BMW M6 F13 Top Speed Electronic Limited On 326 km/h

Видео клипове с участието на нашите любими Баварци.

Модератори: mitaka7, alpina-ma6inata, SpUd3r

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1649
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: в овча кожа
Кара: Всичко и почти всеки за пари
Детайли за колата: На 1.5 млн. км.

Re: BMW M6 F13 Top Speed Electronic Limited On 326 km/h

Мнение от Top Gun Maverick » 04 Сеп 2019, 5:51

Rainbow написа:Аз съм с Yokohama AD08R, но те са еквивалента на Cup 2 (те нямат 20-ки принципно, не в България :mhihi: -> https://www.yokohamatire.com/tires/advan-neova-ad08r)

Но с тези семи-сликове и скорости от 300+... Повечето са с индекс W -> максимална скорост 270. Ако ги прегрееш и гръмнеш с 320 ти си знаеш за къде пътуваш директно :lol:

Cup 2 ти е гумата - те имат и 20 и 21" :yes: Иначе и друг път съм го казвал - колите станаха прекалено бързи за масовият потребител... Определено няма нужда от повече коне, тепърва ще идват 4х4 + повече системи.

P.S.: И все пак за тракшъна явно съм прав, не се обиждай, но не е толкова мощна/бърза, че да върти гуми до 270 при нормални условия за колата :wave: А как се държи в завои това зверче?

За тия Йокохами не им бях гледал индекса, но така или иначе като дойде време ще се гледат бая неща.
Както каза In_memoriam мигането на тракшъна е защото усеща леки колебания в настилка и сцепление, но това не значи, че без него колата ще се завърти. Когато е изключен частично не прави точно така освен на леки бабуни. :mhihi:


Как да се държи в завой кола тон и 9...по-зле от ГТР и М4. :mhihi:
Но за писта не е ако е спъната, на Серес е качвана веднъж за няколко обиколки с всякакви екзотики, на правата лети и гореспоменатите все едно са спрели, но дойде ли завоя е трудно и губи във всеки по малко, но сигурно и само стапя гумите. :mhihi: За стрийт е супер и заради окачването и системите стои като залепена и в завоите с някакви ненормални скорости. Но аз така не я карам де. :mhihi:

Като казах Серес в същия този ден имаше евент на Овърдрайв и един чичка с едно компетишън М4 с керамични спирачки. Та времето му за обиколка беше много близко. На две обиколки когато беше хладно даваше равно време около 1:36, а на топло 1:38, М2 със семи-слик даваше по-бързичко. Средната скорост на пистата е ниска към 110-120, М4 компетишъна даваше 218 на правата, а това М6 над 242, но това защото излиза бавно от бавните завои, ако е бърза писта ще е доста по-добро представянето на М6.
В Румъния искаше да ходи човека, но не отиде, а аз не бих ходил изобщо с тая кола по писти. На Самия Серес си е карал предпазливо защото и с тия гуми трябваше да се прибира и общо взето отиде като турист, а другите си носеха гуми и т.н.
Чичката с М4-то бил карал на Монца и разни 4-5 известни писти. Рейсинговите Поршета са включвали предавка нагоре когато моя човек е намалял от 150-тия метър преди завоя след старт-финала, М4-то компетишън намаля от 140-тия. Но Поршетата с чист слик, променени градуси отпред на колелата за завоите, продухват им и спирачките през няколко обиколки, а М6-то турист от всякъде. И все пак не даде лошо време спрямо всичките коли. Един с М6 гран купе, който го купи и той от негов приятел тогава не се пусна, а само гледа. После ми казаха, че след няколко седмици събрал смелост и още на първите завои излетял и през тревата минал през нещо като бразда, но не спрял да огледа и продължил в състезателно темпо. Голяма глупост защото се оказва, че е спукал масления радиатор и е изтекло всичкото масло, не се знае точно кога и колко е карал докато светне и спре, но омазал доста от пистата, Варненска е колата.
Та ако искаш кола за спъната писта, М2 компетишън е колата, че и качиха мотора от М4 и с чип че ще върви добре на пистата. Но изобщо не е по мой вкус М2-ката и е почти невъзможно някога да се навия за такава кола, дори М4 трудно бих се навил да си взема.

Държа да отбележа само, че М6-цата тогава бе с леко поизносени гуми Континентал(човека си харесва тая марка)и общо взето отиде да ги смъкне нацяло както направи и със спирачните дискове, които бяха вече поизносени и тракшъна си мига като жълтото на неработещ светофар през цялата обиколка на пистата. Сцеплението просто не е достатъчно и сега за да сложи мощността на пътя и при обикновени изпреварвания ако не съм изправил волана или съм в голям завой с видимост, колата леко чуква странично, при М5-цата ми не бе много по-различно де.
След време го навих да сложи Къп 2. Та със сигурност при истински гуми и малко повече раздаване на газ и късно натискане на спирачките, дори на тая спъната писта колата ще даде значително по-добро време. Както казах обаче отиването бе туристическо и за опита, а целта на колата никога не е била някакъв макс перформанс. В права линия тупаше наред ако има късмета да излезе с някой на правата, хаха, а ако беше някоя истинска права щеше да е мечтана ситуация. :mhihi:
Let me take your hand, guide me, I'll walk slow
But stay right beside me, devil's trying find me, hide me
Hold up, I take that back
Protect me and give me the strength to fight back!

Изображение
In God we trust, all others we track.
F90 M5 - обща тема viewtopic.php?f=167&t=416181
I feel the need, the need for speed.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 420
Регистриран на: 13.10.2011
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: е36 328/е46 330i/e39 tds++/e46 325i
Детайли за колата: Денонощна пьтна помощ 0898696649

Re: BMW M6 F13 Top Speed Electronic Limited On 326 km/h

Мнение от m.dimitrov1992 » 30 Окт 2019, 18:09

Пьрвия клип или е снимам или по сериозен наклон или тази кола е над 800кс :shock:

Предишна

Назад към Видео

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook