покупка на G20 M340i
Модератор: Технически модератори
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 997
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: покупка на G20 M340i
Тези новите мотори 3л станаха прекалено мощни само за задно, а шперът не помага чак толкова.
I love the sound of V8 in the morning...
- ivo098
- младши ентусиаст
- Мнения: 600
- Регистриран на: 1.04.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F31 330d
- Мечтае да кара: F80 M3
Re: покупка на G20 M340i
Leon написа:Jorixa написа:Стига с тия изцепки па вие, пичагата едва ли е дал 100 бона за кола за да върти гевреци с тинейджърите на панчарево...ivo098 написа:За G20 330d има опция за поръчка на LSD, грехота е да се поръчва Xdrive според мен
Не мога да разбера защо всички си мислят, че не харесваме Хдрайв, защото искаме да дрифтим на всеки завой... Поведението на колата се променя драстично, притъпява се, става неприятна, мога доста да пиша. Да, има предимства, но някак става по-малко БМВ. А пък такива коли много... При 7серия е приемливо, че при тези кораби физиката е малко по-различна, но за 3 серия няма нищо по-добро от шпер и задно предаване. Ако наистина я пуснат фабрично с LSD, някой ден може и да преглътна китайския дизайн
LSD се предлага фабрично за G20 330i, 330d и M340i (в Европа е само Xdrive за съжаление)
Догодина почвам да дебна винове в мдекодера за нещо малко употребяване със задно и шпер
В момента карам F31 330d задно, а брат ми има F31 320d на задно и F31 320xd.
Определено и двамата не искаме да чуваме повече за xdrive, както казваш колата е изключително притъпена като усещане на управление, по-тромава е и значително по-малко маневрена.
Its an M. The fuel mileage is Sh!tty.
Your Sh!ttiness may vary.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: покупка на G20 M340i
msi200 написа:Тези новите мотори 3л станаха прекалено мощни само за задно, а шперът не помага чак толкова.
Тя и раздатката затова толкова издържа...
Re: покупка на G20 M340i
Ако G20 330i се предлага фабрично с LSD, то тогава каква е рази опция в конфигуратора на G20, някакъв по добър диференциал ?
M Спортен Диференциал
2.830 лв
М Спортният диференциал с променливо разпределение на мощността между задните колела оптимизира сцеплението и стабилността при динамична смяна на лентата и ускорение на излизане от завоите, при висока скорост в завоите и при различни пътни настилки, дори и на сняг, чакъл и лед. Той осигурява прецизна управляемост дори при високо странично ускорение. Перманентното, безстепенно регулируемо блокиране на диференциала осигурява по-динамично изживяване при шофиране при подобрен контрол над автомобила.Оптимизирането на сцеплението се извършва чрез многодисков блокаж с електронно управление за намаляване на разликите в оборотите между задните колела. Системата, която е заимствана от моторните спортове, е свързана чрез електронен управляващ блок с Динамичния контрол на стабилността (DSC) и при всяко състояние на автомобила проактивно осигурява гъвкаво и ситуативно оползотворяване на блокажа, с което се неутрализират дори и най-фините разлики във въртящия момент между задвижваните колела - без склонност към недозавиване. По този начин М Спортният диференциал осигурява както прецизна, перфектна управляемост, така и превръща задвижващата сила на двигателя в тяга без почти никакви загуби.
M Спортен Диференциал
2.830 лв
М Спортният диференциал с променливо разпределение на мощността между задните колела оптимизира сцеплението и стабилността при динамична смяна на лентата и ускорение на излизане от завоите, при висока скорост в завоите и при различни пътни настилки, дори и на сняг, чакъл и лед. Той осигурява прецизна управляемост дори при високо странично ускорение. Перманентното, безстепенно регулируемо блокиране на диференциала осигурява по-динамично изживяване при шофиране при подобрен контрол над автомобила.Оптимизирането на сцеплението се извършва чрез многодисков блокаж с електронно управление за намаляване на разликите в оборотите между задните колела. Системата, която е заимствана от моторните спортове, е свързана чрез електронен управляващ блок с Динамичния контрол на стабилността (DSC) и при всяко състояние на автомобила проактивно осигурява гъвкаво и ситуативно оползотворяване на блокажа, с което се неутрализират дори и най-фините разлики във въртящия момент между задвижваните колела - без склонност към недозавиване. По този начин М Спортният диференциал осигурява както прецизна, перфектна управляемост, така и превръща задвижващата сила на двигателя в тяга без почти никакви загуби.
Re: покупка на G20 M340i
Всъщност се поразрових малко в нета. Нито едно БМВ 3-та серия от последните 2 поколения (f30 g20) няма механично LSD (шпер). Само M3 има. Другите изпозлват eLSD, което е да ти набива спирачката на едно от колелата в зависимост от сцеплението. Това почти всички коли го имат вече. Като работа и усещане няма много общо с механично LSD, много по-зле е (по коментари в нета...)
Тази опция, която съм показал по-горе, пак не е механично LSD. Това е допълнителна разработка към eLSD-то, и пак не работи по същия начин както истинско механично LSD би работило.
Доста разочароващо, че го няма дори и като опция, а да не говорим че спортен седан би трябвал ода си идва стандартно с механчен LSD.
Тази опция, която съм показал по-горе, пак не е механично LSD. Това е допълнителна разработка към eLSD-то, и пак не работи по същия начин както истинско механично LSD би работило.
Доста разочароващо, че го няма дори и като опция, а да не говорим че спортен седан би трябвал ода си идва стандартно с механчен LSD.
- boris
- старши ентусиаст
- Мнения: 1906
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330i
Re: покупка на G20 M340i
Лично аз съм пред закупуване на G20 330i и ако опцията "M Спортен Диференциал" наистина е механичен такъв, то предпочитам 330i през 330xi. В снега с механичен диференциал е много по-различно от колкото с отворен такъв, което лично за мен обезмисля xdrive, че от него остават смао недостатъците после.
Re: покупка на G20 M340i
Честито и от мен колега прекрасен автомобил и много хубав и здрав мотор който носи доста и на тунинг.Със здраве и безаварийно!
- vodkarulez
- младши ентусиаст
- Мнения: 454
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G80 M3 Competition xDrive
Re: покупка на G20 M340i
Колеги,
Правя кратко ревю след изминати 5000 км. Може да бъде интересно за някого във форума.
Преди всичко - най-бързата кола, която съм имал. Преди нея както знаете карах м550д, но тук мощността е още по-голяма и е усезаема. Основната причина е в килограмите, които са 200 кг. - 250 кг. по-малко спрямо ф10 м550д.
Тежък волан с леки подобрения при напомпани здраво гуми. И на комфорт режим, колата се чувста с тежък волан. За някои не е проблем, както съм аз, но в действително има такава особеност и е добре да се знае. Според мен колата страда леко от недозавиване в градски условия.
Спорно аудио Харман Кардон - спорно от гледна точка на това до колко е по-добре или по-лошо от предходното във ф30 и останалите разновидности. Звукът е добър, вероятно по-добър при Г20, но силата е по-малка и се усеща.
Интериорът е много добър, мога да го потвърдя отново. Моята забележка е в долната част на кокпита и на вратите и конзолите на коланите - много твърда и лесно драскаема пластмаса. Тук БМВ можеше да измислят нещо друго, естествено малко по-качествено. Леко разочарова.
Лазерни фарове - визуален задължителен ъпгрейд, ако желаете колата да изглежда възможно най-модерно. На практика се ползва само в режим на дълги автоматични светлини, при това само ако отсреща няма автомобили. Тествах ги при няколко нощни пътувания и мога да обобщя, че съм доволен. Определено светят по-добре и на къси и на дълги в сравнение с лед адаптивни светлини във ф36 и във ф10. И двете съм ги имал и не бях очарован.
Разход - при бързо каране по магистрала разхода се върти около 15 л/100, ако се движиш със 160, разходът е около 10-11, при по-спокойно шофиране се постигат 8-9л/100. В градски условия мисля, че нормаления разход е между 13 - 16 л./100 в зависимост от начина на шофиране и разстоянията, които се минават.
Колата е достатъчно голяма. Мога да потвърдя, че Г20 е достатъчно голяма кола. В никакъв случай не се чувства като малка кола.
Возията е твърда, което наложи подмяна на рънфлат гумите с нормални. Все пак трябва да се има предвид, че карам на 19-ки. Комфортът е въпрос на тълкуване в Г20 и е много важно по какви пътища се движиш. Ако няма дупки и неравности, всичко е наред. Но с нагънати и кърпени пътища каквито имаме в Бургас, спортното окачване си допринася за разваляне на комфорта и тук като добавиш твърдите рънфлати, за мен лично става неприемливо. Преминаване към 18-ки нормални пък решава всички проблеми. За това компромиса тук е нормални гуми. Отново ще напомня, че опцията адаптивно м окачване беше махната от мен в последния момент при конфигурацията, защото успях да пробвам кола с такова и останах много разочарован.
За сметка на това обаче колата е съвършено стабилна. Каране на макс скорост е удоволствие, не буди никакви рискове и страхове. Колата е тиха, волана е твърд, окачването е залапено за пътя. Ако търсите бърза и стабилна кола, то М340 ексдрайв е такава.
Звукът от гърнетата напълно ме задоволява. Има си всичко - чаткане, думкане, бамкане, каквото искате го наречете. В режим спорт плюс звука е точно като на перформънс кола. За мен грешка колата да се поръчва в бежово, червено, оранжево и т.н. Бялото е красиво и съм доволен от избора. Черното вероятно е дори още по-добре. Сиви и сини са някакъв вид компромис по мое мнение. Всеки сам си преценява на място.
За финал ще кажа, че колата е много хубава. Цялостно погледнато няма слабо място и никак не е случайно, че изпреварва голяма част от конкурентите. На този етап няма да е сменям
Ако нещо друго Ви интересува, насреща съм.
Правя кратко ревю след изминати 5000 км. Може да бъде интересно за някого във форума.
Преди всичко - най-бързата кола, която съм имал. Преди нея както знаете карах м550д, но тук мощността е още по-голяма и е усезаема. Основната причина е в килограмите, които са 200 кг. - 250 кг. по-малко спрямо ф10 м550д.
Тежък волан с леки подобрения при напомпани здраво гуми. И на комфорт режим, колата се чувста с тежък волан. За някои не е проблем, както съм аз, но в действително има такава особеност и е добре да се знае. Според мен колата страда леко от недозавиване в градски условия.
Спорно аудио Харман Кардон - спорно от гледна точка на това до колко е по-добре или по-лошо от предходното във ф30 и останалите разновидности. Звукът е добър, вероятно по-добър при Г20, но силата е по-малка и се усеща.
Интериорът е много добър, мога да го потвърдя отново. Моята забележка е в долната част на кокпита и на вратите и конзолите на коланите - много твърда и лесно драскаема пластмаса. Тук БМВ можеше да измислят нещо друго, естествено малко по-качествено. Леко разочарова.
Лазерни фарове - визуален задължителен ъпгрейд, ако желаете колата да изглежда възможно най-модерно. На практика се ползва само в режим на дълги автоматични светлини, при това само ако отсреща няма автомобили. Тествах ги при няколко нощни пътувания и мога да обобщя, че съм доволен. Определено светят по-добре и на къси и на дълги в сравнение с лед адаптивни светлини във ф36 и във ф10. И двете съм ги имал и не бях очарован.
Разход - при бързо каране по магистрала разхода се върти около 15 л/100, ако се движиш със 160, разходът е около 10-11, при по-спокойно шофиране се постигат 8-9л/100. В градски условия мисля, че нормаления разход е между 13 - 16 л./100 в зависимост от начина на шофиране и разстоянията, които се минават.
Колата е достатъчно голяма. Мога да потвърдя, че Г20 е достатъчно голяма кола. В никакъв случай не се чувства като малка кола.
Возията е твърда, което наложи подмяна на рънфлат гумите с нормални. Все пак трябва да се има предвид, че карам на 19-ки. Комфортът е въпрос на тълкуване в Г20 и е много важно по какви пътища се движиш. Ако няма дупки и неравности, всичко е наред. Но с нагънати и кърпени пътища каквито имаме в Бургас, спортното окачване си допринася за разваляне на комфорта и тук като добавиш твърдите рънфлати, за мен лично става неприемливо. Преминаване към 18-ки нормални пък решава всички проблеми. За това компромиса тук е нормални гуми. Отново ще напомня, че опцията адаптивно м окачване беше махната от мен в последния момент при конфигурацията, защото успях да пробвам кола с такова и останах много разочарован.
За сметка на това обаче колата е съвършено стабилна. Каране на макс скорост е удоволствие, не буди никакви рискове и страхове. Колата е тиха, волана е твърд, окачването е залапено за пътя. Ако търсите бърза и стабилна кола, то М340 ексдрайв е такава.
Звукът от гърнетата напълно ме задоволява. Има си всичко - чаткане, думкане, бамкане, каквото искате го наречете. В режим спорт плюс звука е точно като на перформънс кола. За мен грешка колата да се поръчва в бежово, червено, оранжево и т.н. Бялото е красиво и съм доволен от избора. Черното вероятно е дори още по-добре. Сиви и сини са някакъв вид компромис по мое мнение. Всеки сам си преценява на място.
За финал ще кажа, че колата е много хубава. Цялостно погледнато няма слабо място и никак не е случайно, че изпреварва голяма част от конкурентите. На този етап няма да е сменям
Ако нещо друго Ви интересува, насреща съм.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Специалист-Икономист
- vodkarulez
- младши ентусиаст
- Мнения: 454
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G80 M3 Competition xDrive
Re: покупка на G20 M340i
Пичове, много яко сте дебатирали конските сили, шперове, ексдрайв системите и задното магическо предаване. Наистина всичко е субективно, но има и фирмена ангажираност поради липсата на избор примерно за м340. Не би било уместно да се правим на по-умни от хилядите хора, които работят с години за БМВ, но и виждам, че потенциала им не е особено голям напоследък и допускат много грешки.
Най-голямата гавра с потребителя е, че за САЩ предложиха избор на ексдрайв и задно за м340, а в Европа ни ограничиха в избора. Има райони, където е смешно да караш кола на задно, като въобще не искам да споменавам марки, конски сили и т.н. Висока, влажност, ниски температури, обилни валежи, разчупени географии. Хората си търсят ексдрайфа за спокойствие. Не казвам, че кола на задно няма да се справи, но има един такъв рисков коефицицент, който е по-голям.
Бих казал, че ексдрайва е отлична екстра, но зависи кой какво търси. Все пак тази екстра добавя тегло, добавя разходи, добавя емоции - хубави или лоши. Тъпо е да се караме кое е по-добре, защото всеки има различна потребност.
Най-тъпото е обаче, че компанията не предлага еднакъв избор на всички. В Бургас ексдрайва е излишен и в тази връзка по-логичната покупка е м340 на задно. Но в Смолян смятам, че биха избрали м340 ексдрайв.
Поздрави,
Най-голямата гавра с потребителя е, че за САЩ предложиха избор на ексдрайв и задно за м340, а в Европа ни ограничиха в избора. Има райони, където е смешно да караш кола на задно, като въобще не искам да споменавам марки, конски сили и т.н. Висока, влажност, ниски температури, обилни валежи, разчупени географии. Хората си търсят ексдрайфа за спокойствие. Не казвам, че кола на задно няма да се справи, но има един такъв рисков коефицицент, който е по-голям.
Бих казал, че ексдрайва е отлична екстра, но зависи кой какво търси. Все пак тази екстра добавя тегло, добавя разходи, добавя емоции - хубави или лоши. Тъпо е да се караме кое е по-добре, защото всеки има различна потребност.
Най-тъпото е обаче, че компанията не предлага еднакъв избор на всички. В Бургас ексдрайва е излишен и в тази връзка по-логичната покупка е м340 на задно. Но в Смолян смятам, че биха избрали м340 ексдрайв.
Поздрави,
Специалист-Икономист
- frenchi03
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 78
- Регистриран на: 21.03.2015
- Местоположение: France
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw F30 340i
- Мечтае да кара: GT3
Re: покупка на G20 M340i
vodkarulez написа:Пичове, много яко сте дебатирали конските сили, шперове, ексдрайв системите и задното магическо предаване. Наистина всичко е субективно, но има и фирмена ангажираност поради липсата на избор примерно за м340. Не би било уместно да се правим на по-умни от хилядите хора, които работят с години за БМВ, но и виждам, че потенциала им не е особено голям напоследък и допускат много грешки.
Най-голямата гавра с потребителя е, че за САЩ предложиха избор на ексдрайв и задно за м340, а в Европа ни ограничиха в избора. Има райони, където е смешно да караш кола на задно, като въобще не искам да споменавам марки, конски сили и т.н. Висока, влажност, ниски температури, обилни валежи, разчупени географии. Хората си търсят ексдрайфа за спокойствие. Не казвам, че кола на задно няма да се справи, но има един такъв рисков коефицицент, който е по-голям.
Бих казал, че ексдрайва е отлична екстра, но зависи кой какво търси. Все пак тази екстра добавя тегло, добавя разходи, добавя емоции - хубави или лоши. Тъпо е да се караме кое е по-добре, защото всеки има различна потребност.
Най-тъпото е обаче, че компанията не предлага еднакъв избор на всички. В Бургас ексдрайва е излишен и в тази връзка по-логичната покупка е м340 на задно. Но в Смолян смятам, че биха избрали м340 ексдрайв.
Поздрави,
Колега,разбирам че си истински фен на марката и аз като такъв бих искал да ти дам моя съвет. Не се вкарвай в този филм с competition моделите в Бг условия.Най-добрият ми приятел си купи ново М5 Comp.от Бг и след 4 месеца го продаде и си поръча нормално.Разликата е просто поразяваща.Разбирам че не си на 20год и няма да се гониш по бургаските светофари. Пробвал съм и M4 и М5 comp. в Бг .....не става.Това са коли за писта или за немски аутобан.Твоята кола е М3 нормално,но ще трябва да прежалиш "old school" интериора спрямо G20. Сменил съм 11 Бмв-та,2 от тях Хdrive.За мен лично това не е ехтра а необходимост и сериозен компромис при кола под 500кс.
Карам 340i на задно с окачване на ac schnitzer и Michelin 4s,но 10 месеца от година не съм в Бг .На няколко пъти вече попадам на ужасни дъждове по магистрала с висока скорост - абсолютно никакъв проблем със задното.Това не са коли от ерата на е36 и е46.Тъжната истина е че нямаме пътища за тези коли,но нов модел Бмв на задно с маркови нови зимни гуми ще искара на зимните условия в Бг.
Лек ден и успех !!
Re: покупка на G20 M340i
Здравейте отново Моята кола дойде вчера (около 2 седмици по-рано от очакваното). Вече й направих 160 км, само за толкова имах време. Засега е супер, цветът много ме кефи наживо, както и миризмата на чисто ново в интериора. Дотук за 160 км градско разходът е 7,2/100, без натискане и вдигане повече от 100 км/ч Мощността е задоволителна за 265 коня и тежестта на купето. След известно време ще пусна още някое ревю живот и здраве
- vodkarulez
- младши ентусиаст
- Мнения: 454
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G80 M3 Competition xDrive
Re: покупка на G20 M340i
flokeys5 написа:Здравейте отново Моята кола дойде вчера (около 2 седмици по-рано от очакваното). Вече й направих 160 км, само за толкова имах време. Засега е супер, цветът много ме кефи наживо, както и миризмата на чисто ново в интериора. Дотук за 160 км градско разходът е 7,2/100, без натискане и вдигане повече от 100 км/ч Мощността е задоволителна за 265 коня и тежестта на купето. След известно време ще пусна още някое ревю живот и здраве
Давай снимки да видим колата
Специалист-Икономист
- Exclusive89
- младши ентусиаст
- Мнения: 658
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
- vodkarulez
- младши ентусиаст
- Мнения: 454
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G80 M3 Competition xDrive
Re: покупка на G20 M340i
Е браво на колегата за споделянето и на пичовете, че са направили това видео.
Като цяло до сега не бях срещал видео с подобни драгове със себеподобни, но все пак други модели. След тези 6 месеца, в които карам този кола, моите изводи са също, че това е най-балансираното бмв от към динамика, комфорт, визия и цена.
Като цяло до сега не бях срещал видео с подобни драгове със себеподобни, но все пак други модели. След тези 6 месеца, в които карам този кола, моите изводи са също, че това е най-балансираното бмв от към динамика, комфорт, визия и цена.
Специалист-Икономист
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани