F90 M5 - обща тема

Модератори: ///Явор, Sharo, DrivinGGoD

старши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 1526
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: F90 M5 - обща тема

Мнение от host » 26 Мар 2018, 12:34

https://www.youtube.com/watch?v=EfZtr6Sc6q0
нз точно на този до колко може да се вярва, но е сред първите постнали такова сравнение - за съжаление само в права линия, ревю на писта срещу конкурентите не съм виждал още

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1418
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: в овча кожа
Кара: Всичко и почти всеки за пари
Детайли за колата: На 1.5 млн. км.

Re: F90 M5 - обща тема

Мнение от Top Gun Maverick » 26 Мар 2018, 19:24

Ето го тук от събота, но си е тест на някой си, в смисъл мерене от типа аз вие застваме и готово, днес тъкмо това обсъждахме с един приятел:
http://www.bmwblog.com/2018/03/24/video ... e-braking/
В крайна сметка тия стотни ако са истински не знам кой вълнуват. Реално колите се чипосват лесно и са ви дали двигател, който може да си изпомпите както искате, та според мен вече при тия коли нещата опират до това като видиш колата си острани и да те кефи максимално, плюс това като седнеш вътре и да ти прави кеф също. Тоест въпрос на предпочитание. На други места им дават различни цифри, но без тествое, а просто суха статистика. Виждал съм дори 10.9 на БМВ-то на 400 метра, но не мисля, че е възможно това при сток кола, а за такава я дават.
При самохвалците, както и при позлатеното оръжие, външното не отговаря на вътрешното.
In God we trust, all others we track.
Изображение
F90 M5 - обща тема viewtopic.php?f=167&t=416181
I feel the need, the need for speed.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 368
Регистриран на: 16.05.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW 316i E46 ‘99
Детайли за колата: OEM+

Re: F90 M5 - обща тема

Мнение от Harry Poter » 03 Апр 2018, 22:37

Веско :D , ако четеш това,не чети, а сподели снимки на страхотния автомобил :driving:
ИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1418
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: в овча кожа
Кара: Всичко и почти всеки за пари
Детайли за колата: На 1.5 млн. км.

Re: F90 M5 - обща тема

Мнение от Top Gun Maverick » 08 Апр 2018, 0:32

Интересно, изкарали на 5-та предавка 625 коня...на колелата. :shock: В режим AWD е било това. Разликата между двата Sport Plus и Efficient режима е дала само 15 коня разлика. Бях объркал линка, ето гоправилния с диното, бензина е 93 октана:
http://www.bmwblog.com/2018/04/04/dyno- ... g-results/
В режим само на задно е дала на 6-та 593 коня, пак на колелата. Нещо няма да е само 600 коня на вала както я дават от завода ми се струва. Нищо неочаквано де, със старата пак беше така.
Друго интересно е, че тежи 1935 кила със 7/8-ми пълен резеревоар. От БМВ са дали, че трябва да тежи 1982 килограма с пълен резрвоар, което не знам колко литра е точно, но и тука килата са малко по-добре спрямо каталожните.

Тука нещо интересно за М5-цата на мама :mhihi: :
http://www.bmwblog.com/2018/04/04/video ... 39-models/
Вижда се и Е60-ката на детето, Е39-ката в гаража на бащата, но се пита защо я няма Ф10? Сигурно защото трябва да се продава Ф90 според мен. :mhihi:

Тук пък Топ Гиър са ги тествали по леда и М5-цата се е оказала доста по-добра от Е63 АМГ:
http://www.bmwblog.com/2018/04/05/top-g ... ozen-lake/
При самохвалците, както и при позлатеното оръжие, външното не отговаря на вътрешното.
In God we trust, all others we track.
Изображение
F90 M5 - обща тема viewtopic.php?f=167&t=416181
I feel the need, the need for speed.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6591
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: F90 M5 - обща тема

Мнение от Sharo » 11 Апр 2018, 11:18

На Диноджет дино тоя резултат не е кой знае колко изненадващ принципно.
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 1108
Регистриран на: 24.08.2011
Пол: Мъж
Кара: 550i

Re: F90 M5 - обща тема

Мнение от kolp » 18 Апр 2018, 19:54

На 3 седмици, 2000км ;) потекоха ми лигите
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1385
Регистриран на: 8.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 F10 M5

Re: F90 M5 - обща тема

Мнение от Cinder » 18 Апр 2018, 20:02

Какви са тея детски джанти? :mhihi: 19-ки ли са това?
Изображение

ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 1108
Регистриран на: 24.08.2011
Пол: Мъж
Кара: 550i

Re: F90 M5 - обща тема

Мнение от kolp » 18 Апр 2018, 20:05

Сигурно са му зимните, малки са наистина.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1629
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F90 M5

Re: F90 M5 - обща тема

Мнение от vesko06 » 20 Апр 2018, 12:48

kolp написа:Сигурно са му зимните, малки са наистина.


Това са базовите джанти, 19ки. 20те са опция. Зимният сетъп е друг.

П.С Нека се похваля и аз :D
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1418
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: в овча кожа
Кара: Всичко и почти всеки за пари
Детайли за колата: На 1.5 млн. км.

Re: F90 M5 - обща тема

Мнение от Top Gun Maverick » 21 Апр 2018, 17:57

Честито, със здраве! Пускай повечко снимки в темата за Ф10-ките или направо направи нова тема, все пак твоята е първа във форума, редно е. :yes:

Иначе ей сега гледах ей този клип:
https://www.youtube.com/watch?v=gdxzkfyXPu0
И ми направи впечатление, че тая кола бая бързо ускорява от 100 нагоре въпреки, че на клипа е в режим 4WD. Чудех се как точно сработва тоя M-xDrive, дали не прехвърля около 90%-та от мощността върху задния мост(интересно ще ми е да видя как го прави това 100-200 само на задно)след стотака. :mhihi: После се замислих, че нали уж даваха Е63 да е по-бърз до 100, че и на други критерии, ама нещо не ми изглежда съвсем така работата и от клипа, та реших да разгледам сравнения с две коли след като видях, че на Хокенхайм шорта дава по-бързо време от Ф10-ката с 2 и отгоре секунди, а там обиколката е кратка. Та сравних в сайта какво прави тая кола и къде. Засега има малко данни от писти, но има много, много други интересни като ми направи изключително силно впечатление спирането! :shock: Само погледнете с колко пердаши Е63 АМГ в дисциплината 200-0(12 метра :idea: :kuku: )и ДОРИ Нисан ГТР с цели 6.5 метра! :shock: Има леки разминавания в някои числа, които съм виждал и на други места, но леки.
Ето с Нисана(все още тоя 570 коня си е топа(без да броим Нисмото де :mhihi: )) и отдолу с Е63:
http://www.zeperfs.com/en/duel7099-6203.htm
http://www.zeperfs.com/en/duel6597-7099.htm

Каква е тази работа, че от 100-0 са еднакви може да се каже с Нисана, а от 200-0 им дават такава голяма разлика?
Още като имаше само слухове за тая кола прогнозирах, че ще пребива наред доста коли, ама май ще са повечко отколкото Ф10 когато излезе...
При самохвалците, както и при позлатеното оръжие, външното не отговаря на вътрешното.
In God we trust, all others we track.
Изображение
F90 M5 - обща тема viewtopic.php?f=167&t=416181
I feel the need, the need for speed.

старши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 1526
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: F90 M5 - обща тема

Мнение от host » 21 Апр 2018, 20:24

за сравненията с AMG излезе инфо защо често m5 пада с малко... защото не е с Michelin ps4s в доста от случаите ;) и времената скоро ще станат други

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6591
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: F90 M5 - обща тема

Мнение от Sharo » 23 Апр 2018, 9:23

Top Gun Maverick написа:Честито, със здраве! Пускай повечко снимки в темата за Ф10-ките или направо направи нова тема, все пак твоята е първа във форума, редно е. :yes:

Иначе ей сега гледах ей този клип:
https://www.youtube.com/watch?v=gdxzkfyXPu0
И ми направи впечатление, че тая кола бая бързо ускорява от 100 нагоре въпреки, че на клипа е в режим 4WD. Чудех се как точно сработва тоя M-xDrive, дали не прехвърля около 90%-та от мощността върху задния мост(интересно ще ми е да видя как го прави това 100-200 само на задно)след стотака. :mhihi: После се замислих, че нали уж даваха Е63 да е по-бърз до 100, че и на други критерии, ама нещо не ми изглежда съвсем така работата и от клипа, та реших да разгледам сравнения с две коли след като видях, че на Хокенхайм шорта дава по-бързо време от Ф10-ката с 2 и отгоре секунди, а там обиколката е кратка. Та сравних в сайта какво прави тая кола и къде. Засега има малко данни от писти, но има много, много други интересни като ми направи изключително силно впечатление спирането! :shock: Само погледнете с колко пердаши Е63 АМГ в дисциплината 200-0(12 метра :idea: :kuku: )и ДОРИ Нисан ГТР с цели 6.5 метра! :shock: Има леки разминавания в някои числа, които съм виждал и на други места, но леки.
Ето с Нисана(все още тоя 570 коня си е топа(без да броим Нисмото де :mhihi: )) и отдолу с Е63:
http://www.zeperfs.com/en/duel7099-6203.htm
http://www.zeperfs.com/en/duel6597-7099.htm

Каква е тази работа, че от 100-0 са еднакви може да се каже с Нисана, а от 200-0 им дават такава голяма разлика?
Още като имаше само слухове за тая кола прогнозирах, че ще пребива наред доста коли, ама май ще са повечко отколкото Ф10 когато излезе...


При спирането има няква драма и там ми е итересно с какъв сетъп е спирачната система на тестовите коли като всеки, който си е поръчвал М5-ца с карбонкерамика му отлагат прстигането на колата вече за 3-ти път заради проблеми. Та ще ми е интересно катп пристигнат клиентските коли как точно ще се представят в тая дисциплина.
От 100 до 200 при само на заадно бас ловя, че ще е по-бавна отколкото при 4wd, все пак ф10ката си боксува стабилно и след 100, а тази е малко по-силна .. е и по-лека
И много ме мъчи въпроса с туринга. е39 нямаше е60 имаше ф10 нямаше ... а сега ще има ли ф90 :DDD
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1418
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: в овча кожа
Кара: Всичко и почти всеки за пари
Детайли за колата: На 1.5 млн. км.

Re: F90 M5 - обща тема

Мнение от Top Gun Maverick » 23 Апр 2018, 19:22

Засега няма такива индикации, та най-вероятно ще го пропуснат.
За керамиките ще е интересно защото при Ф1- рядко се поръчваха с керамики, тая история тръгна от М4, но при М6 има бая повече от М5 с керамики в нета.
С какъв сет да са тестовите? Реално би трябвало да е все тя що се отнася до данните, понеже нали все пак ги пробват студени, а то желязото там си спира доволно, разликата с керамиката идва при второто и особено при третото поредно спиране когато вече железата все едно ги няма. :mhihi:

Между другото не съм сигурен, че на задно ще дава по-слабо защото да, старото мига(зависи от настилката и колко са загрели гумите), но реално му дават само 3-4 десети да изостава от новото, а все пак е 40 коня по-малко и е по-тежко. Тоест ако бе повечко коне, можеше и да се опре дори. А новото докато не замери някой, ще са само теории кога е по-бързо и как точно десйтва това 4WD след 100.
При самохвалците, както и при позлатеното оръжие, външното не отговаря на вътрешното.
In God we trust, all others we track.
Изображение
F90 M5 - обща тема viewtopic.php?f=167&t=416181
I feel the need, the need for speed.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6591
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: F90 M5 - обща тема

Мнение от Sharo » 23 Апр 2018, 20:22

Kакто при металните дискове така и при карбонкерамика има разлика от диск до диск. Има керамики дето на студено ги няма никви, а има такива дето са много по-добре от метални дискове на студено. Тука най-вече заради лекотата на роторите. А при тия тия размери си е фактор. Друг е момента как точно действа при спиране електрониката на колата с тая 4х4 система и дали и "двигателната" спирачка е умна и мести по осите.

За ускорението.... от 100 до 200 3 4 десети са си цифра при тия времена.
Нали знаеш разликата между 12 сек кола с терминална 200км/ч и кола дето дава същото време ама е с 230 терминална...
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1418
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: в овча кожа
Кара: Всичко и почти всеки за пари
Детайли за колата: На 1.5 млн. км.

Re: F90 M5 - обща тема

Мнение от Top Gun Maverick » 24 Апр 2018, 4:57

Мда, прав си. Обаче някак по презумция съм приел, че на кола, която ВСЕ ПАК се води ежедневна ще сложат такава керамика, че на студено да е топ, тоест да не и трябва загряване все едно е за писта или поне някакъв компромисен вариант, но в никакъв случай нещо рейсърско защото ще има бая спрели по багажниците иначе. :mhihi:
При самохвалците, както и при позлатеното оръжие, външното не отговаря на вътрешното.
In God we trust, all others we track.
Изображение
F90 M5 - обща тема viewtopic.php?f=167&t=416181
I feel the need, the need for speed.

ПредишнаСледваща

Назад към 2011+ M5 & M6 (F10, F12, F13, F06, F90)

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook