покупка на G20 M340i

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 997
Регистриран на: 8.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: М2+X5

Re: покупка на G20 M340i

Мнение от msi200 » 17 Дек 2019, 8:57

Тези новите мотори 3л станаха прекалено мощни само за задно, а шперът не помага чак толкова.
I love the sound of V8 in the morning...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 600
Регистриран на: 1.04.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F31 330d
Мечтае да кара: F80 M3

Re: покупка на G20 M340i

Мнение от ivo098 » 17 Дек 2019, 9:59

Leon написа:
Jorixa написа:
ivo098 написа:За G20 330d има опция за поръчка на LSD, грехота е да се поръчва Xdrive според мен :)
Стига с тия изцепки па вие, пичагата едва ли е дал 100 бона за кола за да върти гевреци с тинейджърите на панчарево...

Не мога да разбера защо всички си мислят, че не харесваме Хдрайв, защото искаме да дрифтим на всеки завой... :dunno: Поведението на колата се променя драстично, притъпява се, става неприятна, мога доста да пиша. Да, има предимства, но някак става по-малко БМВ. А пък такива коли много... При 7серия е приемливо, че при тези кораби физиката е малко по-различна, но за 3 серия няма нищо по-добро от шпер и задно предаване. Ако наистина я пуснат фабрично с LSD, някой ден може и да преглътна китайския дизайн :ok:


LSD се предлага фабрично за G20 330i, 330d и M340i (в Европа е само Xdrive за съжаление)
Догодина почвам да дебна винове в мдекодера за нещо малко употребяване със задно и шпер :)

В момента карам F31 330d задно, а брат ми има F31 320d на задно и F31 320xd.
Определено и двамата не искаме да чуваме повече за xdrive, както казваш колата е изключително притъпена като усещане на управление, по-тромава е и значително по-малко маневрена.
Its an M. The fuel mileage is Sh!tty.

Your Sh!ttiness may vary.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: покупка на G20 M340i

Мнение от Dextuar » 17 Дек 2019, 10:31

msi200 написа:Тези новите мотори 3л станаха прекалено мощни само за задно, а шперът не помага чак толкова.

Тя и раздатката затова толкова издържа...

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 26.04.2017
Пол: Мъж

Re: покупка на G20 M340i

Мнение от solanoftw » 24 Дек 2019, 0:42

Ако G20 330i се предлага фабрично с LSD, то тогава каква е рази опция в конфигуратора на G20, някакъв по добър диференциал ?

M Спортен Диференциал
2.830 лв

М Спортният диференциал с променливо разпределение на мощността между задните колела оптимизира сцеплението и стабилността при динамична смяна на лентата и ускорение на излизане от завоите, при висока скорост в завоите и при различни пътни настилки, дори и на сняг, чакъл и лед. Той осигурява прецизна управляемост дори при високо странично ускорение. Перманентното, безстепенно регулируемо блокиране на диференциала осигурява по-динамично изживяване при шофиране при подобрен контрол над автомобила.Оптимизирането на сцеплението се извършва чрез многодисков блокаж с електронно управление за намаляване на разликите в оборотите между задните колела. Системата, която е заимствана от моторните спортове, е свързана чрез електронен управляващ блок с Динамичния контрол на стабилността (DSC) и при всяко състояние на автомобила проактивно осигурява гъвкаво и ситуативно оползотворяване на блокажа, с което се неутрализират дори и най-фините разлики във въртящия момент между задвижваните колела - без склонност към недозавиване. По този начин М Спортният диференциал осигурява както прецизна, перфектна управляемост, така и превръща задвижващата сила на двигателя в тяга без почти никакви загуби.

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 26.04.2017
Пол: Мъж

Re: покупка на G20 M340i

Мнение от solanoftw » 25 Дек 2019, 18:01

Всъщност се поразрових малко в нета. Нито едно БМВ 3-та серия от последните 2 поколения (f30 g20) няма механично LSD (шпер). Само M3 има. Другите изпозлват eLSD, което е да ти набива спирачката на едно от колелата в зависимост от сцеплението. Това почти всички коли го имат вече. Като работа и усещане няма много общо с механично LSD, много по-зле е (по коментари в нета...)

Тази опция, която съм показал по-горе, пак не е механично LSD. Това е допълнителна разработка към eLSD-то, и пак не работи по същия начин както истинско механично LSD би работило.

Доста разочароващо, че го няма дори и като опция, а да не говорим че спортен седан би трябвал ода си идва стандартно с механчен LSD.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1906
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 330i

Re: покупка на G20 M340i

Мнение от boris » 25 Дек 2019, 18:19

F30 има механичен LSD /шпер/. :yes:

https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=03_1127
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 26.04.2017
Пол: Мъж

Re: покупка на G20 M340i

Мнение от solanoftw » 29 Дек 2019, 1:02

Лично аз съм пред закупуване на G20 330i и ако опцията "M Спортен Диференциал" наистина е механичен такъв, то предпочитам 330i през 330xi. В снега с механичен диференциал е много по-различно от колкото с отворен такъв, което лично за мен обезмисля xdrive, че от него остават смао недостатъците после.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 6.05.2019
Пол: Мъж
Кара: F30 2018 340xi

Re: покупка на G20 M340i

Мнение от Yokata » 29 Яну 2020, 13:28

Честито и от мен колега прекрасен автомобил и много хубав и здрав мотор който носи доста и на тунинг.Със здраве и безаварийно!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW G80 M3 Competition xDrive

Re: покупка на G20 M340i

Мнение от vodkarulez » 20 Фев 2020, 10:57

Колеги,

Правя кратко ревю след изминати 5000 км. Може да бъде интересно за някого във форума.

Преди всичко - най-бързата кола, която съм имал. Преди нея както знаете карах м550д, но тук мощността е още по-голяма и е усезаема. Основната причина е в килограмите, които са 200 кг. - 250 кг. по-малко спрямо ф10 м550д.

Тежък волан с леки подобрения при напомпани здраво гуми. И на комфорт режим, колата се чувста с тежък волан. За някои не е проблем, както съм аз, но в действително има такава особеност и е добре да се знае. Според мен колата страда леко от недозавиване в градски условия.

Спорно аудио Харман Кардон - спорно от гледна точка на това до колко е по-добре или по-лошо от предходното във ф30 и останалите разновидности. Звукът е добър, вероятно по-добър при Г20, но силата е по-малка и се усеща.

Интериорът е много добър, мога да го потвърдя отново. Моята забележка е в долната част на кокпита и на вратите и конзолите на коланите - много твърда и лесно драскаема пластмаса. Тук БМВ можеше да измислят нещо друго, естествено малко по-качествено. Леко разочарова.

Лазерни фарове - визуален задължителен ъпгрейд, ако желаете колата да изглежда възможно най-модерно. На практика се ползва само в режим на дълги автоматични светлини, при това само ако отсреща няма автомобили. Тествах ги при няколко нощни пътувания и мога да обобщя, че съм доволен. Определено светят по-добре и на къси и на дълги в сравнение с лед адаптивни светлини във ф36 и във ф10. И двете съм ги имал и не бях очарован.

Разход - при бързо каране по магистрала разхода се върти около 15 л/100, ако се движиш със 160, разходът е около 10-11, при по-спокойно шофиране се постигат 8-9л/100. В градски условия мисля, че нормаления разход е между 13 - 16 л./100 в зависимост от начина на шофиране и разстоянията, които се минават.

Колата е достатъчно голяма. Мога да потвърдя, че Г20 е достатъчно голяма кола. В никакъв случай не се чувства като малка кола.

Возията е твърда, което наложи подмяна на рънфлат гумите с нормални. Все пак трябва да се има предвид, че карам на 19-ки. Комфортът е въпрос на тълкуване в Г20 и е много важно по какви пътища се движиш. Ако няма дупки и неравности, всичко е наред. Но с нагънати и кърпени пътища каквито имаме в Бургас, спортното окачване си допринася за разваляне на комфорта и тук като добавиш твърдите рънфлати, за мен лично става неприемливо. Преминаване към 18-ки нормални пък решава всички проблеми. За това компромиса тук е нормални гуми. Отново ще напомня, че опцията адаптивно м окачване беше махната от мен в последния момент при конфигурацията, защото успях да пробвам кола с такова и останах много разочарован.

За сметка на това обаче колата е съвършено стабилна. Каране на макс скорост е удоволствие, не буди никакви рискове и страхове. Колата е тиха, волана е твърд, окачването е залапено за пътя. Ако търсите бърза и стабилна кола, то М340 ексдрайв е такава.

Звукът от гърнетата напълно ме задоволява. Има си всичко - чаткане, думкане, бамкане, каквото искате го наречете. В режим спорт плюс звука е точно като на перформънс кола. За мен грешка колата да се поръчва в бежово, червено, оранжево и т.н. Бялото е красиво и съм доволен от избора. Черното вероятно е дори още по-добре. Сиви и сини са някакъв вид компромис по мое мнение. Всеки сам си преценява на място.

За финал ще кажа, че колата е много хубава. Цялостно погледнато няма слабо място и никак не е случайно, че изпреварва голяма част от конкурентите. На този етап няма да е сменям :)

Ако нещо друго Ви интересува, насреща съм.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Специалист-Икономист

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW G80 M3 Competition xDrive

Re: покупка на G20 M340i

Мнение от vodkarulez » 27 Фев 2020, 9:52

Пичове, много яко сте дебатирали конските сили, шперове, ексдрайв системите и задното магическо предаване. Наистина всичко е субективно, но има и фирмена ангажираност поради липсата на избор примерно за м340. Не би било уместно да се правим на по-умни от хилядите хора, които работят с години за БМВ, но и виждам, че потенциала им не е особено голям напоследък и допускат много грешки.

Най-голямата гавра с потребителя е, че за САЩ предложиха избор на ексдрайв и задно за м340, а в Европа ни ограничиха в избора. Има райони, където е смешно да караш кола на задно, като въобще не искам да споменавам марки, конски сили и т.н. Висока, влажност, ниски температури, обилни валежи, разчупени географии. Хората си търсят ексдрайфа за спокойствие. Не казвам, че кола на задно няма да се справи, но има един такъв рисков коефицицент, който е по-голям.

Бих казал, че ексдрайва е отлична екстра, но зависи кой какво търси. Все пак тази екстра добавя тегло, добавя разходи, добавя емоции - хубави или лоши. Тъпо е да се караме кое е по-добре, защото всеки има различна потребност.

Най-тъпото е обаче, че компанията не предлага еднакъв избор на всички. В Бургас ексдрайва е излишен и в тази връзка по-логичната покупка е м340 на задно. Но в Смолян смятам, че биха избрали м340 ексдрайв.

Поздрави,
Специалист-Икономист

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 21.03.2015
Местоположение: France
Пол: Мъж
Кара: Bmw F30 340i
Мечтае да кара: GT3

Re: покупка на G20 M340i

Мнение от frenchi03 » 27 Фев 2020, 13:31

vodkarulez написа:Пичове, много яко сте дебатирали конските сили, шперове, ексдрайв системите и задното магическо предаване. Наистина всичко е субективно, но има и фирмена ангажираност поради липсата на избор примерно за м340. Не би било уместно да се правим на по-умни от хилядите хора, които работят с години за БМВ, но и виждам, че потенциала им не е особено голям напоследък и допускат много грешки.

Най-голямата гавра с потребителя е, че за САЩ предложиха избор на ексдрайв и задно за м340, а в Европа ни ограничиха в избора. Има райони, където е смешно да караш кола на задно, като въобще не искам да споменавам марки, конски сили и т.н. Висока, влажност, ниски температури, обилни валежи, разчупени географии. Хората си търсят ексдрайфа за спокойствие. Не казвам, че кола на задно няма да се справи, но има един такъв рисков коефицицент, който е по-голям.

Бих казал, че ексдрайва е отлична екстра, но зависи кой какво търси. Все пак тази екстра добавя тегло, добавя разходи, добавя емоции - хубави или лоши. Тъпо е да се караме кое е по-добре, защото всеки има различна потребност.

Най-тъпото е обаче, че компанията не предлага еднакъв избор на всички. В Бургас ексдрайва е излишен и в тази връзка по-логичната покупка е м340 на задно. Но в Смолян смятам, че биха избрали м340 ексдрайв.

Поздрави,



Колега,разбирам че си истински фен на марката и аз като такъв бих искал да ти дам моя съвет. Не се вкарвай в този филм с competition моделите в Бг условия.Най-добрият ми приятел си купи ново М5 Comp.от Бг и след 4 месеца го продаде и си поръча нормално.Разликата е просто поразяваща.Разбирам че не си на 20год и няма да се гониш по бургаските светофари. Пробвал съм и M4 и М5 comp. в Бг .....не става.Това са коли за писта или за немски аутобан.Твоята кола е М3 нормално,но ще трябва да прежалиш "old school" интериора спрямо G20. Сменил съм 11 Бмв-та,2 от тях Хdrive.За мен лично това не е ехтра а необходимост и сериозен компромис при кола под 500кс.
Карам 340i на задно с окачване на ac schnitzer и Michelin 4s,но 10 месеца от година не съм в Бг :).На няколко пъти вече попадам на ужасни дъждове по магистрала с висока скорост - абсолютно никакъв проблем със задното.Това не са коли от ерата на е36 и е46.Тъжната истина е че нямаме пътища за тези коли,но нов модел Бмв на задно с маркови нови зимни гуми ще искара на зимните условия в Бг.

Лек ден и успех !!

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 23.11.2019
Пол: Мъж
Кара: Hybrid

Re: покупка на G20 M340i

Мнение от flokeys5 » 27 Фев 2020, 14:25

Здравейте отново :D Моята кола дойде вчера (около 2 седмици по-рано от очакваното). Вече й направих 160 км, само за толкова имах време. Засега е супер, цветът много ме кефи наживо, както и миризмата на чисто ново в интериора. Дотук за 160 км градско разходът е 7,2/100, без натискане и вдигане повече от 100 км/ч :lol: Мощността е задоволителна за 265 коня и тежестта на купето. След известно време ще пусна още някое ревю живот и здраве

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW G80 M3 Competition xDrive

Re: покупка на G20 M340i

Мнение от vodkarulez » 27 Фев 2020, 15:35

flokeys5 написа:Здравейте отново :D Моята кола дойде вчера (около 2 седмици по-рано от очакваното). Вече й направих 160 км, само за толкова имах време. Засега е супер, цветът много ме кефи наживо, както и миризмата на чисто ново в интериора. Дотук за 160 км градско разходът е 7,2/100, без натискане и вдигане повече от 100 км/ч :lol: Мощността е задоволителна за 265 коня и тежестта на купето. След известно време ще пусна още някое ревю живот и здраве


Давай снимки да видим колата :)
Специалист-Икономист

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 658
Регистриран на: 24.02.2015
Местоположение: Brussels/Асеновград
Пол: Мъж
Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
Мечтае да кара: F82 ///M4

Re: покупка на G20 M340i

Мнение от Exclusive89 » 27 Апр 2020, 11:59


:conf:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW G80 M3 Competition xDrive

Re: покупка на G20 M340i

Мнение от vodkarulez » 27 Апр 2020, 12:40

Е браво на колегата за споделянето и на пичовете, че са направили това видео.

Като цяло до сега не бях срещал видео с подобни драгове със себеподобни, но все пак други модели. След тези 6 месеца, в които карам този кола, моите изводи са също, че това е най-балансираното бмв от към динамика, комфорт, визия и цена.
Специалист-Икономист

ПредишнаСледваща

Назад към G20/G21/G22/G23/G24

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook