540i vs 550i
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: 540i vs 550i
dimozata написа:Прочетох цялата тема. Доста хубава дискусия се е получила.
Днес сме средата на 2024г , две години по-късно.
Има ли вече адекватни наблюдения относно здравината на N63 в М550i 530 коня?
Аз също се интересувам от това дали е здрава последната версия на N63 с 530 коня, но явно няма кой да даде мнение!
Re: 540i vs 550i
за три години и 45хил. км. не съм имал сериозни проблеми с двигателя. Сменям масло на 10-12 хил. км. и никога не ми се е налагало да доливам. На около 30хил. км. ми светна лампата за антифриз, което малко ме напрегна, но в М Кар казаха, че било нормално
Re: 540i vs 550i
alpinjuga написа:за три години и 45хил. км. не съм имал сериозни проблеми с двигателя. Сменям масло на 10-12 хил. км. и никога не ми се е налагало да доливам. На около 30хил. км. ми светна лампата за антифриз, което малко ме напрегна, но в М Кар казаха, че било нормално
Здравей, какво ви казаха все пак. Защо е светнала лампата за антифриза.
Re: 540i vs 550i
Petar4eto написа:alpinjuga написа:за три години и 45хил. км. не съм имал сериозни проблеми с двигателя. Сменям масло на 10-12 хил. км. и никога не ми се е налагало да доливам. На около 30хил. км. ми светна лампата за антифриз, което малко ме напрегна, но в М Кар казаха, че било нормално
Здравей, какво ви казаха все пак. Защо е светнала лампата за антифриза.
Ами лампата светна, защото нямаше антифриз. От сервиза ми казаха, че е нормално, че антифризът е поизчезнал, защото двигателят работил на високи температури и изпарявал водата в антифриза. Мен лично ми звучи доста глупаво обяснение, но аз си признавам, че не разбирам супер много и дето се вика само от обща култура имам съмнения. Иначе си купих от тях антифриз, долях си и лампата изгасна. Доста антифриз трябваше да долея, по спомени повече от литър.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани