F90 M5 - обща тема

Модератори: ///Явор, Sharo, DrivinGGoD

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 770
Регистриран на: 14.05.2010
Местоположение: Пловдив, България
Пол: Мъж
Кара: BMW E82, E83, E92, F02
Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13;

Re: F90 M5 - обща тема

Мнение от stocky » 25 Апр 2018, 10:27

Дали няма ограничение за макс. скорост в 2WD режим? При Е63S със сигурност след дадена скорост си завърта отново предния мост.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1627
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F90 M5

Re: F90 M5 - обща тема

Мнение от vesko06 » 26 Апр 2018, 9:52

0 - 100 - 3.1s
0 - 200 - 10.9s
1/4mile - 11.1s

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6132
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: F90 M5 - обща тема

Мнение от Gqbriel » 27 Апр 2018, 16:25

vesko06 написа:0 - 100 - 3.1s
0 - 200 - 10.9s
1/4mile - 11.1s


Това е тествано къде?Доста интересни цифри,тук е категория на 911 турбо с
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6584
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: F90 M5 - обща тема

Мнение от Sharo » 28 Апр 2018, 19:37

Toва с отключен софт или още в разработка ?
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1627
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F90 M5

Re: F90 M5 - обща тема

Мнение от vesko06 » 30 Апр 2018, 22:54

Sharo написа:Toва с отключен софт или още в разработка ?


След първа смяна на масло, което е на 2к км

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6584
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: F90 M5 - обща тема

Мнение от Sharo » 01 Май 2018, 22:00

vesko06 написа:
Sharo написа:Toва с отключен софт или още в разработка ?


След първа смяна на масло, което е на 2к км

Не си спал да ги стигнеш тия км май май хехе :D
Евала
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1281
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: в овча кожа
Кара: Всичко и почти всеки за пари

Re: F90 M5 - обща тема

Мнение от Top Gun Maverick » 06 Май 2018, 21:38

Една M-петица First Edition по-малко


https://fakti.bg/avto/301454-edna-m-pet ... n-po-malko

Из коментарите:
Тая я опраам за 20 дена и е на Горубляне като ноф фнос
:mhihi:
При самохвалците, както и при позлатеното оръжие, външното не отговаря на вътрешното.

In God we trust, all others we track.
Изображение
F90 M5 - обща тема viewtopic.php?f=167&t=416181

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1281
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: в овча кожа
Кара: Всичко и почти всеки за пари

Re: F90 M5 - обща тема

Мнение от Top Gun Maverick » 09 Май 2018, 19:13

vesko06 написа:0 - 100 - 3.1s
0 - 200 - 10.9s
1/4mile - 11.1s

Интересно ми е ако може да замериш без лънч контрол за колко го правиш 0-100? Понеже би следвало в рижм 4Х4 да правиш по-лесно някакво време близко до каталожното, отколкото е при другите М модели, които само на задно без лънч тръгват по-трудно.
При самохвалците, както и при позлатеното оръжие, външното не отговаря на вътрешното.

In God we trust, all others we track.
Изображение
F90 M5 - обща тема viewtopic.php?f=167&t=416181

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6584
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: F90 M5 - обща тема

Мнение от Sharo » 09 Май 2018, 23:24

Top Gun Maverick написа:
vesko06 написа:0 - 100 - 3.1s
0 - 200 - 10.9s
1/4mile - 11.1s

Интересно ми е ако може да замериш без лънч контрол за колко го правиш 0-100? Понеже би следвало в рижм 4Х4 да правиш по-лесно някакво време близко до каталожното, отколкото е при другите М модели, които само на задно без лънч тръгват по-трудно.


Никаква разлика нямам с лънч и без на ф10-ката. Лънча просто по-лесно може да си нацелиш старта да ти е точно когато решиш иначе без само на кикдаун малко не може прецениш кога ще тръгнеш точно.
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1281
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: в овча кожа
Кара: Всичко и почти всеки за пари

Re: F90 M5 - обща тема

Мнение от Top Gun Maverick » 10 Май 2018, 19:58

Е, чак пък да няма, нали все пак изкарваш всичката газ и колата си оставя бая гумите на асфалта? Или пък даваш макса колкото да не остави изцяло гумите, но така пък и малко да пропуснеш не даваш нужното за максимално представяне?Иначе какъв щеше да е смисъла от лънча? Предполагам може да се направи еднакъв старт без, но според мен от няколко опита. Или поне доста трябва да си се мъчил преди това за да го преценяш перфектно. Ти имаше бая време с тая кола де, та нищо чудно. :mhihi:
И все пак, любопитно ми е колегата какво ще каже за това при новата и 4х4?
При самохвалците, както и при позлатеното оръжие, външното не отговаря на вътрешното.

In God we trust, all others we track.
Изображение
F90 M5 - обща тема viewtopic.php?f=167&t=416181

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1281
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: в овча кожа
Кара: Всичко и почти всеки за пари

Re: F90 M5 - обща тема

Мнение от Top Gun Maverick » 11 Май 2018, 20:45

7:38:92 на Ринга с пилот редактора на списание Sport Auto:
https://m.fakti.bg/avto/302140-bmw-m5-p ... inga-video
И отдолу под статията всякакви разбирачи пишат един тон...глупости.
При самохвалците, както и при позлатеното оръжие, външното не отговаря на вътрешното.

In God we trust, all others we track.
Изображение
F90 M5 - обща тема viewtopic.php?f=167&t=416181

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 2.08.2012
Пол: Мъж

Re: F90 M5 - обща тема

Мнение от Deyan Velev » 13 Май 2018, 0:08

Само на мен ли ми направи впечатление , че удари ограничителя на правата преди финиша , или бъркам ??? :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1281
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: в овча кожа
Кара: Всичко и почти всеки за пари

Re: F90 M5 - обща тема

Мнение от Top Gun Maverick » 13 Май 2018, 16:12

Ами не удря ограничител. Трябваше да качи 7-ма и наближава завоя като сякаш или има съвсем леко изкачване, което го забавя, или самия той задържа газта защото все пак да летиш с тая скорост към завоя и да не си професионален пилот си е малко...искат се бая неща. Все пак връща газта за самия завой докато се чуди(на Гран Туризмото го вземам с пълна газ :mhihi: :mhihi: :mhihi: )и след това дава пак газ, но идва сериозния завой.
Иначе ето ти топ спийда на същото това списание:
https://www.youtube.com/watch?v=gdxzkfyXPu0
310.
Ето клипа с на Ринга директно от тубата, че нещо сайта на тия горе забива сега:
https://www.youtube.com/watch?v=LKucFZOUb-I
На 7:10 стават тези събития.
Иначе старото на 5-та прави 305, та и то е далеч от прекъсвача си с още 2 предавки. Оставят им бая аванс за да поддръжат скорост. :mhihi:
При самохвалците, както и при позлатеното оръжие, външното не отговаря на вътрешното.

In God we trust, all others we track.
Изображение
F90 M5 - обща тема viewtopic.php?f=167&t=416181

Предишна

Назад към 2011+ M5 & M6 (F10, F12, F13, F06, F90)

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook