G30 мнения?
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- vladi_the_boss
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 69
- Регистриран на: 21.12.2006
Re: G30 мнения?
Дълга е да,което я прави още по кофти за динамично шофиране...но М пакета за мен е ЗАДЪЛЖИТЕЛЕН
Re: G30 мнения?
Eто я, има ги пак глезотиите. Виж обаче за година обезценяването, около 55%. А повечето са на по 20-30000 км
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... &fnai=next
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... &fnai=next
- BorislavB
- ентусиаст
- Мнения: 841
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: G30 мнения?
Колега наснимай я да я видим и ние ако не ти е проблем.
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
- vladi_the_boss
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 69
- Регистриран на: 21.12.2006
Re: G30 мнения?
X5 E70 написа:Eто я, има ги пак глезотиите. Виж обаче за година обезценяването, около 55%. А повечето са на по 20-30000 км
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... &fnai=next
Е обезценяват се верно е,няма спор.Но на мен ми прави истинско удоволствие да си я поръчам...
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 995
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: G30 мнения?
Взимай 40d 4х4, върви много добре, с фабричното въздушно окачване вози екстра и е стабилна.
I love the sound of V8 in the morning...
- vladi_the_boss
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 69
- Регистриран на: 21.12.2006
Re: G30 мнения?
Тоя дето е пробвал 20-ката да пробва 40и или 50и и да види дали пак ще му се доспи,,,,,,
и да сложи М пакет с черните 19ки и един лек перформанс пакет,пък някой може да вземе и да се прецака да се обърне по тая кола
иначе ревюто започна добре,припокрива се с моето мнение,ама що се изсраха така накрая не ми стана ясно
и да сложи М пакет с черните 19ки и един лек перформанс пакет,пък някой може да вземе и да се прецака да се обърне по тая кола
иначе ревюто започна добре,припокрива се с моето мнение,ама що се изсраха така накрая не ми стана ясно
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 995
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: G30 мнения?
Аз съм съгласен с ревюто, всяка следваща 5 серия е по-пенсионерска от предишната. Изглежда се целят към по-възрастни клиенти. А чухте ли цената за 520д от клипчето
I love the sound of V8 in the morning...
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: G30 мнения?
Много или малко ти звучи?msi200 написа:Аз съм съгласен с ревюто, всяка следваща 5 серия е по-пенсионерска от предишната. Изглежда се целят към по-възрастни клиенти. А чухте ли цената за 520д от клипчето
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 995
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: G30 мнения?
155 хиляди лева за 520д, която след 3г ще струва 60 хиляди лева? Естествено, че са много.
I love the sound of V8 in the morning...
- vladi_the_boss
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 69
- Регистриран на: 21.12.2006
Re: G30 мнения?
msi200 написа:Аз съм съгласен с ревюто, всяка следваща 5 серия е по-пенсионерска от предишната. Изглежда се целят към по-възрастни клиенти. А чухте ли цената за 520д от клипчето
Според теб в кое се изразява пенсионерското - визия,возия,управление...или нещо друго
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 995
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: G30 мнения?
Да вземем за пример М5-ците, аз ги помня до Е34.
Е34 - 3.6 или атмосферен 3.8 редови шестак(уникални мотори), ръчни скорости, активно окачване. За времето си изродски автомобил, сглобяван ръчно.
Е39 - V8 атмосферен, ръчни скорости. Само това клипче стига: https://www.youtube.com/watch?v=0yEuNDU8i4s
Е60 - уникален V10 мотор, какъвто има само в екзотиките, уникален звук, интересна скоростна кутия.
Ф10 - V8 битурбо като навсякъде, но все пак волан с нормално серво и ДКГ кутия
F90 - V8 битурбо от предишния модел, нормален автоматик, ел. волан, 4х4. Първото М5, което ми е тотално безинтересно без даже да съм го виждал.
Е34 - 3.6 или атмосферен 3.8 редови шестак(уникални мотори), ръчни скорости, активно окачване. За времето си изродски автомобил, сглобяван ръчно.
Е39 - V8 атмосферен, ръчни скорости. Само това клипче стига: https://www.youtube.com/watch?v=0yEuNDU8i4s
Е60 - уникален V10 мотор, какъвто има само в екзотиките, уникален звук, интересна скоростна кутия.
Ф10 - V8 битурбо като навсякъде, но все пак волан с нормално серво и ДКГ кутия
F90 - V8 битурбо от предишния модел, нормален автоматик, ел. волан, 4х4. Първото М5, което ми е тотално безинтересно без даже да съм го виждал.
I love the sound of V8 in the morning...
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: G30 мнения?
Ревюто не беше лошо, аз лично харесвам ревюта, които показват по-масовите конфигурации. Та в тоя контекст не е толкова зле, че пробват 520ка без пакети.
За флагман конфигурациите винаги ще има суперлативи, но като чели най-показателна е оценката на варианти от "среден тип".
П.С. Много скъпи ми се струват тез нови БМВ-та, 520-ка за 150к... Това е на цената на две и половина шкоди супърб с пълно обурурдване (разбира се няма голяма база за сравнение, но все пак)
За флагман конфигурациите винаги ще има суперлативи, но като чели най-показателна е оценката на варианти от "среден тип".
П.С. Много скъпи ми се струват тез нови БМВ-та, 520-ка за 150к... Това е на цената на две и половина шкоди супърб с пълно обурурдване (разбира се няма голяма база за сравнение, но все пак)
- vladi_the_boss
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 69
- Регистриран на: 21.12.2006
Re: G30 мнения?
msi200 написа:Да вземем за пример М5-ците, аз ги помня до Е34.
Е34 - 3.6 или атмосферен 3.8 редови шестак(уникални мотори), ръчни скорости, активно окачване. За времето си изродски автомобил, сглобяван ръчно.
Е39 - V8 атмосферен, ръчни скорости. Само това клипче стига: https://www.youtube.com/watch?v=0yEuNDU8i4s
Е60 - уникален V10 мотор, какъвто има само в екзотиките, уникален звук, интересна скоростна кутия.
Ф10 - V8 битурбо като навсякъде, но все пак волан с нормално серво и ДКГ кутия
F90 - V8 битурбо от предишния модел, нормален автоматик, ел. волан, 4х4. Първото М5, което ми е тотално безинтересно без даже да съм го виждал.
Идеята беше да коментираме стандартните модели,а не М5-ците,защото тези неща,които изброяваш - кутиите,окачванията,сервотата,по скоро би се усетила разликата между тях и биха имали някакво значение на писта,а не по улиците за ежедневно каране....
Моето мнение по въпроса за м5-ците
Е34 и Е39 за времето си наистина уникални коли,може би нямащи аналог,от времето на атмосферките с ръчни скорости...
Е60....сега тук аз съм на коренно различно мнение...абсолютно излишен В10,много слаб до около 120-140(никакъв тракшън),наистина във високите развърта брутално,наистина много силен на максимална скорост(единствените позитиви за мен),брутално-скандален разход на гориво(особено градски),неприятна и много груба кутия,нервна и ритаща....
Ф10 - навлизаме в ерата на турбините(на които за разлика от повечето фенове,аз съм почитател),доста по уравновесена и приятна за каране кутия...колата ми харесва милион пъти повече от Е60(пак подчертавам - става въпрос за каране по пътната мрежа)
Ф90 - освен че станах фен на битурбо моторите,също станах фен и на 4х4-то,заден завиващ мост-НЕ...харесва ми колата отвсякъде
Може би по-скоро БМВ се опитват не толкова да "пенсионират" колите,колкото да ги направят по-сигурни и по-удобни за ежедневно каране.....мое мнение
НО....със сигурност за тези ми възгледи има отношение и напредването на възрастта ми...първото ми БМВ,когато бях на 18 (1999г),беше Е36,325и,с М-пакет,окачване и шпер...уникална за времето си кола....еми тогава не бих я заменил за автомат и 4х4 за НИЩО НА СВЕТА...а сега,на 35 не бих карал и най-спортната кола на света с ръчни скорости и 4х4 започна да ми доставя голямо удоволствие и сигурност.....парадокс
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: G30 мнения?
vladi_the_boss написа:msi200 написа:Да вземем за пример М5-ците, аз ги помня до Е34.
Е34 - 3.6 или атмосферен 3.8 редови шестак(уникални мотори), ръчни скорости, активно окачване. За времето си изродски автомобил, сглобяван ръчно.
Е39 - V8 атмосферен, ръчни скорости. Само това клипче стига: https://www.youtube.com/watch?v=0yEuNDU8i4s
Е60 - уникален V10 мотор, какъвто има само в екзотиките, уникален звук, интересна скоростна кутия.
Ф10 - V8 битурбо като навсякъде, но все пак волан с нормално серво и ДКГ кутия
F90 - V8 битурбо от предишния модел, нормален автоматик, ел. волан, 4х4. Първото М5, което ми е тотално безинтересно без даже да съм го виждал.
Идеята беше да коментираме стандартните модели,а не М5-ците,защото тези неща,които изброяваш - кутиите,окачванията,сервотата,по скоро би се усетила разликата между тях и биха имали някакво значение на писта,а не по улиците за ежедневно каране....
Моето мнение по въпроса за м5-ците
Е34 и Е39 за времето си наистина уникални коли,може би нямащи аналог,от времето на атмосферките с ръчни скорости...
Е60....сега тук аз съм на коренно различно мнение...абсолютно излишен В10,много слаб до около 120-140(никакъв тракшън),наистина във високите развърта брутално,наистина много силен на максимална скорост(единствените позитиви за мен),брутално-скандален разход на гориво(особено градски),неприятна и много груба кутия,нервна и ритаща....
Ф10 - навлизаме в ерата на турбините(на които за разлика от повечето фенове,аз съм почитател),доста по уравновесена и приятна за каране кутия...колата ми харесва милион пъти повече от Е60(пак подчертавам - става въпрос за каране по пътната мрежа)
Ф90 - освен че станах фен на битурбо моторите,също станах фен и на 4х4-то,заден завиващ мост-НЕ...харесва ми колата отвсякъде
Може би по-скоро БМВ се опитват не толкова да "пенсионират" колите,колкото да ги направят по-сигурни и по-удобни за ежедневно каране.....мое мнение
НО....със сигурност за тези ми възгледи има отношение и напредването на възрастта ми...първото ми БМВ,когато бях на 18 (1999г),беше Е36,325и,с М-пакет,окачване и шпер...уникална за времето си кола....еми тогава не бих я заменил за автомат и 4х4 за НИЩО НА СВЕТА...а сега,на 35 не бих карал и най-спортната кола на света с ръчни скорости и 4х4 започна да ми доставя голямо удоволствие и сигурност.....парадокс
И при мен е така на 100%
Автоматиците, АВДтата и турбо моторите не са това което бяха - безкрайно рафинирани са . Все още предпочитам атмосферни бензинови мотори, но ако искам да са в АВД голяма и комфортна кола означава двоен разход на гориво и пълно мъртвило в често използваните диапазони 30-100 км/ч.
Предпочитам задно предаване, ама ми е голям кеф като вали сняг и семейството е спокойно, че няма да бута за излизане от паркинга, или да закъсам в планината.
Предпочитам седани, но всички вкъщи се кефят на огромния багажник а нивоматика никога освен комфорт, дъжи колата и винаги балансирана.
СМГто е мега яка кутия, но няма място в луксозен автомобил.
за Мките - в 5та серия пък, още от Е60 М5 беше ясно, че с атмосферни мотори БМВ са като на престрелка с ножове. В тоя клас няма как да стане. Вижда се и при супер спортните коли - колко и да е рафинирана атмосферката, турбо моторите ги отвяват в права линия жестоко.
Все още не съм карал Г30, но със все повечето данни които излизат, май става ясно, че основната новост ще е динамиката, не визията.
По повод цената на 520д - не виждам защо ви е странна цената. При много проиводители, екстрите могат да доведат до +100% от цената. Днес на салона гледах Волво В90 с 2.0л дизел - 145к лв за кола в която не мога да седна на задните седалки а динамиката е по-зле
от на 520д... И е Волво, не БМВ .
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани