Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?

7-ма серия (2016+)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 954
Регистриран на: 24.08.2011
Пол: Мъж
Кара: колата на жената!

Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?

Мнение от kolp » 13 Яну 2018, 9:34

Няма да споря :) всеки си слага каквото прецени в обявата така или иначе.

Имал съм шанса да сравня двете коли реално като каране и разликата с М5 когато 550и е на Sport наистина не е толкова голяма колкото си мислех. иначе съм гледал подробна история на три-четири Ф10 М5, две бяха със сменяни скоростни кутии, едната беше със сменен двигател(тази я изтървах, за съжаление:)), и в общи линии през 5хкм нещо имаше да се прави по тях. масло доливаш през 2-3хкм, сменяш на 10, харчи +50% средно и тн, за градско каране НЕ става, твърдо окачване, твърдо завиване и тн, ред неща които я правят непрактична за ежедневна употреба. със сигрност не струва два пъти колкото моята, а на пазара цените вървят така. огромното предимство е че държи цена дълго, ама през този период колко трябва да се налее в нея един господ знае. но естествено "cool" факторът е много силен ;) само че с две деца това малко вече не ти е приоритет.

за 550и дефектирали не съм чул толкова, виж за 750... ;) не знам защо но са много по-чупливи. иначе който скача на американски бараки заради единия М-пакет после съвсем заслужено страда много. много хора не биха се съгласили, но за мен М-пакета е за М5-ицата. като го видя на някоя умряла 520ка и ми става лошо

за М550д нямам наблюдения, но може би неслучайно с М550и вече са в М-гамата
Everyone needs a V8 in their life!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 223
Регистриран на: 11.12.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: CLS 320
Мечтае да кара: X6 M6, CLS AMG, 6 Series Gran Coupe

Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?

Мнение от TytusPulo » 13 Яну 2018, 10:08

M7 с какъв двигател е точно от поколениетона F01? По-здрав ли е от 50и?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 954
Регистриран на: 24.08.2011
Пол: Мъж
Кара: колата на жената!

Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?

Мнение от kolp » 13 Яну 2018, 10:23

TytusPulo написа:M7 с какъв двигател е точно от поколениетона F01? По-здрав ли е от 50и?


M7 няма, има Алпина, пак с N63. М6 и 5 са с надграден N63 от 50и, S63.
Everyone needs a V8 in their life!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4514
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: F11 525d Xdrive+Е46 330хi +Е46323i

Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?

Мнение от acho.rs » 13 Яну 2018, 17:52

kolp написа:Няма да споря :) всеки си слага каквото прецени в обявата така или иначе.

Имал съм шанса да сравня двете коли реално като каране и разликата с М5 когато 550и е на Sport наистина не е толкова голяма колкото си мислех. иначе съм гледал подробна история на три-четири Ф10 М5, две бяха със сменяни скоростни кутии, едната беше със сменен двигател(тази я изтървах, за съжаление:)), и в общи линии през 5хкм нещо имаше да се прави по тях. масло доливаш през 2-3хкм, сменяш на 10, харчи +50% средно и тн, за градско каране НЕ става, твърдо окачване, твърдо завиване и тн, ред неща които я правят непрактична за ежедневна употреба. със сигрност не струва два пъти колкото моята, а на пазара цените вървят така. огромното предимство е че държи цена дълго, ама през този период колко трябва да се налее в нея един господ знае. но естествено "cool" факторът е много силен ;) само че с две деца това малко вече не ти е приоритет.

за 550и дефектирали не съм чул толкова, виж за 750... ;) не знам защо но са много по-чупливи. иначе който скача на американски бараки заради единия М-пакет после съвсем заслужено страда много. много хора не биха се съгласили, но за мен М-пакета е за М5-ицата. като го видя на някоя умряла 520ка и ми става лошо

за М550д нямам наблюдения, но може би неслучайно с М550и вече са в М-гамата

Не си само ти - и на мен ми е смешно малък мотор да му слагаш М брони, М ауспуси, М джанти и тем подобни. Да, заводски се предлага но е нелепо. От друга страна е странно 550и без Мпак, даже от БМВ се сетиха и вече пакета е сериен.
"Всеки БМВ ентусиаст рано или късно си купува немския еквивалент на лада 2106/1500"
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: в овча кожа
Кара: Всичко и почти всеки за пари

Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?

Мнение от Top Gun Maverick » 13 Яну 2018, 18:29

Наблюдения върху същия мотор, но в М6. 10 000 км между нейните 30 000 и 40 000. Доливане на масло за тия 10 000 км. - 0 грама, не говорим(Е60 горят фабрично и умишлено заради оставените хлабини за по-добро смазване при високи натоварвания от оборотите в зависимост от карането като нормално може да стигне 2.5 литра на 1000, макар при мен да стигаше 2 литра на 10 000)за литри. Каране далеч от цивилното, разход на 100 от 16 до 20. Впечатления от МНОГО М5-ци, не им се правят никакви неща през 5 хил. км. и като ти казвам никакви, имам предвид НИКАКВИ! Единствено може да скапеш гумите за толкова ако имаш желание. Знам за някои неща, които отиват на смяна за определени километри, но съвсем дребни и прежалими.За двигателя в 550и не знам как не си чувал за проблеми като то само в нашия форум тук има доста примери. Това за твърдото возене не мога да бъда категоричен спрямо 550и, но не вярвам да е толкова зле колкото казваш, понеже съм се возил и в М5 и в М6(карал)та когато е на най-меката настройка не усещам да ми друса. Да не бъркаш нещо с М5 Е60? Защото там разликата е фрапираща в комфортното возене. Въобще като цяло М5 Ф10 става за ежедневна употреба, единственото, което би било кофти и то за кутията най-вече е многото задръствания в София да речем. Но явно не е чак толкова зле, щом има колеги във форума ползващи тези коли ежедневно.
Вървежа викаш не си се струвал чак толкова с голяма разлика. Ами не знам, но за мен разлика от 4 секунди в доускорението от 100 до 200 си е голяма разлика. Дори от М5 Е60 е доста далеч като вървеж, какво остава за Ф10. Двигателят на хартия е същия, ама не точно. Защото ако 550-ката с електроника може спокойно да стигне конете на М5, то М5 с електроника само стига едни такива стойности, които я правят спокойно да върви с каквито се сетиш суперкари от ранга на Макларъни и т.н.
И при това двигателя си понася спокойно всичко това. Но да оставим настрани какво може да се направи с едната кола и какво с другата. Разликата в окачване, спирачки, диференциал, кутия си ги има и това са все бая предимства за М5. Което въобще не прави 550и слаб автомобил или лош, или нещо близко до това. Както казах и в предния пост, това е колата след М-ката, но cool фактора както казваш е също голям, самото усещане като видиш таблото и разни други неща са прекалено въздействащи за фен на марката.
Иначе за М-пакет на 520 те подкрепям с две ръце. Лично аз разни М-елементи и брони по кола бих харесал само ако е от топ моделите с най-големите двигатели, а именно както следва 550i, M550d, 535d. Всичко друго ми стои нередно.
Да си я караш със здраве колата, наистина 550i съчетава всичко най-добро от БМВ във Ф10-ките и прави голям кеф. :yes:
При самохвалците, както и при позлатеното оръжие, външното не отговаря на вътрешното.

In God we trust, all others we track.
Изображение
F90 M5 - обща тема viewtopic.php?f=167&t=416181

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4105
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е38-цата.

Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?

Мнение от ///M Power » 13 Яну 2018, 19:02

М пакетите в 3ка, 5ца мога да преживея, но на 7-ма серия, 3.0д примерно малко ми е ....
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

ентусиаст
Аватар
Мнения: 954
Регистриран на: 24.08.2011
Пол: Мъж
Кара: колата на жената!

Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?

Мнение от kolp » 13 Яну 2018, 19:46

Top Gun Maverick написа:За двигателя в 550и не знам как не си чувал за проблеми като то само в нашия форум тук има доста примери.


естествено че знам за проблемите в N63, това ми е трета поредна кола с този двигател, най-вероятно и следващата ще е ;) казах че чисто статистически 750и излизат по-често с този проблем, но това може и да е защото 550и като цяло са по-редки коли, а и 750 е на пазара от 2008, почти три години по-рано от 550. проблемните двигатели са най-вече 2008-2010. Аз лично след две 750 от които не мога да кажа че бях на 100% доволен, от 550 макар и по-долен клас, съм. иначе според мен разликата с Ф10 М5 е по-скоро 80%, но ако погледнеш цифрите на новия М550и(Г30), той е по-добър от стария М5 по всички показатели.
Everyone needs a V8 in their life!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: в овча кожа
Кара: Всичко и почти всеки за пари

Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?

Мнение от Top Gun Maverick » 14 Яну 2018, 2:45

Ами не съм съгласен ако имаш предвид чисто динамично. Просто като тръгне с X-drive и дърпа в началото, по-лек и с 50 кила някъде. Но тръгнат ли от 40 да речем...никакъв шанс. И това ти говоря за дисциплина до 100 ако тръгнат от летящ, за нагоре изобщо не може да става и дума в диапазон 100-200 пак губи едни 3 секунди, което си е доста, доста много. Ще ти дам едни цифри, които не са свръх точни, но са някакъв ориентир и на тях се вижда как въпреки добрия старт от 0, Г30-ката е отпред до към 100-120. От там нагоре дърпа една сериозна ръчна и не и стигат биноклите, което е основно заради скапания екс-драйв, но то пък заради него има и само заради него има предимство от 0-100, та да може маркетинговия трик, че било по-бързо от актуалното М5 Ф10 да действа. :mhihi: Ама даже и на писта не е, въпреки по-малкото тегло и наличието на екс-драйв. Просто М5 Ф10 е брутален автомобил, толкова.
http://www.zeperfs.com/en/duel6779-3969.htm
При самохвалците, както и при позлатеното оръжие, външното не отговаря на вътрешното.

In God we trust, all others we track.
Изображение
F90 M5 - обща тема viewtopic.php?f=167&t=416181

ентусиаст
Аватар
Мнения: 954
Регистриран на: 24.08.2011
Пол: Мъж
Кара: колата на жената!

Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?

Мнение от kolp » 14 Яну 2018, 9:20

Мисля че си прав, поддал съм се на маркетинга, а и съм силно пристрастенкъм 550 ;) в кратките драгове бие, явно заради 4х4.

Продължавам да мисля обаче че М5 е непрактична за ежедневна употреба, особено в голям град с натоварен трафик. М550и за мен би било перфектния баланс между страхотен пърформанс и нормални разходи, макар и аз да не съм фен на xdrive.

Иначе ако трябва да се върнем на темата, не знам защо Г11/12 ми изглеждат чисто визуално повече като лимузини за шофьор, отколкото сам да си я кара човек, като при Ф01/2/4. Някакси са по-дълги или по-източени. Може би е защото свикнахме с визията на Ф с годините, но за мен Г30 е по-адекватна човек сам да си я кара. В това отношение въпроса какъв доход е необходим не е толкова релевантен защото колите още са нови и масово се купуват за фирмен актив. Виж след 3-4г като ги налазим и ние на вторичния пазар, може би ще е по различно.
Everyone needs a V8 in their life!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: в овча кожа
Кара: Всичко и почти всеки за пари

Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?

Мнение от Top Gun Maverick » 14 Яну 2018, 10:45

Да с екс-а в мокрото ще си цар, а М5 само ще сурне зад теб. :mhihi:
Ами нормално вече да ти изглеждат така. То от Е32 насам все растат, а това в един момент не може да не окаже влияние. Аз и Ф01 си ми изглеждаше такам да не кажа и повече защото ми изглежда някак по-дебела. :shock:
За 5-ца си прав, нормално е за сам човек да е супер, то и затова като нова има толкова дебела цена обаче - понеже е кола в стил лимузина(нищо общо с 3-ка, освен, че на вървеж го докарва и повече като е с по-голям двигател)и е единствената подходяща хем да е лимузина, хем е спортна. Те нали така и я промотираха новата от БМВ - бинзес спорт. :)
Честно казано няма такава кола като 5-цата, тя е единствената, която съчетава почти абсолютно всичко, което може да иска човек. Единствено ако искаш вече да е още по-спортна минаваш на 6. Неслучайно когато излезе М5 Ф10 и Кларксън в коментара си каза точно цитирам по памет "без съмнение най-добрата кола, която може да си купите в момента". Той и За Е60 говореше страхотни неща, но просто при Ф10 вече се появиха повече неща необходими за ежедневна пригодност и още повече стил лимузина.
За Г11 ще видим какво ще се случи като дойдат вече на цена из Българията. :mhihi:
При самохвалците, както и при позлатеното оръжие, външното не отговаря на вътрешното.

In God we trust, all others we track.
Изображение
F90 M5 - обща тема viewtopic.php?f=167&t=416181

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4105
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е38-цата.

Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?

Мнение от ///M Power » 14 Яну 2018, 15:45

Дължината на 7-ма серия не е толкова различна през годините.
Е32 - 4910 mm
E38 - 4984 mm
E65 - 5029 mm
F01 - 5072 mm
G11 - 5098 mm
Пораснала е 19 см.
А 5-цата. 22 см.
E34 - 4720 mm
E39 - 4775 mm
E60 - 4841 mm
F10 - 4899 mm
G30 - 4936 mm
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 223
Регистриран на: 11.12.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: CLS 320
Мечтае да кара: X6 M6, CLS AMG, 6 Series Gran Coupe

Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?

Мнение от TytusPulo » 14 Яну 2018, 15:56

kolp написа:
Top Gun Maverick написа:За двигателя в 550и не знам как не си чувал за проблеми като то само в нашия форум тук има доста примери.


естествено че знам за проблемите в N63, това ми е трета поредна кола с този двигател, най-вероятно и следващата ще е ;) казах че чисто статистически 750и излизат по-често с този проблем, но това може и да е защото 550и като цяло са по-редки коли, а и 750 е на пазара от 2008, почти три години по-рано от 550. проблемните двигатели са най-вече 2008-2010. Аз лично след две 750 от които не мога да кажа че бях на 100% доволен, от 550 макар и по-долен клас, съм. иначе според мен разликата с Ф10 М5 е по-скоро 80%, но ако погледнеш цифрите на новия М550и(Г30), той е по-добър от стария М5 по всички показатели.


Какво имаш предвид под проблемните двигатели? Доколкото разбрах от форума, въпрос на време е всеки 5.0i да иска ремонт, доста скъпо обслужване или направо да се смени целия. Поне при седмицата. И хора, които са го сменили с нов след известно време пак имат проблеми. Колкото и да казваме, че този автомобил е за богати хора, това ми изглежда непреимливо. Най-малкото би било доста дразнещо, при положение, че в Мерцедес и Ауди ги няма тези драми.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: в овча кожа
Кара: Всичко и почти всеки за пари

Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?

Мнение от Top Gun Maverick » 14 Яну 2018, 16:11

Къде ги няма викаш? :mhihi:
Та реално драмите при този мотор според мен идват в големи случаи и от неправилна поддръжка. Явно се скапват бързо някои неща ако не се сменя маслото навреме и се кара с кофти бензин. Не знам кой колега бе купил такава и я бе разглобил за да си я направи както трябва и да му е мирна главата, описано е някъде из раздела на Ф10 мисля. Колата беше някъде на 100 и нещо хиляди. Дали колегата kolp не беше или поне не знаеше...
Не е чак такава драма с тези мотори. За мен обаче сервизните интервали, които се дават и някакви си масла да се карат по 30 хил. км. е неприемливо, все ми е тая, че ги давали да карат по толкова. За мен едно масло на кола, която се кара сериозно като натоварвания(каквито се предполагат за големи мотори като този)е максимум 10 хил. км. пък ако ще на нейното масло да пише и 50 хил.
Не ме интересува модела кола, нито маслото. Ако се сменя така съм убеден, че няма да ги има и половината проблеми описани из форумите, но нали масово се гледа какво и дават.
За тези мотори знам за коли на по 200 000 където нищо от описаните драми не им се е случвало. Даже из раздела за Ф01 имаше описана такава. Та не е до някакви фабрични дефекти ЯВНО. :winky:
При самохвалците, както и при позлатеното оръжие, външното не отговаря на вътрешното.

In God we trust, all others we track.
Изображение
F90 M5 - обща тема viewtopic.php?f=167&t=416181

Кръстникът
Online
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 7.03.2014
Местоположение: Вкъщи
Пол: Мъж
Кара: атмосферки на бензин
Мечтае да кара: Twin-Turbo
Детайли за колата: намират се

Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?

Мнение от c04 » 14 Яну 2018, 16:23

Top Gun Maverick написа:Къде ги няма викаш? :mhihi:
Та реално драмите при този мотор според мен идват в големи случаи и от неправилна поддръжка. Явно се скапват бързо някои неща ако не се сменя маслото навреме и се кара с кофти бензин. Не знам кой колега бе купил такава и я бе разглобил за да си я направи както трябва и да му е мирна главата, описано е някъде из раздела на Ф10 мисля. Колата беше някъде на 100 и нещо хиляди. Дали колегата kolp не беше или поне не знаеше...
Не е чак такава драма с тези мотори. За мен обаче сервизните интервали, които се дават и някакви си масла да се карат по 30 хил. км. е неприемливо, все ми е тая, че ги давали да карат по толкова. За мен едно масло на кола, която се кара сериозно като натоварвания(каквито се предполагат за големи мотори като този)е максимум 10 хил. км. пък ако ще на нейното масло да пише и 50 хил.
Не ме интересува модела кола, нито маслото. Ако се сменя така съм убеден, че няма да ги има и половината проблеми описани из форумите, но нали масово се гледа какво и дават.
За тези мотори знам за коли на по 200 000 където нищо от описаните драми не им се е случвало. Даже из раздела за Ф01 имаше описана такава. Та не е до някакви фабрични дефекти ЯВНО. :winky:

Напълно съм съгласен с теб. Какъвто и лонг-лайф да е повече от 10-15 хиляди макс., вече маслото няма същите качества :D
Баварец=Красавец :winky:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 954
Регистриран на: 24.08.2011
Пол: Мъж
Кара: колата на жената!

Re: Какъв среден доход е нужен за подобен автомобил?

Мнение от kolp » 14 Яну 2018, 19:48

любимата ми тема, Н63 ;) хаха

не съм чул за нито една кола с двигател подменен два пъти заради повторен проблем, след смяна на двигателя проблемите с харченето на масло отпадат. единствената за която знам че два пъти беше подменен двигателя беше една Х6 на един мениджър от Ауто Бавария, който просто си е уредил преди изтичане на гаранцията пак да се смени. реално е нямало нужда.

другото е че подмяната на целия двигател реално не е необходимо. така наречената CCP за N63 или Customer Care Package е обяснен надълго и нашироко в нета, примерно - https://www.autoevolution.com/news/bmw- ... 90678.html

в Америка подменят инжектори, помпа високо налягане и тн, доста части, но не и целия двигател. това се прави само в Европа, аз лично не знам защо, но съм много доволен от този факт ;)

другото нещо е както отбеляза колегата, че се съкращава интервала за масло наполовина, горе долу на 15000км. така или иначе 25 е твърде много за такъв двигател и всеки човек който държи на колата си знае че се прави по-често. аз примерно въпреки че имам безплатно обслужване си го правя на горе долу 12 000км, демек един път аз плащам, един път по Service Inclusive. и естествено не ми харчи никакво масло, седи на зелено последните 10 000км и не е мръднало, вече даже почвам да се чудя какво става ;) на предните коли доливах на 1500-2000км по литър преди смяната на двигателя.

пак да кажа, уникален двигател, пак ще си взема такъв сигурно, но ако търсите такава кола, независимо 5, 6, 7, Х и тн, и имате възможност да вземете с нов двигател, това е най-добрата опция.
Everyone needs a V8 in their life!

ПредишнаСледваща

Назад към G11/G12

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook