BMW и метан...една история с поука.

Как издухах на старт едно Ferrari...

Модератори: mitaka7, Общи модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 7.04.2008
Кара: към мантинелата

Re: BMW и метан...една история с поука.

Мнение от BalBosA » 04 Фев 2010, 17:35

Нено Б. написа:
BalBosA написа:
BmWpOwEr83 написа: да ти кажа честно на ГАС варви повече щото е по високооктанова.

Колкото повече октани толкова повече върви така ли? :mhihi: 8)

Не е така бмвпауър... Октанът е измерител за устойчивост към детонаций. Да върви повече иска калоричност-керосин,нитрометан...

Това го знам исках да видя дали ще ми бъде обяснено,че от повече октани върви повече,щото има доста които вярват,че е така :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 586
Регистриран на: 19.12.2007
Местоположение: София

Re: BMW и метан...една история с поука.

Мнение от Fear » 04 Фев 2010, 17:39

По-малко детонации -> по-добро и оптимално изгаряне на горивото -> по-добър вървеж. ;)
Вярно, не е кой знае какво, но си го има. :)

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 1.12.2008
Местоположение: Димитровград
Кара: BMW E36 m52b20
Мечтае да кара: същата кола с s50
Детайли за колата: D2 Racing Coilover, ALPINE, DSP Processor, GROUND ZERO components = 2400W.

Re: BMW и метан...една история с поука.

Мнение от bored » 05 Фев 2010, 0:38

BULL3T написа:Оказа се че са ми черни свещите от друго. Дюзите са ми запушени от метана.

Изчерпахме се,моля модераторите да заключат темата!


Добре де, кое е това другото като не са запушени филтри, липсващи филтри ли ?
Сорка батка ама ти си почнал темата. Отричаш нещо, което не работи нормално поради собствената ти небрежност.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: BMW и метан...една история с поука.

Мнение от BULL3T » 06 Фев 2010, 0:35

bored написа:
BULL3T написа:Оказа се че са ми черни свещите от друго. Дюзите са ми запушени от метана.

Изчерпахме се,моля модераторите да заключат темата!


Добре де, кое е това другото като не са запушени филтри, липсващи филтри ли ?
Сорка батка ама ти си почнал темата. Отричаш нещо, което не работи нормално поради собствената ти небрежност.


Пич колата е моя от 2 месеца,аз метана не съм го слагал аз ,аз го махнах.Сега ще праа основен ремонт щото има много разбирачи дето слагат АГУ-та. Виждал ли си двг с компресия 7 ?Моя е с такава заради вашия велик метан.Аре стига вече ,слагайте ключа!
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 15.05.2009
Пол: Мъж
Кара: M20-ката да откача
Мечтае да кара: Е34-М20Б25
Детайли за колата: Бяло,спретнато е34.

Re: BMW и метан...една история с поука.

Мнение от BmWpOwEr83 » 06 Фев 2010, 17:15

BalBosA написа:
Нено Б. написа:
BalBosA написа:
BmWpOwEr83 написа: да ти кажа честно на ГАС варви повече щото е по високооктанова.

Колкото повече октани толкова повече върви така ли? :mhihi: 8)

Не е така бмвпауър... Октанът е измерител за устойчивост към детонаций. Да върви повече иска калоричност-керосин,нитрометан...

Това го знам исках да видя дали ще ми бъде обяснено,че от повече октани върви повече,щото има доста които вярват,че е така :mhihi:



Добре де не се изразих правилно не съм казал че като е по високооктанова варви повече трябва си калоричност.Може би защото от вече 3-4 години го карам на гас (не постоянно от време на време ръчкам ключа на бензин) ама предимно си го карам на гас затова моита варви повече на гас! Явно имам някоя задръстена дюза защото от време на време на бензин ми прекъсва и работи на 5 цилиндара а и като съм отворил малко гаста доста по добре си варви отколкото на бензин ПОНЕ ПРИ МЕН Е ТАКА :)
I LOVE BMW

Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 1.12.2008
Местоположение: Димитровград
Кара: BMW E36 m52b20
Мечтае да кара: същата кола с s50
Детайли за колата: D2 Racing Coilover, ALPINE, DSP Processor, GROUND ZERO components = 2400W.

Re: BMW и метан...една история с поука.

Мнение от bored » 07 Фев 2010, 2:43

BULL3T написа:
bored написа:
BULL3T написа:Оказа се че са ми черни свещите от друго. Дюзите са ми запушени от метана.

Изчерпахме се,моля модераторите да заключат темата!


Добре де, кое е това другото като не са запушени филтри, липсващи филтри ли ?
Сорка батка ама ти си почнал темата. Отричаш нещо, което не работи нормално поради собствената ти небрежност.


Пич колата е моя от 2 месеца,аз метана не съм го слагал аз ,аз го махнах.Сега ще праа основен ремонт щото има много разбирачи дето слагат АГУ-та. Виждал ли си двг с компресия 7 ?Моя е с такава заради вашия велик метан.Аре стига вече ,слагайте ключа!


Пич, приятно каране на бензин ! Извинявай че ти развалих темата "МЕТАНА е боклук, защото моета кола е пр**бана и това е моята лична страхотна история, която трябваше да споделя за да ми олекне".

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 425
Регистриран на: 6.11.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: 90" Е30 316i
Мечтае да кара: Е30 3??

Re: BMW и метан...една история с поука.

Мнение от p0wEr » 07 Фев 2010, 12:16

bored написа:
BULL3T написа:
bored написа:
BULL3T написа:Оказа се че са ми черни свещите от друго. Дюзите са ми запушени от метана.

Изчерпахме се,моля модераторите да заключат темата!


Добре де, кое е това другото като не са запушени филтри, липсващи филтри ли ?
Сорка батка ама ти си почнал темата. Отричаш нещо, което не работи нормално поради собствената ти небрежност.


Пич колата е моя от 2 месеца,аз метана не съм го слагал аз ,аз го махнах.Сега ще праа основен ремонт щото има много разбирачи дето слагат АГУ-та. Виждал ли си двг с компресия 7 ?Моя е с такава заради вашия велик метан.Аре стига вече ,слагайте ключа!


Пич, приятно каране на бензин ! Извинявай че ти развалих темата "МЕТАНА е боклук, защото моета кола е пр**бана и това е моята лична страхотна история, която трябваше да споделя за да ми олекне".

BULL3T това че си попаднал на някакъв неземен котор неозначава че метана ти е виновен... Как ти се струва 180 хил км без отваряне на двигателя и каране като за последно всеки ден ? Има само едно нещо което влияе голям фактор в/у тези работи дали си сложил метанова уредба за 800 лв или за 2800 :yes:
Пичове, Е30 не е за хора със слаби сърца, лекари или юристи...
Първите могат да умрат от страх, вторите ще си представят кървави гледки, а третите ще броят наум актовете и наказателните постановления, които биха получили... :mhihi:
Не случайно още през 80-те години Е30 е водело класацията за най-много смъртни случаи, като е било изпреварено единствено от Порше 911.
При Е30 е или любов от пръв поглед, или нищо. Първото каране е като секс за първи път - не знаеш какво да мислиш, ама знаеш че ти е харесало и че ще го направиш пак... След това идва зависимостта, по силна от наркотик...

Няма "бивш" Е30-каджия, който поне веднъж е бил наистина такъв, си остава рецидивист до живот...

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 24.01.2010
Пол: Мъж

Re: BMW и метан...една история с поука.

Мнение от vsx » 08 Фев 2010, 2:44

Бе има разбирачи :mhihi: ,карат с хубав бензин,като му погледнеш аспухчето черничко ;) ,ама то от убавия бензин.Спомням си преди години,газта изхабява двигатела,газта това,газта онова,ами кво да кажа имам Вектра А на 700 000км купих я на 50 000,от тогава е на Газ масло не пипа,който иска да вярва,който и ска да не вярва,проблеми съм нямал.Та минаха години настана голям бум хората почнаха да си слагат газ,що ли?Дойде време на метана пак думи и приказки какви ли не,ама хората слагат разхода става 1/3 от безинеца и нафталина ;) .Вкарах си една италиянка 520i 150кк с метанов инжекцион за 1 година и 4 месеца сум минал 54 000 км ,само каране батко ,проблеми съм нямал.Максимална скорост 190км.ч на метанец.19 килограма са общо бутилките,правя 250-300км градско,плащам от 16 до 22лв в зависимост от цената на метана.А за извънградско при средна скорост 140-150 последно в събота го засякох на 290км,при цена на метана в София 1.24 колонката закова на 21лв.Смятам достачно ясно се изразих вие направете сметката между метана и бензина,колата за този период си я избих 2 пъти поне ;) .А що се отнася дали германците правят или не правят завоско коли на метан и газ,вземете се позаинтересувайте малко,че доста автомобил излиза от там с оригинално (заводско) монтирани метанови и газови уредби. Айде със здраве :kuku: :wave:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2337
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N42B20 с ръкавици
Мечтае да кара: Spitfire

Re: BMW и метан...една история с поука.

Мнение от Archangel » 08 Фев 2010, 11:37

vsx написа:А що се отнася дали германците правят или не правят завоско коли на метан и газ,вземете се позаинтересувайте малко,че доста автомобил излиза от там с оригинално (заводско) монтирани метанови и газови уредби. Айде със здраве :kuku: :wave:


Всичко излиза на метан и газ вече, мани :smoke: Дай малко от т'ва дето го пушиш.
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1441
Регистриран на: 28.01.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 2005 E61 525d
Мечтае да кара: просто да кара...
Детайли за колата: <3

Re: BMW и метан...една история с поука.

Мнение от |`oTuH » 10 Фев 2010, 8:47

другарю BULL3T...

ако твоята Нокиа е счупена или дефектна, това означава ли, че всички Нокии са боклуци?


ако уредбата ти е слагана в час по трудово кво искаш?
аз защо за 1 година нямам абсолютно никакъв проблем?
айде някой друг да се оплаче, но от първо лице! а не на зетя брат му братовчеда стринката на баба му дъщерята тя карала и проблеми...

ай ш в иба на киселите гъзари...

2 бона кола имаш, ще ми даваш 2 лв за бензин... ама да ти е кеф де да...
4 8 15 16 23 42

УмНаТа КаКа с чЕрпАка :)
Аватар
Мнения: 1055
Регистриран на: 25.08.2006
Местоположение: Stara Zagora
Пол: Жена
Кара: '96 BMW318 cabrio

Re: BMW и метан...една история с поука.

Мнение от Eliana » 10 Фев 2010, 9:25

Поспорихте достатъчно.
Изображение

Предишна

Назад към Страхотни истории

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook