B58 vs N55
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
46 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- ionov
- младши ентусиаст
- Мнения: 450
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M340i X Drive
- Мечтае да кара: M ки
Re: B58 vs N55
То N55 си работи на принципа на дизела. Но наистина май дизела идва по-здрав в случая. Дюзите са му по-скъпи но пък не се развалят и дори някоя да замине можеш да смениш само нея, докато при N55 ако сменяш само една трябва да е същата ревизия, като другите и ако е по-стара ревизия няма намиране. Иначе само 3 на 3 се сменят или всички та.... дизела има своите плюсове тук. Но при N55 дюзите са наистина по-ок от тези при N54.
Re: B58 vs N55
Top Gun Maverick написа:... Като се намери толкова здрав(дори да не е ремапван)Ен55 на тия километри и да не е имал ремонти, тогава може да се сравнява с дизела. Здрав е, ама не го слагайте до него в това отношение.
Моето Н55 го купих на 130000км, вече е на 165000км.
Според историята му в БМВ, освен масла, филтри и свещи, друго кажи-речи не е сменяно досега в двигателния отсег. Аз също не съм сменял, така че явно има н55 на толкова километри, което да е издържало някак си.
Top Gun Maverick написа:... ама я се разровете малко да видите в Е90 раздела колко информация има за тия "безпроблемните" инжектори.
По същата логика не ми се мисли, ако се поразровиш из всички автосервизи и магазини за авточасти и ги питаш за "безпроблемните" дизели, без значение дали от Е92 епохата или от по-новите модели... Не казвам нищо лошо за дизелите, но разравянето в Е90 раздела изобщо не би следвало да бъде кой знае колко достоверното мерило.
Top Gun Maverick написа:Имам приятел с 335и Е92 LCI сега е на 80 хил. км. като го взе на 40 и малко, два пъти ги сменя тия безпроблемните инжектори, помпата прословутата сменя и още бая неща, но не съм питал подробно.
Твоят приятел с Е92 LCI (N55) е сменил 2 пъти инжектори за 40К километра? Направо го повярвах това... Освен ако не е решил да бойкотира представителствата и е взел, че се е оборудвал с инжектори от Hasan Tigara от "BMW купува-продава"?
Относно поста на колегата над мен:
инжектор при Н55 струва 548лв./бр. в Дару;
инжектор за 335d струва 1205лв./бр. в Дару;
Kолкото можеш да смениш само 1 при дизелов мотор, толкова можеш да си смениш само 1 и при бензинов.
Хората монтират допълнителни филтри, слагат добавки, прочиствания и какво ли не, вие ги изкарвате направо вечните дизелови дюзи, неразваляеми.
https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=771507
https://www.bimmerfest.com/forums/showt ... ost5913315
R1d3r написа:И какво се оказва, че N55 е не толкова надежден мотор и скъп за обслужване и поддръжка ? !
Колега, ти прочете ли мненията преди твоето? Трима човека пишат "нямам проблеми", "нямам ядове", "като малко дете съм", и само един е писал, че е наплашен, разийш ли (но не е имал и още се чудел дали бензин или дизел, ама много скъпо в тая Англия), и ти излизаш с този шокиран извод...
Още повече, когато въпросният наплашен човек най-честно си заявява:
wishy35 написа:Не че ще сменям колата скоро, повече да се намирам на приказка.
- ionov
- младши ентусиаст
- Мнения: 450
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M340i X Drive
- Мечтае да кара: M ки
Re: B58 vs N55
PeReZ написа:Top Gun Maverick написа:... Като се намери толкова здрав(дори да не е ремапван)Ен55 на тия километри и да не е имал ремонти, тогава може да се сравнява с дизела. Здрав е, ама не го слагайте до него в това отношение.
Моето Н55 го купих на 130000км, вече е на 165000км.
Според историята му в БМВ, освен масла, филтри и свещи, друго кажи-речи не е сменяно досега в двигателния отсег. Аз също не съм сменял, така че явно има н55 на толкова километри, което да е издържало някак си.Top Gun Maverick написа:... ама я се разровете малко да видите в Е90 раздела колко информация има за тия "безпроблемните" инжектори.
По същата логика не ми се мисли, ако се поразровиш из всички автосервизи и магазини за авточасти и ги питаш за "безпроблемните" дизели, без значение дали от Е92 епохата или от по-новите модели... Не казвам нищо лошо за дизелите, но разравянето в Е90 раздела изобщо не би следвало да бъде кой знае колко достоверното мерило.Top Gun Maverick написа:Имам приятел с 335и Е92 LCI сега е на 80 хил. км. като го взе на 40 и малко, два пъти ги сменя тия безпроблемните инжектори, помпата прословутата сменя и още бая неща, но не съм питал подробно.
Твоят приятел с Е92 LCI (N55) е сменил 2 пъти инжектори за 40К километра? Направо го повярвах това... Освен ако не е решил да бойкотира представителствата и е взел, че се е оборудвал с инжектори от Hasan Tigara от "BMW купува-продава"?
Относно поста на колегата над мен:
инжектор при Н55 струва 548лв./бр. в Дару;
инжектор за 335d струва 1205лв./бр. в Дару;
Kолкото можеш да смениш само 1 при дизелов мотор, толкова можеш да си смениш само 1 и при бензинов.
Хората монтират допълнителни филтри, слагат добавки, прочиствания и какво ли не, вие ги изкарвате направо вечните дизелови дюзи, неразваляеми.
https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=771507
https://www.bimmerfest.com/forums/showt ... ost5913315R1d3r написа:И какво се оказва, че N55 е не толкова надежден мотор и скъп за обслужване и поддръжка ? !
Колега, ти прочете ли мненията преди твоето? Трима човека пишат "нямам проблеми", "нямам ядове", "като малко дете съм", и само един е писал, че е наплашен, разийш ли (но не е имал и още се чудел дали бензин или дизел, ама много скъпо в тая Англия), и ти излизаш с този шокиран извод...
Още повече, когато въпросният наплашен човек най-честно си заявява:wishy35 написа:Не че ще сменям колата скоро, повече да се намирам на приказка.
Позволи ми да те поправя, на Н55 НЕ можеш да смениш само 1 инжектор. Сменят се 3 на 3 или всичките, както съм написал. Единственият вариант да смениш само 1 е той да е същата ревизия, като останалите.
- Jorixa
- младши ентусиаст
- Мнения: 638
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
- Мечтае да кара: 911
Re: B58 vs N55
Аз като цяло не се сещам за поколение мотори при БМВ в последните години, където дизелите да са по-чупливи от бензините. Баварците са си известни с дизела, за тва ми е много смешно като някои незапознат с БМВ ми каже "е бате бегай с тия дизели, дюзи-мюзи 3 бона. Бензинче да ми е спокойно, газова ше му сложа и заспива" .. Глупости на търкалета.
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: B58 vs N55
Е точно в последните години май не е така, виж преди последните години определено дизела е за предпочитане М57 е жеУзен от всякъдеJorixa написа:Аз като цяло не се сещам за поколение мотори при БМВ в последните години, където дизелите да са по-чупливи от бензините. Баварците са си известни с дизела, за тва ми е много смешно като някои незапознат с БМВ ми каже "е бате бегай с тия дизели, дюзи-мюзи 3 бона. Бензинче да ми е спокойно, газова ше му сложа и заспива" .. Глупости на търкалета.
Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
Re: B58 vs N55
Твърде рано е да се говори за дългосрочна надеждност при Б58, просто няма достатъчно коли над 200к. Засега няма индикации за сериозни проблеми, ще видим дали ще остане така.
При Н55 обаче напоследък по американските форуми хора постват за превъртели биелни лагери заради недобро смазване, често скоро след смяна на гарнитура на масления топлообменник. Даже са направили и списък с двайсетина човека в него. Защо се случва за момента не е ясно но изглежда засяга само коли произведени през 2011. Ако изключим това като цяло мотора е здрав и повечето детски болести от Н54 са отстранени.
При Н55 обаче напоследък по американските форуми хора постват за превъртели биелни лагери заради недобро смазване, често скоро след смяна на гарнитура на масления топлообменник. Даже са направили и списък с двайсетина човека в него. Защо се случва за момента не е ясно но изглежда засяга само коли произведени през 2011. Ако изключим това като цяло мотора е здрав и повечето детски болести от Н54 са отстранени.
- R1d3r
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 194
- Регистриран на: 12.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F30 335i
- Мечтае да кара: M3 F80
- Детайли за колата: ex:E46 325, E46 330i LCI, E92 330d, E90 330d LCI
Re: B58 vs N55
Здравейте,
Мога ли да си позволя да споделя тази тема в чужд форум ?
https://www.bimmerboost.com/content.php?10856-BMW-F30-340i-blows-motor-after-switching-to-PTF-Bootmod3-Stage-2-B58-tune-First-blown-tuned-B58-BMW-F30-340i-blows-motor-after-switching-to-PTF-Bootmod3-Stage-2-B58-tune-First-blown-tuned-B58&fbclid=IwAR25qVoM1fCsJKxMHjKQq5W7prMID0z8UU40Lld5l16mW4zea2-I7ugTMzI
Доста неприятна ситуация. Все още се изяснява.
Мога ли да си позволя да споделя тази тема в чужд форум ?
https://www.bimmerboost.com/content.php?10856-BMW-F30-340i-blows-motor-after-switching-to-PTF-Bootmod3-Stage-2-B58-tune-First-blown-tuned-B58-BMW-F30-340i-blows-motor-after-switching-to-PTF-Bootmod3-Stage-2-B58-tune-First-blown-tuned-B58&fbclid=IwAR25qVoM1fCsJKxMHjKQq5W7prMID0z8UU40Lld5l16mW4zea2-I7ugTMzI
Доста неприятна ситуация. Все още се изяснява.
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: B58 vs N55
R1d3r написа:Здравейте,
Мога ли да си позволя да споделя тази тема в чужд форум ?
https://www.bimmerboost.com/content.php?10856-BMW-F30-340i-blows-motor-after-switching-to-PTF-Bootmod3-Stage-2-B58-tune-First-blown-tuned-B58-BMW-F30-340i-blows-motor-after-switching-to-PTF-Bootmod3-Stage-2-B58-tune-First-blown-tuned-B58&fbclid=IwAR25qVoM1fCsJKxMHjKQq5W7prMID0z8UU40Lld5l16mW4zea2-I7ugTMzI
Доста неприятна ситуация. Все още се изяснява.
С нагъзен и измислен мап кво друго да се случи Като е мераклия да го играе опитно зайче са кво реве не го разбирам. Хубаво е бил с JB4, за какъв чеп минаваш на нещо нетествано и нестабилно
- datchko
- ентусиаст
- Мнения: 949
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: B58 vs N55
Нямам кой знае какви познания по B58, но ми прави добро впечатление, че е с closed-deck дизайн блокът, което си е предпоставка за стабилна здравина, т.е. за много коне.
Също така, че и новата Тойота Супра използва същия двигател. Дори вече има видеа с разглабяне на двигателя и подготовка за 1000hp.
Тойота като производител, който държи на качеството на двигателите, явно има защо да слага този конкретен двигател.
Въпросът е дали доставчиците на частите по двигателя прилагат същото качество за БМВ и за Тойота.
Също така, че и новата Тойота Супра използва същия двигател. Дори вече има видеа с разглабяне на двигателя и подготовка за 1000hp.
Тойота като производител, който държи на качеството на двигателите, явно има защо да слага този конкретен двигател.
Въпросът е дали доставчиците на частите по двигателя прилагат същото качество за БМВ и за Тойота.
- R1d3r
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 194
- Регистриран на: 12.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F30 335i
- Мечтае да кара: M3 F80
- Детайли за колата: ex:E46 325, E46 330i LCI, E92 330d, E90 330d LCI
Re: B58 vs N55
При N55 биелните лагери на колко км е хубаво да се сменят? Чувам, че на 100 000 като направи е добре да се сменят?
Re: B58 vs N55
Къде все чувате, кой ви ги шушука? Чак си ровил, за да намериш тема, в която някой си е направил "нещо" - някак си на почти новата си кола и тя е умряла. Ще ме прощавате, ама не е за всеки да пише софтуери, не е за всеки да тунингова и не е за всеки да се прави на отворен, като не му държи г*за.
Моята е на 165000км, биелите й не са сменяни.
Моята е на 165000км, биелите й не са сменяни.
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: B58 vs N55
PeReZ написа:Къде все чувате, кой ви ги шушука?
Интернет разбира се. Щом, като тръгна само да пиша n55 rod bearings и ми предлага неща, като failure, noise, replacement и т.н. значи не е толкова частен случай.
PeReZ написа:не е за всеки да пише софтуери, не е за всеки да тунингова и не е за всеки да се прави на отворен, като не му държи г*за.
То така, като чета темите болшинството са стоковици
PeReZ написа:Моята е на 165000км, биелите й не са сменяни.
Не биелите, биелните лагери са проблемни.
- R1d3r
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 194
- Регистриран на: 12.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F30 335i
- Мечтае да кара: M3 F80
- Детайли за колата: ex:E46 325, E46 330i LCI, E92 330d, E90 330d LCI
Re: B58 vs N55
PeReZ написа:Къде все чувате, кой ви ги шушука?
Добре де, спокойно не съм искал да те обидя за да палиш така, имам приятелче с E92 с Н55 и това бяха негови думи и много ме учуди, просто се интересувам тъй като се оглеждам за читава F30 и ми се иска да поразбера това онова
Re: B58 vs N55
Грешка на езика, извинете, биелните лагери не са сменяни и не мисля, че моята е голямото изключение. Благодаря за корекцията!
Не съм се ядосал, просто не ми се иска целият подфорум да е пълен с това "едно приятелче ми каза", "чувам", "в един сервиз говореха, че", а нямам друг метод на подсещане.
Сериозно ли? Страхотен аргумент...
Мале, ами сега? Google направо ти предлага да търсиш двигател при написване на BMW N57 (и то без да пиша нещо повече), вие тук за едни биелни лагери сте се закахърили...
Не съм се ядосал, просто не ми се иска целият подфорум да е пълен с това "едно приятелче ми каза", "чувам", "в един сервиз говореха, че", а нямам друг метод на подсещане.
madafaka_donkele написа:Интернет разбира се. Щом, като тръгна само да пиша n55 rod bearings и ми предлага неща, като failure, noise, replacement и т.н. значи не е толкова частен случай.
Сериозно ли? Страхотен аргумент...
Мале, ами сега? Google направо ти предлага да търсиш двигател при написване на BMW N57 (и то без да пиша нещо повече), вие тук за едни биелни лагери сте се закахърили...
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 997
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: B58 vs N55
При бензините и на мен ми се струва, че много от дефектите идват заради некадърен тунинг. Изобщо не съм фен на "кутийките" за тунинг, само че юзърите ги слагат масово, докато колите са в гаранция. И после реват по форумите как еди си кой мотор не бил здав.
Според мен, ако се сменя редовно маслото и се пази двигателя когато е студен и горещ, няма да има проблеми.
Според мен, ако се сменя редовно маслото и се пази двигателя когато е студен и горещ, няма да има проблеми.
I love the sound of V8 in the morning...
46 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани