Впечатления от G11/G12

7-ма серия (2016+)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4532
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, F11 525d X-drive,

Re: Впечатления от G11/G12

Мнение от acho.rs » 18 Яну 2018, 17:43

spitfire924 написа:Явно май няма някой дето да разбира от производство. Дали ше го прави Асан в Германия или Динко в Мусачево на практика е все тая, всичко е до технологични процеси и контрол.

:idea:
"Всеки БМВ ентусиаст рано или късно си купува немския еквивалент на лада 2106/1500"
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 21.05.2009
Местоположение: навсякъде
Кара: както може
Мечтае да кара: както не може...
Детайли за колата: от миналия век

Re: Впечатления от G11/G12

Мнение от drago_pavlov » 19 Яну 2018, 13:27

spitfire924 написа:Явно май няма някой дето да разбира от производство. Дали ше го прави Асан в Германия или Динко в Мусачево на практика е все тая, всичко е до технологични процеси и контрол.

Явно, ама май си ти тоя някой :mhihi:
На теория е все тая, но на практика не съвсем.
Би било интересно сравнение между брака в Мусачево и този на някоя фабрика в Германия.
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1354
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: в овча кожа
Кара: Всичко и почти всеки за пари

Re: Впечатления от G11/G12

Мнение от Top Gun Maverick » 19 Яну 2018, 21:14

:mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
:bowdown:
При самохвалците, както и при позлатеното оръжие, външното не отговаря на вътрешното.

In God we trust, all others we track.
Изображение
F90 M5 - обща тема viewtopic.php?f=167&t=416181

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3714
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d и E39 540i
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Две немски петици с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Re: Впечатления от G11/G12

Мнение от zAcK » 23 Яну 2018, 22:19

drago_pavlov написа:Би било интересно сравнение между брака в Мусачево и този на някоя фабрика в Германия.


От информация от първа ръка, сравнението е потресаващо и не е в полза на Мусачево, а за ихтиманско да не говорим :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 1012
Регистриран на: 24.08.2011
Пол: Мъж
Кара: 550i

Re: Впечатления от G11/G12

Мнение от kolp » 02 Апр 2018, 19:28

чета си новини и попадам на това - https://www.dnes.bg/slideshow.php?mrepo ... pid=221174

викам си, я да го проверя този ербап, а то какво, 750xi, двигателя дал фира на 13хкм, буквално на 5ия месец каране :) тука не говорим за изхабени цилиндри, маслояд, и тн, записано "Hot start Drop in engine speed" като диагноза и айде целия двигател и две страници допълнителни части... ебаси фейла, трета ревизия е това, как е възможно/? тоя ве осмак толкова ли не могат да го докарат като хората от първия път аз не мога да разбера. бахти как се излагат, направо ме е срам... ауди могат, мерцедес могат, тея баварци се излагат брутално. никой не може да ме убеди че тоя двигател е счупен за 13хкм, явно просто е дефектен от завода.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 11.06.2015
Пол: Мъж
Кара: Е46 330д

Re: Впечатления от G11/G12

Мнение от hitar_potar » 03 Апр 2018, 8:46

Зависи от това собственика как я поддържа и кара. Хора всякакви - идиотии всякакви. Познати са ми разказвали за голям мотор в S-клас, мисля с 2 турбини - колата се купува нова, на първия месец изхвърля турбините и още някакви карантии, минава се по гаранция. На втория месец ако правилно съм разбрал прави същото. Хващат се да питат собственика как кара колата. Отговора: "Ми паля и газ до дупка, за кво съм взел такава кола 5-600 коня?!?!" Няма да изчака минутка да поработи, няма да потегли бавно поне първите 200-300м, просто му прави заварка веднага след палене... :kuku:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 21.01.2003
Кара: 535d LCI

Re: Впечатления от G11/G12

Мнение от andy » 03 Апр 2018, 9:02

И гасене след яко каране без да е работила известно време на празен ход

Кръстникът
Online
Аватар
Мнения: 380
Регистриран на: 7.03.2014
Местоположение: Вкъщи
Пол: Мъж
Кара: атмосферки на бензин
Мечтае да кара: Twin-Turbo
Детайли за колата: намират се

Re: Впечатления от G11/G12

Мнение от c04 » 03 Апр 2018, 10:12

Ако си решил и за 1000 можеш счупи мотор :dummy:
Баварец=Красавец :winky:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4105
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е38-цата.

Re: Впечатления от G11/G12

Мнение от ///M Power » 03 Апр 2018, 10:36

kolp написа:чета си новини и попадам на това - https://www.dnes.bg/slideshow.php?mrepo ... pid=221174

викам си, я да го проверя този ербап, а то какво, 750xi, двигателя дал фира на 13хкм, буквално на 5ия месец каране :) тука не говорим за изхабени цилиндри, маслояд, и тн, записано "Hot start Drop in engine speed" като диагноза и айде целия двигател и две страници допълнителни части... ебаси фейла, трета ревизия е това, как е възможно/? тоя ве осмак толкова ли не могат да го докарат като хората от първия път аз не мога да разбера. бахти как се излагат, направо ме е срам... ауди могат, мерцедес могат, тея баварци се излагат брутално. никой не може да ме убеди че тоя двигател е счупен за 13хкм, явно просто е дефектен от завода.


Както писах и в другата тема, те сега така или иначе са ги спряли и предполагам ще скочат на 4 литров, та дано него са го направили както трябва :D
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 1012
Регистриран на: 24.08.2011
Пол: Мъж
Кара: 550i

Re: Впечатления от G11/G12

Мнение от kolp » 03 Апр 2018, 10:49

бях си харесал една фейсова f01 750ка пак, втора ревизия на n63, гледам и тя на 30хкм сменила ;) аз като втори купувач по принцип това търся, но самия факт че явно ги вадят дефектни от завода адски много дразни. ако бях първи купувач директно на Миланов на вратата щях да отида да тропам :) той между другото кара М550i ;)

миналата седмица си говорих с един в БМв, те бензиновите ги спират заради тоя филтър за емисиите, иначе архитектурно май пак щели да са същите. не съм чул за B-поколение при ве-осмаците.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1354
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: в овча кожа
Кара: Всичко и почти всеки за пари

Re: Впечатления от G11/G12

Мнение от Top Gun Maverick » 03 Апр 2018, 20:33

kolp написа:чета си новини и попадам на това - https://www.dnes.bg/slideshow.php?mrepo ... pid=221174

викам си, я да го проверя този ербап, а то какво, 750xi, двигателя дал фира на 13хкм, буквално на 5ия месец каране :) тука не говорим за изхабени цилиндри, маслояд, и тн, записано "Hot start Drop in engine speed" като диагноза и айде целия двигател и две страници допълнителни части... ебаси фейла, трета ревизия е това, как е възможно/? тоя ве осмак толкова ли не могат да го докарат като хората от първия път аз не мога да разбера. бахти как се излагат, направо ме е срам... ауди могат, мерцедес могат, тея баварци се излагат брутално. никой не може да ме убеди че тоя двигател е счупен за 13хкм, явно просто е дефектен от завода.

Много двигатели могат да се счупят за тия километри. Един колега с който водихме спор(нова или на старо, но на малко км.) в този раздел мисля в темата за какъв доход е необходим за тая кола сподели, че доста от екземлярите давани за тестове и после продавани били карани зле, подгявани неправилно и такива неща. Което ми е странно, но не е невъзможно.
Като питаш не могат ли да го направят, явно могат, историята показва, че като искат всичко могат. Във Ф1 имахме безспорно най-добрия двигател, в куп още моторни спортове като искат правят, през годините в масовите двигатели правпт, а тройка дизел е вечния мотор с хиляда разновидности. Същият V8 пък при М-ките го правят без тия проблеми в дюзите и другите болежки, а N55 при обикновените коли също има проблеми с тия дюзи, но при М4 ги няма. Та едва ли само маниаците каращи М са все оценящи, а другите мърлячи и затова при обикновените 5.0i и 3.5/4.0i да ги има проблемите.
При самохвалците, както и при позлатеното оръжие, външното не отговаря на вътрешното.

In God we trust, all others we track.
Изображение
F90 M5 - обща тема viewtopic.php?f=167&t=416181

ентусиаст
Аватар
Мнения: 900
Регистриран на: 31.08.2008
Местоположение: София/Дупница
Кара: e65 & e36

Re: Впечатления от G11/G12

Мнение от Пилев » 04 Апр 2018, 8:40

Няма какво да ти е странно. Аз като съм ходил на тестове,ми оставят колата и от мен зависи дали ще я загря правилно. Не е била предварително загрята и си е в синьото.
Предполагам че има хора, които въобще не ги интересува стрелката на температурата, нали не е тяхна. :kuku:

Кръстникът
Online
Аватар
Мнения: 380
Регистриран на: 7.03.2014
Местоположение: Вкъщи
Пол: Мъж
Кара: атмосферки на бензин
Мечтае да кара: Twin-Turbo
Детайли за колата: намират се

Re: Впечатления от G11/G12

Мнение от c04 » 04 Апр 2018, 13:38

Пилев написа:Предполагам че има хора, които въобще не ги интересува стрелката на температурата, нали не е тяхна. :kuku:

За жалост са прекалено много, дори и да е тяхна. Скоро ходих да гледам една е39/3-ка дизел/, човека си я запали напълно студена и тръгна на кикдаун :bang:
Баварец=Красавец :winky:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 25.12.2009
Местоположение: София/Карнобат
Пол: Мъж
Кара: M54 с принудително пълнене

Re: Впечатления от G11/G12

Мнение от Ganchev__ » 04 Апр 2018, 16:55

Преди няколко години имаше скандал със служител на БМВ, който в последствие уволниха.Въпросният обикаляше по кораб с чисто нови бмв-та и както са студени им раздаваше прекъсвачи.Някой попаднал на клиповете му в ютуб и така..

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1148
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: Впечатления от G11/G12

Мнение от @2bar » 05 Апр 2018, 7:27

топъл, студен, все тая. ако двигателят е контруиран правилно и технологичният процес е спазен...не трябва да стават на 13 000км фалове.

т'ва не е совалка, че да е толково сложно - качваш се, палиш и газ.

истната е, че BMW както и другите производители искат да печелят все повече и повече и това води след себе си до падане на качеството...
Тъжно но факт.

ПредишнаСледваща

Назад към G11/G12

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook