BMW и метан...една история с поука.

Как издухах на старт едно Ferrari...

Модератори: mitaka7, Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1665
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Кукерландия
Пол: Мъж
Кара: Тъпата кака да маа с черпака
Мечтае да кара: Кадилакът на Долън
Детайли за колата: да има джам таван, кожни седалки, музика сватба, 320спринцофка, барнеш копче джам пада....

Re: BMW и метан...една история с поука.

Мнение от saleen » 29 Яну 2010, 16:31

Газта е хубаво нещо, когато се монтира грамотно-чисто гориво, висока детонационна устойчивост, не разрежда маслото, евтино...лошото е, че когато човек тръгне да икономисва от него почва още от уредбата и почват ядовете.
Друг е въпросът, че да го слагаш на мощен автомобил е глупаво, айде на някоя е30-ка 316 за всеки ден-да, ама за 525 :conf: и то метан, който е най- скопеното гориво...
Никой не мое ма връне на селу!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 586
Регистриран на: 19.12.2007
Местоположение: София

Re: BMW и метан...една история с поука.

Мнение от Fear » 29 Яну 2010, 17:42

Нено Б. написа:Към колегата Fear- какво като е бмв :dunno: и то е34... Да кажеш да говорим за ферари, ламборгини, бентли и т.н-ок, ама тва 2.5 24в е най-обикновен "туристически" двигател, сложен в един семеен седан.
Айде съвземете се, моля...

Е, BMW E34 с 2.5 литров двигател и близо 200к.с. не е баш като Daеwoo Tico с 800cc и чудовищните близо 40к.с., нали? :mhihi:

Друг е въпросът, че съм виждал Меrcedes ML AMG с газова уредба, както и други подобни безумия... :D
Все пак, всеки си решава как да си харчи парите/троши главата. За мен, всякакви подобни интервенции по кола, която е проектирана да върви на бензин от един куп инженери са, хм... извращение.

Това е личното ми мнение все пак, не ме съдете толкова строго. :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: BMW и метан...една история с поука.

Мнение от BULL3T » 30 Яну 2010, 0:40

saleen написа:Газта е хубаво нещо, когато се монтира грамотно-чисто гориво, висока детонационна устойчивост, не разрежда маслото, евтино...лошото е, че когато човек тръгне да икономисва от него почва още от уредбата и почват ядовете.
Друг е въпросът, че да го слагаш на мощен автомобил е глупаво, айде на някоя е30-ка 316 за всеки ден-да, ама за 525 :conf: и то метан, който е най- скопеното гориво...


След 3 страници и изписани един куп глупости, този голега разбра каква ми е идеята! Как очаквате да карам колата ми за събота и неделя (на която летните гуми и джанти са 18ки) на метан? За какво ми е газ/метан като тази кола се кара 40км седмично макс?!Да разбирам евридейка,да разбирам 1.0/1.2/1.4/1.6 или амтосферен дизел да се кара за ежедневна кола,ама защо подяволите купувате 520ки(които са шестаци и им тургате газ/метан? Е това не мога да разбера.

Знаете ли купих си форд фокус 1.6 100кс. за ежедневна кола,която се кара с фирмен бензин. Оказа се обаче че дори и 8/100 градско ми дойдоха множко за 300км на седмица! Започнах да се ядосвам че тотализирах (предишната ми кола) лагуна 1 1.9 дти която харчеше 5/100 с натискане на градско а за 2 години по нея съм сменил 1 съединител и ремъци и масла. Оказа се че дизела е 1000000 пъти по икономичен от бензин на газ или метан,защото двигателя малко или много се прецаква,при положение че и двата двигателя са поддържани!Казвам всичкото това от личен опит защото не само аз съм имал проблем с метан/газ,баща ми които преди години имаше векра А 1.8 с газ пак му се запушиха дюзите и ги носи на ултра звук,пък те почнаха да пикаят после па станаха егати чудесата,затова като си купи новата вектра каза аз газ или метан няма да сложа, а аз тогава му виках,тури една газ бе баща ми имаш багажник колкото щеш.

Както и да е всеки само си решава за себе си и прави каквото намери за добре,може би аз не съм случил на коли до сега и от там ми идват проблемите с газта/метана,а може би просто нещо направено да върви на едно гориво трябва да си върви на него,не на някакви измислици с цел да сме по скръндзи.
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 447
Регистриран на: 9.04.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: ше: '95 E36 M43B18 Lim
Мечтае да кара: //M Power :)

Re: BMW и метан...една история с поука.

Мнение от nelim » 30 Яну 2010, 17:00

Ти като ще караш 40км макс, закво въобще слагаш газ на каквато и да е кола? Дали ще е 1.0 или 6.0 , при такива умопомрачителни преходи от по 40км на седмица разликата в цената ще е стотинки и най-малкото тия около 1500лв за читав газов инжекцион ще си ги избиеш след сумаси години.

Тва са около 2000км годишно, направо е смешно.

Мир на всички, не съм искал да се заяждам, просто всеки си има мнение, такива хеътърски мнения против едно или друго са излишни, колегата правилно е написал че дизела е ОК.

Просто всеки с има мнение, същото е с пушачите и непушачите, кво толкова ви пречи че някой е направил друг избор.

Никъде не съм видял хората с газ да хейтват бензина и да плюят хората без газ, тия спорове са водени 10000 пъти, къв е смисала да продължават незнам? :dunno:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 7.04.2008
Кара: към мантинелата

Re: BMW и метан...една история с поука.

Мнение от BalBosA » 30 Яну 2010, 18:48

nelim написа:
smg написа:А тва че си имаш проблеми с колата да виниш газ, метан или т.н. е пълен шит.

Ти утре ще напишеш тема как бензина в ОМВ ти е преебал двигателя.

Еми нищо чудно :winky:
Иначе прайм си икономийка от кво ли не и после що ми са чупи колата :conf:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: BMW и метан...една история с поука.

Мнение от BULL3T » 30 Яну 2010, 19:22

BalBosA написа:
nelim написа:
smg написа:А тва че си имаш проблеми с колата да виниш газ, метан или т.н. е пълен шит.

Ти утре ще напишеш тема как бензина в ОМВ ти е преебал двигателя.

Еми нищо чудно :winky:
Иначе прайм си икономийка от кво ли не и после що ми са чупи колата :conf:


Е точно за тва говорим колега,че се правят кви ли не икономии по колите и после що не върви?

А аз иначе фокуса си го карам яко и ако беше комби една газчица щех да му сложа без да се замисля,но пак повтарям защото е работна кола и правя по 40 000 км годишно,което избива един газов инжекцион ,които вече по 900 кинта.
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: BMW и метан...една история с поука.

Мнение от BULL3T » 30 Яну 2010, 20:33

http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=2502031

и

http://www.vesti.bg/?tid=40&oid=2739111

:mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: а ние водим спорове дали трябва.Само тази тема не я засегнахме,дали е опасно. Да да да знам какво ще кажете всички дето карате на метан,че то и с бензин се гърми или пък има некадърни майстори и тн.

Мисля че вече се изчерпахме,само глупости си казахме,аз исках да ви споделя болката си,а вие ме оплюхте,както и да е,мисля че трябва да кажа кЪтинар!
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 7.04.2008
Кара: към мантинелата

Re: BMW и метан...една история с поука.

Мнение от BalBosA » 30 Яну 2010, 22:25

BULL3T написа: Да да да знам какво ще кажете всички дето карате на метан


Сега ще ни кажат,че не била сложена правилно и още куп глупости,все едно някои им дава пари за реклама.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 15.05.2009
Пол: Мъж
Кара: M20-ката да откача
Мечтае да кара: Е34-М20Б25
Детайли за колата: Бяло,спретнато е34.

Re: BMW и метан...една история с поука.

Мнение от BmWpOwEr83 » 01 Фев 2010, 23:45

BULL3T написа:
nabora написа:Хайде пак темата за газта...
Аз карам на метан хранете ме, плюйте ме :)
BULL3T, това че колата ти гърми и не върви повече от 160 не ще да е само от метана... и поддръжка трябва малко и каране на бензин от време на време...

а и нищо страхотно не виждам в историята... ще стане поредната спам тема


Ама нека бе,няма лошо метан и газ да слагаш,ако правиш по 50 000/60 000 на година ок.Ама да си сложиш газ на колата за събота и недля...Идеята ми не беше да ви кажа колко е тъпо според мен да се кара на газ или метан,а просто че една кола която не се поддържа и се кара на газ и метан накрая не става нищо от нея!

п.п. Исках да разкажа историята на моята кола и да ви кажа,че газта и метана не горива от които може да се очакват чудеса!


Така е прав си аз карам моито 520i (129 коня мотора които е ) на ГАС ама си го карам секи ден и от време на време щракам копчето на бензин да ти кажа честно на ГАС варви повече щото е по високооктанова.Но както викаш ти за Събота и неделя няма смисал да си разсипваме колите със ГАС и МЕТАН :)
I LOVE BMW

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 7.04.2008
Кара: към мантинелата

Re: BMW и метан...една история с поука.

Мнение от BalBosA » 03 Фев 2010, 7:46

BmWpOwEr83 написа: да ти кажа честно на ГАС варви повече щото е по високооктанова.

Колкото повече октани толкова повече върви така ли? :mhihi: 8)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 130
Регистриран на: 7.01.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Омега А '86; E53 3.0d '06

Re: BMW и метан...една история с поука.

Мнение от Нено Б. » 03 Фев 2010, 16:55

BalBosA написа:
BmWpOwEr83 написа: да ти кажа честно на ГАС варви повече щото е по високооктанова.

Колкото повече октани толкова повече върви така ли? :mhihi: 8)

Не е така бмвпауър... Октанът е измерител за устойчивост към детонаций. Да върви повече иска калоричност-керосин,нитрометан...
rwd фен

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 1.12.2008
Местоположение: Димитровград
Кара: BMW E36 m52b20
Мечтае да кара: същата кола с s50
Детайли за колата: D2 Racing Coilover, ALPINE, DSP Processor, GROUND ZERO components = 2400W.

Re: BMW и метан...една история с поука.

Мнение от bored » 03 Фев 2010, 18:51

BULL3T написа: :mhihi: ама ти сериозно ли? Колега чисто нови свещи сложих и за 3 паленета заприличаха на нищо.Толкова черни че нямаше накъде...



Айде сега си призна, че и филтри не сменяш, черен метан аз не знам да има, цветът се дължи само и единствено на теб! :bowdown: :bowdown:

Разбрах че газовата ми имала филтър на изпарителя, при навъртяни около 50 000 км. Газажията при който монтирах уредбата и ми сменя филтрите ме пита дали съм навъртял 30 000 км, че тогава трябвало да сменям и другия, аз го изгледах учуден.. Свалихме филтърчето, беше ТИНЯ, , обаче поради редовната смяна на другия филтър, 4те инжекторчета бяха в перфектно състояние, но и да не бяха пак аз щях да съм си виновен.
Не съм върл фен на алтернативните горива поради причината че почва да се икономисва от поддръжки, проверки и прочее, щом върви значи всичко е наред, да ама не, сумати бели ставаТ.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: BMW и метан...една история с поука.

Мнение от BULL3T » 04 Фев 2010, 0:07

Оказа се че са ми черни свещите от друго. Дюзите са ми запушени от метана.

Изчерпахме се,моля модераторите да заключат темата!
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 28.05.2008
Местоположение: София

Re: BMW и метан...една история с поука.

Мнение от snickers_ » 04 Фев 2010, 10:15

Пич не карам бмв,карам голф
Голф на газ,1.8 112 коня тествано е че 2ка със същия двигател перфкетна на бензин не може да мие бие говориме за сток то не е 1на или 2 2ки накрая сам я тествал със 2ка със същата скоростна кутия просто за тоя мотор 1.8 112 коня ев двигател съм казал че няма по добро от газта
Разхода ми е,така както върви без да я скопявам
6 на 100 извънградско със 100 км
в града като се пали на разстояние от по 5 км с пълната газ от 11 до 14 става въпрос от била надежда до била люлин
Това значи че се тръгва от надежда и до метрото в обеля нормално каране колко да качи темп маслото
и от там като се мине метрото не се ли дигнат над 100 км (няма да казвам колко точно че тука хранта ще е тежка по мой адрес) значи не съм си доказал голфаджийската титла
Имам и 1.8 16ка при него нещата не са точно така
Така че мнисълт амие че си има и двигатели и двигатели :) 1ни го понасят други не..

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 24.01.2010
Пол: Мъж

Re: BMW и метан...една история с поука.

Мнение от vsx » 04 Фев 2010, 12:46

Бе има разбирачи :mhihi: ,карат с хубав бензин,като му погледнеш аспухчето черничко ;) ,ама то от убавия бензин.Спомням си преди години,газта изхабява двигатела,газта това,газта онова,ами кво да кажа имам Вектра А на 700 000км купих я на 50 000,от тогава е на Газ масло не пипа,който иска да вярва,който и ска да не вярва,проблеми съм нямал.Та минаха години настана голям бум хората почнаха да си слагат газ,що ли?Дойде време на метана пак думи и приказки какви ли не,ама хората слагат разхода става 1/3 от безинеца и нафталина ;) .Вкарах си една италиянка 520i 150кк с метанов инжекцион за 1 година и 4 месеца сум минал 54 000 км ,само каране батко ,проблеми съм нямал.Максимална скорост 190км.ч на метанец.19 килограма са общо бутилките,правя 250-300км градско,плащам от 16 до 22лв в зависимост от цената на метана.А за извънградско при средна скорост 140-150 последно в събота го засякох на 290км,при цена на метана в София 1.24 колонката закова на 21лв.Смятам достачно ясно се изразих вие направете сметката между метана и бензина,колата за този период си я избих 2 пъти поне ;) .А що се отнася дали германците правят или не правят завоско коли на метан и газ,вземете се позаинтересувайте малко,че доста автомобил излиза от там с оригинално (заводско) монтирани метанови и газови уредби. Айде със здраве :kuku: :wave:

ПредишнаСледваща

Назад към Страхотни истории

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook