BM Motors Варна - НЕ !

Как издухах на старт едно Ferrari...

Модератори: mitaka7, Общи модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 5.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: BM Motors Варна - НЕ !

Мнение от alekangg » 13 Май 2018, 14:43

То и самолети има, ама явно не е там въпроса.
Винаги съм се чудел, как има хора, които си дават колите на мапери без да знаят нищо за тях, а такива без дино изобщо не ги коментирам..

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1141
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: BM Motors Варна - НЕ !

Мнение от @2bar » 13 Май 2018, 15:03

колегата е подходил малко грешно.....

диагностиката е установила уж запушен ДПФ (макар, че е малко спорно....не може до вчера всичко е било наред и днес изведнъж диф. налягане е 1 бар....според мен е по - скоро датчик за налягане). ми след като е така, накарай ги да го отпушат или предложат алтернативи.

Вместо това им казва да го махнат (никой официален сервиз не го прави), също така да махнат и ЕГР (пак никой официален сервиз не го прави). Т'ва за официалните сервизи го пиша, за да стане ясно, че никой не поема отговорност в този случай. Дали ще пуши или не след това - всичко е отностително - за мапера не пуши, за теб пуши.

Съгласява се и на някакви измислени тунинги (след като пише, че има кабел за диагностика и т.н. би трябвало да е наясно, че това са софтуери, които официално не идват от БМВ ами са напасвани от различни БМВ ентусиасти и пак гаранция - франция).

и след всичко това се оплаква, че след всичко това, което им е казал да направят, колата не върви??? ми значи им е казал да направят грешни неща. съвсем просто е.

просто е трябвало да им каже, да я оправят и ако не могат, чак тогава да се оплаква.

в този случай единствено може да се спори за първоначалната диагноза за запушен филтър.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 226
Регистриран на: 2.10.2009
Пол: Мъж
Кара: e46 328i

Re: BM Motors Варна - НЕ !

Мнение от BaDxBoY » 13 Май 2018, 15:46

Имайте в предвид, че моята кола също е с премахнат ДПФ и чип тунинг, двигателя ми е 163к.с. 2.0д и до 3 000 оборота също имам чувството, че ще загасне и въобще дума не става за вървене. След това вече се изтрелва супер.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 341
Регистриран на: 11.06.2015
Местоположение: морско
Пол: Мъж

Re: BM Motors Варна - НЕ !

Мнение от Black-Power » 13 Май 2018, 16:42

Аз поемам отговорност за моите грешки. А не трябва ли господата от въпросния сервиз да ме насочат в правилната насока? Изобщо каква правилна насока? Казват дпф-а е запушен. Нов или изключване. Казвам изключване. Това е ! После идва ред на опитите с ремапа.
Stop me, if you can ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 341
Регистриран на: 11.06.2015
Местоположение: морско
Пол: Мъж

Re: BM Motors Варна - НЕ !

Мнение от Black-Power » 13 Май 2018, 16:45

BMW_POWER написа:Колега, един въпрос. Защо не отиде в официален сервиз? Колата ти трябва за пътуване, това ОК. Във Варна няма ли коли под наем? Рентваш една, свършваш си работа, прибираш се и всичко ти е шест. Сам казваш, че парите не са проблем.



Защото официален сервиз не приема от днес за утре!
Stop me, if you can ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1141
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: BM Motors Варна - НЕ !

Мнение от @2bar » 13 Май 2018, 17:35

Black-Power написа:Аз поемам отговорност за моите грешки. А не трябва ли господата от въпросния сервиз да ме насочат в правилната насока? Изобщо каква правилна насока? Казват дпф-а е запушен. Нов или изключване. Казвам изключване. Това е ! После идва ред на опитите с ремапа.


изобщо не е трябвало да се хващаш на това хоро с ремапа и т.н. казваш нов (след като вече си казал, че парите нямат значение), съответно от сервиза слагат нов и като видят, че е пак същото вече проблемът е при тях а не при теб.

и озобщо правилната посока е, след като е запушен или чистене или смяна с нов. друга правилна посока аз не виждам. всичко друго лично за мен са празни приказки - ремапът не е оправяне на проблемът, ами какво виждаш създаване на нови проблеми.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3277
Регистриран на: 3.04.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: BM Motors Варна - НЕ !

Мнение от dextuar » 13 Май 2018, 18:01

@2bar написа:
Black-Power написа:Аз поемам отговорност за моите грешки. А не трябва ли господата от въпросния сервиз да ме насочат в правилната насока? Изобщо каква правилна насока? Казват дпф-а е запушен. Нов или изключване. Казвам изключване. Това е ! После идва ред на опитите с ремапа.


изобщо не е трябвало да се хващаш на това хоро с ремапа и т.н. казваш нов (след като вече си казал, че парите нямат значение), съответно от сервиза слагат нов и като видят, че е пак същото вече проблемът е при тях а не при теб.

и озобщо правилната посока е, след като е запушен или чистене или смяна с нов. друга правилна посока аз не виждам. всичко друго лично за мен са празни приказки - ремапът не е оправяне на проблемът, ами какво виждаш създаване на нови проблеми.


Ти сериозно ли си мислиш, че в този сервиз имат на лагер нови ДПФ-и за всякакви модели?
Продавам стойка за двигател и комплект за зацепване на двигатели BMW - M47, M57 viewtopic.php?f=134&t=429945

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1141
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: BM Motors Варна - НЕ !

Мнение от @2bar » 13 Май 2018, 18:24

dextuar написа:......Ти сериозно ли си мислиш, че в този сервиз имат на лагер нови ДПФ-и за всякакви модели?


Аз нищо не си мисля, само знам, че ако ми се наложи да си търся ДПФ в България в събота, ще го намеря сигурно за 1-2 часа. Все пак е България, нали...

Другият момент си е при вас, че гладате на махането на ДПФ като да "пусне една вода" и се хващате на такива хора.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1579
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: BM Motors Варна - НЕ !

Мнение от vvasilev1 » 13 Май 2018, 19:48

ДПФ се сваля физически и софтуерно напълно успешно, стига да знаеш къде имат умения и техника да го направят.

Хубаво е да се подмени дпф - а с нов, но в много случаи задръстването му е заради други проблеми по дюзи, датчици, егр и прочие.



Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk

Потребител
Аватар
Мнения: 0
Регистриран на: 15.05.2018

Re: BM Motors Варна - НЕ !

Мнение от BMMotors » 15 Май 2018, 19:04

Здравейте,


Казвам се Георги Арнаудов и съм управител на фирма "БМ Моторс". Виждам, че има пост от недоволен клиент и мисля, че за една история е хубаво да се чуят и двете страни. Понякога истината е някъде по средата но понякога истината няма нищо общо с това което се обвиняват хората.Мисля, че в този случай истината няма нищо общо с тезата на клиента. Сега ще обясня каква беше ситуацията през призмата на компанията и нека вие прецените къде е проблема.

Всичко започна преди няколко дни. Получихме обаждане от клиент който се помоли да му погледнем колата по спешност защото ще пътува. Въпреки натоварените графици ние поехме колата за да помогнем на въпросният господин. Уговорихме час за следващият ден. Клиента дойде с доста въпроси на които ние бяхме повече от щастливи да отговорим. Основният проблем на колата беше, че под товар в движение колата няма тяга. Диагностичният прибор показа налягане преди ДПФ филтъра от 1000 мбара. Всеки който поне малко разбира от двигатели ще се съгласи с мен, че такова налягане е адски голямо и поради това високо налягане и висока температура на изгорелите газове може да има последствия по останалите компоненти на мотора като бутало, спукано турбо и още много други. Обяснихме на клиента, че това е основният проблем на колата и това обяснява непроизводителността на мотора. Въпросният господин ме пита дали дюзите са наред и дали има други повреди по мотора. Обясних му, че докато не се оправи проблема с високото налягане преди дпфа не може да се каже със сигурност дали всички други компоненти и мотора са в изправност. Проверихме дюзите и това което установихме беше много леко отклонение в някой от цилиндрите по баланс на мощности. Обяснихме му, че за да сме сто процента сигурни в дюзите трябва да ги пратим на стенд за да се видят началаните впръсквания, дали държат налягане и още много фактори, които не могат да се разберат само с диагностика. Клиента се опита да ме убеди, че той с импа бил видял дюзите и с инпа било сигурно и гарантирано можело да се разберат дали са добре. Даже ме кара да ги гледаме в режим на натоварване ( движение ) без въобще да е наясно, че софтуера на автомобила не си прави баланс на мощности под товар в следствие на което инпата няма да покаже нищо адекватно в движение. Следващият въпрос беше дали ще пуши. Тогава му запалих едно Х5 Е70 което е ремапвано от нас и е без дпф. Колата беше студена и като я запалих нямаше никакви пушеци. Обясних му, че ако всичко друго е наред в мотора няма причина да пуши след нашият ремап. Обясних му, че след такова голямо налягане на газовете може да има и други последствия в мотора и това може да стане ясно след ремапа и махането на ДПФ. В същото време предложихме и замяна на нов ДПФ но клиента отказа. Тогава въпросният господин се съгласи и остави колата. На следващият ден вече колата беше с махнат ДПФ и ремапната. На въпроса защо не сме я запалили без негово пресъствие ще каза, че политиката на сервиза е да не допуска никой в работните помещения. Избягваме излишни рискове със злополука на клиенти в помещенията. Ако трябваше да я запалим пред него трябваше да се бута на вън само и само да може да види дали е наред. Запалихме колата и клиента като чу в офиса реши да влезе. Изкара някакви инструменти и започна да разглобява корите за да чуе мотора. С недоверие започна да ни убеждава, че колата тресе и чукала. Опитахме се да му обясним, че нито ние, нито никой свестен ремапър няма да променя предварението и количеството гориво на празен ход. Той не повярва в следствие на което за да му докажем, че не е от софтуера му върнахме заводският софтуер. Колята нямаше промяна и продължаваше да чука. Той го разбра и се съгласи но явно временно с нас. И при двата софтуера колата пушеше леко на празен ход. Пушекът беше светло сив. Обяснихме му, че това пак няма да е от ремапа защото както казах на празен ход не се пипат картите и този леко сив пушек е от гориво впръскано в неправилният момент най-често заради леко пикаеща дюза. Преди махането на ДПФ го е нямало защото просто е бил запушен.Освен това преди да остави колата, клиента ми каза, че доста време била в брат му и той отдавна не я е карал и ми се извини за лошият външен вид на колата. Ако не я е карал от толкова много време е нормално да не е знаел за проблема с пушенето. Тогава той арогантно ми обяви, че бил ни казал да проверим дюзите. Обяснихме му, че това пикаене е толкова леко, че не влияе работата на мотора и за това не се променят Smooth runing показателите с диагностиката и няма как да се установи ако не се закарат на стенд. Господинът пробва колата и му се стори, че в ниските обороти колата не върви. Видяхме, че дебитомера отчита по-ниски стойности и следователно горивото което се пръска за да съответства на неверните стойности от дебитомера е по-малко и от там идва леката загуба на мощност в средните обороти на автомобила. Той ме пита защо не сме го видели това преди ремапа и дпф и му обяснихме най-любезно, че когато ДПФ е запушен, изгорелите газове нямат скорост в следствие на което няма и пълнене на свеж въздух което изменя и стойностите на дебитомера и за това не може да се разбере дали дебитомера работи докато не се оправи проблема с дпфа. След няколко часа спорове и убеждения ( не мога да кажа загубени защото е все пак клиент и е нормално да се обяснява коректно и правилно) клиента напусна сервиза уж щастлив. Пожелахме си успех и той замина. Сега от форума разбирам, че има проблем. В крайна сметка колата дойде предимно заради загубата на мощност и голямото налягане на дпфа. Това е отстранено и за останалите проблеми трябва да се докара до сервиза.Нямахме време да гледаме останалите неще след ремапа защото клиента бързаше за София. Обясних мъ, че софтуерите които правим са с гаранция и ако е недоволен мога да му върна старият софтуер и да му върна парите. Но той реши, че всичко е наред и е щастлив и замина. Ние още стоим зад думите си и политиката на сервиза е да се справяме добре с гаранциите. Въпреки, че този клиент е нежелан в нашия сервиз, ние ще му върнем старият софтуер и ще му върнем парите за да отиде на друго място да му изключат дпфа.


Такива клиенти е имало и винаги ще има.

Ако този господин още не е разбрал грешката си сме съгласни да извикаме независим експерт за наша сметка, който да направи експертиза и да установи дали всичко е било направено компетентно от нашият сервиз. Ако сме допуснали грешка има пълното право да си потърси правата.



Заради некомпетентността на този клиент сервиза трупа негативи. Той е от типа хора, които четат от разни места, знаят по нещо което са прочели и после некоректно обвиняват сервизите.

Желая на всички свестни сервизи да не попадат на този човек.

Ацалов
Аватар
Мнения: 2898
Регистриран на: 16.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Лодка в морето

Re: BM Motors Варна - НЕ !

Мнение от Atsalov » 17 Май 2018, 10:03

Браво и благодарим за правилното и коректно обяснение! Искам точно тук да вметна, на хората , които се подведоха по думите на автора на тази “история” че монетата винаги има две страни и е хубаво да изслушат и двете преди да вземат страна или отношение по-въпроса!
Екипа на БМВ Клуб България никога не е взимал отношение по спорове свързани с различните гледни точки на дадени потребители. И в този ред на мисли искам да помоля автора на темата да не използва форума като поле за изява освен ако не е имал предвид да напише ''страхотна история'' какъвто всъщност е раздела ;) !


Поздрави на всички Красимир Ацалов

Темата се заключва!

Предишна

Назад към Страхотни истории

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook