последния трак дей на тази кола е бил доста напрегнат. Вкарвам ключа, завъртам на контакт и чакам бензиновата помпа да се сети, че няма нищо в резервоара и трескаво да започне на да качва изпарения, въртя - КЮФ - КЮФ - КЮФ - БРррррррмммм. Разтресе се всичкия стъклопласт по колата барабар с къщата от дъски с които на село си правехме пейките едно време. Прегледах уредите, стрелката на бензина явно се е откачила, защото стои няколко идеи преди чертата E. Температурата и тя не се е събудила, общо взето на пръв поглед всичко изглежда умряло освен оборотомера, който се опитва да си намери празния ход между 1000 и 1300 оборота
Цъквам дистанционното на гаржната врата, включвам първа предавка и лекичко излизам ... на слизане от бордюра закачих престилката, ама ще го преживея. Цъкнах дистанционното отново и вратата на гаража се затвори. След 5 минути съм на най-близкото ОМВ, което май е единствено в региона. Заредих 46 лв. и 80 стотинки, което на сегашния бензин са има-няма 22 литра, купих си ред булче за 3.20, и ми остана ресто 50лв за евентуален подкуп на куките.
Отивам аз на изхода на града, защото разбрах, че тази вечер се провеждат нелегални гонки в планината. Завой, дрифт, а-у. Явно сме станали, като японците, само дето нашите коли са по-яки. Пристигам и гледам една тумба народ, които трескаво обсъждат последната гонка. Дръпвам едно момче и му викам:
- кво стаа бачи?
- па те тука сеа се гониа ЦЛ-а на пинчера и Супрата на Пици Кокая (кокала)
- кой би?
- ЦЛ-а го е издухал нагоре...
хммм... ЦЛ-а е 63 АМГ по спомени е над 500 коня, но пък не става особенно за каране по завои, би трябвало да е оспорвана гонката срещу моя тараслясних...
тъкмо се връщат двете коли и гледам пораженията по Супрата - виси предната броня, виси и задната, 1 фар е аут и нещо тече отдолу, мерца има лека драскотина на задната броня ... оказва се, че пича с мерцедаса играе к**ва, но какво да се прави, ще се пробваме... трябва да защитя японската чест!
отивам при пинчера и му казвам
аз: - тоя кораб върви ли?
той: - (злобен поглед) Ти с кво си?
аз: - е онова бялото там...
той: - тойота?
аз:- не, нисан, ама те са еднакви
той:- колко коня е ...
аз:- 250 сток ( моя нямаше кой знае какво правено последно даде 423 коня на гумите на стенда в Хийд, ама като знам те колко лъжат, дали има и 400... разреден, 2 бара налягане, валчета, инжектори, интейк, цяла генерация, стенд алоун система и една бутилка нитро под пасажерската седалка за всеки случай със 150 коня шот)
той:- пари имаш ли?
аз: - 50лв стигат ли да си платиш бензина на туй чудо за 5 км.
той: - ще стигнат, заставай на стартО...
аз: ( "стартО", мисля си ... )
Заставам аз нервно на старта слагам си каска и ръкавици, той си ми се хили и слага тъмни очила ... За какво ли са му, може би да вижда по-добре в тъмното В последствие разбирам, че имиджа е много важно нещо, защото до колата му се приближиха 2 едрогърди момиченца на видима възраст 17, който му пожелаха успех и го цункаха...
Едната от въпросните застана пред нас, даде знак да подгреем двигателите, аз пък взех, че си подгрях гумите с мощен бърн.
1! 2 и той тръгна пускам съединителя, но вече е късно, Мощният атмосферен V8 вече е няколко дължини пред мене, а аз чакам турбото да се събуди и подкачи бууст. Вкарвам втора рано, защото така или иначе ще тръгна на една страна 4-5-6-7к rpm, бууст метъра показва 1.9 бара и започвам бавно да застигам мерца -> 3-та и идваше първия завой - плавен десен, поглеждам километража за да се стресна допълнително, а стрелката неумолимо подминава 150 км/ч - 4-та! Мерцедеса се движи доста напред но видях стоповете, защото лекичко недозави и тръгваше към банкета, още малко предимство за мен излизаме от завоя и след дълга права с плавен S, който по спомени съм вземал със 180 (пътя, разбира се, го знам на изуст, доста гума е останала по него от мойте коли). Рева на V8ка отеква в гората, а от моята се разнася такова бучене, че не мога да си чуя мислите (ех тези крайни гърнета от Илиенци). По правата мощността на огромната кола беше достатъчна и той запази аванса си, но следваше остър десен завой, а след него обратен ляв на мост и започващо изкачване. В края на права хвърлям един бърз поглед на спидометъра, а той показва нещо след 200 , с двата крака на спирачка и някак си успях да вляза в завоя, мерцедеса очевидно имаше проблеми защото го бях застигнал доста и сега де факто му дишах във вратните жили. Влизаме в обратния, аз разбира се с вратите напред (кой казва, че колите със сликове не дрифтят) и AMG-то взема малък аванс, заради мойте "техники" тип от - Токио съм и дрифтим яко. Изквачването започна и аз решавам , че е време да се взема в ръце. За няколко бързи завоя наваксвам и вече съм плътно в задната броня на огромния черен кораб. Последния участък е дълга права, остър десен и отново дълга права на която е финала. Карайки по първата педала на газта на двете коли беше заварен за пода, но идва време за спиране и този път Пинчера си показа зъбките, заби спирачката до долу, като се надяваше да му вляза в багажника, но тъй като не съм вчерашен, бях с една идея по-бърз от него с рефлексите и успях да спра преди него, а той почти изправи завоя, явно беше попрегрял спирачките на машината си, аз успявам да го взема вътрешно и излизам пред CL-а с 2 коли аванс на правата... Поглеждам в огледалото и разбирам, как мечката се НАЕМА и аха да ме изпревари в тоя момент беше времето на nitro-то, пфссссссссссссс и всичко ми се размаза (бързи и яростни стайл) стиснал здраво зъби и волана финиширам 2 коли преди мерцедеса.
250-300 метра след финиша спираме и двамата, аз излизам, свалям си каската и ръкавиците и си търся цигарите, трескаво паля Parliament и подавам отворената кутия на пича с Мерца, той се почерпи, запали и каза:
- опитах да те прее*а, но ти все пак спечели. БРАВО! Ето ти 50-те лв.
- видях, но предположих. МЕРСИ! Задръж си парите! Адреналина струва 1000 пъти по 50!
Славата, че съм победил мерцедеса се беше разнесла бързо и на слизане към СТАРТ-а се разнесоха бурни възгласи и поздравления в моя чест. Ех, чак се разчувствах.
На връщане към вкъщи карах с 30 км/ч, баси дупките, баси чудото... Прибрах се, оставих колата да поработи 5 минути и я загасих. В крайна сметка се оказа, че РИСКА носи повече наслада от каквото и да е друго удоволствие в този живот.
п.с. всички прилики с действителни лица и събития са случайни
Седя си в хола, пийвам ред булче, а на плазмата върви поредния епизод от Ултимът Сървайвъл с Мечката Грилс. Общо взето очертава се поредната скучна вечер. То се е видяло, че на бар няма да се ходи та дали да взема да покарам малко?! Само, че в момента съм в ПОЛОВА КРИЗА - вадя портфейла, поглеждам вътре един голям к*р. Отивам до сейфа, отключвам го, и разхвърлям набързо документите и пищовите (всяка уважаваща себе си нинжа има в къщи поне 2 пищова) и се добирам до кинтите на задните редове, така де, няма да ги държа най-отпред та който отвори сейфа първо тях да вземе. Не съм шашав. Измъквам 1-на банкнота с лика на Алеко Константинов, слагам я в портфейла и пак сядамх да си допия енергийната напитка. Поглеждам на масата наредени ключовете от - е60 525d, Nissan Skyline 33, Mitsubishi Evo IV, m3 e36 и някав TVR. След кратка справка със спомените решавам, че ще покарам Nissan-a, то пък не може само BMW-та да кара човек, омръзва по едно време.
Вземам ключа от 33-ката, който беше декориран с ключодържател направен от опашката на заек принесен в жертва на върховния Бог на яденето и се отправям към гаража. Отварям вратата, луминисцентните лампи светват (гъзарийка си е фотоклетката деа) и колите изникват. Както винаги мръсни и с покапващи течности тук-таме, я от скоростите на м3-то, я от турбото на нисана, я от двигателя на Evo-то, ама какво пък, толкова много коли нямам кога да ги правя всичките. Отключвам нисана с дистанционното и влизам вътре. Угарки от цигари в пепелника, ред були на кората на вратата и някакви пликове с незнайно съдържание на задните седалки издават, че последния трак дей на тази кола е бил доста напрегнат. Вкарвам ключа, завъртам на контакт и чакам бензиновата помпа да се сети, че няма нищо в резервоара и трескаво да започне на да качва изпарения, въртя - КЮФ - КЮФ - КЮФ - БРррррррмммм. Разтресе се всичкия стъклопласт по колата барабар с къщата от дъски с които на село си правехме пейките едно време. Прегледах уредите, стрелката на бензина явно се е откачила, защото стои няколко идеи преди чертата E. Температурата и тя не се е събудила, общо взето на пръв поглед всичко изглежда умряло освен оборотомера, който се опитва да си намери празния ход между 1000 и 1300 оборота
Цъквам дистанционното на гаржната врата, включвам първа предавка и лекичко излизам ... на слизане от бордюра закачих престилката, ама ще го преживея. Цъкнах дистанционното отново и вратата на гаража се затвори. След 5 минути съм на най-близкото ОМВ, което май е единствено в региона. Заредих 46 лв. и 80 стотинки, което на сегашния бензин са има-няма 22 литра, купих си ред булче за 3.20, и ми остана ресто 50лв за евентуален подкуп на куките.
Отивам аз на изхода на града, защото разбрах, че тази вечер се провеждат нелегални гонки в планината. Завой, дрифт, а-у. Явно сме станали, като японците, само дето нашите коли са по-яки. Пристигам и гледам една тумба народ, които трескаво обсъждат последната гонка. Дръпвам едно момче и му викам:
- кво стаа бачи?
- па те тука сеа се гониа ЦЛ-а на пинчера и Супрата на Пици Кокая (кокала)
- кой би?
- ЦЛ-а го е издухал нагоре...
хммм... ЦЛ-а е 63 АМГ по спомени е над 500 коня, но пък не става особенно за каране по завои, би трябвало да е оспорвана гонката срещу моя тараслясних...
тъкмо се връщат двете коли и гледам пораженията по Супрата - виси предната броня, виси и задната, 1 фар е аут и нещо тече отдолу, мерца има лека драскотина на задната броня ... оказва се, че пича с мерцедаса играе к**ва, но какво да се прави, ще се пробваме... трябва да защитя японската чест!
отивам при пинчера и му казвам
аз: - тоя кораб върви ли?
той: - (злобен поглед) Ти с кво си?
аз: - е онова бялото там...
той: - тойота?
аз:- не, нисан, ама те са еднакви
той:- колко коня е ...
аз:- 250 сток ( моя нямаше кой знае какво правено последно даде 423 коня на гумите на стенда в Хийд, ама като знам те колко лъжат, дали има и 400... разреден, 2 бара налягане, валчета, инжектори, интейк, цяла генерация, стенд алоун система и една бутилка нитро под пасажерската седалка за всеки случай със 150 коня шот)
той:- пари имаш ли?
аз: - 50лв стигат ли да си платиш бензина на туй чудо за 5 км.
той: - ще стигнат, заставай на стартО...
аз: ( "стартО", мисля си ... )
Заставам аз нервно на старта слагам си каска и ръкавици, той си ми се хили и слага тъмни очила ... За какво ли са му, може би да вижда по-добре в тъмното В последствие разбирам, че имиджа е много важно нещо, защото до колата му се приближиха 2 едрогърди момиченца на видима възраст 17, който му пожелаха успех и го цункаха...
Едната от въпросните застана пред нас, даде знак да подгреем двигателите, аз пък взех, че си подгрях гумите с мощен бърн.
1! 2 и той тръгна пускам съединителя, но вече е късно, Мощният атмосферен V8 вече е няколко дължини пред мене, а аз чакам турбото да се събуди и подкачи бууст. Вкарвам втора рано, защото така или иначе ще тръгна на една страна 4-5-6-7к rpm, бууст метъра показва 1.9 бара и започвам бавно да застигам мерца -> 3-та и идваше първия завой - плавен десен, поглеждам километража за да се стресна допълнително, а стрелката неумолимо подминава 150 км/ч - 4-та! Мерцедеса се движи доста напред но видях стоповете, защото лекичко недозави и тръгваше към банкета, още малко предимство за мен излизаме от завоя и след дълга права с плавен S, който по спомени съм вземал със 180 (пътя, разбира се, го знам на изуст, доста гума е останала по него от мойте коли). Рева на V8ка отеква в гората, а от моята се разнася такова бучене, че не мога да си чуя мислите (ех тези крайни гърнета от Илиенци). По правата мощността на огромната кола беше достатъчна и той запази аванса си, но следваше остър десен завой, а след него обратен ляв на мост и започващо изкачване. В края на права хвърлям един бърз поглед на спидометъра, а той показва нещо след 200 , с двата крака на спирачка и някак си успях да вляза в завоя, мерцедеса очевидно имаше проблеми защото го бях застигнал доста и сега де факто му дишах във вратните жили. Влизаме в обратния, аз разбира се с вратите напред (кой казва, че колите със сликове не дрифтят) и AMG-то взема малък аванс, заради мойте "техники" тип от - Токио съм и дрифтим яко. Изквачването започна и аз решавам , че е време да се взема в ръце. За няколко бързи завоя наваксвам и вече съм плътно в задната броня на огромния черен кораб. Последния участък е дълга права, остър десен и отново дълга права на която е финала. Карайки по първата педала на газта на двете коли беше заварен за пода, но идва време за спиране и този път Пинчера си показа зъбките, заби спирачката до долу, като се надяваше да му вляза в багажника, но тъй като не съм вчерашен, бях с една идея по-бърз от него с рефлексите и успях да спра преди него, а той почти изправи завоя, явно беше попрегрял спирачките на машината си, аз успявам да го взема вътрешно и излизам пред CL-а с 2 коли аванс на правата... Поглеждам в огледалото и разбирам, как мечката се НАЕМА и аха да ме изпревари в тоя момент беше времето на nitro-то, пфссссссссссссс и всичко ми се размаза (бързи и яростни стайл) стиснал здраво зъби и волана финиширам 2 коли преди мерцедеса.
250-300 метра след финиша спираме и двамата, аз излизам, свалям си каската и ръкавиците и си търся цигарите, трескаво паля Parliament и подавам отворената кутия на пича с Мерца, той се почерпи, запали и каза:
- опитах да те прее*а, но ти все пак спечели. БРАВО! Ето ти 50-те лв.
- видях, но предположих. МЕРСИ! Задръж си парите! Адреналина струва 1000 пъти по 50!
Славата, че съм победил мерцедеса се беше разнесла бързо и на слизане към СТАРТ-а се разнесоха бурни възгласи и поздравления в моя чест. Ех, чак се разчувствах.
На връщане към вкъщи карах с 30 км/ч, баси дупките, баси чудото... Прибрах се, оставих колата да поработи 5 минути и я загасих. В крайна сметка се оказа, че РИСКА носи повече наслада от каквото и да е друго удоволствие в този живот.
п.с. всички прилики с действителни лица и събития са случайни
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- TsvetanVR
- Dicky Wolf
- Мнения: 595
- Регистриран на: 25.02.2007
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: Z4M Roadster
Re: Петъците обиквновенно са скучни ...
Изрод! Баси как ми се докара... Ама тряя си седя на гъза, че няма да има бензин и гуми за събора..хах
- BmWpOwEr83
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 84
- Регистриран на: 15.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: M20-ката да откача
- Мечтае да кара: Е34-М20Б25
- Детайли за колата: Бяло,спретнато е34.
Re: Петъците обиквновенно са скучни ...
А кога е тоз събор?Та по темата явно е бил доста "скучен" петак . Та това наистина ли си го направил или еи така за да се поразвлечем малко го разказваш?
- SKISA
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
Re: Петъците обиквновенно са скучни ...
ти що не писа за БМВта бе!? та и у шморца...!
хуу написано ,ма другия път малко го съкрати,че мноо дълго....!
иначе бива,баце.
ма малко повече БМВта да беше вкарал в историята.....
хуу написано ,ма другия път малко го съкрати,че мноо дълго....!
иначе бива,баце.
ма малко повече БМВта да беше вкарал в историята.....
- Ogi
- Плевен тийм
- Мнения: 3296
- Регистриран на: 5.09.2007
- Местоположение: Плевен!
- Пол: Мъж
- Кара: 323ti
- Мечтае да кара: 332ti
- Детайли за колата: сива
Re: Петъците обиквновенно са скучни ...
хубава история ама според мен малко поизлъга за отсечката... не е 5 км... по скоро е към 4 км
- Нено Б.
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 130
- Регистриран на: 7.01.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Омега А '86; E53 3.0d '06
Re: Петъците обиквновенно са скучни ...
Все стари бегачки у тоз фен-р33, ево4, е36 М... яко
Готина история
Готина история
rwd фен
- Toneloker
- ентусиаст
- Мнения: 940
- Регистриран на: 5.06.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e70 3.5xd 2010 M packet
Re: Петъците обиквновенно са скучни ...
Тоя Cl щом за 50 лева се пуска.
- georgymk
- младши ентусиаст
- Мнения: 697
- Регистриран на: 21.07.2009
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: кракомобил
- Детайли за колата: [url]http://flickcabin.com/public/view/full/84667[url/]
Re: Петъците обиквновенно са скучни ...
Toneloker написа:Тоя Cl щом за 50 лева се пуска.
викаш то само горивото не може си покрие
1) За намиране на жена са нужни пари и време =>
=> Жена = пари*време
2) "Времето е пари" =>
=> време = пари
3) Следователно от 1 и 2 - Жена = пари*пари
4) Парите са корен на всички проблеми =>
=> пари = √проблеми
Следователно от 1,2,3,4 :
---------------------------- 2
Жена = (√проблеми)
Съкращаваме корена в скобите и степента и получаваме:
Жена = проблеми.
=> Жена = пари*време
2) "Времето е пари" =>
=> време = пари
3) Следователно от 1 и 2 - Жена = пари*пари
4) Парите са корен на всички проблеми =>
=> пари = √проблеми
Следователно от 1,2,3,4 :
---------------------------- 2
Жена = (√проблеми)
Съкращаваме корена в скобите и степента и получаваме:
Жена = проблеми.
- barabqga
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 193
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Царево
- Пол: Мъж
Re: Петъците обиквновенно са скучни ...
"стартО"
хареса ми историята
хареса ми историята
- madpetio
- Новият ПИКАСО
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Re: Петъците обиквновенно са скучни ...
лицата ги знаеме .... кажи за Голфа Тдито тройката
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- ///ivanE30
- ентусиаст
- Мнения: 930
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: софия/uk
- Пол: Мъж
- Кара: e60 e30 turbo
Re: Петъците обиквновенно са скучни ...
познато попринцип тия цлс-и падат и от е30ски другия път я изкараи
bedrock city racing
- akula
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: Петъците обиквновенно са скучни ...
MaNiNC написа:Много добре написана история
+1
присетих се за с реймънд чандлър нещо докато четях
все пак може ли само с да или не- историята действителна ли е ?
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани