Как започна всичко БМВ
Модератори: mitaka7, Общи модератори
36 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Vai-Holding
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 99
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: някво 325
Как започна всичко БМВ
Сега ще ви разкажа как започна моята история за нашата любима марка дано ви хареса
Бях 16-17 годишен когато гледах как батковците разхождаха баварките в нашият малък град и както всяко момче на моята възраст исках и аз да съм като тях но не просто като навърша годините да си взема някой автомобил а да си взема автомобил с марката БМВ и така започна болеста.....
Наближаваше времето за вземане на книжка и започнаха молбите към наще за закопуване на БМВ но от тяхна страна срещах само отпор нищо друго с извиненията че БМВ-то е кола с скъпа подръжка и че е с задно предаване и така и така и така нататък.... След време обаче баща ми замина за Испания обаче преждевременно ми беше завещал семейният ни автомобил с уговорката да се грижа за него...
Малко снимки на него
И около 6 месеца го карах Фолксвагена но просто не беше моята кола иначе беше интересно тварим се 6-7 човека и газ кадето ти скимне нооо просто не става .. И отново започнаха молбите към баща ми за отпускане на финанси за закопуване на истинска кола и тогава мисля че на него му писна и ми каза че буса е моят и мога да правя каквото си поискам с него и естесвено аз само това чаках на следващия ден вече имаше обява в всички сайтове за продажби на автомобили... И си помислих че всичко е въпрос на време но уви чакането ми се оказа цели 4 месеца...
След това се обадиха хора които търсят точно такъв бус и си стиснахме рацете за 10000лв . В понеделник в 10:30 сутринта го продадох и в 11:30 вече бях на Авто салоните в Варна в търсенето на БМВ КУПЕ. Бях с 2-ма мои добри приятели и се пръснахме да може да ги обходим всичките но купета просто в него ден нямаше. И вече се бях отчаял че мечтата просто няма да се сбъдне когато на свечеряване на единият от последние салони забелязвам черно БМВ с 2 врати и бирена капачка.. Без да мисля влизам в салона отивам до колата само огледах екстрите които бяха изписани на стъклото надникнах вътре и без да се качвам (понеже имаше друг човек който я гледаше) отидох при собственика на салона и му казах че онази кола там я копувам. Той ме гледа втрещен и ми вика изчакай малко има човек който я гледа като свърши да я огледам и тогава . Обаче аз нетърпелив отворих якето и му показах пачката с 10 бона и му казах : Кажи на оня да слиза от колата ми и така . Само че вече беше станало късно за кат и се наложи да преспя в роднини да мога на другия ден да си взема транзитки вземах всичко качих се да се пребирам с нея (едва тогава пробвах колата когато тръгнах да се прибирам) нямаше хлоп няма троп ... Италианка беше ю
Малко инфо и за колата и малко снимки
Купето беше е36 320 m52b20 92г. клима с врътките ел.пакет абс аларма с комфорт модул и газова уредба оригинална поставяна в италия и други..
Снимки
[IMG=http://img121.imageshack.us/img121/272/p1170031.jpg][/IMG]
[IMG=http://img401.imageshack.us/img401/3382/09042008510.jpg][/IMG]
И така прибрах се и се хваля на всичките си приятели че съм си вземал много хубава стегната кола и че мечтата ми е почти изпълнена понеже исках да и взема джанти това онова музика и така понеже тогава не знаех за БМВ Клуб България и още по-малко за форума не бях запознат с м-тех пакети и нямах намерение да си слагам такива работи понеже не знаех че съществуват и така с останалите пари реших да си взема поне джанти и ето :
След като сложих джантите вече всичко изглеждаше наред колата си вървеше няма проблеми но уви само така съм си мислел след месец цялата ми ходова част от пред спря внезапно да действа и естествено отивам в сервиз вдигаме я с подемника какво да гледаме с майстора тампоните на носача напълнени с силикон биалетите също накраиниците напрао се чудих как са още там амортесиорите бяха пълнени и то некадърно и всичко се беше тотално омазало и няма как викам всичко ще се сменя и от там 700 лв за предно окачване само с реглаж и пак съм доволен и ще си бръмча .. Но отново само така съм си мислил колата най-си защо започна да ми меси газ с бензин отново доктори малко я пооправихме обаче до там започнаха 2 цилиндара да ми се губят и отидох на диагностика и се оказа че 6 цилиндар е издъхнал а 5 малко му остава шок и ужас бях я карал едва 7 месеца а тя вече издъхна и коляновият вал ми чука единият от майсторите каза че е възможно да има отчупено парче от него ..... През това време обаче баща ми се прибира от Испания и той тръгна с мене по майстори обаче започнаха едни наддавания за цената на ремонта и бащата вика няма да стане тъй тъз кола ще се сменя мене след тези думи сарцето ма заболя но няма как и аз виждах че нещата не отиват на добре и реших че трявба да я махна както и да е набутахме я на един салон в Бургас и вземахме ей те тва :
URL=http://img715.imageshack.us/i/08102008001.jpg/][/URL]
Обаче то не беше моята кола просто не можех да свикна в нея ..... И я карах точно 4 месеца и си реших че пак трябва да мина на любимата ни марка и намерих едно м52б25 купе точно каквото исках и веднага му скочих с бартер човека се нави и аз само това чаках на единия ден говорих с него на другия вече бяхме при нотариуса и буквално му я откраднах. Колата има доста екстри поне за мене 94г е има климатроник с врътките кожен салон с подгрев ел пакет абс и най-важното няма ГАЗОВО. Моята сегашна красавица е36 м52б25 купе :
И така си я търкалях до скоро когато ми се случи не толкова приятно
Като не толкова добър кандидат дрифтър
И преди време и бях запланувал някой проекти и сега вече ще ги изпълня защото така или иначе предстои доста поправки
И така това е моята история за започването на болеста наречена БМВ дано ви хареса материалът
Пешо
Бях 16-17 годишен когато гледах как батковците разхождаха баварките в нашият малък град и както всяко момче на моята възраст исках и аз да съм като тях но не просто като навърша годините да си взема някой автомобил а да си взема автомобил с марката БМВ и така започна болеста.....
Наближаваше времето за вземане на книжка и започнаха молбите към наще за закопуване на БМВ но от тяхна страна срещах само отпор нищо друго с извиненията че БМВ-то е кола с скъпа подръжка и че е с задно предаване и така и така и така нататък.... След време обаче баща ми замина за Испания обаче преждевременно ми беше завещал семейният ни автомобил с уговорката да се грижа за него...
Малко снимки на него
И около 6 месеца го карах Фолксвагена но просто не беше моята кола иначе беше интересно тварим се 6-7 човека и газ кадето ти скимне нооо просто не става .. И отново започнаха молбите към баща ми за отпускане на финанси за закопуване на истинска кола и тогава мисля че на него му писна и ми каза че буса е моят и мога да правя каквото си поискам с него и естесвено аз само това чаках на следващия ден вече имаше обява в всички сайтове за продажби на автомобили... И си помислих че всичко е въпрос на време но уви чакането ми се оказа цели 4 месеца...
След това се обадиха хора които търсят точно такъв бус и си стиснахме рацете за 10000лв . В понеделник в 10:30 сутринта го продадох и в 11:30 вече бях на Авто салоните в Варна в търсенето на БМВ КУПЕ. Бях с 2-ма мои добри приятели и се пръснахме да може да ги обходим всичките но купета просто в него ден нямаше. И вече се бях отчаял че мечтата просто няма да се сбъдне когато на свечеряване на единият от последние салони забелязвам черно БМВ с 2 врати и бирена капачка.. Без да мисля влизам в салона отивам до колата само огледах екстрите които бяха изписани на стъклото надникнах вътре и без да се качвам (понеже имаше друг човек който я гледаше) отидох при собственика на салона и му казах че онази кола там я копувам. Той ме гледа втрещен и ми вика изчакай малко има човек който я гледа като свърши да я огледам и тогава . Обаче аз нетърпелив отворих якето и му показах пачката с 10 бона и му казах : Кажи на оня да слиза от колата ми и така . Само че вече беше станало късно за кат и се наложи да преспя в роднини да мога на другия ден да си взема транзитки вземах всичко качих се да се пребирам с нея (едва тогава пробвах колата когато тръгнах да се прибирам) нямаше хлоп няма троп ... Италианка беше ю
Малко инфо и за колата и малко снимки
Купето беше е36 320 m52b20 92г. клима с врътките ел.пакет абс аларма с комфорт модул и газова уредба оригинална поставяна в италия и други..
Снимки
[IMG=http://img121.imageshack.us/img121/272/p1170031.jpg][/IMG]
[IMG=http://img401.imageshack.us/img401/3382/09042008510.jpg][/IMG]
И така прибрах се и се хваля на всичките си приятели че съм си вземал много хубава стегната кола и че мечтата ми е почти изпълнена понеже исках да и взема джанти това онова музика и така понеже тогава не знаех за БМВ Клуб България и още по-малко за форума не бях запознат с м-тех пакети и нямах намерение да си слагам такива работи понеже не знаех че съществуват и така с останалите пари реших да си взема поне джанти и ето :
След като сложих джантите вече всичко изглеждаше наред колата си вървеше няма проблеми но уви само така съм си мислел след месец цялата ми ходова част от пред спря внезапно да действа и естествено отивам в сервиз вдигаме я с подемника какво да гледаме с майстора тампоните на носача напълнени с силикон биалетите също накраиниците напрао се чудих как са още там амортесиорите бяха пълнени и то некадърно и всичко се беше тотално омазало и няма как викам всичко ще се сменя и от там 700 лв за предно окачване само с реглаж и пак съм доволен и ще си бръмча .. Но отново само така съм си мислил колата най-си защо започна да ми меси газ с бензин отново доктори малко я пооправихме обаче до там започнаха 2 цилиндара да ми се губят и отидох на диагностика и се оказа че 6 цилиндар е издъхнал а 5 малко му остава шок и ужас бях я карал едва 7 месеца а тя вече издъхна и коляновият вал ми чука единият от майсторите каза че е възможно да има отчупено парче от него ..... През това време обаче баща ми се прибира от Испания и той тръгна с мене по майстори обаче започнаха едни наддавания за цената на ремонта и бащата вика няма да стане тъй тъз кола ще се сменя мене след тези думи сарцето ма заболя но няма как и аз виждах че нещата не отиват на добре и реших че трявба да я махна както и да е набутахме я на един салон в Бургас и вземахме ей те тва :
URL=http://img715.imageshack.us/i/08102008001.jpg/][/URL]
Обаче то не беше моята кола просто не можех да свикна в нея ..... И я карах точно 4 месеца и си реших че пак трябва да мина на любимата ни марка и намерих едно м52б25 купе точно каквото исках и веднага му скочих с бартер човека се нави и аз само това чаках на единия ден говорих с него на другия вече бяхме при нотариуса и буквално му я откраднах. Колата има доста екстри поне за мене 94г е има климатроник с врътките кожен салон с подгрев ел пакет абс и най-важното няма ГАЗОВО. Моята сегашна красавица е36 м52б25 купе :
И така си я търкалях до скоро когато ми се случи не толкова приятно
Като не толкова добър кандидат дрифтър
И преди време и бях запланувал някой проекти и сега вече ще ги изпълня защото така или иначе предстои доста поправки
И така това е моята история за започването на болеста наречена БМВ дано ви хареса материалът
Пешо
Горчивината от лошото качество остава много по дълго от удоволствието от ниската цена.
- Dimitroff
- Фен на тройките
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Как започна всичко БМВ
Пеше...как ше платиш за кола, която само си огледал, без да си карал, бе?
И то от автокъща?
И то за кола италянка? (знам, че има и читави...но са дефицит на фона на гмеча дето се извозва от там насам.)
Иначе се усеща мерака ти за БМВ...определено!!
Само дето трябва да не се даваш току-така на емоцията и вълнението когато избираш кола...а и тя не се избира само по брой врати и цвят...повярвай ми
Пожелавам ти още много БМВ-та да смениш - кое от кое по-хубаво!! Обаче един съвет от мен - гледай да е ЧИТАВО!
БМВ може да носи ОГРОМНО удоволствие с минимални средства за подръжка...обаче може и да бъде черна дупка за пари!
Всичко зависи от това колко внимателно си избирал преди да го купиш
Айде...със здраве от мен...и лееекичко с дрифта
И то от автокъща?
И то за кола италянка? (знам, че има и читави...но са дефицит на фона на гмеча дето се извозва от там насам.)
Иначе се усеща мерака ти за БМВ...определено!!
Само дето трябва да не се даваш току-така на емоцията и вълнението когато избираш кола...а и тя не се избира само по брой врати и цвят...повярвай ми
Пожелавам ти още много БМВ-та да смениш - кое от кое по-хубаво!! Обаче един съвет от мен - гледай да е ЧИТАВО!
БМВ може да носи ОГРОМНО удоволствие с минимални средства за подръжка...обаче може и да бъде черна дупка за пари!
Всичко зависи от това колко внимателно си избирал преди да го купиш
Айде...със здраве от мен...и лееекичко с дрифта
- Vai-Holding
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 99
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: някво 325
Re: Как започна всичко БМВ
Просто на първата не мислих наистина и си го написах това но сега вече нещата са други с тъзи нямах проблеми докато не я катастрофирах научих си урока с първата
Горчивината от лошото качество остава много по дълго от удоволствието от ниската цена.
- Dimitroff
- Фен на тройките
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
- Toneloker
- ентусиаст
- Мнения: 940
- Регистриран на: 5.06.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e70 3.5xd 2010 M packet
Re: Как започна всичко БМВ
Дано да я стегнеш сегашната и внимавай с дрифта, че можеше и по-зле да е .
- X-citer
- АЗ СЪМ ТОЛЕРИРАН :)
- Мнения: 6034
- Регистриран на: 15.09.2003
- Местоположение: БИАД. Снощи най-културно си излизах от там и някой ме настъпи по ръката
- Пол: Мъж
- Кара: E53 Х5 3.0d
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: Как започна всичко БМВ
Купето беше е36 320 m52b20 92г
Тук малко са те врътнали, защото това е М50
Колко пари го плати ако не е тайна?
- Vai-Holding
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 99
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: някво 325
Re: Как започна всичко БМВ
5500 български левчета
Горчивината от лошото качество остава много по дълго от удоволствието от ниската цена.
Re: Как започна всичко БМВ
Ентусиаст си , браво
Викаш с 4500 само едни джанти ти се откъснаха от сърцето (е и след тва някое друго ремонтче де..)
Викаш с 4500 само едни джанти ти се откъснаха от сърцето (е и след тва някое друго ремонтче де..)
Real.Eyes.Realize.Real.Lies
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
Re: Как започна всичко БМВ
Незнам ама буса къв оптичен тЮнинг има да си е... м....Кмета на Перник ли го взе за 10к лв....Иначе браво за избора на марка и ентусиазма.
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Как започна всичко БМВ
За това на деца не трябва да се дават пари!!
Още не мога да разбера как си заменил един Бус и то доста успешен,защото съм имал подобен преди години за бмв с 2 врати...просто,извинявай колега,не се познаваме ,мисля че си пич,но от момента в който си мислил да продадеш буса,от там започва твоята трагедия,надявам се да отцениш щетите и да ги поправиш
Поздрави и безавариини
Иначе колегата е прав,малко оптичния ТЮнинГ му пречи на буса
Още не мога да разбера как си заменил един Бус и то доста успешен,защото съм имал подобен преди години за бмв с 2 врати...просто,извинявай колега,не се познаваме ,мисля че си пич,но от момента в който си мислил да продадеш буса,от там започва твоята трагедия,надявам се да отцениш щетите и да ги поправиш
Поздрави и безавариини
Иначе колегата е прав,малко оптичния ТЮнинГ му пречи на буса
- Vai-Holding
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 99
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: някво 325
Re: Как започна всичко БМВ
Просто буса не е автомобил за млад човек още повече ерген.... Мисля че всички знаят как е мацки тва онова
А пък тЮнинга всичките доработки си ги е правил бащата
А пък тЮнинга всичките доработки си ги е правил бащата
Горчивината от лошото качество остава много по дълго от удоволствието от ниската цена.
- raduslaf
- ентусиаст
- Мнения: 901
- Регистриран на: 13.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i
Re: Как започна всичко БМВ
Е.Димитров написа:За това на деца не трябва да се дават пари!!
Още не мога да разбера как си заменил един Бус и то доста успешен,защото съм имал подобен преди години за бмв с 2 врати...просто,извинявай колега,не се познаваме ,мисля че си пич,но от момента в който си мислил да продадеш буса,от там започва твоята трагедия,надявам се да отцениш щетите и да ги поправиш
Поздрави и безавариини
Иначе колегата е прав,малко оптичния ТЮнинГ му пречи на буса
В какъв смисъл как ще замени един бус VW (!) за БМВ "с две врати"? Няма нищо по-логично от това един БМВ ентусиаст да продаде ненужния си бус, за да си купи БМВ, още повече, че е изкарал някой лев от ситуацията.Начинът, по който е взел първата кола, е съвсем друг въпрос! Аз лично се посмях здраво на частта, в която е отворил якето с парите и е "наредил" на продавача да разкара потенциалния купувач от "НЕГОВАТА" си кола!Това просто ме разби!
- Toneloker
- ентусиаст
- Мнения: 940
- Регистриран на: 5.06.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e70 3.5xd 2010 M packet
Re: Как започна всичко БМВ
Vai-Holding написа:Просто буса не е автомобил за млад човек още повече ерген.... Мисля че всички знаят как е мацки тва онова
А пък тЮнинга всичките доработки си ги е правил бащата
Да, ама в бусе е по-широко!
36 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани