B58 vs N55

3-та серия ('13+)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 22.09.2018
Кара: e92 335d
Мечтае да кара: F32 435d

B58 vs N55

Мнение от wishy35 » 24 Май 2019, 11:14

Не че ще сменям колата скоро, повече да се намирам на приказка.

Когато си избрах сегашното е92, избрах дизеловия агрегат не толкова заради икономия на горивото, а защото според всичко което изчетох М57 е много по-надежден от Н55 (гейтове, помпа за високо налягане, инжектори и т.н). За момента както казах, питам хипотетично, но бих се изкефил на следващата кола да е бензин, гледка си 440и/435д кабриолети... Оф, разсейвам се, обратно към темата. Въпроса ми е някой ако има опит, знания, поглед върху това дали новия двигател 40i е по-надежден от стария н55. Четох ревюта че от гледна точка шофиране е по-добър от стария модел, което се очаква разбира се. Но пък и също прочетох, че използва същите технологии - двоен ванос, валветроник и прочие.

Както казах, надали ще сменям скоро, но ми е интересно ей така да си знам дали реално новия мотор е по-надежден или е просто освежен н55 и си наследява всичките проблеми.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: B58 vs N55

Мнение от choio » 24 Май 2019, 14:49

Н55 принципно няма проблем с гейтове и инжектори както н54, помпата за високо е последно поколение, не че не гърми но е по надеждна.....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 22.09.2018
Кара: e92 335d
Мечтае да кара: F32 435d

Re: B58 vs N55

Мнение от wishy35 » 24 Май 2019, 15:33

choio написа:Н55 принципно няма проблем с гейтове и инжектори както н54, помпата за високо е последно поколение, не че не гърми но е по надеждна.....


Интересно, честно казано не бях гледал много за разлика между н54 и н55, въпреки че последния е с две турбини. Но това което казваш ме обнадеждава.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 391
Регистриран на: 12.09.2015
Местоположение: София

Re: B58 vs N55

Мнение от madafaka_donkele » 24 Май 2019, 17:57

wishy35 написа:
choio написа:Н55 принципно няма проблем с гейтове и инжектори както н54, помпата за високо е последно поколение, не че не гърми но е по надеждна.....


Интересно, честно казано не бях гледал много за разлика между н54 и н55, въпреки че последния е с две турбини. Но това което казваш ме обнадеждава.


Пак ги обърка :mhihi: Н54 е с 2 турбини, Н55 е с 1 туинскрол охлюв.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 22.09.2018
Кара: e92 335d
Мечтае да кара: F32 435d

Re: B58 vs N55

Мнение от wishy35 » 24 Май 2019, 18:10

madafaka_donkele написа:
wishy35 написа:
choio написа:Н55 принципно няма проблем с гейтове и инжектори както н54, помпата за високо е последно поколение, не че не гърми но е по надеждна.....


Интересно, честно казано не бях гледал много за разлика между н54 и н55, въпреки че последния е с две турбини. Но това което казваш ме обнадеждава.


Пак ги обърка :mhihi: Н54 е с 2 турбини, Н55 е с 1 туинскрол охлюв.


Пхахаха, е както казах, съм доволно наплашен от бензина като надеждност, доколко има причина не знам. Привлича ме звука много и затова разпитвам :)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 130
Регистриран на: 13.02.2014
Пол: Мъж

Re: B58 vs N55

Мнение от besniq82 » 26 Май 2019, 15:28

От 2 години съм с н55 ф30 шестака равен няма вече съм почти 60 000 км и не съм имал проблеми с колата сямо нормалнште неща свещи масла филтри.

Изпратено от моят LLD-L31 с помощта на Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 17.10.2009
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW e46 touring

Re: B58 vs N55

Мнение от desoxr » 03 Юни 2019, 17:15

besniq82 написа:От 2 години съм с н55 ф30 шестака равен няма вече съм почти 60 000 км и не съм имал проблеми с колата сямо нормалнште неща свещи масла филтри.

Изпратено от моят LLD-L31 с помощта на Tapatalk

Колега ,а какъв разход ти дава ,че се чудя и аз между N20 и N55 ?

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: B58 vs N55

Мнение от b00st » 04 Юни 2019, 9:30

Трудно е да се каже. B58 са относително нови двигатели и в БГ предвид дизелово ориентирания пазар такъв бензин се среща по-рядко и като цяло колите не въртят много километри. Турбините гледам че са проблемни отново, но е рано за кардинални заключения, или поне ако искаш да научиш повече те съветвам да отвориш американските форуми, там вече има такива с пробег над 100к мили. Предвид надеждността на БМВ бензина след 2004г. далеч се обзалагам, че ще са безпроблемните мотори :)
Иначе съм карал няколко такива, пърформанса е wow особено 260 kw версия в X3 M40i просто е невероятен кеф :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 22.09.2018
Кара: e92 335d
Мечтае да кара: F32 435d

Re: B58 vs N55

Мнение от wishy35 » 04 Юни 2019, 10:49

b00st написа:Трудно е да се каже. B58 са относително нови двигатели и в БГ предвид дизелово ориентирания пазар такъв бензин се среща по-рядко и като цяло колите не въртят много километри. Турбините гледам че са проблемни отново, но е рано за кардинални заключения, или поне ако искаш да научиш повече те съветвам да отвориш американските форуми, там вече има такива с пробег над 100к мили. Предвид надеждността на БМВ бензина след 2004г. далеч се обзалагам, че ще са безпроблемните мотори :)
Иначе съм карал няколко такива, пърформанса е wow особено 260 kw версия в X3 M40i просто е невероятен кеф :yes:


Аз точно заради тая прословута надеждност седях надалеч от е92 335и, въпреки че с новата автоматична скоростна кутия много ме кефиха, ама ... Иначе питам защото има (малка) вероятност да ми изскочат едни пари, което ако се случи искам да сменя е92-ката с 435д или 440и кабрио. Макар че тук 435д кабрио може да се намери от £20-21к от БМВ дилър а 440и сигурно са по редки, защото почват от £27k. И като се замисля звука на шестака с отворен покрив ... мммм :))
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 6.05.2019
Пол: Мъж
Кара: F30 2018 340xi

Re: B58 vs N55

Мнение от Yokata » 27 Юни 2019, 15:19

wishy35 написа:
b00st написа:Трудно е да се каже. B58 са относително нови двигатели и в БГ предвид дизелово ориентирания пазар такъв бензин се среща по-рядко и като цяло колите не въртят много километри. Турбините гледам че са проблемни отново, но е рано за кардинални заключения, или поне ако искаш да научиш повече те съветвам да отвориш американските форуми, там вече има такива с пробег над 100к мили. Предвид надеждността на БМВ бензина след 2004г. далеч се обзалагам, че ще са безпроблемните мотори :)
Иначе съм карал няколко такива, пърформанса е wow особено 260 kw версия в X3 M40i просто е невероятен кеф :yes:


Аз точно заради тая прословута надеждност седях надалеч от е92 335и, въпреки че с новата автоматична скоростна кутия много ме кефиха, ама ... Иначе питам защото има (малка) вероятност да ми изскочат едни пари, което ако се случи искам да сменя е92-ката с 435д или 440и кабрио. Макар че тук 435д кабрио може да се намери от £20-21к от БМВ дилър а 440и сигурно са по редки, защото почват от £27k. И като се замисля звука на шестака с отворен покрив ... мммм :))

Колега според мене си е до кола (за надеждноста говоря) ,ако имаш късмет да вземеш кола на истинските и км и е обслужвана когато трябва, няма кво да мислиш. И аз карам 10 години дизели и от скоро съм с бенз мотор ,ами какво да ти кажа ,не мога да сляза от колата като малко дете съм :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 22.09.2018
Кара: e92 335d
Мечтае да кара: F32 435d

Re: B58 vs N55

Мнение от wishy35 » 15 Юли 2019, 22:34

Yokata написа:
wishy35 написа:
b00st написа:Трудно е да се каже. B58 са относително нови двигатели и в БГ предвид дизелово ориентирания пазар такъв бензин се среща по-рядко и като цяло колите не въртят много километри. Турбините гледам че са проблемни отново, но е рано за кардинални заключения, или поне ако искаш да научиш повече те съветвам да отвориш американските форуми, там вече има такива с пробег над 100к мили. Предвид надеждността на БМВ бензина след 2004г. далеч се обзалагам, че ще са безпроблемните мотори :)
Иначе съм карал няколко такива, пърформанса е wow особено 260 kw версия в X3 M40i просто е невероятен кеф :yes:


Аз точно заради тая прословута надеждност седях надалеч от е92 335и, въпреки че с новата автоматична скоростна кутия много ме кефиха, ама ... Иначе питам защото има (малка) вероятност да ми изскочат едни пари, което ако се случи искам да сменя е92-ката с 435д или 440и кабрио. Макар че тук 435д кабрио може да се намери от £20-21к от БМВ дилър а 440и сигурно са по редки, защото почват от £27k. И като се замисля звука на шестака с отворен покрив ... мммм :))

Колега според мене си е до кола (за надеждноста говоря) ,ако имаш късмет да вземеш кола на истинските и км и е обслужвана когато трябва, няма кво да мислиш. И аз карам 10 години дизели и от скоро съм с бенз мотор ,ами какво да ти кажа ,не мога да сляза от колата като малко дете съм :D


Колега, аз съм в Англия и всичко е с реални км, ама са си "чести проблеми". Колегите в английския БМВ форум за е9х, редовно бензинките имат проблеми с тези неща които съм писал. А тук в БМВ работят на 110 паунда на час. Евтин сервиз работи от сорта на 50-60 паунда на час. Ще ти дам пример, скъса ми ... тампон? Гуменото мещо дето пази амортисьора. Оригиналната част от БМВ е 16 паунда, но 1 час работа. = 120 паунда за това. Сещай се ако стане нещо по-сложно. 1-2к в паунди не ти мърдат. А ти говоря, че колегите редовно се оплакват от проблеми до 100к мили (160к километра). Та затова питах за новия двигател, защото следващата (когато и дойде времето) ще е 4 серия, само филма е дали да е 435д или 440и, но като гледам пак ще е печка.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 194
Регистриран на: 12.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F30 335i
Мечтае да кара: M3 F80
Детайли за колата: ex:E46 325, E46 330i LCI, E92 330d, E90 330d LCI

Re: B58 vs N55

Мнение от R1d3r » 15 Авг 2019, 9:52

И какво се оказва, че N55 е не толкова надежден мотор и скъп за обслужване и поддръжка ? ! :shock:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3724
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: B58 vs N55

Мнение от adovet » 15 Авг 2019, 10:19

Аз съм с N55 и вече 20к км. го карам и до сега никакви проблеми. Иначе колата ми е в момента на 130к реални, взех я на 109. Като разход до момента средния ми е 10,7 ама това е предимно от зимата, защото я взех ноември месец. Ако я карам нормално маслото не го пипа, ако си правя яко ръчкане дърпа по съвсем малко.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 995
Регистриран на: 8.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: М2+X5

Re: B58 vs N55

Мнение от msi200 » 15 Авг 2019, 11:00

B58 на новата Х5-ца има случаи на отказали помпи за високо налягане, говоря за САЩ.
Разход на G30 540i в София - 20.
I love the sound of V8 in the morning...

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1857
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.

Re: B58 vs N55

Мнение от Top Gun Maverick » 18 Авг 2019, 7:35

Дизеловият мотор в Е92, че е по-безпроблемен от Ен55 е безспорно ако става дума за коли гледани по един и същ начин. Бензинките гледам казвате доволен съм от 20 хил. км. 60 хил. км. ама я се разровете малко да видите в Е90 раздела колко информация има за тия "безпроблемните" инжектори. :mhihi: Имам приятел с 335и Е92 LCI сега е на 80 хил. км. като го взе на 40 и малко, два пъти ги сменя тия безпроблемните инжектори, помпата прословутата сменя и още бая неща, но не съм питал подробно.
Лични наблюдения над 335д Е92 LCI вкарано преди 4 години на 40 хил. км. и ремапнато леко по някое време, кара се мъжката, даже скоро щях да го купувам, но собственика си го кефи супер много и не го дава евтино, та ще е по-нататък във времето ако ми се кара дизел. Сега е на 150 хил. км. реални разбира се, за това време освен обичайните масла, филтри, две смени масло на автомата, дискове, накладки и гуми е сменил 1 датчик за някакви смешни пари, една дюза и сега има една ролка да смени, че студена се обажда леко, плюс леко омасляване от един маркуч. На 190 е решил най-късно да си смени веригите на мотора за да е спокоен. Като се намери толкова здрав(дори да не е ремапван)Ен55 на тия километри и да не е имал ремонти, тогава може да се сравнява с дизела. Здрав е, ама не го слагайте до него в това отношение.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8 :mhihi:
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw

Следваща

Назад към F30/F31/F32/F33/F34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook