Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?

7-ма серия (2016+)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?

Мнение от Dextuar » 17 Юли 2017, 10:16

:OT: Правилно ли оставам с впечатлението, че на 30г. е нормално да имаш доход 10-20-30к месечно? Това само май тук го има, като много често зад този доход седи някоя фирмичка на мама и тате. В противен случай имам 5 години здраво търкане на билетчета или следващия фейсбук трябва да е мой :mhihi:


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 284
Регистриран на: 17.09.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW Х1 2.3d, MB SL350 2010
Мечтае да кара: iX50

Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?

Мнение от top » 17 Юли 2017, 10:30

В контекста на темата да, иначе "10-20-30к месечно" е висок доход за България и по-скоро не е нормален за стандарта в страната. Да изкарваш добър доход не е задължително "фирмичка на мама и тате", по скоро добро образование и буден акъл.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 21.12.2006

Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?

Мнение от vladi_the_boss » 17 Юли 2017, 10:33

dextuar написа::OT: Правилно ли оставам с впечатлението, че на 30г. е нормално да имаш доход 10-20-30к месечно? Това само май тук го има, като много често зад този доход седи някоя фирмичка на мама и тате. В противен случай имам 5 години здраво търкане на билетчета или следващия фейсбук трябва да е мой :mhihi:


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

И какво ако "фирмичката"е на мама и тате...в развитите държави това се нарича семеен бизнес.Много ясно,че след като нечии родители са блъскали 20-25 год на създадат някакъв бизнес,техните деца ще работят в него и ще се опитат да го доразвият.Темата с "мамините синчета" винаги ме е дразнила изключително много,щото българина освен да мрази и да завижда друго не може.Верно е че има и доста случаи на издънки но това е нормално.А иначе докато някои хора се опитват да правят бизнес и да изкарват пари,други чиновничестват от 9 до 5,после се прибират - ракийка,салатка,новините.....ииии еби му майката тия дето имат пари и коли за престъпници и крадци,а ние сме бедни и онеправдани... еми да нормално е децата на първите да се включат в семейния бизнес и на 30-35 вече да са доста напред с материала,а децата на втория тип в най-добрия случай,ако поне са имали акъла да се изучат,да ги погълне някоя голяма чуждестранна фирма и да ги експлоатира като животни

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?

Мнение от Dextuar » 17 Юли 2017, 10:43

vladi_the_boss написа:
dextuar написа::OT: Правилно ли оставам с впечатлението, че на 30г. е нормално да имаш доход 10-20-30к месечно? Това само май тук го има, като много често зад този доход седи някоя фирмичка на мама и тате. В противен случай имам 5 години здраво търкане на билетчета или следващия фейсбук трябва да е мой :mhihi:


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

И какво ако "фирмичката"е на мама и тате...в развитите държави това се нарича семеен бизнес.Много ясно,че след като нечии родители са блъскали 20-25 год на създадат някакъв бизнес,техните деца ще работят в него и ще се опитат да го доразвият.Темата с "мамините синчета" винаги ме е дразнила изключително много,щото българина освен да мрази и да завижда друго не може.Верно е че има и доста случаи на издънки но това е нормално.А иначе докато някои хора се опитват да правят бизнес и да изкарват пари,други чиновничестват от 9 до 5,после се прибират - ракийка,салатка,новините.....ииии еби му майката тия дето имат пари и коли за престъпници и крадци,а ние сме бедни и онеправдани... еми да нормално е децата на първите да се включат в семейния бизнес и на 30-35 вече да са доста напред с материала,а децата на втория тип в най-добрия случай,ако поне са имали акъла да се изучат,да ги погълне някоя голяма чуждестранна фирма и да ги експлоатира като животни
Позволи ми да съм завършил и живял в развитите държави и да не ми е нужно да ме учиш как е там ;) Тук масово става въпрос за първенюгата, която "работи" в семейния бизнес. В развитите държави, които ги даваш за пример, е нормално до 25-26 да си още студент, който стажува някъде. До 30 да си намерил някаква нормална работа, в която тепърва да се развиваш, а не мама/тате да те сложат да им управляваш фирмичката. Фирмичка, която най-вероятно е с неизвестен начален капитал! Не се засягай, не твърдя, че твоя случай е такъв. Но пък познавам доста народ с образование от световно признати университети със стаж в стабилни компании, еми не взимат дори 10к месечно. Просто за стандарта в БГ да се твърди, че на 30 е нормално да вадиш по 15к месечно - може, ама са редки примерите на self made такива хора.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 21.12.2006

Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?

Мнение от vladi_the_boss » 17 Юли 2017, 11:01

dextuar написа:
vladi_the_boss написа:
dextuar написа::OT: Правилно ли оставам с впечатлението, че на 30г. е нормално да имаш доход 10-20-30к месечно? Това само май тук го има, като много често зад този доход седи някоя фирмичка на мама и тате. В противен случай имам 5 години здраво търкане на билетчета или следващия фейсбук трябва да е мой :mhihi:


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

И какво ако "фирмичката"е на мама и тате...в развитите държави това се нарича семеен бизнес.Много ясно,че след като нечии родители са блъскали 20-25 год на създадат някакъв бизнес,техните деца ще работят в него и ще се опитат да го доразвият.Темата с "мамините синчета" винаги ме е дразнила изключително много,щото българина освен да мрази и да завижда друго не може.Верно е че има и доста случаи на издънки но това е нормално.А иначе докато някои хора се опитват да правят бизнес и да изкарват пари,други чиновничестват от 9 до 5,после се прибират - ракийка,салатка,новините.....ииии еби му майката тия дето имат пари и коли за престъпници и крадци,а ние сме бедни и онеправдани... еми да нормално е децата на първите да се включат в семейния бизнес и на 30-35 вече да са доста напред с материала,а децата на втория тип в най-добрия случай,ако поне са имали акъла да се изучат,да ги погълне някоя голяма чуждестранна фирма и да ги експлоатира като животни
Позволи ми да съм завършил и живял в развитите държави и да не ми е нужно да ме учиш как е там ;) Тук масово става въпрос за първенюгата, която "работи" в семейния бизнес. В развитите държави, които ги даваш за пример, е нормално до 25-26 да си още студент, който стажува някъде. До 30 да си намерил някаква нормална работа, в която тепърва да се развиваш, а не мама/тате да те сложат да им управляваш фирмичката. Фирмичка, която най-вероятно е с неизвестен начален капитал! Не се засягай, не твърдя, че твоя случай е такъв. Но пък познавам доста народ с образование от световно признати университети със стаж в стабилни компании, еми не взимат дори 10к месечно. Просто за стандарта в БГ да се твърди, че на 30 е нормално да вадиш по 15к месечно - може, ама са редки примерите на self made такива хора.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Ама защо трябва,че пред себе си имаш развит и перспективен бизнес,ти да трябва да ходиш да стажуваш някъде и да се доказваш на някой,който я те оцени я не,а още повече като стане ясно,че родителите ти са ''престъпници'' и ''парвенюта'' ти моментално ставаш персона нон грата във въпросната фирма и се почва якото подливане на вода ,точно по български.Работя с немци които имат произвоство в Германия и са на около 75 год в момента.От доста години техния бизнес се върти от синовете им,които са на по около 45-50 год.И в момента техните синова,демек на дъртите немци внуците,които са на по 25-30 год се обучават изключително активно само и единствено в насоката на техния бизнес...да почват от мн ниско ниво,буквално ходят и гледат по цеховете какво точно се произвежда,как протича производствения процес и всичко - това аз наричам стаж.А е бг чисто физически завършваш училище на 19,бакалавър на 23,магистратура една или две на 25-26,започваш да работиш в "семейната фирмичка"на 26 и до 35 имаш вече 10 год трудов стаж....еми не виждам какъв е проблема да изкарваш по 10-15-20 хуляди в зависимост от бизнеса

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 21.12.2006

Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?

Мнение от vladi_the_boss » 17 Юли 2017, 11:09

И мисля,че е нормално първоначалния капитал в бг бизнеса да е с леко съмнителен привкус,благодарение на прекрасния комунистически режим,при който професор и квартален милиционер са с еднаква заплата и ако не си член и доносник взимаш 100 на месец и чакаш 15 год за лада.Еми колкото и да не им харесва на доста хора в днешно време има вече доста много кадърни и можещи хора с дооооста сериозни доходи и възможности

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4216
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?

Мнение от ///M Power » 17 Юли 2017, 17:02

vladi_the_boss написа:И мисля,че е нормално първоначалния капитал в бг бизнеса да е с леко съмнителен привкус,благодарение на прекрасния комунистически режим,при който професор и квартален милиционер са с еднаква заплата и ако не си член и доносник взимаш 100 на месец и чакаш 15 год за лада.Еми колкото и да не им харесва на доста хора в днешно време има вече доста много кадърни и можещи хора с дооооста сериозни доходи и възможности


Нямам нищо против кадърните и можещите, ама точно равния старт е проблема. Тоя съмнителен капитал е взет от всички и даден на избрани.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8323
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?

Мнение от vicho » 17 Юли 2017, 18:11

избЕгахте от същността на темата...

факт е, че без бизнес (и то сериозен) такива коли --> само на картинка! :mhihi:

всичко над годишната заплата е изхвърляне и то голямо, аз даже по-скоро бих се придържал към 1/2 годиншна заплата за да е наред всичко ;)
You said: "Time will change!" What if it changes you?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 294
Регистриран на: 21.05.2009
Местоположение: навсякъде
Кара: както може
Мечтае да кара: както не може...
Детайли за колата: от миналия век

Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?

Мнение от drago_pavlov » 17 Юли 2017, 18:12

vladi_the_boss написа:И мисля,че е нормално първоначалния капитал в бг бизнеса да е с леко съмнителен привкус,благодарение на прекрасния комунистически режим,при който професор и квартален милиционер са с еднаква заплата

Нормално :mhihi:
Питай тия с пенсия 130 лв дали е нормално :mhihi:
Дето кварталните милиционери станаха бизнесмени с техните спестявания...
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1859
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.

Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?

Мнение от Top Gun Maverick » 23 Юли 2017, 9:32

vladi_the_boss написа:
Top Gun Maverick написа:Аз пък ще ви кажа едно различно мнение. Колата когато е гаранционна, аз ви ГАРАНТИРАМ< че нарочно и съвсем умишлено се сменят неща, които реално не са изпушили. Скоростна кутия на 57 000 км? :mhihi: Може, ако е гаранционна пак казвам и собственика го боли фара, даже си казва "ау, добре, че е гаранционна". Така те вкарват във филма да мислиш, че с тази гаранция реално получаваш нещо и колите след 100 000 км. се чупят като луди. :mhihi: Затова даваш там едни пари, та да стане удължена до 200 000, тях ги боли фара ако ще и цялото БМВ да подменят защото на компанията частите и струват смешни пари, не е както ако ги купуваш ти за себе си през посредници, вносители и т.н.
Та Като купиш едно Ф01(и за него е питал колегата)най-големия проблем са ти електрониките и не е като да няма 173515312784 модули, които може да се прецакат, но МОЖЕ и не значи, че ще го направят, особено пък всичките. Да, със сигурност ще има нещо изпушило, но просто го сменяш, работа в гаранционен БМВ сервиз нямаш по никакъв повод, дори да ти правят диагностика и си свиркаш. Избягваш по възможност двигателя 5.0i защото страда от инжектори(които обаче се намират и евтини(евтини като за Ф01, не като за Е39) на ВОДЕЩА марка, а не някое менте. Ако все пак се спреш на този двигател, то в най-лошия случай ще ги смениш и след определени километри пак, много зависи и от бензина с който караш, трябва да е хубав защото и клапаните понагарят бързо с другия.
Голям съм противник като цяло да вземаш кола на лизинг защото това са ти едни куп грешни пари, които даваш за нотариус(прехвърляш я точно на стойността на която е, не може и 1 лев да скриеш)а 2%-та на голяма сума са си пари. Отделно се съобразяваш с куп други неща, отделно лизинга те товари и на гърба ти живеят(на твоя и на още стотици като теб)разни банки, служителите вътре, директора, та дори и охраната отвън. Всички те се хранят с твоите пари. Всички онези от официалния БМВ сервиз и те се хранят с твоите пари и те цакат както могат. Да не говорим, че в масовия случай са далеч от това да разбират от коли, а дори да има разбиращи, то те гледат пак тяхната печалба.
За мен най-добрия вариант е като не можеш да си позволиш дадена кола, то въобще да не я купуваш към момента, караш нещо друго, спестяваш една голяма сума и след време си купуваш дори по-хубава кола, когато може да си го позволиш и не мислиш, че изплащаш нещо. Бая хора изгоряха с жилища и коли, а банката винаги печели, даже повече, когато не успееш да плащаш. Просто ако нещо ти се закучат временно нещата, когато нямаш лизинг и къща на изплащане се диша съвсем по-леко.
За мен пари на кредит е оправдано да се вземат само и единствено ако става дума за някакъв вид бизнес и то ако имаш пълната убеденост, че ще се получат нещата или поне да си струва риска. Във всички останали случаи са си пари на вятъра и даже не на вятъра, ами на всички онези кръвопийци, които ни заливат с готини реклами на щастливи хора, които си позволяват всичко сега. Чак и котките вече взеха да говорят как няма да чакат цял живот да им купиш жилище. :kuku:
Та ако се чудиш за пари колко, много е относително, но Ф01 мисля с едни 3-4 на месец ще ти стигнат при положение, че нямаш излишни кредити, имаш си стабилни доходи(искам да кажа, че ще си ги вземаш тези 3-4 още бая месеци)и имаш къде да живееш. В смисъл дори на квартира да си, то имаш някакво жилище някъде, било то в друг град.
Да, прав си, че много такива коли има по пътя като ХаЛди А8, но на ХаЛдито супер бързо му пада цената защото това си е маскиран гоУф на стероиди. Тая марка бълва всякакви коли и има 10 дъщерни производителя, та е нормално да я срещаш на всеки светофар. Отделно е доста по-трошлива от БМВ.
Моят съвет е да пробваш когато се почувстваш уверен, че колата няма да ти е в тежест и ако купиш кола, която да не е топ версията, то лесно след това можеш да я продадеш ако се окаже, че не е твоята кола.
За G-то вече работата е съвсем друга и ако се замисляш дали може да си я позволиш, то най-вероятно отговора е НЕ, та за нея може да изчакаш известно време когато тези, които не си броят парите си купят достатъчно бройки и после просто искат нещо друго. Тогава ще е на някаква поносима цена, понеже през първите 2-3 години падат главоломно, понеже иначе струват да речем колосални суми.

Тука на темата лизинг съм абсолютно несъгласен.Не мога да разбера защо българина го е страх да си признае.че колата му е на лизинг.познавам твърде много хора с месечен доход от по 20 - 30 000лв,че даже и някои с повече.И на абсолютно всички колите са им лизингови,и задължително нови от магазина.Няма по-голяма глупост от това да изсипеш 200-300 000 лв кеш за кола,особено ако имаш бизнес.Да не говориме,че след покупка на такава кола кеш,една дузина институции ти се оглеждат в нея и се започва едно ровене в бизнеса ти,което може да ти създаде безумни проблеми.Много повърхностно и тесногръдо е схващането,което цари сред по-ниско образованите хора,че който не си е платил колата кеш,а я е лизинговал значи няма пари за нея....брутална заблуда.Като вадя добри пари и нали се сещаш,че ме боли оная работа дали след лизинга за прехвърлянето ще платя 1000-2000 лв за прехвърлянето,или пък,че лизинга ми е оскъпил колата с 10 000лв - грам не ме вълнува,щото ония 300 000 които не съм ги дал първоначално кеш,а съм ги разсрочил,за периода на лизинга може и да съм ги удвоил,ако не и повече...Всички мои познати,които изкарват яки пари си лизинговат колите и задължително от магазина.А хората,които познавам и са големи "плащачи" и "кешаджии",според които да си купиш кола от магазина е яка набутвация,а пък камо ли да я лизинговаш - си двойно по голям балък,карат кешово платени "милионери" от Софавто или някоя друга подобна могра,само че за 40 000 - 50 000лв макс...Относно това че с лизинга храниш банката,а с новата кола - Камор или Балкан Стар - отново съм без думи...ми по тая логика недей да сипваш бензин или нафта го големите вериги,щото така пък храниш Вальо Златев и картелите,не си купувай телевизор от Техномаркет,щото пълниш гушата на Делян Пеевски(имах познат,който беше на този принцип) и тн. и тн.
Хора,крайно време е да разберете,че лизинга не е за бедните,напротив - даже е за богатите
Разбира се апартаменти и къщи на изплащане за по 20 години никога не бих взел...говориме за коли
Кредит за бизнес - също съм за...то в БГ едър бизнес без кредит няма и няма да има

Аз пък не мога да разбера защо Влади ми дава за пример, че ако не си купя кола на лизинг, то трябва да се оръся за чисто нова от магазина? :shock: Така като ми четеш мнението, накрая съм писал точно, че през първите 2-3 години цената пада главоломно. Значи според теб да си правя сметката и да си купя кола на 1-2-3 години с доказани километри и състояние е грешно, а е правилно да си я купя задължително на лизинг с всичките условия, които някой си ми поставя? :mhihi: Хайде няма нужда. Да не говорим, че след 1 година, колата е минимум 20-30%-та надолу в цената, всъщност тя е 20 още като излезе от магазина, дори да е на 0 км. след 1 година може да е съвсем спокойно на 30, а на 2 години дори може да е 50%-та надолу и то без никакви дефекти проблеми. Лизингът бил за богатите, дрън-дрън. Лизингът е за всеки, който правилно е преценил къде да сложи пари. Много ясно, че който върти пари и му ТРЯБВАТ някакви служебни кои под наем, ще сложи парите да се въртят, а колите на лизинг, затова ти казах, че кредит за бизнес съм ЗА и тия коли на лизинг за тази цел си влизат точно към бизнеса(във всички останали случаи кола на лизинг е набутвация и то голяма, ти ако щеш ми го обяснявай по 50 различни начина, математиката те оборва отвсякъде, не аз). Но ако държи да купи чисто нови коли, защото може да вземе пак на ниска цена употребяване, познавам достатъчно хора с пари, които така правят. Изобщо не виждам защо трябва да се робува на мнението, че колата трябва да е чисто нова. Пълно е с хора продаващи коли на изгодни цени още като направят една година и то не защото нещо им има. Колегата по-назад е питал как така продават кола на 1 година от тия седмици. Ами просто е, ако човека не е фен на БМВ гледа да покара още куп модели в този клас или близък до този, гледа да си купи някакъв друг клас, изобщо пробва вариант. Не го бърка загубата на едни от 50 до 100 хил. за една година от тая кола и се качва на следващата. Така идват другите по реда си, които търсят ТОЧНО колана 1 година, която е на цена. Те също след това може да я продадат и идват следващите, та докато дойде на Горубляне и с цена от 30 000 лв. надолу се почват въпросите дали тази кола е за мен или не. В другия случай ако е фен на БМВ и иска да кара няколко модела от марката, какво го бърка да я смени? Ми карал е 7-ма серия, сега излиза новата 5-ца, той я продава и си взема нея като дилъра му приспада веднага парите и двете страни са доволни. Ако трябва да обиколи и пробва всички култови модели, замислете се, че през година да сменя кола е съвсем възможно. То Ф10 М5, М6 Ф13, М4 Ф82, М2, новата седмица, новата 5-ца, по някое време някой джип Х5 или Х6, някое Гран купе, филма е БЕЗКРАЕН когато имаш пари и искаш да пробваш от всичко. Та най-нормално е колите да се продават без да им има нищо.

Между другото, силно те подкрепям за това, че ако изръсиш куп пари за нова кола, то тогава почват да те тормозят с това откъде имаш парите. :mhihi: Лошото е, че и при втора ръка могат да те питат, но не биеш толкова на очи, а и дори да е на 1 година, то спокойно може да я пишеш на някоя доста по-скромна сума, понеже никой не знае ударена ли е била, поврденеа и дали не си я взел евтино, понеже някой е бил на зор. Та в тоя случай ти давам 6 точки против чисто новата кола в брой. :mhihi: Но и на лизинг да знаеш, че като изтече лизинга е я прехвърлиш, пак могат да те питат имаше ли толкова пари всеки месец да я плащаш, че и повече стават така парите с другите разходи.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8 :mhihi:
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 21.12.2006

Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?

Мнение от vladi_the_boss » 24 Юли 2017, 16:19

Top Gun Maverick написа:
vladi_the_boss написа:
Top Gun Maverick написа:Аз пък ще ви кажа едно различно мнение. Колата когато е гаранционна, аз ви ГАРАНТИРАМ< че нарочно и съвсем умишлено се сменят неща, които реално не са изпушили. Скоростна кутия на 57 000 км? :mhihi: Може, ако е гаранционна пак казвам и собственика го боли фара, даже си казва "ау, добре, че е гаранционна". Така те вкарват във филма да мислиш, че с тази гаранция реално получаваш нещо и колите след 100 000 км. се чупят като луди. :mhihi: Затова даваш там едни пари, та да стане удължена до 200 000, тях ги боли фара ако ще и цялото БМВ да подменят защото на компанията частите и струват смешни пари, не е както ако ги купуваш ти за себе си през посредници, вносители и т.н.
Та Като купиш едно Ф01(и за него е питал колегата)най-големия проблем са ти електрониките и не е като да няма 173515312784 модули, които може да се прецакат, но МОЖЕ и не значи, че ще го направят, особено пък всичките. Да, със сигурност ще има нещо изпушило, но просто го сменяш, работа в гаранционен БМВ сервиз нямаш по никакъв повод, дори да ти правят диагностика и си свиркаш. Избягваш по възможност двигателя 5.0i защото страда от инжектори(които обаче се намират и евтини(евтини като за Ф01, не като за Е39) на ВОДЕЩА марка, а не някое менте. Ако все пак се спреш на този двигател, то в най-лошия случай ще ги смениш и след определени километри пак, много зависи и от бензина с който караш, трябва да е хубав защото и клапаните понагарят бързо с другия.
Голям съм противник като цяло да вземаш кола на лизинг защото това са ти едни куп грешни пари, които даваш за нотариус(прехвърляш я точно на стойността на която е, не може и 1 лев да скриеш)а 2%-та на голяма сума са си пари. Отделно се съобразяваш с куп други неща, отделно лизинга те товари и на гърба ти живеят(на твоя и на още стотици като теб)разни банки, служителите вътре, директора, та дори и охраната отвън. Всички те се хранят с твоите пари. Всички онези от официалния БМВ сервиз и те се хранят с твоите пари и те цакат както могат. Да не говорим, че в масовия случай са далеч от това да разбират от коли, а дори да има разбиращи, то те гледат пак тяхната печалба.
За мен най-добрия вариант е като не можеш да си позволиш дадена кола, то въобще да не я купуваш към момента, караш нещо друго, спестяваш една голяма сума и след време си купуваш дори по-хубава кола, когато може да си го позволиш и не мислиш, че изплащаш нещо. Бая хора изгоряха с жилища и коли, а банката винаги печели, даже повече, когато не успееш да плащаш. Просто ако нещо ти се закучат временно нещата, когато нямаш лизинг и къща на изплащане се диша съвсем по-леко.
За мен пари на кредит е оправдано да се вземат само и единствено ако става дума за някакъв вид бизнес и то ако имаш пълната убеденост, че ще се получат нещата или поне да си струва риска. Във всички останали случаи са си пари на вятъра и даже не на вятъра, ами на всички онези кръвопийци, които ни заливат с готини реклами на щастливи хора, които си позволяват всичко сега. Чак и котките вече взеха да говорят как няма да чакат цял живот да им купиш жилище. :kuku:
Та ако се чудиш за пари колко, много е относително, но Ф01 мисля с едни 3-4 на месец ще ти стигнат при положение, че нямаш излишни кредити, имаш си стабилни доходи(искам да кажа, че ще си ги вземаш тези 3-4 още бая месеци)и имаш къде да живееш. В смисъл дори на квартира да си, то имаш някакво жилище някъде, било то в друг град.
Да, прав си, че много такива коли има по пътя като ХаЛди А8, но на ХаЛдито супер бързо му пада цената защото това си е маскиран гоУф на стероиди. Тая марка бълва всякакви коли и има 10 дъщерни производителя, та е нормално да я срещаш на всеки светофар. Отделно е доста по-трошлива от БМВ.
Моят съвет е да пробваш когато се почувстваш уверен, че колата няма да ти е в тежест и ако купиш кола, която да не е топ версията, то лесно след това можеш да я продадеш ако се окаже, че не е твоята кола.
За G-то вече работата е съвсем друга и ако се замисляш дали може да си я позволиш, то най-вероятно отговора е НЕ, та за нея може да изчакаш известно време когато тези, които не си броят парите си купят достатъчно бройки и после просто искат нещо друго. Тогава ще е на някаква поносима цена, понеже през първите 2-3 години падат главоломно, понеже иначе струват да речем колосални суми.

Тука на темата лизинг съм абсолютно несъгласен.Не мога да разбера защо българина го е страх да си признае.че колата му е на лизинг.познавам твърде много хора с месечен доход от по 20 - 30 000лв,че даже и някои с повече.И на абсолютно всички колите са им лизингови,и задължително нови от магазина.Няма по-голяма глупост от това да изсипеш 200-300 000 лв кеш за кола,особено ако имаш бизнес.Да не говориме,че след покупка на такава кола кеш,една дузина институции ти се оглеждат в нея и се започва едно ровене в бизнеса ти,което може да ти създаде безумни проблеми.Много повърхностно и тесногръдо е схващането,което цари сред по-ниско образованите хора,че който не си е платил колата кеш,а я е лизинговал значи няма пари за нея....брутална заблуда.Като вадя добри пари и нали се сещаш,че ме боли оная работа дали след лизинга за прехвърлянето ще платя 1000-2000 лв за прехвърлянето,или пък,че лизинга ми е оскъпил колата с 10 000лв - грам не ме вълнува,щото ония 300 000 които не съм ги дал първоначално кеш,а съм ги разсрочил,за периода на лизинга може и да съм ги удвоил,ако не и повече...Всички мои познати,които изкарват яки пари си лизинговат колите и задължително от магазина.А хората,които познавам и са големи "плащачи" и "кешаджии",според които да си купиш кола от магазина е яка набутвация,а пък камо ли да я лизинговаш - си двойно по голям балък,карат кешово платени "милионери" от Софавто или някоя друга подобна могра,само че за 40 000 - 50 000лв макс...Относно това че с лизинга храниш банката,а с новата кола - Камор или Балкан Стар - отново съм без думи...ми по тая логика недей да сипваш бензин или нафта го големите вериги,щото така пък храниш Вальо Златев и картелите,не си купувай телевизор от Техномаркет,щото пълниш гушата на Делян Пеевски(имах познат,който беше на този принцип) и тн. и тн.
Хора,крайно време е да разберете,че лизинга не е за бедните,напротив - даже е за богатите
Разбира се апартаменти и къщи на изплащане за по 20 години никога не бих взел...говориме за коли
Кредит за бизнес - също съм за...то в БГ едър бизнес без кредит няма и няма да има

Аз пък не мога да разбера защо Влади ми дава за пример, че ако не си купя кола на лизинг, то трябва да се оръся за чисто нова от магазина? :shock: Така като ми четеш мнението, накрая съм писал точно, че през първите 2-3 години цената пада главоломно. Значи според теб да си правя сметката и да си купя кола на 1-2-3 години с доказани километри и състояние е грешно, а е правилно да си я купя задължително на лизинг с всичките условия, които някой си ми поставя? :mhihi: Хайде няма нужда. Да не говорим, че след 1 година, колата е минимум 20-30%-та надолу в цената, всъщност тя е 20 още като излезе от магазина, дори да е на 0 км. след 1 година може да е съвсем спокойно на 30, а на 2 години дори може да е 50%-та надолу и то без никакви дефекти проблеми. Лизингът бил за богатите, дрън-дрън. Лизингът е за всеки, който правилно е преценил къде да сложи пари. Много ясно, че който върти пари и му ТРЯБВАТ някакви служебни кои под наем, ще сложи парите да се въртят, а колите на лизинг, затова ти казах, че кредит за бизнес съм ЗА и тия коли на лизинг за тази цел си влизат точно към бизнеса(във всички останали случаи кола на лизинг е набутвация и то голяма, ти ако щеш ми го обяснявай по 50 различни начина, математиката те оборва отвсякъде, не аз). Но ако държи да купи чисто нови коли, защото може да вземе пак на ниска цена употребяване, познавам достатъчно хора с пари, които така правят. Изобщо не виждам защо трябва да се робува на мнението, че колата трябва да е чисто нова. Пълно е с хора продаващи коли на изгодни цени още като направят една година и то не защото нещо им има. Колегата по-назад е питал как така продават кола на 1 година от тия седмици. Ами просто е, ако човека не е фен на БМВ гледа да покара още куп модели в този клас или близък до този, гледа да си купи някакъв друг клас, изобщо пробва вариант. Не го бърка загубата на едни от 50 до 100 хил. за една година от тая кола и се качва на следващата. Така идват другите по реда си, които търсят ТОЧНО колана 1 година, която е на цена. Те също след това може да я продадат и идват следващите, та докато дойде на Горубляне и с цена от 30 000 лв. надолу се почват въпросите дали тази кола е за мен или не. В другия случай ако е фен на БМВ и иска да кара няколко модела от марката, какво го бърка да я смени? Ми карал е 7-ма серия, сега излиза новата 5-ца, той я продава и си взема нея като дилъра му приспада веднага парите и двете страни са доволни. Ако трябва да обиколи и пробва всички култови модели, замислете се, че през година да сменя кола е съвсем възможно. То Ф10 М5, М6 Ф13, М4 Ф82, М2, новата седмица, новата 5-ца, по някое време някой джип Х5 или Х6, някое Гран купе, филма е БЕЗКРАЕН когато имаш пари и искаш да пробваш от всичко. Та най-нормално е колите да се продават без да им има нищо.

Между другото, силно те подкрепям за това, че ако изръсиш куп пари за нова кола, то тогава почват да те тормозят с това откъде имаш парите. :mhihi: Лошото е, че и при втора ръка могат да те питат, но не биеш толкова на очи, а и дори да е на 1 година, то спокойно може да я пишеш на някоя доста по-скромна сума, понеже никой не знае ударена ли е била, поврденеа и дали не си я взел евтино, понеже някой е бил на зор. Та в тоя случай ти давам 6 точки против чисто новата кола в брой. :mhihi: Но и на лизинг да знаеш, че като изтече лизинга е я прехвърлиш, пак могат да те питат имаше ли толкова пари всеки месец да я плащаш, че и повече стават така парите с другите разходи.

Типично бг мислене по въпроса с колите - "аз да не съм балък,че да си купувам кола от магазина,като мога да си я взема на далаверка от някъде".Ами кеф ми е да си я поръчам с квито екстри аз искам,точно с каквато кожа искам,точните цвят и джанти.И изобщо не ме грее,че ще загубя въпросните ти 20-30 %.Всеки кеф в тоя живот се заплаща подобаващо.А тия коли дето ги гледате по уж "премиум селекшъните'',колко са изнасилени и идея си нямаш.В 90% от слуаите това са тестови,демо коли,раздавани на някакви журналисти и тем подобни за тестове и ревюта.Карал съм лично такива коли от представителствата и на Мерцедес и на БМВ и на Ауди.И мога от първо лице да ти кажа,че коли на по 2000-3000 км харчат масло,антифриз,тропат рейки,амортисьори,криви джанти,криви дискове и тн....списъка е дълъг.Да верно е,че са гаранционни и преди да я продадат я позакърпват,но някак си няма да ми е кеф да дам 150-200 бона за кола,която е претърпяла интервенции,а нищо чудно и удари.Тези коли нито се разработват,нито се чакат да загреят преди да се дава газ.Ама сега има нова мога,в която сред"разбирачите" битува сентенцията - "ти луд ли си бе,новите коли немат нужда от разработка"....и после лелееееее БМВ харчат масло,тва са ебати боклуците,или тая кола не върви както трябва,щото в бг горивото е гадно - немат нужда от разработка ДЕДОВИЯ....аз и дизел и бензин разработвам до 5000 км.Досега 5 БМВ-та съм карал чисто нови и масло не съм доливал и капка,пък не знам,може нещо моите коли да са специални.А и това с реалните километри и перфектното техн състояние,не знам дали вече и децата му вярват(между другото изказванията ти по темата доста контрастират с подписа ти...).Хора разберете,че реалните (0) километра и перфектното техн състояние са само в магазина.Всичко друго е компромис.Който не е карал чисто нова кола(особенно поръчана и чакана 3-4 месеца),той не знае какво значи да си направиш удоволствието докрай.Ти изпадаш в някакви сметки след не знам си колко години,колко щяла да падне цената и тн.Не те познавам,не искам да те обиждам,но това показва,че или не си достатъчно платежоспособен,или не държиш на това,което караш.Пак повтарям кола на старо - примерно някое Пежо или ФВ или някой подобен нисък клас кола за 25-30000лв ок,но да дадеш 150-200 000 за кола 2 употреба,била тя и на малко и реални(доста абстрактно понятие)километри,означава че този автомобил не е по джоба ти...А това което казваш,че има хора,които карат дадена кола по 1 година и после я продавали,щото да пробвали друга как се кара и не им дремело,че ще загубят 100 000 лева за една година - ами тука мога мнооооооого да се смея.Ти знаеш ли какво са 100 000 за една година.Това е някакво детинско и незряло мислене от твоя страна.Моля те недей да правиш повече подобни изказвания.Да има такива хора,които въртят колите през една година(обикновенно дилъри и временно забогатели "биснесмени''),само че те взимат въпросните коли от автокъщите под наем(така модерния в последно време оперативен лизинг,който е възможен и без първоначална вноска) и нито ги боли в какво сустояние е колата нито на колко км е,карат 1 година като само сипват гориво и доливат масло(не винаги) и след една година взимат следващия изнасиленяк,някой по ниско в йерархията взима техния стар - и така всеки доволен - и автокъщата,и тарикатите.Сериозен човек да си сменя колата всяка година не познавам,независимо от доходите му.
По темата за лизинга - имам необходимите дипломи и опит(практика,а не теория),така че даването на точки от твоя страна е доста нелепо.Моля те,ако няма какво повече смислено да кажеш,да прилкючиме темата,защото не ми се спори по разни форуми.....
Най-добре модератора да заключи темата,защото както казах и в началото тя е абс безсмислена и води след себе си безсмислени спорове

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1859
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.

Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?

Мнение от Top Gun Maverick » 24 Юли 2017, 19:09

Ами чрез спора се стигало уж до истината. Аз за мен си мисля обаче, че чрез спора мога да видя нещата от гледната точка на други и това не ме натоварва, даже напротив, често се научава по нещо ново, макар както е в случая да няма шанс да си променя мнението, пак може да науча нещо, пък и ще кажа нещата както аз ги виждам и хората за себе си ще преценят кое, как да отсеят и дали ще им помогне някога. Това е форум, в него се чете, пише, спори. Иначе има фейсбукче(за който има)и там вече едни други работи. А на теб като не ти се спори, просто не влизай/не чети/не пиши/не спори. Избираш си едно от 4-те и ще ти свърши работа защото усещам, че нещо се превъзбуждаш прекалено много защото има хора не споделящи мнението ти. ;) Аз няма да си позволявам като теб да те класифицирам и какво мисля относно какво можеш и не, най-малкото защото за мен си форумен бот, в смисъл не те познавам и докато това е така не мога нищо да кажа. Та не се притеснявай, че можело да ме обидиш, няма как да стане.
Но ще ти кажа колко четеш избирателно и си нагласяш както решиш. Кой ти каза, че кола на 1 година трябва да я купиш непременно от представителство и да е премиум селекшън, че да отговаря на написаните от мен неща? :shock: Къде видя изобщо аз да пиша за премиум селекшън? Аз лично не вярвам на официалните сервизи защото съм виждал как се мъчат да прикриват неща и даже съм описвал доста неща по този въпрос. Ти сега искаш да ме убедиш, че една хубава кола не можеш да си я купиш втора ръка и чак за подписа(който се отнася за съвсем други търговци)ми се хвана. Ами няма как да стане. Хубавите обяви и коли си личат по достатъчно много неща(писали сме в куп теми, не ми се изрежда, че е безкрайно)и вярвай ми, имам опита да не се натреса на някой кош когато искам да платя съответната цена. Кой ти каза, че не мога да си намеря обява с кола, чиито екстри да не задоволяват напълно претенциите ми? :shock: На теб ти е забавно да махнеш найлона като си чакал 3-4 месеца, аз пък мога да ти кажа, че това чакане 3-4 месеца въобще, ама въобще няма да ми е по вкуса и това важи за много хора поръчали нови коли по техни думи, да не решиш, че говоря наизуст. Аз лично бих предпочел няколко месеца да си чакам колата да излезе на обява, решавам, че това е моята кола , отивам и си я вземам без да чакам повече от ден-два. Това, че ти виждаш нещата по свой начин и ги предпочиташ така, съвсем не значи, че трябва да си натрапваш мнението и че то е миродавно. Типично БГ мислене било да си купиш изгодно кола от някъде, че чак го сравни с далаверка. :mhihi: Значи всеки, който си прави сметката на парите и е решил да не си купи brand new, а такава на малко километри и идеално състояние е далавераджия, така ли? :kuku: :mhihi: Не ми отговаряй на мен, отговори на себе си защото моето мнение няма как да го промениш. Аз се радвам на хората, които си купуват чисто нови коли и не ги съдя за избора им, все пак какво щяхме да караме ние ако не бяха те?! Но докато си изкарвам парите с труд и ги боря, не очаквай от мен да ида на твоето мнение, че трябва да се оръся 350 000 лв. за чисто ново М6(защото толкова струва да речем каквото си харесвам с всичките неща, които искам)вместо да си го взема на цена след 1 година и забележи това, НЕ Е ДАЛАВЕРА защото не го вземам за да изкарвам пари от него чрез продажба. А и каквато и кола да си купиш за такива при, то забрави да изкараш пари от нея, понеже хубавите струват пари и после няма кой да ти ги даде същите. Всяко удоволствие се заплаща, вярно е, но това задължващото колата да е от магазина ми звучи като внушенията, че постоянно трябва да си купуваш най-новия модел телефон докато имаш по-стария модел, телевизор и всякакви такива неща, което просто е насаждано от хора с полза от цялото това нещо. За едни хора удоволствието се определя от едни неща, а за други от други или дори от някакъв микс. Аз искам да ти кажа, че колкото и да не ти се вярва, има хора, които не виждат удоволствието в това да купиш една кола и буквално на съшия ден да си загубил 50 000лв. примерно. Има други, които пък изпитват удоволствие от това да си намерят точната кола на добра цена. Други пък изпитват огромно удоволствие от това да я намерят по обява на няколко години дори, да отидат до двора на Ханс(истинския)да видят още от вратата как грижите за тази кола личат, как всеки детайл говори за това нещао, как колата наистина няма забележки, как ти говори собственика за нея, за студените стартове, за звука сутрин, който е чувал, да видиш и усетиш в очите му, че тая кола е много повече от кола за него и просто да я вземеш. После пък като я караш да видиш, че наистина си уцелил кола и как това е безценно и много по-вълнуващо от това да дадеш купа пари на дилъра и да чакаш 3-4 месеца докато се скъсваш да гледаш на компа конфигурации, кое колко струва, заслужава ли си да го поръчаш или не, дали на негово място не може да сложиш нещо друго, което ще ти е по-необходимо и само не ми казвай, че хората не правят така като си поръчват нови коли защото може и да има такива, но съвсем не са масовия случай, достатъчно теми сме видели и на тая вълна. Та хора всякакви, не виждам какво се чудиш и чак нападаш кой, колко можел защото не вижда нещата като теб. :dunno: Много странно защо битува някакво грешно клише, че който си прави сметката(по твоите думи)е или неплатежоспособен или далавераджия както се изрази. :mhihi: Сякаш тези пари трябва задължително да ги даде за чисто нова кола и не може да ги вложи някъде в нещо, да си купи нещо друго или да направи няколко почивки. Това викаш е невъзможно, той или е далавераджия или неплатежоспособен. :mhihi: И не се учудвай, че има хора вземащи нова кола през една година от марката, не е задължително да губят 100 000 лв.(сумата беше написана като пример, не е задължаваща)описал съм много ясно как просто ги заменят при дилъра с нова.
А тия, които въртяли коли от автокъща на автокъща само и само за да карат такива, това са вече кошниците защото тях всеки ги взема, яко гаааааааз и после взема друга и пак същото.
Та успех с купуването на чисто ново Г(ако искаш такова)желая ти чистосърдечно да си го купиш и даже да пуснеш клип/снимка как му махаш наелоните. :yes:
Надявам се поне разбра, че това е МОЕТО мнение(макар да познавам достатъчно хора мислещи по този начин и не са далавераджии, нито пък неплатежоспособни)и не ангажирам никого от четящите тук с него, нито ти казвам, че ти си еди какъв си защото мислиш различно. Просто аз така виждам нещата, виждам ги и от твоя ъгъл, разбирам те, но не споделям мнението ти. Толкова.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8 :mhihi:
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 21.12.2006

Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?

Мнение от vladi_the_boss » 27 Юли 2017, 12:39

Хич не съм се превъзбудил даже.Не мисля,че спор във форум може да ме превъзбуди кой знае колко,но както и да е.Народната мъдрост гласи - разни хора,разни идеали....Всеки си има мнение и е доста трудно някой да му го промени,особено непознат във форум.Но има неща,за които не можеш да кажеш на черното бяло...Какво визирам ли - ти искаш да кажеш,че ти доставя по-голямо удоволствие да се ровиш по мобиле-та и разни други сайтове и да чакаш няколко месеца да ти дойде колата "на обява",отколкото да я чакам няколко месеца и да си я разпечатам аз :shock: :shock: :shock: Ами извинявай много но това не мога да го повярвам,пък ако ще и 3 години да ме убеждава някой.И леко ироничното ти изказване,за това как седя(давам себе си за пример) в конфигуратора и едва ли не се главоблъскам коя екстра да сложа и коя не,не звучи хич адекватно на фона на това,да звъня по обяви месеци наред в търсене на по-добрата цена и да се пазаря с Ханс,Манс или не знам си кой там да ми смъкне 2000-3000 евро.Не знам дали тук се изразих мн разбираемо,имам предвид,понеже леко пренебрежително ми прозвуча изказването за ровенето в конфигуратора,демек дали екстрите които искам ще ми влязат в бюджета и едва ли не видиш ли,ще трябва да се лиша от някоя(в моя случай не е така),а видиш ли тариката,който отива да се пазари някъде в някой двор е по-ларж от мене...еми не знам за кой от двата случая е по-подходяща иронията...
Една кола втора употреба,колкото и да е пазена и гледана,ако ще и твоя Ханс да я е сложил в капсула на времето,то тя винаги има следи от употреба(следи от автомивки по интериор и екстериор,изгорен,макар и минимално забележим шедоулайн,намачкани комфортни седалки(задължително),пък макар и само на 10к километра.Еми лично мен това ме дразни супер много и затова пазарувам само ново...И ти ми сравняваш този "кеф" с кефа от това да я изкарам девствена от магазина....амиииииииии добре
Аз карам колите до около 100 000 и 3-4 години и тогава ги сменям.Смея да твърдя,че всичките ми коли досега са били повече от перфектно поддържани,и разбира се съм загубил по една торба пари от всяка кола.Но когато си я поръчвам мисълта далеч не ми е колко пари ще изгубя от тази кола когато тръгна да я продавам,ами как ще си доставям удоволствие с нея всеки ден през следващите няколко години.
Когато споменах покупка на кола втора употреба на "далаверка" нямах предвид далавера с цел последваща продажба,ами лична далавера,демек на теб да ти е изгодно
П.С. Понеже гаража не ми го позволява,а и може би не съм толкова фен на 7 серия съм поръчал Г30 и за да не се главоблъскам в конфигуратора я поръчах с всичко без 5 екстри,даже и някои индивидуал нещица сложих :yes:

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1859
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.

Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?

Мнение от Top Gun Maverick » 27 Юли 2017, 16:17

Значи скоро може да попишем в другия под форум за Г30, понеже колата догодина става цел като смъкне цена малко и дойде времето с далаверките за мен и един приятел, че той по-скоро ще отдели. :mhihi: Съвсем сериозно де, поне стигнахме до някакво изглаждане на възгледите. Казах ти аз, че чрез спора се стига до истината, ама ти се опъваш като магаре. :mhihi:
Нещата, които си описал са ТОЧНО така и съм СЪГЛАСЕН с тях(само иронии не съм вкарвал за конфигуратора), но...за мен те идват на съответната цена, а разликата в нея ми е достатъчна да предпочета кола на 10 000 до 40 000км. и да я карам до колкото реша. Същият този приятел кара по твоята практика до 100 или 80, но ги купува все на 2-3 години до 40 000км. Досега лош избор няма, само едно не му бе прекалено на сърце и го продаде след няколко месеца. Тук идва и тънкия момент, че лесно се продава когато не си я взел нова, понеже цената е близка и ако решиш, че тази кола не е твоята, просто я махаш. Беше се зарибил скоро да поръчва нова кола, но в крайна сметка не му се даваха парите. Сега е на ред за следващата година Г30 530д на задно или година след това новата тройка 330д. Та се замисля за чисто нова и че на Г30 момента е догодина най-късно докато са още нови като модел и ще бъдат още година-две поне след това.
Що се отнася до 7 срещу 5 в твоя случай, разликата освен в гаража е и в парите, а ако е важна за теб динамиката, то не си струва, освен ако М760Li не ти стои на дневен ред. Но ако може да е то, ще го прекършим тоя гараж бе. :mhihi:
Радвам се, че стигнахме до нормална дискусия. :yes:
За темата какво да обобщим, освен написаното в началото - ако не броиш парите, то хич няма да ти дреме колко ти трябват на месец за да купиш такава кола нова или на 1 година. :mhihi:
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8 :mhihi:
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8323
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?

Мнение от vicho » 27 Юли 2017, 19:33

:shock:

толкова големи мнения не мога да ги скролна...

резюме има ли? :dunno: :mhihi:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

ПредишнаСледваща

Назад към G11/G12

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook