B58 vs N55
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
46 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- wishy35
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 72
- Регистриран на: 22.09.2018
- Кара: e92 335d
- Мечтае да кара: F32 435d
B58 vs N55
Не че ще сменям колата скоро, повече да се намирам на приказка.
Когато си избрах сегашното е92, избрах дизеловия агрегат не толкова заради икономия на горивото, а защото според всичко което изчетох М57 е много по-надежден от Н55 (гейтове, помпа за високо налягане, инжектори и т.н). За момента както казах, питам хипотетично, но бих се изкефил на следващата кола да е бензин, гледка си 440и/435д кабриолети... Оф, разсейвам се, обратно към темата. Въпроса ми е някой ако има опит, знания, поглед върху това дали новия двигател 40i е по-надежден от стария н55. Четох ревюта че от гледна точка шофиране е по-добър от стария модел, което се очаква разбира се. Но пък и също прочетох, че използва същите технологии - двоен ванос, валветроник и прочие.
Както казах, надали ще сменям скоро, но ми е интересно ей така да си знам дали реално новия мотор е по-надежден или е просто освежен н55 и си наследява всичките проблеми.
Когато си избрах сегашното е92, избрах дизеловия агрегат не толкова заради икономия на горивото, а защото според всичко което изчетох М57 е много по-надежден от Н55 (гейтове, помпа за високо налягане, инжектори и т.н). За момента както казах, питам хипотетично, но бих се изкефил на следващата кола да е бензин, гледка си 440и/435д кабриолети... Оф, разсейвам се, обратно към темата. Въпроса ми е някой ако има опит, знания, поглед върху това дали новия двигател 40i е по-надежден от стария н55. Четох ревюта че от гледна точка шофиране е по-добър от стария модел, което се очаква разбира се. Но пък и също прочетох, че използва същите технологии - двоен ванос, валветроник и прочие.
Както казах, надали ще сменям скоро, но ми е интересно ей така да си знам дали реално новия мотор е по-надежден или е просто освежен н55 и си наследява всичките проблеми.
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: B58 vs N55
Н55 принципно няма проблем с гейтове и инжектори както н54, помпата за високо е последно поколение, не че не гърми но е по надеждна.....
- wishy35
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 72
- Регистриран на: 22.09.2018
- Кара: e92 335d
- Мечтае да кара: F32 435d
Re: B58 vs N55
choio написа:Н55 принципно няма проблем с гейтове и инжектори както н54, помпата за високо е последно поколение, не че не гърми но е по надеждна.....
Интересно, честно казано не бях гледал много за разлика между н54 и н55, въпреки че последния е с две турбини. Но това което казваш ме обнадеждава.
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: B58 vs N55
wishy35 написа:choio написа:Н55 принципно няма проблем с гейтове и инжектори както н54, помпата за високо е последно поколение, не че не гърми но е по надеждна.....
Интересно, честно казано не бях гледал много за разлика между н54 и н55, въпреки че последния е с две турбини. Но това което казваш ме обнадеждава.
Пак ги обърка Н54 е с 2 турбини, Н55 е с 1 туинскрол охлюв.
- wishy35
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 72
- Регистриран на: 22.09.2018
- Кара: e92 335d
- Мечтае да кара: F32 435d
Re: B58 vs N55
madafaka_donkele написа:wishy35 написа:choio написа:Н55 принципно няма проблем с гейтове и инжектори както н54, помпата за високо е последно поколение, не че не гърми но е по надеждна.....
Интересно, честно казано не бях гледал много за разлика между н54 и н55, въпреки че последния е с две турбини. Но това което казваш ме обнадеждава.
Пак ги обърка Н54 е с 2 турбини, Н55 е с 1 туинскрол охлюв.
Пхахаха, е както казах, съм доволно наплашен от бензина като надеждност, доколко има причина не знам. Привлича ме звука много и затова разпитвам
Re: B58 vs N55
От 2 години съм с н55 ф30 шестака равен няма вече съм почти 60 000 км и не съм имал проблеми с колата сямо нормалнште неща свещи масла филтри.
Изпратено от моят LLD-L31 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят LLD-L31 с помощта на Tapatalk
- desoxr
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 185
- Регистриран на: 17.10.2009
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 touring
Re: B58 vs N55
besniq82 написа:От 2 години съм с н55 ф30 шестака равен няма вече съм почти 60 000 км и не съм имал проблеми с колата сямо нормалнште неща свещи масла филтри.
Изпратено от моят LLD-L31 с помощта на Tapatalk
Колега ,а какъв разход ти дава ,че се чудя и аз между N20 и N55 ?
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: B58 vs N55
Трудно е да се каже. B58 са относително нови двигатели и в БГ предвид дизелово ориентирания пазар такъв бензин се среща по-рядко и като цяло колите не въртят много километри. Турбините гледам че са проблемни отново, но е рано за кардинални заключения, или поне ако искаш да научиш повече те съветвам да отвориш американските форуми, там вече има такива с пробег над 100к мили. Предвид надеждността на БМВ бензина след 2004г. далеч се обзалагам, че ще са безпроблемните мотори
Иначе съм карал няколко такива, пърформанса е wow особено 260 kw версия в X3 M40i просто е невероятен кеф
Иначе съм карал няколко такива, пърформанса е wow особено 260 kw версия в X3 M40i просто е невероятен кеф
- wishy35
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 72
- Регистриран на: 22.09.2018
- Кара: e92 335d
- Мечтае да кара: F32 435d
Re: B58 vs N55
b00st написа:Трудно е да се каже. B58 са относително нови двигатели и в БГ предвид дизелово ориентирания пазар такъв бензин се среща по-рядко и като цяло колите не въртят много километри. Турбините гледам че са проблемни отново, но е рано за кардинални заключения, или поне ако искаш да научиш повече те съветвам да отвориш американските форуми, там вече има такива с пробег над 100к мили. Предвид надеждността на БМВ бензина след 2004г. далеч се обзалагам, че ще са безпроблемните мотори
Иначе съм карал няколко такива, пърформанса е wow особено 260 kw версия в X3 M40i просто е невероятен кеф
Аз точно заради тая прословута надеждност седях надалеч от е92 335и, въпреки че с новата автоматична скоростна кутия много ме кефиха, ама ... Иначе питам защото има (малка) вероятност да ми изскочат едни пари, което ако се случи искам да сменя е92-ката с 435д или 440и кабрио. Макар че тук 435д кабрио може да се намери от £20-21к от БМВ дилър а 440и сигурно са по редки, защото почват от £27k. И като се замисля звука на шестака с отворен покрив ... мммм )
Re: B58 vs N55
wishy35 написа:b00st написа:Трудно е да се каже. B58 са относително нови двигатели и в БГ предвид дизелово ориентирания пазар такъв бензин се среща по-рядко и като цяло колите не въртят много километри. Турбините гледам че са проблемни отново, но е рано за кардинални заключения, или поне ако искаш да научиш повече те съветвам да отвориш американските форуми, там вече има такива с пробег над 100к мили. Предвид надеждността на БМВ бензина след 2004г. далеч се обзалагам, че ще са безпроблемните мотори
Иначе съм карал няколко такива, пърформанса е wow особено 260 kw версия в X3 M40i просто е невероятен кеф
Аз точно заради тая прословута надеждност седях надалеч от е92 335и, въпреки че с новата автоматична скоростна кутия много ме кефиха, ама ... Иначе питам защото има (малка) вероятност да ми изскочат едни пари, което ако се случи искам да сменя е92-ката с 435д или 440и кабрио. Макар че тук 435д кабрио може да се намери от £20-21к от БМВ дилър а 440и сигурно са по редки, защото почват от £27k. И като се замисля звука на шестака с отворен покрив ... мммм )
Колега според мене си е до кола (за надеждноста говоря) ,ако имаш късмет да вземеш кола на истинските и км и е обслужвана когато трябва, няма кво да мислиш. И аз карам 10 години дизели и от скоро съм с бенз мотор ,ами какво да ти кажа ,не мога да сляза от колата като малко дете съм
- wishy35
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 72
- Регистриран на: 22.09.2018
- Кара: e92 335d
- Мечтае да кара: F32 435d
Re: B58 vs N55
Yokata написа:wishy35 написа:b00st написа:Трудно е да се каже. B58 са относително нови двигатели и в БГ предвид дизелово ориентирания пазар такъв бензин се среща по-рядко и като цяло колите не въртят много километри. Турбините гледам че са проблемни отново, но е рано за кардинални заключения, или поне ако искаш да научиш повече те съветвам да отвориш американските форуми, там вече има такива с пробег над 100к мили. Предвид надеждността на БМВ бензина след 2004г. далеч се обзалагам, че ще са безпроблемните мотори
Иначе съм карал няколко такива, пърформанса е wow особено 260 kw версия в X3 M40i просто е невероятен кеф
Аз точно заради тая прословута надеждност седях надалеч от е92 335и, въпреки че с новата автоматична скоростна кутия много ме кефиха, ама ... Иначе питам защото има (малка) вероятност да ми изскочат едни пари, което ако се случи искам да сменя е92-ката с 435д или 440и кабрио. Макар че тук 435д кабрио може да се намери от £20-21к от БМВ дилър а 440и сигурно са по редки, защото почват от £27k. И като се замисля звука на шестака с отворен покрив ... мммм )
Колега според мене си е до кола (за надеждноста говоря) ,ако имаш късмет да вземеш кола на истинските и км и е обслужвана когато трябва, няма кво да мислиш. И аз карам 10 години дизели и от скоро съм с бенз мотор ,ами какво да ти кажа ,не мога да сляза от колата като малко дете съм
Колега, аз съм в Англия и всичко е с реални км, ама са си "чести проблеми". Колегите в английския БМВ форум за е9х, редовно бензинките имат проблеми с тези неща които съм писал. А тук в БМВ работят на 110 паунда на час. Евтин сервиз работи от сорта на 50-60 паунда на час. Ще ти дам пример, скъса ми ... тампон? Гуменото мещо дето пази амортисьора. Оригиналната част от БМВ е 16 паунда, но 1 час работа. = 120 паунда за това. Сещай се ако стане нещо по-сложно. 1-2к в паунди не ти мърдат. А ти говоря, че колегите редовно се оплакват от проблеми до 100к мили (160к километра). Та затова питах за новия двигател, защото следващата (когато и дойде времето) ще е 4 серия, само филма е дали да е 435д или 440и, но като гледам пак ще е печка.
- R1d3r
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 194
- Регистриран на: 12.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F30 335i
- Мечтае да кара: M3 F80
- Детайли за колата: ex:E46 325, E46 330i LCI, E92 330d, E90 330d LCI
Re: B58 vs N55
И какво се оказва, че N55 е не толкова надежден мотор и скъп за обслужване и поддръжка ? !
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: B58 vs N55
Аз съм с N55 и вече 20к км. го карам и до сега никакви проблеми. Иначе колата ми е в момента на 130к реални, взех я на 109. Като разход до момента средния ми е 10,7 ама това е предимно от зимата, защото я взех ноември месец. Ако я карам нормално маслото не го пипа, ако си правя яко ръчкане дърпа по съвсем малко.
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 997
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: B58 vs N55
B58 на новата Х5-ца има случаи на отказали помпи за високо налягане, говоря за САЩ.
Разход на G30 540i в София - 20.
Разход на G30 540i в София - 20.
I love the sound of V8 in the morning...
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
- Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.
Re: B58 vs N55
Дизеловият мотор в Е92, че е по-безпроблемен от Ен55 е безспорно ако става дума за коли гледани по един и същ начин. Бензинките гледам казвате доволен съм от 20 хил. км. 60 хил. км. ама я се разровете малко да видите в Е90 раздела колко информация има за тия "безпроблемните" инжектори. Имам приятел с 335и Е92 LCI сега е на 80 хил. км. като го взе на 40 и малко, два пъти ги сменя тия безпроблемните инжектори, помпата прословутата сменя и още бая неща, но не съм питал подробно.
Лични наблюдения над 335д Е92 LCI вкарано преди 4 години на 40 хил. км. и ремапнато леко по някое време, кара се мъжката, даже скоро щях да го купувам, но собственика си го кефи супер много и не го дава евтино, та ще е по-нататък във времето ако ми се кара дизел. Сега е на 150 хил. км. реални разбира се, за това време освен обичайните масла, филтри, две смени масло на автомата, дискове, накладки и гуми е сменил 1 датчик за някакви смешни пари, една дюза и сега има една ролка да смени, че студена се обажда леко, плюс леко омасляване от един маркуч. На 190 е решил най-късно да си смени веригите на мотора за да е спокоен. Като се намери толкова здрав(дори да не е ремапван)Ен55 на тия километри и да не е имал ремонти, тогава може да се сравнява с дизела. Здрав е, ама не го слагайте до него в това отношение.
Лични наблюдения над 335д Е92 LCI вкарано преди 4 години на 40 хил. км. и ремапнато леко по някое време, кара се мъжката, даже скоро щях да го купувам, но собственика си го кефи супер много и не го дава евтино, та ще е по-нататък във времето ако ми се кара дизел. Сега е на 150 хил. км. реални разбира се, за това време освен обичайните масла, филтри, две смени масло на автомата, дискове, накладки и гуми е сменил 1 датчик за някакви смешни пари, една дюза и сега има една ролка да смени, че студена се обажда леко, плюс леко омасляване от един маркуч. На 190 е решил най-късно да си смени веригите на мотора за да е спокоен. Като се намери толкова здрав(дори да не е ремапван)Ен55 на тия километри и да не е имал ремонти, тогава може да се сравнява с дизела. Здрав е, ама не го слагайте до него в това отношение.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
46 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани