Проблем с ангренажна верига F30 N47T 2012-07-17

3-та серия ('13+)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4216
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Re: Проблем с ангренажна верига F30 N47T 2012-07-17

Мнение от ///M Power » 01 Авг 2019, 20:56

Dextuar написа:
hostensen написа:Ceco_Kd : Да, звука беще като дрънчене метал в метал от задната част на мотора особено силно при запалване.

nikola59: Не съм търсил в друг сервиз защото колата "Умря" там и ми писна на оная работа и им казах да я правят. Тъпото е, че от 2900лв сумата стана на 3200лв.
Колата е купувана нова в БГ и гарантирам за километрите. Прилагам и снимка.
На 96к ли умря веригата?

Sent from my SM-A705FN using Tapatalk


124k пише в първото мнение.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 703
Регистриран на: 7.10.2012
Пол: Мъж
Кара: E90 LCI 320D xDrive
Детайли за колата: N47/184 Hp

Re: Проблем с ангренажна верига F30 N47T 2012-07-17

Мнение от nikola59 » 02 Авг 2019, 0:33

hostensen написа: nikola59: Не съм търсил в друг сервиз защото колата "Умря" там и ми писна на оная работа и им казах да я правят. Тъпото е, че от 2900лв сумата стана на 3200лв.
Колата е купувана нова в БГ и гарантирам за километрите. Прилагам и снимка.

Да, ясно. Освен тогава да е от маслото - нямам обяснение за състоянието на зъбното колело от снимката...твърде износено за тези км. Преди да чуеш "адския" звук е имало и преди шум, но навярно не си обърнал внимание. По принцип препоръчителната смяна я дават в диапазона 150-190К, а при тебе е станало по-рано. Важното е, че си я оправил :bchug: И сега макс до 10К сменявай маслото. Цената ти се е завишила там гледам от маслата и антифриза може би... За всеки отделен компонент от частите отстъпката която дават дилърите също е различна, но в твоят случай вече няма смисъл на го обсъждаме. За други колеги на които им предстои смяна нека винаги взимат по 2-3 оферти.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 240
Регистриран на: 25.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 525 TDS

Re: Проблем с ангренажна верига F30 N47T 2012-07-17

Мнение от ben_g » 02 Авг 2019, 6:24

С това износване на тези км, да не се окаже че е попаднал колегата на официален сервиз от “онези’ в които уж сменят маслото, ама реално го оставят със старото?


Sent from my iPhone using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 17.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M340i X Drive
Мечтае да кара: M ки

Re: Проблем с ангренажна верига F30 N47T 2012-07-17

Мнение от ionov » 02 Авг 2019, 7:21

Препоръчителната смяна на веригата мисля, че е на 200к км не на 150.
Иначе при 20 ките това е хубавото, че се чува и не можеш да я сбъркаш та някои Ф ки си карат и доста над 200к с оригиналната верига. Доколкото знам при 6 цилиндровите дизели този шум от веригата е доста по-трудно доловим, поне така са ми казвали.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 19.11.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Е36 318i
Мечтае да кара: На челна стойка.
Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.

Re: Проблем с ангренажна верига F30 N47T 2012-07-17

Мнение от ceco_kd » 02 Авг 2019, 22:16

А вярно ли е, че при 6 цилиндровите пък може да кара повече?

Изпратено от моят Redmi 4 с помощта на Tapatalk
Карам бавно! Стигам Бързо!

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Проблем с ангренажна верига F30 N47T 2012-07-17

Мнение от b00st » 07 Авг 2019, 8:57

ben_g написа:С това износване на тези км, да не се окаже че е попаднал колегата на официален сервиз от “онези’ в които уж сменят маслото, ама реално го оставят със старото?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Не, даже много е изкарала. На новите мотори веригите са си консуматив и на дизела и на бензина, вагените с ремъка ги надживяват вече и то с не малко.
И това за симптомите като шумове не е задължително. Може без никви звуци да я скъса директно.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 313
Регистриран на: 19.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: тист
Мечтае да кара: непрекъснато
Детайли за колата: 08' E91 325d - сега; 'E36 316i Compact - сега; '02 E46 330i Touring - преди; '97 Е36 318i Touring - преди; '00 BMW 540iA - преди; '02 BMW E46 330Ci SMG - преди; '99 BMW E36 328i Touring - преди;

Re: Проблем с ангренажна верига F30 N47T 2012-07-17

Мнение от Tristaiosemnaiseis » 08 Авг 2019, 13:23

b00st написа:
ben_g написа:С това износване на тези км, да не се окаже че е попаднал колегата на официален сервиз от “онези’ в които уж сменят маслото, ама реално го оставят със старото?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Не, даже много е изкарала. На новите мотори веригите са си консуматив и на дизела и на бензина, вагените с ремъка ги надживяват вече и то с не малко.
И това за симптомите като шумове не е задължително. Може без никви звуци да я скъса директно.

Тъй като продавам VAG-ини...да, там наистина ремъците изкарват 150к без проблем... И смяната е на съвсем човешки пари. Но както и да е... Имам въпрос - при B47 как са верижките? Имаме ли вече наблюдения? :mrgreen:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 783
Регистриран на: 11.10.2012
Пол: Мъж
Кара: e92, f30
Мечтае да кара: M4

Re: Проблем с ангренажна верига F30 N47T 2012-07-17

Мнение от expl0de » 08 Авг 2019, 18:06

Веригите и зъбните колела са еднакви от 2000 година насам, реално няма разлика. Иначе щяха да продават супер здравите афтърмаркет вериги и зъбни колела. Всичко е до смазване.

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 25.12.2013
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Кара: F31 318d N47D20

Re: Проблем с ангренажна верига F30 N47T 2012-07-17

Мнение от mcfistell » 09 Авг 2019, 16:03

Здравейте,
Според мен нещата са до смяна на масло, какви са километрите (градско или на дълго) и ..... късмет.
Това е N47D20 от F31 2013г на 262к км

IMG-2f144b008dcc02f022a9d6b03cd2a0d1-V.jpg

IMG-ca12612ae324e6cfe7a260bb0be15bf7-V.jpg

IMG-94fed46a853007bd89823e25852e5e6f-V.jpg

Мотора нямаше симптоми, но реших да сменя 3те вериги и съпътстващите ги компоненти плюс съединител и семеринг на колянов вал (така и така е вън мотора).
След смяната мотора работи една идея по-меко, но може и само така да ми се иска :mhihi: . Най-вероятно поне до 350к е можело да кара.
Късмет и безаварийна на всички че тея вериги май са голям филм :bchug:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 17.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M340i X Drive
Мечтае да кара: M ки

Re: Проблем с ангренажна верига F30 N47T 2012-07-17

Мнение от ionov » 13 Авг 2019, 11:55

На мен са ми пратили меил от Дару Кар днес, че вече прелагат 25% отстъпка за проверка на състоянието на ангренажните вериги и 25% отстъпка за смяната им.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 14.10.2002

Re: Проблем с ангренажна верига F30 N47T 2012-07-17

Мнение от Indiana » 15 Авг 2019, 6:22

ionov написа:На мен са ми пратили меил от Дару Кар днес, че вече прелагат 25% отстъпка за проверка на състоянието на ангренажните вериги и 25% отстъпка за смяната им.


Излиза 163 лв като услугата включва проверка за удължаване на верига + смяна на обтегач.

Това дали е индикативно предвид снимките на колегите, че зъбните колела "изяждат веригата", а не говорим за късане в следствие на опън и съответно разтягане?

Предишна

Назад към F30/F31/F32/F33/F34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook