Проблем с ангренажна верига F30 N47T 2012-07-17
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
41 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Проблем с ангренажна верига F30 N47T 2012-07-17
Dextuar написа:На 96к ли умря веригата?hostensen написа:Ceco_Kd : Да, звука беще като дрънчене метал в метал от задната част на мотора особено силно при запалване.
nikola59: Не съм търсил в друг сервиз защото колата "Умря" там и ми писна на оная работа и им казах да я правят. Тъпото е, че от 2900лв сумата стана на 3200лв.
Колата е купувана нова в БГ и гарантирам за километрите. Прилагам и снимка.
Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
124k пише в първото мнение.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- nikola59
- младши ентусиаст
- Мнения: 703
- Регистриран на: 7.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI 320D xDrive
- Детайли за колата: N47/184 Hp
Re: Проблем с ангренажна верига F30 N47T 2012-07-17
hostensen написа: nikola59: Не съм търсил в друг сервиз защото колата "Умря" там и ми писна на оная работа и им казах да я правят. Тъпото е, че от 2900лв сумата стана на 3200лв.
Колата е купувана нова в БГ и гарантирам за километрите. Прилагам и снимка.
Да, ясно. Освен тогава да е от маслото - нямам обяснение за състоянието на зъбното колело от снимката...твърде износено за тези км. Преди да чуеш "адския" звук е имало и преди шум, но навярно не си обърнал внимание. По принцип препоръчителната смяна я дават в диапазона 150-190К, а при тебе е станало по-рано. Важното е, че си я оправил И сега макс до 10К сменявай маслото. Цената ти се е завишила там гледам от маслата и антифриза може би... За всеки отделен компонент от частите отстъпката която дават дилърите също е различна, но в твоят случай вече няма смисъл на го обсъждаме. За други колеги на които им предстои смяна нека винаги взимат по 2-3 оферти.
- ben_g
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 240
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525 TDS
Re: Проблем с ангренажна верига F30 N47T 2012-07-17
С това износване на тези км, да не се окаже че е попаднал колегата на официален сервиз от “онези’ в които уж сменят маслото, ама реално го оставят със старото?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- ionov
- младши ентусиаст
- Мнения: 450
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M340i X Drive
- Мечтае да кара: M ки
Re: Проблем с ангренажна верига F30 N47T 2012-07-17
Препоръчителната смяна на веригата мисля, че е на 200к км не на 150.
Иначе при 20 ките това е хубавото, че се чува и не можеш да я сбъркаш та някои Ф ки си карат и доста над 200к с оригиналната верига. Доколкото знам при 6 цилиндровите дизели този шум от веригата е доста по-трудно доловим, поне така са ми казвали.
Иначе при 20 ките това е хубавото, че се чува и не можеш да я сбъркаш та някои Ф ки си карат и доста над 200к с оригиналната верига. Доколкото знам при 6 цилиндровите дизели този шум от веригата е доста по-трудно доловим, поне така са ми казвали.
- ceco_kd
- младши ентусиаст
- Мнения: 366
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318i
- Мечтае да кара: На челна стойка.
- Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.
Re: Проблем с ангренажна верига F30 N47T 2012-07-17
А вярно ли е, че при 6 цилиндровите пък може да кара повече?
Изпратено от моят Redmi 4 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi 4 с помощта на Tapatalk
Карам бавно! Стигам Бързо!
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Проблем с ангренажна верига F30 N47T 2012-07-17
ben_g написа:С това износване на тези км, да не се окаже че е попаднал колегата на официален сервиз от “онези’ в които уж сменят маслото, ама реално го оставят със старото?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Не, даже много е изкарала. На новите мотори веригите са си консуматив и на дизела и на бензина, вагените с ремъка ги надживяват вече и то с не малко.
И това за симптомите като шумове не е задължително. Може без никви звуци да я скъса директно.
- Tristaiosemnaiseis
- младши ентусиаст
- Мнения: 313
- Регистриран на: 19.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: тист
- Мечтае да кара: непрекъснато
- Детайли за колата: 08' E91 325d - сега; 'E36 316i Compact - сега; '02 E46 330i Touring - преди; '97 Е36 318i Touring - преди; '00 BMW 540iA - преди; '02 BMW E46 330Ci SMG - преди; '99 BMW E36 328i Touring - преди;
Re: Проблем с ангренажна верига F30 N47T 2012-07-17
b00st написа:ben_g написа:С това износване на тези км, да не се окаже че е попаднал колегата на официален сервиз от “онези’ в които уж сменят маслото, ама реално го оставят със старото?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Не, даже много е изкарала. На новите мотори веригите са си консуматив и на дизела и на бензина, вагените с ремъка ги надживяват вече и то с не малко.
И това за симптомите като шумове не е задължително. Може без никви звуци да я скъса директно.
Тъй като продавам VAG-ини...да, там наистина ремъците изкарват 150к без проблем... И смяната е на съвсем човешки пари. Но както и да е... Имам въпрос - при B47 как са верижките? Имаме ли вече наблюдения?
- expl0de
- младши ентусиаст
- Мнения: 783
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: Проблем с ангренажна верига F30 N47T 2012-07-17
Веригите и зъбните колела са еднакви от 2000 година насам, реално няма разлика. Иначе щяха да продават супер здравите афтърмаркет вериги и зъбни колела. Всичко е до смазване.
- mcfistell
- Потребител
- Мнения: 43
- Регистриран на: 25.12.2013
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: F31 318d N47D20
Re: Проблем с ангренажна верига F30 N47T 2012-07-17
Здравейте,
Според мен нещата са до смяна на масло, какви са километрите (градско или на дълго) и ..... късмет.
Това е N47D20 от F31 2013г на 262к км
Мотора нямаше симптоми, но реших да сменя 3те вериги и съпътстващите ги компоненти плюс съединител и семеринг на колянов вал (така и така е вън мотора).
След смяната мотора работи една идея по-меко, но може и само така да ми се иска . Най-вероятно поне до 350к е можело да кара.
Късмет и безаварийна на всички че тея вериги май са голям филм
Според мен нещата са до смяна на масло, какви са километрите (градско или на дълго) и ..... късмет.
Това е N47D20 от F31 2013г на 262к км
Мотора нямаше симптоми, но реших да сменя 3те вериги и съпътстващите ги компоненти плюс съединител и семеринг на колянов вал (така и така е вън мотора).
След смяната мотора работи една идея по-меко, но може и само така да ми се иска . Най-вероятно поне до 350к е можело да кара.
Късмет и безаварийна на всички че тея вериги май са голям филм
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ionov
- младши ентусиаст
- Мнения: 450
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M340i X Drive
- Мечтае да кара: M ки
Re: Проблем с ангренажна верига F30 N47T 2012-07-17
На мен са ми пратили меил от Дару Кар днес, че вече прелагат 25% отстъпка за проверка на състоянието на ангренажните вериги и 25% отстъпка за смяната им.
Re: Проблем с ангренажна верига F30 N47T 2012-07-17
ionov написа:На мен са ми пратили меил от Дару Кар днес, че вече прелагат 25% отстъпка за проверка на състоянието на ангренажните вериги и 25% отстъпка за смяната им.
Излиза 163 лв като услугата включва проверка за удължаване на верига + смяна на обтегач.
Това дали е индикативно предвид снимките на колегите, че зъбните колела "изяждат веригата", а не говорим за късане в следствие на опън и съответно разтягане?
41 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани