Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Gecata
- Потребител
- Мнения: 45
- Регистриран на: 28.05.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ги да говорят
- Мечтае да кара: X5M
Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?
Оказа се,че има наличие на стружки в маслото.Май май ще се сменя мотора Колата е на 40к км.
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 997
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?
Както и друг път съм писал, на един приятел му смениха мотор последната ревизия на под 30х километра.
А вярно ли е, че сменения мотор има гаранция само 2 години?
А вярно ли е, че сменения мотор има гаранция само 2 години?
I love the sound of V8 in the morning...
Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?
Това според мен са по-скоро изолирани случаи, в никакъв случай не може да се говори за масовост на някакъв дефект като при първите Н63.
Често гледам американския форум, където масово се карат 5.0 бензини и там няма хора да се оплакват от проблеми с Г-сериите. За разлика от Ф-сериите където всички бяха изревали и се предупреждаваха да внимават с *50 коли, и взаимно се надъхваха да ги махат поголовно. Сега всички се кефят на новите и си мерят екстрите
Там обаче, за разлика от Европа, не им сменят целия двигател, което за наш късмет оправя проблема с високия разход на масло при първите Н63. Чувам за някои проблеми с фейслифтовите модели на Ф-сериите, н63ту двигателя, но за новия (н63ту2) наистина засега няма нищо. Може би е рано, не знам. Така или иначе тези коли са още гаранционни, така че няма никаква драма. Смяната на двигател отнема 1-2 дена макс и после си свиркаш
Сервизните акции като цяло също са хубаво нещо, отиваш, подменят ти каквото трябва напълно безплатно и си спокоен. Най-ценното обаче си остава удължената гаранция, просто няма как такава скъпа машина да се оставя на произвола на съдбата, колите вече са твърде сложни, твърде много елементи и е нормално да се чупят повече, не е като през 80те години.
Често гледам американския форум, където масово се карат 5.0 бензини и там няма хора да се оплакват от проблеми с Г-сериите. За разлика от Ф-сериите където всички бяха изревали и се предупреждаваха да внимават с *50 коли, и взаимно се надъхваха да ги махат поголовно. Сега всички се кефят на новите и си мерят екстрите
Там обаче, за разлика от Европа, не им сменят целия двигател, което за наш късмет оправя проблема с високия разход на масло при първите Н63. Чувам за някои проблеми с фейслифтовите модели на Ф-сериите, н63ту двигателя, но за новия (н63ту2) наистина засега няма нищо. Може би е рано, не знам. Така или иначе тези коли са още гаранционни, така че няма никаква драма. Смяната на двигател отнема 1-2 дена макс и после си свиркаш
Сервизните акции като цяло също са хубаво нещо, отиваш, подменят ти каквото трябва напълно безплатно и си спокоен. Най-ценното обаче си остава удължената гаранция, просто няма как такава скъпа машина да се оставя на произвола на съдбата, колите вече са твърде сложни, твърде много елементи и е нормално да се чупят повече, не е като през 80те години.
- Gecata
- Потребител
- Мнения: 45
- Регистриран на: 28.05.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ги да говорят
- Мечтае да кара: X5M
Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?
Решено.Смяна двигател и двете турбини.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?
Късмет на вторичния пазар, добре е, че имате гаранция, направо не е за вярване...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Gecata
- Потребител
- Мнения: 45
- Регистриран на: 28.05.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ги да говорят
- Мечтае да кара: X5M
Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?
dextuar написа: направо не е за вярване...
Не е,но е факт.При стария модел,до колкото помня беше същото.Не е нормално това.
Да,има гаранция,но не е нормално да изсипеш 300 бона и да сменят мотора за някакви смешни километри.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
- Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.
Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?
Аз вече наистина започвам да си мисля, че има разлика в колите произвеждани за Немския пазар(и страните в региона)и останалите страни от нашия ранг.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?
kolp написа:Това според мен са по-скоро изолирани случаи, в никакъв случай не може да се говори за масовост на някакъв дефект като при първите Н63.
Често гледам американския форум, където масово се карат 5.0 бензини и там няма хора да се оплакват от проблеми с Г-сериите. За разлика от Ф-сериите където всички бяха изревали и се предупреждаваха да внимават с *50 коли, и взаимно се надъхваха да ги махат поголовно. Сега всички се кефят на новите и си мерят екстрите
Там обаче, за разлика от Европа, не им сменят целия двигател, което за наш късмет оправя проблема с високия разход на масло при първите Н63. Чувам за някои проблеми с фейслифтовите модели на Ф-сериите, н63ту двигателя, но за новия (н63ту2) наистина засега няма нищо. Може би е рано, не знам. Така или иначе тези коли са още гаранционни, така че няма никаква драма. Смяната на двигател отнема 1-2 дена макс и после си свиркаш
Сервизните акции като цяло също са хубаво нещо, отиваш, подменят ти каквото трябва напълно безплатно и си спокоен. Най-ценното обаче си остава удължената гаранция, просто няма как такава скъпа машина да се оставя на произвола на съдбата, колите вече са твърде сложни, твърде много елементи и е нормално да се чупят повече, не е като през 80те години.
Остава обаче един силно горчим привкус, че вместо инжинерно постижение си купил кола с надежност на френско-италиански кенеф.
Да не говорим, когато ти остава малко гаранция и се чудиш, дали мотора ще изкара 150к км или не. Абсурдно е. Нем че не се зарадвах да ми сменят мотора, но все пак говори лошо. Не знам за колко време ги сменят по принцип, но аз чаках 2 седмици. Може би защото не давах зор...
Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?
acho.rs написа:Остава обаче един силно горчим привкус, че вместо инжинерно постижение си купил кола с надежност на френско-италиански кенеф.
Да не говорим, когато ти остава малко гаранция и се чудиш, дали мотора ще изкара 150к км или не. Абсурдно е. Нем че не се зарадвах да ми сменят мотора, но все пак говори лошо. Не знам за колко време ги сменят по принцип, но аз чаках 2 седмици. Може би защото не давах зор...
Факт е ,че е доста разочароващо да вземеш топ мотора който ти предлага БМВ и да знаеш че няма да изкара колкото 2.5 дизел от преди 20г... онзи ден четох за един ТДС на 1млн км, това Н63 просто няма как да го направи
Но и трябва да приемем, че едно нещо колкото по-сложно е, толкова по-голяма е вероятността да приключи по-рано. Колите вече не се произвеждат за да ги наследи сина ти след 15-20г, 7-10г макс е предвидения живот и да се оправят по-нататък по веригата
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?
7-10 г. , мисля много им даваш, тия коли са направени да въртят километри, та ако изкарат 5 ще е добре (говоря за V8-ка разбира се)kolp написа:acho.rs написа:Остава обаче един силно горчим привкус, че вместо инжинерно постижение си купил кола с надежност на френско-италиански кенеф.
Да не говорим, когато ти остава малко гаранция и се чудиш, дали мотора ще изкара 150к км или не. Абсурдно е. Нем че не се зарадвах да ми сменят мотора, но все пак говори лошо. Не знам за колко време ги сменят по принцип, но аз чаках 2 седмици. Може би защото не давах зор...
Факт е ,че е доста разочароващо да вземеш топ мотора който ти предлага БМВ и да знаеш че няма да изкара колкото 2.5 дизел от преди 20г... онзи ден четох за един ТДС на 1млн км, това Н63 просто няма как да го направи
Но и трябва да приемем, че едно нещо колкото по-сложно е, толкова по-голяма е вероятността да приключи по-рано. Колите вече не се произвеждат за да ги наследи сина ти след 15-20г, 7-10г макс е предвидения живот и да се оправят по-нататък по веригата
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- c04
- Кръстникът
- Мнения: 547
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?
Да не забравяме и че начина на експлоатация има значение
Всички предполагам сме виждали, мотори които се славят, като много здрави да заминават заради глупости.
Всички предполагам сме виждали, мотори които се славят, като много здрави да заминават заради глупости.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
- Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.
Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?
Не знам вече. Мой близък приятел винаги купува колите на макс 40 хил. км. и ги кара до около 100. макс. Винаги от Немско, винаги с доказани километри и на малко години. Проблеми НИКАКВИ. Единствено 335д-то му фейс купе Е92 скоро даде първия си проблем, на около 100 хил. км. и то някакъв датчик дал фира, та не ще да си намери токовете, нещо такова беше, дреболия. Сега има и М6 Ф13, преди това караше всякакви дизели от Е90-ките, преди това Е46 и т.н.
Та направо ахва като чете и чува за всякакви проблеми на нови коли и то масово купени от тук. Миналият ден братовчед му, който си взе чисто нова Х6 4.0д с куп екстри и т.н. още като излезна новия модел, започнал да му говори за някакви проблеми с куп електроники, на всичко отгоре и рейка на 40 хил. км. Казал му да се мосли М-ката да не се чупи, че щяло да е чудо. Моят човек в неговия стил все си казва, че няма намерение да ремонтира нищо по колата. Винаги кара колите все едно е тест пилот, винаги просто им сменя маслата и консумативите с оригинални, просто нищо общо нямат неговите коли купени все от там с всякакви примери, които съм чел из форумите.
Та варианта за ново БМВ от БГ иди му го обясни как би се случил в неговия случай - никак.
Сега за М сериите не вярвам да правят различни коли, понеже са малко като бройки, но то стига, че се излагат с другите като сменят мотори все едно са крушки за фаровете.
Та направо ахва като чете и чува за всякакви проблеми на нови коли и то масово купени от тук. Миналият ден братовчед му, който си взе чисто нова Х6 4.0д с куп екстри и т.н. още като излезна новия модел, започнал да му говори за някакви проблеми с куп електроники, на всичко отгоре и рейка на 40 хил. км. Казал му да се мосли М-ката да не се чупи, че щяло да е чудо. Моят човек в неговия стил все си казва, че няма намерение да ремонтира нищо по колата. Винаги кара колите все едно е тест пилот, винаги просто им сменя маслата и консумативите с оригинални, просто нищо общо нямат неговите коли купени все от там с всякакви примери, които съм чел из форумите.
Та варианта за ново БМВ от БГ иди му го обясни как би се случил в неговия случай - никак.
Сега за М сериите не вярвам да правят различни коли, понеже са малко като бройки, но то стига, че се излагат с другите като сменят мотори все едно са крушки за фаровете.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?
Все си мисля, че и Г11/12 не баш масова кола особенно с големите мотори, 50-ката започва от 200к лв.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- A9A
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 216
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Кара: G20
- Мечтае да кара: V12
Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?
Никаква разлика няма в качеството. Единствената разлика е в задкормилното устройство. Тук колите се експлоатират на 101%. Вижте как се кара по нашите пътища (ако могат да се наричат пътища). От светофар до светофар колкото може, после 2 часа на аварийни на забранено за паркиране място. Спрели пред някой клуб и ключовете се хвърлят на валето. За няколко часа колата се пали 10-20 пъти и се мести за по 10 метра за да влезе/излезе някой. После се пали студена и колкото може гас до другата дестинация. Другото ми любимо - дал съм 200000 лева е**л съм я в колата нали е още нова и в гаранция. Това е за новите коли, а тези втора употреба. 90% от хората гледат нещо на далавера и после реват, че бил скапан модела/марката. Като добавим и онези наречени майстори - 90% от тях са олигофрени, но и те не са виновни, като има хора, които им дават четири цифрени суми и колата им пак да е със същият проблем. Веднага се пуска за продажба на ниска цена и изчезва за месец. После бързо се търси кола щото разбираш ли тука всеки е със синя кръв и няма как да ходи месец с такси или обществен транспорт. Изпада на далавера някоя кола и след няколко месеца си на същият хал. Нашият пазар за автомобили втора употреба е една постоянна въртележка на "умрели" автомобили... Чета за колеги от форума купили си няколко годишни BMW-та в супер състояние на малко километри и за супер цена, а после сменят части за 1/3 от стойността на колата... Освен да лъжат себе си друго не се случва...
Сега продавам старият си автомобил. Всички които идват на оглед нямат пари да и купят чисто нови гуми когато се наложи (с 15" джанти е - ~ 450 лева)... Защо им е такъв автомобил (V6, бензин, АТ) като не могат да покрият евентуален ремонт и за няколко стотин лева...
Сега продавам старият си автомобил. Всички които идват на оглед нямат пари да и купят чисто нови гуми когато се наложи (с 15" джанти е - ~ 450 лева)... Защо им е такъв автомобил (V6, бензин, АТ) като не могат да покрият евентуален ремонт и за няколко стотин лева...
Немски форум: питаш нещо и ти отговарят.
Сръбски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.
Сръбски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.
Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?
Според мен си е направо масов дефект за мотора, просто не се е разтръбило много защото преди 2017 се слага само в G11/12 750i, а това не са никак много коли. Освен това доста малко собственици на такива автомобили пишат по форуми, дори и американските. Сервизната акция там е обявена през март 2017 - http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=971937. Предполагам вече с по-масовото навлизане на G30 550i достатъчно скоро ще знаем дали са оправили проблема преди да стартира производството на G30.
Цялостната тенденция е притеснителна - скоро ще се приема че даден модел е успешен ако си изкара гаранцията без основен ремонт на ключов компонент... През последните 10-11 години повечето нови мотори са били проблемни - N47/57 късат вериги, бензиновите N43, N20, N26, N53, N54, N55, N63 всички имат проблеми, къде доста големи, къде по-малки, но нито един не може да се опише като здрав. Новите модулни Bxx май засега не дават индикации за сериозни дефекти, дано и така да си остане.
Цялостната тенденция е притеснителна - скоро ще се приема че даден модел е успешен ако си изкара гаранцията без основен ремонт на ключов компонент... През последните 10-11 години повечето нови мотори са били проблемни - N47/57 късат вериги, бензиновите N43, N20, N26, N53, N54, N55, N63 всички имат проблеми, къде доста големи, къде по-малки, но нито един не може да се опише като здрав. Новите модулни Bxx май засега не дават индикации за сериозни дефекти, дано и така да си остане.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани