Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?

7-ма серия (2016+)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1669
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: в овча кожа
Кара: Всичко и почти всеки за пари
Детайли за колата: На 1.5 млн. км.

Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?

Мнение от Top Gun Maverick » 14 Яну 2018, 20:20

Това и други държащи на колите си съм чувал да го правят - един път сменят маслото безплатно както е по гаранция, а втори път го правят за собствена сметка да не износват толкова двигателя.
А всички тези неща за които говориш от сорта на помпа за високо налягане, инжекторите и разните там други неща(ако има такива и други които отиват на 4 цифрена сума, ако са по-ниски не ги споменавай)за какви пари горе-долу става дума да кажеш ако си запознат?
Let me take your hand, guide me, I'll walk slow
But stay right beside me, devil's trying find me, hide me
Hold up, I take that back
Protect me and give me the strength to fight back!

Изображение
In God we trust, all others we track.
F90 M5 - обща тема viewtopic.php?f=167&t=416181
I feel the need, the need for speed.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4675
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, F11 525d X-drive,

Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?

Мнение от acho.rs » 15 Яну 2018, 8:00

Top Gun Maverick написа:Това и други държащи на колите си съм чувал да го правят - един път сменят маслото безплатно както е по гаранция, а втори път го правят за собствена сметка да не износват толкова двигателя.
А всички тези неща за които говориш от сорта на помпа за високо налягане, инжекторите и разните там други неща(ако има такива и други които отиват на 4 цифрена сума, ако са по-ниски не ги споменавай)за какви пари горе-долу става дума да кажеш ако си запознат?

Че то по гаранция маслото не ти е безплатно! Само ако си платиш сървис ексклузив, което пак не се връзва със безплатното защото меко казано не е евтино.
От около година има кампания за смяна на масло в Дару- между 150 и 250лв ти е смяната със всичко. Въпроса е че това не включва филтрите които обичат да ги хващат по 100-200лв единия. По този начин сумата лесно може да мине 800лв
"Всеки БМВ ентусиаст рано или късно си купува немския еквивалент на лада 2106/1500"
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 24.08.2011
Пол: Мъж

Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?

Мнение от kolp » 15 Яну 2018, 10:04

направих си труда да извадя списъка с частите които се подменят по CCP-to -
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 251
Регистриран на: 11.12.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: CLS 320
Мечтае да кара: X6 M6, CLS AMG, 6 Series Gran Coupe

Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?

Мнение от TytusPulo » 15 Яну 2018, 10:34

Определено сервизните интервали от 30к убиват мотор. Аз моето масло винаги съм го сменял между 10 и 15к.

И все пак този Н63 изглежда по-капризен и чувствителен на всичко. Определено смятам, че един 4.0д ще се справи по-добре с кофти подръжка.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 24.08.2011
Пол: Мъж

Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?

Мнение от kolp » 15 Яну 2018, 10:45

4.0д в Ауто Бавария ми твърдяха че бил най здравия в момента мотор който се предлага. 5.0д със сменени мотори също съм засичал, тея три турбини май не са много стабилни. за четири направо не знам.

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 30.11.2016

Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?

Мнение от Bojestven » 15 Яну 2018, 14:19

След като толкова държат да имат 50д логично е това да бъде дизелов V8, но явно на БМВ не им се влагат пари за разработка на такъв двигател. Вместо това искат да минат тънко като изпържат горкия I6-так с 3/4 турбини...
Междувременно каква е разликата в конструкцията между 30д и 40д, доколкото четох по форумите при предишното поколение с N57 е само в софтуера и броя турбини (1 за 30д и 2 за 40д), и при B57 ли е така?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4179
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?

Мнение от ///M Power » 15 Яну 2018, 15:47

Bojestven написа:След като толкова държат да имат 50д логично е това да бъде дизелов V8, но явно на БМВ не им се влагат пари за разработка на такъв двигател. Вместо това искат да минат тънко като изпържат горкия I6-так с 3/4 турбини...
Междувременно каква е разликата в конструкцията между 30д и 40д, доколкото четох по форумите при предишното поколение с N57 е само в софтуера и броя турбини (1 за 30д и 2 за 40д), и при B57 ли е така?


Без да съм проверявал обстойно, разликите са подобни като предишното поколение ( Не е само турбини и софт, дюзи мисля бяха и още няколко неща). Най-малкото се стремят за намаляване на разходите. Та си мисля, че 3.0д -то е най-здравия мотор в цялата гама на БМВ като цяло.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4675
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, F11 525d X-drive,

Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?

Мнение от acho.rs » 15 Яну 2018, 18:05

Bojestven написа:След като толкова държат да имат 50д логично е това да бъде дизелов V8, но явно на БМВ не им се влагат пари за разработка на такъв двигател. Вместо това искат да минат тънко като изпържат горкия I6-так с 3/4 турбини...
Междувременно каква е разликата в конструкцията между 30д и 40д, доколкото четох по форумите при предишното поколение с N57 е само в софтуера и броя турбини (1 за 30д и 2 за 40д), и при B57 ли е така?

Реално 3тата и 4татат турбина не са за засилване на налягането а за покриване на ниските обороти и съответно облекчаване на работатат на цялата компресорна система.
Няма никакъв проблем и с 2 турбини да надуят 3литра на 400кс. Не знам колко бъркат БМВ ама всички им следват примера. Аудио както се отказа от V12 TDI и въведоха 3.0 би-турбо, така скоро ще махнат и 4.0ТДИ - въпрос на време.

Не знам за 8ците на БМВ ама вече 15 години само епохални издънки като надеждност. Предполагам че всички знаят прословутия *45и 333кс там както се водеше.
"Всеки БМВ ентусиаст рано или късно си купува немския еквивалент на лада 2106/1500"
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4179
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?

Мнение от ///M Power » 15 Яну 2018, 18:56

acho.rs написа:
Bojestven написа:След като толкова държат да имат 50д логично е това да бъде дизелов V8, но явно на БМВ не им се влагат пари за разработка на такъв двигател. Вместо това искат да минат тънко като изпържат горкия I6-так с 3/4 турбини...
Междувременно каква е разликата в конструкцията между 30д и 40д, доколкото четох по форумите при предишното поколение с N57 е само в софтуера и броя турбини (1 за 30д и 2 за 40д), и при B57 ли е така?

Предполагам че всички знаят прословутия *45и 333кс там както се водеше.


Н62 не е чак толкова зле, има си ги по над 300к, малко по капризни от М62, но в никакъв случай не е като 50-ката която обсъждаме.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1669
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: в овча кожа
Кара: Всичко и почти всеки за пари
Детайли за колата: На 1.5 млн. км.

Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?

Мнение от Top Gun Maverick » 15 Яну 2018, 19:49

3.0д безспорно е най-здравият мотор. Те си го правят и слагат на всичко още от Е46 184 коня, като само подобряват разни неща. 4.0д не е като 3.0, а като 3.5д. И никак не е лош де като надежност.
Сега имам един познат тука с Е60 530д(стария 218 коня)на половин милион е, повече от половината километри сигурно са минати с ремапа и без ДПФ-а и абсолютно нищо фрапиращо не се е случило. И най-важното е, че колата едва ли е на реални километри, просто не се знаят колко са. :shock: Кара си я стабилно, сега му дошла някаква идея да си купува предпоследната ЕС класа и мисли, че нейните 300 и не знам си колко коня(ЕС 500)като и сложи газ и ще вървят спрямо неговата с ремапа. :mhihi: Казах, че тези грозни вежди на калниците с нищо друго толкова грозно не мога да ги сравня. :mhihi: Навивам го да стиска за Ф10 535д или 530д, ама ще видим.
Та мисълта ми е, че 3-ка дизел на БМВ е невероятно здрав мотор. Но, както и при 5.0и тука в темата не липсват курници и то при 3.0д са много повече, просто защото самите бройки на този мотор са в пъти повече. Това води до едни такива собственици мърлячи, които поддържат колата не както трябва и тя като дойде на реални 140 000 км. в България, някой я хваща на тънка лайсна, излиза му през дупките и знаете какво следва - цял живот реване колко скапана кола е БМВ. Скоро един такъв ми ги разправя на една маса, че някакво Х5 дизел от старите имало не знам си какъв проблем с автомата и едвам го продал като нямало оправяне, а го купил перфектно уж. :mhihi: Разправям му, че проблемите им идват от не смяна на масло в кутията, върви обаче му обяснявай какво е това след като като цяло супер малко хора сменят маслата на кутиите си. И какво се получава, кола на незнайни километри(в повечето случай около половин милион)с кофти поддръжка влиза в БГ и се почва с това колко зле са БМВ. :dunno:
Не знам защо хората пропускат факта, че все пак това е кола, която е нормално да се поддържа с пари и като е БМВ не значи, че е някаква несъществуващо здрава. Ако имаше кола, която не се чупи, то щях да си я купя сигурно. :mhihi: Лошото е, че хората не го осъзнават и плюят по марката.
Let me take your hand, guide me, I'll walk slow
But stay right beside me, devil's trying find me, hide me
Hold up, I take that back
Protect me and give me the strength to fight back!

Изображение
In God we trust, all others we track.
F90 M5 - обща тема viewtopic.php?f=167&t=416181
I feel the need, the need for speed.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 251
Регистриран на: 11.12.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: CLS 320
Мечтае да кара: X6 M6, CLS AMG, 6 Series Gran Coupe

Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?

Мнение от TytusPulo » 16 Яну 2018, 11:54

Top Gun Maverick написа:3.0д безспорно е най-здравият мотор. Те си го правят и слагат на всичко още от Е46 184 коня, като само подобряват разни неща. 4.0д не е като 3.0, а като 3.5д. И никак не е лош де като надежност.
Сега имам един познат тука с Е60 530д(стария 218 коня)на половин милион е, повече от половината километри сигурно са минати с ремапа и без ДПФ-а и абсолютно нищо фрапиращо не се е случило. И най-важното е, че колата едва ли е на реални километри, просто не се знаят колко са. :shock: Кара си я стабилно, сега му дошла някаква идея да си купува предпоследната ЕС класа и мисли, че нейните 300 и не знам си колко коня(ЕС 500)като и сложи газ и ще вървят спрямо неговата с ремапа. :mhihi: Казах, че тези грозни вежди на калниците с нищо друго толкова грозно не мога да ги сравня. :mhihi: Навивам го да стиска за Ф10 535д или 530д, ама ще видим.
Та мисълта ми е, че 3-ка дизел на БМВ е невероятно здрав мотор. Но, както и при 5.0и тука в темата не липсват курници и то при 3.0д са много повече, просто защото самите бройки на този мотор са в пъти повече. Това води до едни такива собственици мърлячи, които поддържат колата не както трябва и тя като дойде на реални 140 000 км. в България, някой я хваща на тънка лайсна, излиза му през дупките и знаете какво следва - цял живот реване колко скапана кола е БМВ. Скоро един такъв ми ги разправя на една маса, че някакво Х5 дизел от старите имало не знам си какъв проблем с автомата и едвам го продал като нямало оправяне, а го купил перфектно уж. :mhihi: Разправям му, че проблемите им идват от не смяна на масло в кутията, върви обаче му обяснявай какво е това след като като цяло супер малко хора сменят маслата на кутиите си. И какво се получава, кола на незнайни километри(в повечето случай около половин милион)с кофти поддръжка влиза в БГ и се почва с това колко зле са БМВ. :dunno:
Не знам защо хората пропускат факта, че все пак това е кола, която е нормално да се поддържа с пари и като е БМВ не значи, че е някаква несъществуващо здрава. Ако имаше кола, която не се чупи, то щях да си я купя сигурно. :mhihi: Лошото е, че хората не го осъзнават и плюят по марката.


На ес класа 221 с двигател 500 дето е 388кс е много трудно да се настрои газ като хората, обясни му го добре.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1669
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: в овча кожа
Кара: Всичко и почти всеки за пари
Детайли за колата: На 1.5 млн. км.

Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?

Мнение от Top Gun Maverick » 16 Яну 2018, 19:55

Да, той ми каза, че била май 386, но мен хич не ме вълнуват тези коли и не бях сигурен това ли съм чул, затова написах 300 и не си колко коня.
Да, за газта му поговорих някои неща, проблема е, че колата е на един друг мой по-близък познат, който е БМВ фен, но по стечение с бартери превъртя една фейслифтова Е-класа от тия където се сетиха да им слеят фаровете най-накрая за да не са безобразно грозни, даде я за някакво А6, та него го бартероса за тая ЕС класа. :mhihi: Но бях обективен, казах му, че тия бартери по принцип са...абе знаете каква работа, а после му обясних и каквото ми е на душа. :mhihi:
Но да спрем да изместваме темата, 3.0д е железен и той също го разбра, но ще го разбере още повече ако вземе кош от друга марка на незнайни километри. :mhihi:
Иначе в 7-ма серия е добре мотора ако искаш да се возиш, което по принцип е идеята на 7-ка, но лично аз бих предпочел 760-ката. :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Let me take your hand, guide me, I'll walk slow
But stay right beside me, devil's trying find me, hide me
Hold up, I take that back
Protect me and give me the strength to fight back!

Изображение
In God we trust, all others we track.
F90 M5 - обща тема viewtopic.php?f=167&t=416181
I feel the need, the need for speed.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 251
Регистриран на: 11.12.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: CLS 320
Мечтае да кара: X6 M6, CLS AMG, 6 Series Gran Coupe

Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?

Мнение от TytusPulo » 16 Яну 2018, 22:42

3.0д е супер, но всичко там са милионници, поне при колите над 6 години нов внос.

Другия момент е, че за 7ца ако искаш малко динамика си е бавничко. Там затова смятам 4.0д е перфектния баланс, хем здраво, хем надеждно, хем да не харчи като ламя, хем да върви.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1743
Регистриран на: 14.03.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 550d

Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?

Мнение от Emooo » 19 Май 2019, 15:56

Викторрр написа:Гледах скоро една г12-ка 750Li натъпкан беше модела с екстри и цената му беше 327000 лева.Предлагаха следния лизинг:заплащане на минимална сума от 60000 лева в брой и след това всеки месец по 2500 за лизинга.Е то какво излиза,че един човек който няма семейство да издържа и печели по 5-6 хиляди лева чисти на месец,може да си позволи такъв автомобил след като,с лизинга въри и гаранционно ?Като отделен разход при такъв автомбил остава само разхода на горивото и годишния данък?Да приемем че с лизинга 2500+500 за гориво +(годишния данък на подобен автомбил е 1700 лева за община бургас).Тоест като разделим 1700 на 12,излиза че на месец г/д 140 лева излиза данъка.тоест 2500+500+140=3140.Това ли е всичко което се дава по колата докато е в гаранция?Ако е така,то наистина човек който печели по 5-6к на месец може да си позволи такъв автомобил,и за това има толкова много хора с последни модели на премиум марките.


Ти първо се научи да смяташ. Как го измисли това при цена 327000, вноска 60000 първоначално + 2500лв/месец ????? За 5 години това са 200000лв. Другите 127 000 ще трябва да ги платиш накуп като свърши лизинга. С заплата 5-6к ще снесеш...
Тези коли са за бизнесмени и се купуват основно от фирми, а не от физически лица на заплата.
Tool - Fear Inoculum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 30.11.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: G11/F26

Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?

Мнение от Pr0gI » 23 Ное 2019, 12:52

От 8 познати с G11 или F15 закупени чисто нови, които имат 40д или 50д, 6 от тях са си сменяли двигателя. От 10 години само 30д взимаме в семейството и нямаме един проблем до сега много са здрави. Караме ги по около 300к км и после ги сменяме. Дори в момента колите са на по около 270к и нямат никакви забележки по двигателя. Наистина мисля, че това е един от най-здравите двигатели. Но от тук нататък никога вече дизел или хибрид или твърда електричка. И 30д на семицата е много пъргвав, самата кола тежи по-малко или 1:1 от F26 със същия двигател и да не казвам голяма дума, но на междинно ускорение се усеща по-бърза. Бях проверявал колко тежи седмицата заради тия големи приказки за карбона, на кантара излезе около 1800 кг, а F26 около 1900.

А относно доходите...ако искаш нов G11 по-добре да имаш едни 3500 лв свободни всеки месец.
Изображение

BMW in the rain - and the results are as dramatic as putting a furious weasel in your underpants!

Предишна

Назад към G11/G12

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook