Въпроси и съвети при избор на G2X
Модератор: Технически модератори
Re: Въпроси и съвети при избор на G2X
nxn написа:carmanf1 написа:nxn написа:Ако човек има гараж, кара градско и търси мощност 330е е най-добрият вариант за мен, караш градско безплатно, скорост доста.
да, 330е е градска кола за мен. Извън града все едно караш 20и, но доста по-тежко и с доста по-малък багажник.
Това на база какво съм прочел, не съм карал.
Защо извън града е като 20и не разбрах?
Държа да отбележа, че не съм карал 30е, мнението ми е на база какво съм чел в чуждите форуми и просто споделям:
След 2-3 хубави изпреварвания извън града, оставаш без ток в батериите и без ел.двигател.
Респективно оставаш само на 20и мотора (184 кс).
И за да е още "по-хубаво", батериите са си там и продължават да тежат 200 - 300кг.
Ще се радвам ако някой е карал и сподели мнение. Може би не е чак толкова кофти. В дискусията се ражда истината.
Re: Въпроси и съвети при избор на G2X
Понеже аз съм мога да кажа, че не е така. Батерията на 330е не пада под 20 процента точно за да може да дърпа, като се наложи. Също така се зарежда докато караш нормално, един сподели, че след 20 километра надолнище е заредила някакви сериозни проценти.
- kraska
- ентусиаст
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Въпроси и съвети при избор на G2X
carmanf1 написа:kraska написа:...
Човека попита 30д или 30и. Изказах си мнението добито от реалността, в реални условия. Кой на каквото иска да вярва.
Нямам намерение да влизам в повече дискусии.
Оставам с впечатлението, че не си карал 30и, нито 30д в Г20, нито дори подобните в Ф30.
От клипчета и статии, реална представа няма как да добиеш.
ПС. Данните ти за разхода на ф10-ките, са меко казано нелепи.
Разбрахме , че твоята кола е най-доброто ! Няма нужда от повече хвалебствия. За твое съжаление обаче съм карал тези автомобили за разлика от теб. А това ,че не можеш да разбереш логиката ми е твой проблем.......... Продължавай да вярваш, че караш много мощна и много икономична кола. Човека ако не го дразни дизела, да взема него. За съжаление трябваше да отделя още 15 хил за да взема 330i вместо 320д със същото оборудване тогава. Говоря за премиум селекшън. Ако разликата бе по-малка щях да взема 330i без да се замислям.
Re: Въпроси и съвети при избор на G2X
Може би не сме се разбрали.
Не съм имал предвид това, нито съм го мислил.
Нито е мощна моята кола, нито икономична. Еле пък най-доброто, напротив даже.
Просто срявнявам двата мотора в една и съща кола, от моя опит и моя гледна точка.
Човека пита, изказвам мнение и не ангажирам с това.
Направихме кратка дискусия и се надявам да е полезна за питащите и търсещи информация.
За това сме форум.
Не съм имал предвид това, нито съм го мислил.
Нито е мощна моята кола, нито икономична. Еле пък най-доброто, напротив даже.
Просто срявнявам двата мотора в една и съща кола, от моя опит и моя гледна точка.
Човека пита, изказвам мнение и не ангажирам с това.
Направихме кратка дискусия и се надявам да е полезна за питащите и търсещи информация.
За това сме форум.
Re: Въпроси и съвети при избор на G2X
Аз просто споделям от гледна точка на цените и просто не мисля, че 330д дава много повече спрямо 330и или 330е, при положение, че е с над 25 000 лв отгоре.
Re: Въпроси и съвети при избор на G2X
Според мен има защо да е ххх лв. отгоре.
И колкото и да е неразбираемо към момента —> шест цилиндров редови мотор.
Имаше една стара приказка “шестака си е шестак”.
Както и 340и е ххх лв. още по-нагоре, в което има много смисъл.
Както и в екстрите има смисъл и т.н.
И без да се заяждам или обиждам, само като пример,
хората които си купуват Рено и Пежо или Дачия, също не виждат смисъл в БМВ.
Аз също бих си купил Рено, Пежо или друго, зависи само от идеята зад покупката и какво търсиш.
И колкото и да е неразбираемо към момента —> шест цилиндров редови мотор.
Имаше една стара приказка “шестака си е шестак”.
Както и 340и е ххх лв. още по-нагоре, в което има много смисъл.
Както и в екстрите има смисъл и т.н.
И без да се заяждам или обиждам, само като пример,
хората които си купуват Рено и Пежо или Дачия, също не виждат смисъл в БМВ.
Аз също бих си купил Рено, Пежо или друго, зависи само от идеята зад покупката и какво търсиш.
Re: Въпроси и съвети при избор на G2X
Разбира се, за всеки модел има потребители, аз съм казал, че ако ще дам толкова пари, няма да е м340, дето дори не е М, а ще е 5та серия.
Re: Въпроси и съвети при избор на G2X
Всеки има мнение, но когато става въпрос за цифри все пак трябва да има някаква връзка с реалността дори и в БМВ форум . Твърдения че разликата между 330д и 330и градско е 4+ литра са меко казано смехотворни и само заблуждават хора, които се колебаят между моделите.
- Jorixa
- младши ентусиаст
- Мнения: 641
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
- Мечтае да кара: 911
Re: Въпроси и съвети при избор на G2X
kraska написа:carmanf1 написа:kraska написа:...
Човека попита 30д или 30и. Изказах си мнението добито от реалността, в реални условия. Кой на каквото иска да вярва.
Нямам намерение да влизам в повече дискусии.
Оставам с впечатлението, че не си карал 30и, нито 30д в Г20, нито дори подобните в Ф30.
От клипчета и статии, реална представа няма как да добиеш.
ПС. Данните ти за разхода на ф10-ките, са меко казано нелепи.
Разбрахме , че твоята кола е най-доброто ! Няма нужда от повече хвалебствия. За твое съжаление обаче съм карал тези автомобили за разлика от теб. А това ,че не можеш да разбереш логиката ми е твой проблем.......... Продължавай да вярваш, че караш много мощна и много икономична кола. Човека ако не го дразни дизела, да взема него. За съжаление трябваше да отделя още 15 хил за да взема 330i вместо 320д със същото оборудване тогава. Говоря за премиум селекшън. Ако разликата бе по-малка щях да взема 330i без да се замислям.
Еми аз не съм много съгласен. 4-цилиндровите бензинови мотори на БМВ винаги са били проблемни и доста по-некачествени от 4-цилиндровите дизели. B-серията за сега изглеждат стабилни, но и все пак за мен лично ако ще е 4 цилиндъра - дизел. 6 - бензин. Те шума от двигателя и без това вече го вкарват изкуствено през колонките, та реално все тая. Ако ти е толко важно някой кодер може да ти настрои дизелчето да звучи като V8-мак сигурно
- kraska
- ентусиаст
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Въпроси и съвети при избор на G2X
Всичко общо взето стои на стари лаври. Когато решиха да даунсайзват мотори се появиха и първите проблеми... обяснимо е. Вече сме 2021 и скоро време всичко отива към електромотори. Но сегашните 4 цил бензинови не са онези преди време, където дизела винаги бе по-добрия вариант само заради тягата в ниските и се чувстваше жив. То и сега е така, усещаш че дърпа дизелака,ама е субективно, докато бензина с плавна крива като на атмосферен мотор те задминава. Като си в движение не можеш да познаеш 4цил или 8 цил. караш освен по звука, по нищо друго. По-тази логика и 8-ка си е осмак и шестака е смешен в сравнение с него, както 6 цил към 4 цил , ама новото M3 CS e 6 цил. и докато го караш едва ли си мислиш осмак ли е ,десетак ли , с 4цил ли е? Важен е кефа. Кой колко издържлив двигател е може да стане ясно след доста години и километри. Ето за пример голямато ми турбо нещо сдаде багажа и го смениха гаранционно на 30 000км. Когато казвам че не ми харесва дизела като вибрации и звук е когато колата е на място или тръгва. Винаги се усеща в сравнение с бензина. На някои им харесва, на мен не , а някои дори не обръщат внимание. В движение звука вече се обработва, но докато стоиш на светофара с изкл. старт/стоп .... еми винаги мога да позная дизел ли е или бензин. Определено бих се кефил повече на 330 д спрямо 320д което карам и въпреки,че този 2.0 д са го балансирали много повече в сравнение с този който вграждаха в ф30 ( карах и такава за около половин година), 3.0д ще е по-балансирания откъм двата. Но определено 330i ми направи много добро впечатление откъм вървеж и то при всякакви скорости, както и звука ( от говорителите най-вероятно). Абе бяга... особено след 100, там дизела вече поотслабва. И затова човек трябва първо да прецени, дизел или бензин по му допада като работа на двигател, повече икономия ли търси и колко пари би отделил. И не на последно място аз определено бих търсил и кола с повечко екстри, на които им се кефя всеки ден и са ми полезни, пред това да взема по-мощен двигател , който ще му използвам мощността в една много малка част на времето през всички км които ще навъртя с него. Дали 330д или 330и , който и да вземеш няма да съжеляваш
Re: Въпроси и съвети при избор на G2X
Аз бих предпочел 330i. Дизелът върви докато има скорости да сменя, за да си стои в диапазона с най-голям въртящ момент. Ако човек иска малко по-спортно каране, дизелът трудно може да го предложи. По-скоро бих се чудил между 330i и 320d. 330e е идеален вариант, ако има къде да се зарежда.
- ionov
- младши ентусиаст
- Мнения: 450
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M340i X Drive
- Мечтае да кара: M ки
Re: Въпроси и съвети при избор на G2X
Здравейте, има ли по запознати с милд хибрид системата в 320д, която по книжка дава едни 11 коня отгоре?
Заслужава ли си разликата в цената с обикновеноро 320д или е просто още една система с потенциални проблеми?
Иначе и мен 330д мноого ме кефи най-вече заради самото уещане и еластичност но са доста скъпи.
Заслужава ли си разликата в цената с обикновеноро 320д или е просто още една система с потенциални проблеми?
Иначе и мен 330д мноого ме кефи най-вече заради самото уещане и еластичност но са доста скъпи.
Re: Въпроси и съвети при избор на G2X
ionov написа:Здравейте, има ли по запознати с милд хибрид системата в 320д, която по книжка дава едни 11 коня отгоре?
Заслужава ли си разликата в цената с обикновеноро 320д или е просто още една система с потенциални проблеми?
Иначе и мен 330д мноого ме кефи най-вече заради самото уещане и еластичност но са доста скъпи.
Основно е заради емисиите, така ги намаля малко. На теория трябва и да помага за разхода на гориво в трафик и подобни, но до колкото чета хората не усещат голяма разлика. Те всички нови вече след 2021 са с такава технология, без 4 цилиндровите бензини, мисля.
Re: Въпроси и съвети при избор на G2X
Забравил съм да спомена. Днес бях в Мкар за препарати и се сетих.
Смениха ми рейката на около 16-17К км (миналата година). Имало няколко ревизии на рейката вече.
Имах много леко, много рядко и много трудно долувимо, почукване долу в ляво.
Дори си мислех, че си въобразявам. Но при 2-рата смяна на масло се сетих и им казах да прегледат.
Имайте го предвид колеги, докато колите са в гаранция. Че след това е малко скъпо.
Питах от любопитство за цената тогава и мисля, че ми казаха нещо от сорта на 6к.
Но не твърдя, може и да бъркам, че беше преди година.
Смениха ми рейката на около 16-17К км (миналата година). Имало няколко ревизии на рейката вече.
Имах много леко, много рядко и много трудно долувимо, почукване долу в ляво.
Дори си мислех, че си въобразявам. Но при 2-рата смяна на масло се сетих и им казах да прегледат.
Имайте го предвид колеги, докато колите са в гаранция. Че след това е малко скъпо.
Питах от любопитство за цената тогава и мисля, че ми казаха нещо от сорта на 6к.
Но не твърдя, може и да бъркам, че беше преди година.
Re: Въпроси и съвети при избор на G2X
carmanf1 написа:Забравил съм да спомена. Днес бях в Мкар за препарати и се сетих.
Смениха ми рейката на около 16-17К км (миналата година). Имало няколко ревизии на рейката вече.
Имах много леко, много рядко и много трудно долувимо, почукване долу в ляво.
Дори си мислех, че си въобразявам. Но при 2-рата смяна на масло се сетих и им казах да прегледат.
Имайте го предвид колеги, докато колите са в гаранция. Че след това е малко скъпо.
Питах от любопитство за цената тогава и мисля, че ми казаха нещо от сорта на 6к.
Но не твърдя, може и да бъркам, че беше преди година.
Тази рейка само за дизел или за всички е?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани