Автоматик и спортен автоматик, кодиране

3-та серия ('13+)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 783
Регистриран на: 11.10.2012
Пол: Мъж
Кара: e92, f30
Мечтае да кара: M4

Автоматик и спортен автоматик, кодиране

Мнение от expl0de » 23 Юни 2019, 0:42

Аз съм със спортния автоматик и ме дразнеше, че на спортните режими (лоста в ляво или от бутона спорт) след изпреварване колата си остава доста време на 3500-4000 оборота(дизел). Реших да си поиграя днес с бимеркод и от компютъра на кутията я кодирах на не спортна. Другите компютри не съм пипал.
Резултатът е, че на спортните режими сменя по-меко скоростите, няма го това ритане в гърба на спорт и лоста в ляво. Също и при ръчна смяна не рита така. При отнемане на газта по-бързо сменя на по-висока предавка и не задържа високи обороти над 3000. Само при изпреварване с кикдаун си задържа както преди. Смяната от волана и режима спорт+ си останаха и работят нормално. Лично мен от волана ме дразни, че има лаг от натискането до действието, имаше го преди и сега е същия и той забавя смените реално, а не милисекундите за които сменя кутията. При лоста наляво вече не показва на коя скорост съм, а DS. Ако сменя от перата се променя на М1/2/3...В общи линии съм доволен, повече си ползвам спортния режим и смените са много бързи без да ритат, плюс си имам останалите глезотии от спортната кутия.
Препоръчвам да пробвате двата варианта.

Назад към F30/F31/F32/F33/F34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook