Проблем с ангренажна верига F30 N47T 2012-07-17
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
41 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: Проблем с ангренажна верига F30 N47T 2012-07-17
И аз ще се включа в чуденката с веригите... Като цяло съм фен на това колата да се поддържа правилно и своевременно при евентуален проблем, но т.нар. "превантивни" големи ремонти са ми против логиката, особено когато няма симптом.
Колата е на 225к реални КМ (11/2014), от които 200к направени в Германия за под 4 години. Маслото е сменяно на 30к, но всеки 6 месеца. Средният пробег за едно палене (някаква такава статистика, която ми извади Carly, ако не се лъжа) беше над 200км когато я купих.
За момента няма никакви симптоми и шумове. Аз започнах да сменям маслото в оторизирания сервиз на всеки 13-15к откакто я имам, което пак е на всеки 6 месеца.
Има ли начин да се провери състояния на вериги и зъбни колела без да се разглабя половината кола?
п.п. на предната кола с М47 всички казваха, че турбината и ДПФ рядко изкарвали до 200к км. Купих я на 220к, а в момента е на 300к и няма никакви симптоми за проблем и с двете, но държа всичко изрядно. Купих си Carly адаптерче, чета за грешки/проблеми и гледам състоянито на ДПФ на всеки около 2 месеца и ако има нещо - действам преди да е станало късно.
Колата е на 225к реални КМ (11/2014), от които 200к направени в Германия за под 4 години. Маслото е сменяно на 30к, но всеки 6 месеца. Средният пробег за едно палене (някаква такава статистика, която ми извади Carly, ако не се лъжа) беше над 200км когато я купих.
За момента няма никакви симптоми и шумове. Аз започнах да сменям маслото в оторизирания сервиз на всеки 13-15к откакто я имам, което пак е на всеки 6 месеца.
Има ли начин да се провери състояния на вериги и зъбни колела без да се разглабя половината кола?
п.п. на предната кола с М47 всички казваха, че турбината и ДПФ рядко изкарвали до 200к км. Купих я на 220к, а в момента е на 300к и няма никакви симптоми за проблем и с двете, но държа всичко изрядно. Купих си Carly адаптерче, чета за грешки/проблеми и гледам състоянито на ДПФ на всеки около 2 месеца и ако има нещо - действам преди да е станало късно.
Re: Проблем с ангренажна верига F30 N47T 2012-07-17
mcfistell написа:Здравей колега,
Дали е възможно да опишеш всички детайли които са ти сменили с оригиналните им номера, защото ми предстои процедурата само че не в официален сервиз и искам да купя всичко необходимо, а предполагам във фактурата са описали дори и крепежите, които са подменили - направо ако не е проблем директно нея (фактурата) да снимаш.
Прегледах стари теми, в които има упоменати детайли,но първо са за по-старите варианти на мотора от Е90, а и като разгледах в REALOEM някои компоненти на 2-3години биват ревизирани и са с нови номера и искам да си поръчам актуалните версии.
Поздрави и безаварийно шофиране
Довечера ще снимам фактурата, две страници е
Re: Проблем с ангренажна верига F30 N47T 2012-07-17
Indiana написа:И аз ще се включа в чуденката с веригите... Като цяло съм фен на това колата да се поддържа правилно и своевременно при евентуален проблем, но т.нар. "превантивни" големи ремонти са ми против логиката, особено когато няма симптом.
Колата е на 225к реални КМ (11/2014), от които 200к направени в Германия за под 4 години. Маслото е сменяно на 30к, но всеки 6 месеца. Средният пробег за едно палене (някаква такава статистика, която ми извади Carly, ако не се лъжа) беше над 200км когато я купих.
За момента няма никакви симптоми и шумове. Аз започнах да сменям маслото в оторизирания сервиз на всеки 13-15к откакто я имам, което пак е на всеки 6 месеца.
Има ли начин да се провери състояния на вериги и зъбни колела без да се разглабя половината кола?
п.п. на предната кола с М47 всички казваха, че турбината и ДПФ рядко изкарвали до 200к км. Купих я на 220к, а в момента е на 300к и няма никакви симптоми за проблем и с двете, но държа всичко изрядно. Купих си Carly адаптерче, чета за грешки/проблеми и гледам състоянито на ДПФ на всеки около 2 месеца и ако има нещо - действам преди да е станало късно.
Да! Както съм написал по-горе в БМВ предлагат услугата "Проверка на верига" !
- expl0de
- младши ентусиаст
- Мнения: 783
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: Проблем с ангренажна верига F30 N47T 2012-07-17
Продават едни камери с кабел за телефон/таблет с лампички, пъхаш я през капачката на маслото и гледаш има ли нещо видимо износено.
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Проблем с ангренажна верига F30 N47T 2012-07-17
Indiana написа:И аз ще се включа в чуденката с веригите... Като цяло съм фен на това колата да се поддържа правилно и своевременно при евентуален проблем, но т.нар. "превантивни" големи ремонти са ми против логиката, особено когато няма симптом.
Колата е на 225к реални КМ (11/2014), от които 200к направени в Германия за под 4 години. Маслото е сменяно на 30к, но всеки 6 месеца. Средният пробег за едно палене (някаква такава статистика, която ми извади Carly, ако не се лъжа) беше над 200км когато я купих.
За момента няма никакви симптоми и шумове. Аз започнах да сменям маслото в оторизирания сервиз на всеки 13-15к откакто я имам, което пак е на всеки 6 месеца.
Има ли начин да се провери състояния на вериги и зъбни колела без да се разглабя половината кола?
п.п. на предната кола с М47 всички казваха, че турбината и ДПФ рядко изкарвали до 200к км. Купих я на 220к, а в момента е на 300к и няма никакви симптоми за проблем и с двете, но държа всичко изрядно. Купих си Carly адаптерче, чета за грешки/проблеми и гледам състоянито на ДПФ на всеки около 2 месеца и ако има нещо - действам преди да е станало късно.
Съвсем скоро от август Дару Кар ще имат отстъпки за проверка на вериги. Всичко се прави със специлизиран инструмент на BMW за проверка на разхлабване.
- ceco_kd
- младши ентусиаст
- Мнения: 366
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318i
- Мечтае да кара: На челна стойка.
- Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.
Re: Проблем с ангренажна верига F30 N47T 2012-07-17
Е да си го кажа, че не виждам как с една анджиклама за 10-15 лв. ще даде някой диагноза, че и да стои зад нея после. По какъв точно начин ще определиш гледайки я веригата дали е за смяна?expl0de написа:Продават едни камери с кабел за телефон/таблет с лампички, пъхаш я през капачката на маслото и гледаш има ли нещо видимо износено.
Изпратено от моят Redmi 4 с помощта на Tapatalk
Карам бавно! Стигам Бързо!
- expl0de
- младши ентусиаст
- Мнения: 783
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: Проблем с ангренажна верига F30 N47T 2012-07-17
ceco_kd написа:Е да си го кажа, че не виждам как с една анджиклама за 10-15 лв. ще даде някой диагноза, че и да стои зад нея после. По какъв точно начин ще определиш гледайки я веригата дали е за смяна?expl0de написа:Продават едни камери с кабел за телефон/таблет с лампички, пъхаш я през капачката на маслото и гледаш има ли нещо видимо износено.
Изпратено от моят Redmi 4 с помощта на Tapatalk
Не претендирам да е много добър метод, може да се бутне веригата и да се види дали е разхлабена и да се огледа зъбното колело. Аз си поръчах по друг повод и може да направя 1 видео като дойде.
Re: Проблем с ангренажна верига F30 N47T 2012-07-17
expl0de написа:ceco_kd написа:Е да си го кажа, че не виждам как с една анджиклама за 10-15 лв. ще даде някой диагноза, че и да стои зад нея после. По какъв точно начин ще определиш гледайки я веригата дали е за смяна?expl0de написа:Продават едни камери с кабел за телефон/таблет с лампички, пъхаш я през капачката на маслото и гледаш има ли нещо видимо износено.
Изпратено от моят Redmi 4 с помощта на Tapatalk
Не претендирам да е много добър метод, може да се бутне веригата и да се види дали е разхлабена и да се огледа зъбното колело. Аз си поръчах по друг повод и може да направя 1 видео като дойде.
Ще чакаме с нетърпение дали може да се зебележи нещо. Като гледам на колегата по-горе зъбните келелца определено могат да се познаят, че са за смяна.
Нека да видим дали капачката за масло може да осигури достъп до тях.
Re: Проблем с ангренажна верига F30 N47T 2012-07-17
Ето фактурата
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- nikola59
- младши ентусиаст
- Мнения: 703
- Регистриран на: 7.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI 320D xDrive
- Детайли за колата: N47/184 Hp
Re: Проблем с ангренажна верига F30 N47T 2012-07-17
hostensen написа:Ето фактурата
Поиска ли и от друг дилър оферта за смяна? Питам, защото при тези където си сменявал не дават най-добрите отстъпки и цени. При това жестоко износено зъбно колело което виждам на снимката ти или тази кола е карана с много дълъг интервал между смените на маслото или не е на тези километри. На 150К смених веригите, но при мен такова очевадно износване въобще не забелязах.
В поста си от 06 Окт 2017 тук: viewtopic.php?f=112&t=414560&start=120 съм описал парт. номерата на всичко което е включено за N47 мотора от моята фактура когато сменявах. На някой може да му е полезно, ако ще си купува частите само.
- ceco_kd
- младши ентусиаст
- Мнения: 366
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318i
- Мечтае да кара: На челна стойка.
- Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.
Re: Проблем с ангренажна верига F30 N47T 2012-07-17
При толкова износено зъбно колело чуваха ли се някакви шумове от ангренажа?hostensen написа:Здравейте отново колеги,
Споделям филанлния си опит стъпка по стъпка:
В BMW предлагат услугата " проверка на верига" - слага се "оптимизиран оптегач" който е по-дълъг от стандартния и в зависимост от това колко изкочи се пресмята колко е оптегната веригата. Процедурата струва 275 лв. За съжаление при мен нещата бяха "на финалната права" и слагайки този оптегач веригата направо си прескочи зъб. И така колата си остана в BMW без повреди по мотора.
Приемчика ми предложи да сменят само горната верига, но сервизния специалист настояваше да сменим всичко по веригата, защото когато има такива повреди е по-добре да се свали мотора и да се почисти всичко, защото остават стружки в картера и така нататак и беше прав. Направиха ми оферта от близо 2900лв и аз приех.
Тук е момента да отбележа, че когато отидете в оторизиран сервиз те извършват само процедурата за която си плащаш! При мен всмукателните колектори, егр, дпф и всичко по веригата бяха мръсни, запушени и тн. С благоволението на сервизния специалист си ги взех, избуших дпф-а и каталазиратора а колекторите почистих. Колата седя около седмица. След като беше готова сумата нарастна до 3200лв с вложена отстъпка от 10%.
В ретроспекция:
BMW наистина се правят на луди за проблема с веригите, той си продължава и с по-новите автомобили и лично според мен това е нарочно.
Проблема не идва от веригата а от зъбното колело, което е направено от кашкавал и наистина безумната смяна на масло на 30к км докато колата е в гаранция.
Прилагам и снимков материал.
Изпратено от моят Redmi 4 с помощта на Tapatalk
Карам бавно! Стигам Бързо!
Re: Проблем с ангренажна верига F30 N47T 2012-07-17
Прочети първото мнение
Онзи ден запалих автомобила и след като чух страшен звук я закарах в най-близкият сервиз и там ми казаха, че е разтегнала верига.
Re: Проблем с ангренажна верига F30 N47T 2012-07-17
Ceco_Kd : Да, звука беще като дрънчене метал в метал от задната част на мотора особено силно при запалване.
nikola59: Не съм търсил в друг сервиз защото колата "Умря" там и ми писна на оная работа и им казах да я правят. Тъпото е, че от 2900лв сумата стана на 3200лв.
Колата е купувана нова в БГ и гарантирам за километрите. Прилагам и снимка.
nikola59: Не съм търсил в друг сервиз защото колата "Умря" там и ми писна на оная работа и им казах да я правят. Тъпото е, че от 2900лв сумата стана на 3200лв.
Колата е купувана нова в БГ и гарантирам за километрите. Прилагам и снимка.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ceco_kd
- младши ентусиаст
- Мнения: 366
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318i
- Мечтае да кара: На челна стойка.
- Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.
Re: Проблем с ангренажна верига F30 N47T 2012-07-17
Извинявам се! Много се дразня на хора, които не четат. Просто следя темата, но явно вече съм забравил дали се е чувал звук. Извинявам се още веднъж за оффтопика!Indiana написа:Прочети първото мнениеОнзи ден запалих автомобила и след като чух страшен звук я закарах в най-близкият сервиз и там ми казаха, че е разтегнала верига.
Изпратено от моят Redmi 4 с помощта на Tapatalk
Карам бавно! Стигам Бързо!
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Проблем с ангренажна верига F30 N47T 2012-07-17
На 96к ли умря веригата?hostensen написа:Ceco_Kd : Да, звука беще като дрънчене метал в метал от задната част на мотора особено силно при запалване.
nikola59: Не съм търсил в друг сервиз защото колата "Умря" там и ми писна на оная работа и им казах да я правят. Тъпото е, че от 2900лв сумата стана на 3200лв.
Колата е купувана нова в БГ и гарантирам за километрите. Прилагам и снимка.
Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
41 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани