BMW E46 330Cd vs. Audi S3 8L

Видео клипове с участието на нашите любими Баварци.

Модератори: mitaka7, alpina-ma6inata, SpUd3r

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: BMW E46 330Cd vs. Audi S3 8L

Мнение от bai_ILIA » 21 Май 2013, 19:13

вчера имаше реванш с Аудито на 400м :D миналото лято ме уби от бой, но сега с чисто нови Continental SportContact 5P 255/35/18 отзад, картинката е коренно различна :mhihi: направих 2 добри старта (бих с калник и паднах с калник) и 2 посредствени. би ме 3 на 1 като най-добрият ми старт, който отиваше на сигурна победа, беше опропастен, понеже момчето изтърва втора...по-важното за мен е, че отупах кола, която дава 13.8 на 400м... като цяло се получи много добре и резултатите бяха очаквани.

"Чемодан, вокзал, Москва"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 161
Регистриран на: 1.01.2007
Местоположение: Стм РВ BG
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 330Cd и понякога RS6 1000hp

Re: BMW E46 330Cd vs. Audi S3 8L

Мнение от devil_vas » 22 Май 2013, 12:35

Супер се получи гонката :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 30.03.2003
Местоположение: Sofia
Кара: 330и Е46 1/4mile- 13.88/163km/h
Детайли за колата: Е46ца ... тормозителка на М5 Е34 и 330ки Е90

Re: BMW E46 330Cd vs. Audi S3 8L

Мнение от MaXo » 03 Авг 2013, 9:16

acho.rs написа:Адската печка :bowdown: Дори на 400 метра се представи много по-добре отколкото очаквах , предвид че Голфа е АВД (Халдекс) и към 150-200кг надолу :driving:


А замисли ли се, че дори и да отключва на 100% ... имаш пак за въртене кардан, полуоски и диф? :)
без реклами в подписа...
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 30.03.2003
Местоположение: Sofia
Кара: 330и Е46 1/4mile- 13.88/163km/h
Детайли за колата: Е46ца ... тормозителка на М5 Е34 и 330ки Е90

Re: BMW E46 330Cd vs. Audi S3 8L

Мнение от MaXo » 03 Авг 2013, 9:46

bai_ILIA написа:като стана въпрос за даване на газ малко архиви от миналото лято :D мойта печка срещу 330i седан с колектори мапната на 252 коня в MADness Motorsport...първия старт го проспах, но втория вече беше реална картинката...колегата не се нави да даваме газ до към 200км/ч понеже се досети какво ще се случи :mhihi:




Защо не споменавате, че си пишете тук за мен? :) Значи да вметна само, че тия стартове ги правихме в Пловдив и аз бях дошъл просто е така на гости с почти пълна бутилка газ и 95 бензин ... без да правя адаптиране на бензин излезнах и стартирах с теб с едни доста стари гуми на 5-6г(сега и аз имам нови гуми) :) ... а ти беше с гуми на 1-2г по спомен. :)И резултата в крайна сметка е 1:1 ... не знам защо реши, че единия старт е реален а другия не. :) Както и да е ... след като често пътуваш до София, може да направим пак няколко старта тук и да пишем какво се е случило в темата.Относно старт до 200 ... аз нямам спомен да си ми предлагал такова нещо!!!До 200 може да си отпред... даже е сигурно ... аз обаче до 150-160 съм пред теб и до 150-160 ми е по-важно хаха ... все пак колко пъти ми се е случвало да ускорявам до 150-160 и колко до 200 :) ... после мисля и на максимална да те тупна.:) Защо го мисля ... защото на дизела скоростите след 250 му изпадат в едни обороти извън максималната мощност...330ката бензин точно там е на пика си :) Другия вариант е да отидеш на Сливен и да запишеш време там ... на Сливен имаме времена и аз и С3-ката ... 13.8 ... запиши и ти едно време за да видим реално, кой къде е.Не знам каква е причината да не искаш да дадеш време на писта ... бил си с колата на пистата мисля не 1 път.Тия улични стартове не са кой знае колко показателни ... разлики от 0.2-0.3 сек закъснение при тръгване не се хващат ... но на финала това са 2-3 коли разлика :) Не ми се тормози колата излишно и това ме мотивира да отида до Сливен и да запиша едно време ... направих го и на Кондофрей ...там съм 14.3-14.4 ... по обясними причини ... по-висока надморска и по-голяма денивелация на пистата.Оправданията, че не ти се дава газ на писта защото си пазиш колата са излишни ... с 100 улични старта не се ли тормози?:)Пуска всеки време и са излишни коментарите, кой как тръгнал ... какво гориво е бил към момента ... и тем подобни!Как да ти оспори човек, че си по-бърз, ако отидеш на следващото състезание в Сливен и заковеш 13.7? :)

В заключение ... купи си 330 бензин с газов инжекцион ... хем по-евтино в лв на 100км ... хем по-здраво ... не да ти тропа маховика така идиотски :) ... хем по-евтино за подръжка ... хем по-бързо до 160 и на максимална скорост.:) Хем и 100 пъти да и раздадеш газта ... тя ще върви еднакво ... за разлика от турбо чайник. :) Хем като ритнеш газта тръгва ... не чакаш лага да мине... колкото и да не е сериозен го има! :)
без реклами в подписа...
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: BMW E46 330Cd vs. Audi S3 8L

Мнение от bai_ILIA » 03 Авг 2013, 17:35

колега, аз с чувство за хумор разказвам на 2 на 3 какво станало ти като гледам бая те вълнува и се драматизираш излишно, та чак и се пробваш да обиждаш. да, ако тогава не сме били в топ кондиция ти и аз с гадни гуми (понеже не бяха на 1-2 години, а за 50лв двете), аз с разбит маховик и приплъзващ съединител след ремапа и т.н. оправдания, може като се видим пак да пробваме. маховика, който тропаше тогава отдавна е сменен заедно със съединителя :D сега нищо не тропа и всичко си е наред. последния път като ме видя в Пловдив и ме пита маховика разби ли се, нали ти казах, че всичко e сменено, даже съм минал 30 000км и съм забравил. спокойно, няма да се разбие повече, не и в моите ръце...може би се надяваш да се разбие понеже и ти като много хора мразите дизелите в червата...истината, че дизелите си дават повод за омраза и даже най-бързата и скъпа 3 и 4 серия, без да броим М-ките, са 335d xDrive/435d xDrive. Това вече е прекалено и аз почвам да се дразня на BMW!!! Умишлено ли го правят и аз незнам вече...

да се върнем на гончицата, където забрави да спoменеш как си изпразни багажника, за да ти помогне още малко, понеже тия времена от пистата без седалки, олекотявания и полусликове, са по-различни от тия по улиците...аз като ходя по разходки не си изпразвам багажника, гуми, крикове и бутилки минерална вода. ти ако си бил с пълна бутилка газ, което не е по-малко от половин резервоар нафта, понеже аз не карам на резерва и знаеш, че не това е проблема. знаеш също така, че ако твойта кола си я мерил 1400кг празна, мойта е 1560кг празна, така че какво да говорим за килограми и минерални води в багажника. може би с газта си 1440кг :D

да прав си, мен не ме вълнува драга и затова нямам време там. тази година даже не успях да посетя нито един старт от инaче уникалнo интересния драг шампионат в България...

колата ми е още по-тежка от преди с по-големи джанти и чисто нови Continental SportContact 5P, фланци, окачване, М-пак, карбони и кво ли не. При това не защото съм карал на газ и са ми останали пари, просто и на дизел му излиза сметката :D

Сега като чета твоя съвет и смятам, че при тия километри, които правя на година можех да си купя М3-ка вече от икономията на газ :lol: Миналата година дадох 7300лв за нафта, на газ щях да съм дал 7100лв понеже карам предимно по магистралата, а там газ/дизел няма много разлика в разхода като пари...да не говорим, че ти си ми казвал, колко малко горяла със 120км/ч, а аз никога не съм карал с такава скорост по магистралата...Може би затова си останал с погрешно впечатление, че ти гори малко колата. Покарай със 150км/ч и да видим колко газ ще се изпари тогава...ааа да нямаше да съм дал 1000лв за маховик, но пък какво да направя, че искам 600НМ!!! всичко си има цена и ако си готов да я платиш значи, не е скъпо. ти за да имаш 330i караш на газ, аз пък имам 330Cd и карам на нафта - здраве да е. единствената разлика която отчитам е, че от 140km/h като дадеш газ - просто има разлика като не си на газ, а на дизел в случая. Признавам си, моята игрална площадка е АМ Тракия (85% от пробега), не драг пистите 2 пъти в годината и затова ми е такава колата...

на моя чайник или както го нарече съм му направил 65 000км до момента и не съм се притеснявал да му давам газ нон стоп. газ имам предвид педала на газта до край :roll: не съм забелязал да има съществени проблеми и бих казал, че колата е доста надеждна. ти си ми обяснявай за лагове млагове ама като те ритнат 600НМ отзад усещането е приятно и ако се чудиш до 200км/ч кой ще е отпред мога да ти кажа - аз с 3 коли поне...но и това ще се провери като се видим понежe сега не си спомняш предния път как ти казах айде до 200km/h от място. Но сега ще ти го припомня пак, че след финала може да се покара още. Даже може до 267км/ч (не на тази отсечка разбира се) понеже аз не мога повече, но пак ще съм отпред до този момент. Ти може би ще вдигнеш 270км/ч ако ти е читава колата, но не и на газ :mhihi:

дано да помниш, че имаше 10 човека с нас (ако не си спомняш за моето предложение 0-200км/ч все някой от тях ще си спомня) и ти малко беше изненадан какво се случи и като каза айде да пробваме на газ и падна с 5 коли, Венци трясна вратата на А8-цата и си тръгна с мръсна газ. Човека не ни е мапнал толкова добре колите, понеже наистина и двете коли са супер и вървят повече от аналогични, за да гледа гонки на газ!!! (виж казвам нещо хубаво за твойта кола, понеже съм реалист, а не хейтър :winky: ). Да, това не съм го споменал ама ти верно реши, че нещо не ти е наред с колата като припадна и чак потърси спасение в газта...Е дано помниш какво стана на газ, понеже нали караш на газ и има значение...

Няма да ти давам насоки и съвети в живота. Просто като се засечем някъде, което е въпрос на време, ще дадем една газ и ще разкажеш ти този път какво е станало...и освен клипа от финала можем да качим и от мойта он борд камера, но като се замисля, не знам как можеш да влезеш в кадър. не, това не беше удачно предложение :mrgreen:

надявам се да не се засегнеш, понеже аз трудно мога да се трогна от форумни мохабеди, още повече се познаваме лично, а и хората знаят, че обичаме и можем да лаем :D като се видим ще се видим и така. иначе и да продължаваме да си пишим тука, не виждам какво може да стане, освен да почнем да се повтаряме като в турските сериали...

ПС - някой да не реши, че спора е бензин/газ/дизел/метан - просто се дърлим за спорта :driving:
"Чемодан, вокзал, Москва"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 30.03.2003
Местоположение: Sofia
Кара: 330и Е46 1/4mile- 13.88/163km/h
Детайли за колата: Е46ца ... тормозителка на М5 Е34 и 330ки Е90

Re: BMW E46 330Cd vs. Audi S3 8L

Мнение от MaXo » 03 Авг 2013, 19:15

Адски ненавиждам лъжливи нагледци ... па било то и да лъжат с чувство за хумор!!!Първо гумите ти може да са били за 50лв ... и с грайфер 4-5мм ... но бяха с добър ДОТ!Не грайфера е важен а ДОТ-а!Просто или с дизела ти е трудно да стартираш ... или просто ти не го умееш!Всички видяха как буксувах като луд и пак ти взимах стартовете!Относно това 0-200 ... АЗ СЕ ЗАКЛЕВАМ, ЧЕ НЯМАМ СПОМЕН ЗА ТАКОВА ПРЕДЛОЖЕНИЕ ... и по принцип не бих го обсъждал понеже за мен няма спор до 200, че ще си отпред ... но пък пак ти казвам ... аз до 200 не ускорявам често, но до 150-160 ми се случва често ... не ме ебе, че колата ти излиза някъде отпред... дисциплината е ясна.Иначе аз мога да ти измисля още 10 дисциплини!
Приплъзвал ти е съединитела ... ае нема нужда хахаха.За тропането на маховика ... аз така до колкото си спомням ти тракаше при следващите ни срещи.Но все тая ... скоро пак ще се разтрака ... пък има и други интересни неща дето хвърлят напънатите дизелаци. :) Изпразвал съм си багажника ... еми много ясно ... хем возя бутилка за газ, която е към 25-30кг празна.Колата ми силно се съмнявам да е много по-лека от твоята... ако искаш може да ги мерим в София на един и същи кантар!Не виждам защо си решил, че твоята е 160кг по-тежка хаха ... базова 330ка може и толкова да е ... ма моята за нещастие не е никак базова за разлика от твоята. :)Но пък, ако е по-лека ... това е допълнителен плюс ... по-добро спиране и завиване!
:)

Друга нагла глупост от теб е това как съм карал на пистите ... ВИНАГИ КОЛАТА СИ Е БИЛА СЪС СЕДАЛКИ!И НИКОГА С ПОЛУСЛИКОВЕ!На Сливен бях със зимни гуми.Там свалях само бутилката за газ... на Кондофрей също я свалях но се оказа, че разлика във времето не се хваща ... просто 30кг товар отзад подобряват явно старта и се компенсират. :)Така, че няма да я свалям за старт с теб.А седалки не ми се е случвало да свалям хаха ... би било доста идиотско!Виж бутилката за газ се сваля и качва за 5мин. и съм си правил тоя експеримент.И недей да ми се правиш, че си карал на пълен резервоар дизел хаха... ае нема нужда!

Относно разхода при 150 ... може и това да проверим ... ще ми е интересно ... моята с тази скорост в пари харчи около 13-14лв на 100км ... трябва твоята да харчи под 5 на 100 дизел със 150. :) Относно тракащия маховик ... просто не ме кефи идеята нещо да ми трака в краката ... и да ми клати купето. :) Иначе добре се изфука за М3-то ... ми и аз съм дал по коли пари дори за повече от М3 ... ама какво от това?Не разбрах защо го написа? :)

Другата ти идиотщина е това за стартирането ми на газ.:)хаха Да направих 3ти старт с теб на газ защото ми беше интересно ... и разликата между газ и бензин беше само 2-3коли.Има и клип някъде.Не знам кви 5 коли ги измисли...Исках да направя този старт защото колата не се беше адаптирала за бензин и да видя реално каква е разликата.Не, че не ми е била наред колата ... може да питаш Венци каква е разликата при адаптирана кола на газ ... и минаване на 95 октана. :) Разликата с адаптация и без примерно е 0.2-0.3 на 400м.

Иначе не си мисли, че дизелите ми създават комплекси ... за колата ми съм платил повече от колкото би ми струвала същата дизелова 3.0 204 коня.Просто аз предпочитам по-надеждната кола ... не нон стоп да се чудя ще се разтрополи ли маховика ... ще се наебат ли дюзите ... турбото колко ще изкара ... ама турбо пътищата добре ли са ... и трябва ли да си изчистя задния номер от сажди. :) Сигурно е хубаво да усетиш за момент 600нм ... но не достатъчно за да преглътна другите недостатъци!А 600нм също могат да са недостатък понякога :)
без реклами в подписа...
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: BMW E46 330Cd vs. Audi S3 8L

Мнение от bai_ILIA » 03 Авг 2013, 19:30

Евала братлe!! може да съм всичко друго, но не и лъжлив наглец :) не виждам смисъл да споря с теб както казах вече. ти си известен с това, че се увличаш в бесмислени форумни спорове, но аз не искам да досаждам на хората с такива драми и да се правя на нинджа. оставам си наглив лъжец, понеже колкото и да oбиждаш и да нападаш, знаеш каква е истината прoател...

нека силата бъде с теб и като се видим ще ми покажеш какво си имал на предвид сега. практически имам на предвид, не на приказки. тогава няма да има оправдания гуми муми газови бутилки и така нататък :ok: преател само да ти кажа, че колата ми за разлика от тогава е в топ състояние и e по-бърза...пак няма да ти хареса резултата със или без адаптации на газовата. с нея без нея е все едно...

аз предния път като решихме да даваме газ не съм се оправдавал с нищо, но ти се застрахова с гуми, олекотяване и явно имаше защо...този път обаче без оправдания братле. дано и твойта газаджийка да е по-бърза от преди, че иначе си губим времето само с празни приказки...мен ми е ясно положението, но ти очевидно не ми вярваш щото съм долен нагъл лъжец.

явно и на Пловдиските кантари не вярваш...мен това не ми проблем щото ми е бърза колата, въпреки че сега е малко по-тежка, но много по-красива и с повече екстри...газта не е екстра нали!?

ПС - ти знаеш как са турбо колите имаш си такъв паметник и сигурно от там си толкова загрижен, кое се разваля и кое не. аз я карам по-айляк и не се притеснявам толкова много за на другите хора колите в това число дюзите, турбините, маховиците и така нататъка...искам всички да карат и да се наслаждават повече, отколкото да хейтват по форумите...казвам истината и не лъжа този път :driving:

kantar1.jpg
photo(1).JPG
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
"Чемодан, вокзал, Москва"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 30.03.2003
Местоположение: Sofia
Кара: 330и Е46 1/4mile- 13.88/163km/h
Детайли за колата: Е46ца ... тормозителка на М5 Е34 и 330ки Е90

Re: BMW E46 330Cd vs. Audi S3 8L

Мнение от MaXo » 03 Авг 2013, 20:38

Коментирай тъпотията си, че съм свалял седалки и съм карал със сликове след като не си лъжец!Стига си се хвалил с тия джанти хаха ... браво за екстрата. :lol: Паметника е кола в 12ките ... и сега е на боя ... после може да ти покажа бензинова турбо кола само 1.8 ... срещу 3.0 дизела ти ... че с тая печка много ти е дошла превъзбудата и трябва да усетиш малко сериозен пердах от бензинова кола на задно. :D

Само не подхващай темата за много екстри в базовата ти 330ка.:) Газта е най-хубавата екстра ... много съм доволен и ми е кеф да бия 330ки бензин без газови хаха ... отделно имам всичко, което ти нямаш ... така, че мълчи за екстри!!! :D И така ми е колата оригинално ... не е събирана с брони от криви калъпи, чупещи се като солети. :) Дори джантите са ми по-хубави :)
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Иди на Сливен и дай време... стига с това оправдание, че не искаш да виждат, че и се дава газ по състезания заради евентуални приказки при продажба след време.:)По-добре няколко старта на писта пред 100 старта на улицата без да е ясно кой кога е тръгнал.
без реклами в подписа...
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: BMW E46 330Cd vs. Audi S3 8L

Мнение от bai_ILIA » 04 Авг 2013, 0:12

MaXo написа:Газта е най-хубавата екстра ... много съм доволен и ми е кеф да бия 330ки бензин без газови хаха ...


стига с тия СЛИКОВЕ, казах полусликове ти поне добре правиш разликата...или мега рекорда ти е даден пак с гуми на 5 години. аре малко, не сме пред блока да си ги приказваме такива братле. не се чувствай длъжен да ми отговаряш - сликове, полусликове, газови мазови дал си време и толкоз. едва ли си бил с пълен резервоар, газова, жабка и стари гуми като си се напънал...ествествено като си дал времето на Сливен си бил адски бърз, като падаш проблема не е в теб...това ми е пределно ясно.

за джантите каквото и да си говорим е въпрос на вкус. ти си харесваш твоите, аз си харесвам моите - толкова е просто :D 225-ца ми идва прекалено тясна отзад и затова ми трябва 255-ца...прав си за 600НМ - понякога идват в повече :ok: аз се справих с този проблем частично със широки и яки гуми. ти пък държиш на уникално леките джанти за мега газови рекорди на драг писти - от там идва разликата в концепциите...

така де :ok: от тук тръгнахме и пак тук се връщаме - 330-ки с газ и без газ може и да биеш ама другите 330?! ко?!не!...екстрите както и да е - биеш ме с навигацията, която е доста красива екстра - спор няма. ама уникалните рефлекторни фарове с халогенни крушки, които те карат да се съмняваш в тъмното полицейска Астра ли е, БМВ ли е, също са много красиви :yes: ти държиш на орГиналното и затова ще си ги пазиш до край. Прав си за М Пакетите и карбона, че не са от завода...жалко, че не са орГинални, сън не ме хваща заради тях!!! Каквото ми липсва по колата, просто го добавям. По-скоро добавих, понеже почти не останаха неща от списъка...снимал си тежкия ел.люк жалко, че и аз имам ел.люк и ми прави колата толкова тежка заради него...всички драгаджии като се хванете с тия тежки ел.люкове голяма драма е. що не го завариш и си бутнал 1 десета на Сливен...разбира се в комбинация със сваленото газовО и целия списък нужни оптимизации :mhihi:

ти май ме пращаш на Сливен надявайки се да дам повече от 13.88 до колкото разбирам и 20 пъти да те убия от бой на улицата или магистралата, както е пределно ясно, че ще стане, ти пак си по-бърз заради времето от Сливен? ами ако дам 13.87 или 13.89 каква е разликата...никаква. Най-накрая загрях :D разликата, е че като те хвана на булеварда или магистралата няма да имаш време да си свалиш газовото и да си сложиш полусликовете отзад на леките джанти с изпразнен багажник и кой знае още какво, за да дадеш рекордното си време...тогава дизеловото Coupe с фалшивия М Пакет ще ти бутне колибата във всяка една дисциплина с боклуци в багажника и доволно нафта в резервоара...

и идва момента, в който последната отбранителна линия е 12 секундната реликва, която минава 10км на година. е с нея ще ме убиеш от бой ако някак си съумееш да изминеш растоянието безпроблемно. което ти пожелавам понеже си фен и е редно да се насладиш на колата си рано или късно...след 7-8 години тунинг сигурно вече е време да покараш малко. дано бояджията не ти отнеме 1-2 години, че би било жалко. или най-добре вземи от някой приятел някоя 11 секундна кола да се вразумя малко, че явно не мога да се държа така с батките като теб :bowdown:

така, че преател - очевидно си по-бърз!!!!!!!! надявам си, че сега си доволен и ще спиш спокоен :mhihi:
"Чемодан, вокзал, Москва"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 30.03.2003
Местоположение: Sofia
Кара: 330и Е46 1/4mile- 13.88/163km/h
Детайли за колата: Е46ца ... тормозителка на М5 Е34 и 330ки Е90

Re: BMW E46 330Cd vs. Audi S3 8L

Мнение от MaXo » 04 Авг 2013, 1:27

Не съм карал с полусликове ... колко пъти да ти го повторя?ЗИМНИ ГУМИ 225/45/17 ОТ СЕРИОЗНАТА МАРКА ТАЙФУН!!!Твойте приказки са за пред блока ... бръщолевиш без да си запознат и го даваш много компетентно. Относно екстрите ... добре знаеш, че не е само навигацията :lol:, но както и да е ... не ми е важно.А относно фаровете ... правят ден като ги пусна ... а на дълги направо ме заслепява отражението на пътните знаци ... и защо трябва да ги сменявам ... за да имам ейнджъл айс ли ... БМВто ми да гледа лошо хахаха ... комплексарщина!

Защо трябва да дадеш време на писта ли?Защото там няма бурене!Хора като теб не дават времена на писта защото са свикнали вечно да си измислят оправдания и да признават само стартове в които те са направили всичко както трябва ... и са тръгнали така лекинко преди другия. :) Е на пистата го няма това!Дал съм време на писта точно заради такива като теб ... да не ми дръкат глупости а да излезнат да запишат време и така да докажат колко всъщност са бързи ... защото там е мястото, където това се доказва безспорно!!!Имам време и с газова бе ... не на Сливен, а на Кондофрей ... ходи давай време там ... 14.4 ... ти дай 14.3 и готово!Пак съм бил без полусликове!Баце не се надъхвай за стартове на улицата ... че в София на 99% от местата от светофар до светофар винаги ще си отзад!Или ти не можеш да стартираш ... или просто колата ти с тия нм не става за тая работа!Ако тръгнем да пресичаме цяла София ... от Люлин до Младост ... просто не се сещам къде би могъл да излезнеш пред мен.Само на Цариградско ... на камерите хаха. :) Един познат така яде пердах с М3 Е46 заради идиотското буксуване на тая кола ... хаха ама не съм се превъзбудил да пиша, че колата му е по-бавна ... което ти веднага би направил ... придружено с клипче. :lol:

Ще те помоля да си изпразниш багажника като стартираш ... да нямаш оправдания! :) Няма да се правиш на луд ... много добре знаеш, че при твоята кола с лека задница нещата се влошават! :mhihi: Колата ти е 14.0-14.1 на Сливен ама в по-хладните месеци от годината! :mhihi: И гледай да запишеш желаното време преди да кипне чайника. :D
без реклами в подписа...
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: BMW E46 330Cd vs. Audi S3 8L

Мнение от bai_ILIA » 04 Авг 2013, 2:30

щом не мога да стартирам и с гадни гуми съм пред тебе значи положението е доста по-добре, отколкото ти го представяш :D в крайна сметка твойта ли буксува щото е много мощна, мойта ли заради въртящия момент, че нещо не разбрах кой е ощетения в случая....

много ясно, че на хладно, ще искам да има кръг Ноември месец специално заради мен, само и само да ти бия времето понеже това ми е фикс идея в живота...даже вече смятам какво трябва да се направи, за да падна до такова време. определено няма да стане както си я карам сега и ще тябва да мина по твоя път с небрежните оптимизации...все пак като се гони максимума трябва да се положат усилия xaxa :wave:

за светофарите е ясно, че няма как да стане както си я мислиш ти, но в крайна сметка ти посичаш Е46 М3 с лекота и като се замисля, къде съм тръгнал да пикая срещу вятъра с твойта бърза газаджийка...може би ако са през светофарите са 33м. и си със зимните гуми наистина няма да имам шанс...но ако си без газовoтo :nono: иначе работата е спорна, даже си е направо в моя полза братле...

в този дух на мисли, щом си преценил, че колата ми е 14.1 защо да давам газ по пистите, като мога да бия кола 13.8 всеки ден :lol: недей, че въпросния клип където проспивам първия старт и ме биеш с малко има и клип от старта...е там вече наистина няма да ти хареса кой кога тръгва :mhihi: лошото е, че си старо куче и всичко това ти е пределно ясно и е напълно излишно да ти го казвам... както и да е тази тема е изчерпана за мен. обаче минаваме на Е46 М3!!!

що не каза по-рано за това, а се гавриш с мен да си хабя клавиатурата за клавиатурна нинджа като теб?! почни с това и щях да се предам лесно без бой.. аз къде съм тръгнал да пикая срещу вятъра? е малко лъхна на газ като духна срещу мен ама все пак. сега разбирам, че си ми пуснал фандък и си ме заблудил тотално. извинявам се - ти биеш М3-ки с лекота. Мен това ми идва в повече и наистина съжaлявам, че ти загубих времето преател...истината е, че когато и да тръгна ти ще спечелиш винаги даже и да загубиш!!! Нещо като Чък Нориса си на 330-ките :yes: по Софийските светофари явно съм обречен...без камерата по Цариградско хахаха. ееее и аз съм виновен, че не споменах къде е сниман клипа - по пътя за летище Пловдив, което си е Пловдивска област и това обяснява лошото ти представяне, което теоретично е недопустимо. Не и срещу дизелово Coupe!!!

ти направо разби мечтите на всички фенове на Е46 М3 - с две думи не си давайте парите за глупости, понеже може и с 330i на газ!!! емиии добре бац' :mhihi: малко гори, много върви, не се разваля - еб.м ти и М3-ките...
"Чемодан, вокзал, Москва"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 30.03.2003
Местоположение: Sofia
Кара: 330и Е46 1/4mile- 13.88/163km/h
Детайли за колата: Е46ца ... тормозителка на М5 Е34 и 330ки Е90

Re: BMW E46 330Cd vs. Audi S3 8L

Мнение от MaXo » 04 Авг 2013, 9:10

Гуми нямах аз ... не ти ... но си подобаващо некадърен, че и това да не ти помогне!Най-смешното е, че на теб ти пука повече за драг резултатите ти ... щом се налагаше да отидем на 20км от мястото където бяхме за да стартираме хахаха ... сигурно това е единствения път в околията, където колата ти горе долу има някакво сцепление и си го научил ... и това пак не ти помага.Толкова са ти важни драг резултатите, че изпитваш силни притеснения от времето си на писта ... и минаваш с идиотските оправдания, че не искаш да виждат, че и даваш газ.Не те хората ще си мислят, че е чипната заради по-нисък разход. :D
Относно М3ката ... аз каквото и да ти обяснявам ти си някъв особен тип безхаберник и може би е излишно да го правя ... но все пак ще пробвам!Както съм написал няма 2 мнения по въпроса, че М3ката е по-бърза ... но просто на светофарни гонки на повечето настилки в София ... тая кола не може да покаже нищо.Същото М3 видя зор и от 328ца!Ти карал ли си М3 Е46?Аз също не вярвах, че е толкова зле по отношение сцепление и човека с който карах ми я даде да я тествам за да се убедя, че не е в него проблема!И да не беше в него проблема ... просто колата е адски нервна и буксуваше неконтролируемо с нормални гуми.

Както и да те бия, ти винаги ще имаш оправдание и ще признаваш един старт в който ти си победил ... без значение как! :lol: Иди до Сливен и дай време ... ще ти плата дизела в едната посока, ако дадеш някакви времена... а ако е под 13.88 ще ти дам пари и за 2те посоки :) Извади каквото си искаш от багажника и сложи каквито си искаш зимни гуми за да не се оправдаваш после, че зимните гуми всъщност са като полусликове хаха
без реклами в подписа...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 161
Регистриран на: 1.01.2007
Местоположение: Стм РВ BG
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 330Cd и понякога RS6 1000hp

Re: BMW E46 330Cd vs. Audi S3 8L

Мнение от devil_vas » 04 Авг 2013, 11:12

не е истина, как за подобна гонка могат да се изпишат толкова неща :D :D :D
п.с. и двамата ви препарирам на 402.33 (само на толкова със задължителен старт от място!) с 1.8 моторче, газифицирано :lol: :lol: :lol:

п.с.2 спрете се бре... познавате се, в София сте, няма нищо по-лесно просто да замерите на каквито си дисциплини искате.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 30.03.2003
Местоположение: Sofia
Кара: 330и Е46 1/4mile- 13.88/163km/h
Детайли за колата: Е46ца ... тормозителка на М5 Е34 и 330ки Е90

Re: BMW E46 330Cd vs. Audi S3 8L

Мнение от MaXo » 04 Авг 2013, 14:42

Така е ... дал си време на писта ... на измерени 402.33м ...по-добро ти е времето и точка! :D
без реклами в подписа...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 600
Регистриран на: 1.04.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F31 330d
Мечтае да кара: F80 M3

Re: BMW E46 330Cd vs. Audi S3 8L

Мнение от ivo098 » 16 Авг 2013, 22:19

Смешна работа 3.0 с турбина на безумно налягане се напъва срещу атмосферен 3.0 с минимални модове и вървят що годе еднакво.
Жалка работа са тия дизели :mhihi: :mhihi:
Its an M. The fuel mileage is Sh!tty.

Your Sh!ttiness may vary.

ПредишнаСледваща

Назад към Видео

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook