Смяна на демпферна шайба?
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
Смяна на демпферна шайба?
Колеги, някой ми каза, че демпферната шайба се сменяла на 200 хил. км. Аз току-що ги навъртях, но мисля да продавам колата и въпросът ми е дали има риск ако карам така докато я продам. Има ли някакви показатели като шум например, които да показват, че е за смяна и какви могат да са последиците, ако се скъса? Едно време на страта кола бях късал демпферната шайба, но си карах колата и без нея, като докато я сменя единствено сервото не работеше.
- dhtj
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 134
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F650GS, E90 330d Individual, CB600F
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: Смяна на демпферна шайба?
Някои почват да скърцат преди да се скъсат или превъртят напълно.
Можеш да си я погледнеш с огледалце или на клипче с телефона.
Щом ще продаваш колата, остави да си я сменя новия собственик. И без това ако я смениш няма да ти повярва.
Можеш да си я погледнеш с огледалце или на клипче с телефона.
Щом ще продаваш колата, остави да си я сменя новия собственик. И без това ако я смениш няма да ти повярва.
Re: Смяна на демпферна шайба?
Благодаря за отговора. А има ли риск ако се скъса в движение да възникнат и други повреди по колата?
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Смяна на демпферна шайба?
F30 написа:Благодаря за отговора. А има ли риск ако се скъса в движение да възникнат и други повреди по колата?
Да, като излети, което удари го чупу, перки капаци радиатори и така.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6215
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Смяна на демпферна шайба?
F30 написа:Колеги, някой ми каза, че демпферната шайба се сменяла на 200 хил. км. Аз току-що ги навъртях, но мисля да продавам колата и въпросът ми е дали има риск ако карам така докато я продам. Има ли някакви показатели като шум например, които да показват, че е за смяна и какви могат да са последиците, ако се скъса? Едно време на страта кола бях късал демпферната шайба, но си карах колата и без нея, като докато я сменя единствено сервото не работеше.
Колега, ако се стигне до шум вече е страшно. Проверява се като се огледа гумената и част- ако е чиста, шайбата е перфектна, ако има микроскопични пукнатини колкото косъм- трябва да се смени в близко бъдеще, но нищо не и пречи да бъгне и по-бързо, ако пукнатините са станали на цепнатини- трябва да се смени веднага.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани