Покупка на F36 GranCoupe 430d/435xd
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ineedmoney
- младши ентусиаст
- Мнения: 786
- Регистриран на: 16.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на фотосинтеза
Покупка на F36 GranCoupe 430d/435xd
Колеги,
решил съм идните дни да си купя 4-ка с трилитровия дизел, но има неща, които след много мислене и четене на мнения, така и не разбирах, а и честно казано на тест драйвовете не ги усетих (ПС смятам се по-скоро за лаик отколкото за разбирач относно колите) и ще се радвам да споделите мнения от реален опит с 4-та серия.
Имаше една тема на колегата vodkarulez който си купи и в последствие продаде такава кола, но тя се въртеше почти изцяло около цвета и малко се коментира предаването общо взето повече ме обърка отколкото да ми помогне. Ще синтезирам въпросите си в няколко категории.
Първо за двигателя и предаването задно срещу хDrive. И за двата модел,а около които гравитирам той е един и същ а именно N57D30. Kато 35цата е с по-големи турбини и затова е 50 коня отгоре и задължтелно е 4х4, което според мен до известна степен ги "изяжда" тия коне. Аз поне не усетих да е по-мощна докато карах. А пробвах ускорението от различни начални скорости. Та въпроса ми е според вас заслужава ли си да се скача на 435xd при положение че разликата в цената е пренебрежителна.
Второ скоростната кутия: Намирам я за перфектна и не виждам смисъла на тези перки на волана при спортната авт. за ръчна смяна. Кутията е толкова перфектно оптимирана че забравяш за съществуването на предавки. Смятате ли че това е излишна глезотия?
Трето за окачването. Впечатленията ми от М-спортното окачване ме остави със смесени чувства. Всичко беше страхотно докато не реших да я пробвам на градско с 50 и умишлено избрах стара улица с неравности и кръпки (без дупки) и се чувствах като в каруца, а не като в кола за 50к ойро. В сряда ще карам една със серийното окачване и ще видя дали ще усетя някаква разлика. Моля споделете впечатления. Някой пробвал ли е адаптивното окачване?
И последно...относно тоя прословут Хартман/Кардон. Има ли наистина разлика в качеството и силата на звука и според вас "задължителна" глезотийка ли е или не.
Какво още изпускам? Ще се радвам на всякакви мнения. Мерси и весели празници
решил съм идните дни да си купя 4-ка с трилитровия дизел, но има неща, които след много мислене и четене на мнения, така и не разбирах, а и честно казано на тест драйвовете не ги усетих (ПС смятам се по-скоро за лаик отколкото за разбирач относно колите) и ще се радвам да споделите мнения от реален опит с 4-та серия.
Имаше една тема на колегата vodkarulez който си купи и в последствие продаде такава кола, но тя се въртеше почти изцяло около цвета и малко се коментира предаването общо взето повече ме обърка отколкото да ми помогне. Ще синтезирам въпросите си в няколко категории.
Първо за двигателя и предаването задно срещу хDrive. И за двата модел,а около които гравитирам той е един и същ а именно N57D30. Kато 35цата е с по-големи турбини и затова е 50 коня отгоре и задължтелно е 4х4, което според мен до известна степен ги "изяжда" тия коне. Аз поне не усетих да е по-мощна докато карах. А пробвах ускорението от различни начални скорости. Та въпроса ми е според вас заслужава ли си да се скача на 435xd при положение че разликата в цената е пренебрежителна.
Второ скоростната кутия: Намирам я за перфектна и не виждам смисъла на тези перки на волана при спортната авт. за ръчна смяна. Кутията е толкова перфектно оптимирана че забравяш за съществуването на предавки. Смятате ли че това е излишна глезотия?
Трето за окачването. Впечатленията ми от М-спортното окачване ме остави със смесени чувства. Всичко беше страхотно докато не реших да я пробвам на градско с 50 и умишлено избрах стара улица с неравности и кръпки (без дупки) и се чувствах като в каруца, а не като в кола за 50к ойро. В сряда ще карам една със серийното окачване и ще видя дали ще усетя някаква разлика. Моля споделете впечатления. Някой пробвал ли е адаптивното окачване?
И последно...относно тоя прословут Хартман/Кардон. Има ли наистина разлика в качеството и силата на звука и според вас "задължителна" глезотийка ли е или не.
Какво още изпускам? Ще се радвам на всякакви мнения. Мерси и весели празници
- ionov
- младши ентусиаст
- Мнения: 450
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M340i X Drive
- Мечтае да кара: M ки
Re: Покупка на F36 GranCoupe 430d/435xd
Здрати колега,
относно мощността на мотора аз също не намирам съществена разлика във вървежа. Със сигурност има такава но не е много осезаема. Иначе трябва да си прецениш 4х4 то доколкото ти е важно.
За кутията, спортният автомат е за предпочитане а той винги идва с перата на волана. Не е лошо да ги има, колкото и рядко да ги ползваш.
За окачването, разликата която аз намирам в адаптивното е, че на спорт режим колата стои на пътя много стабилно и е много готина за каране. Като цяло адапривното и М спорт окачванията не са мислени за пътища с дупки а за каране по хубави пътища със завои
Хармана за мен е задължителна екстра. Имал съсм с Хай Фай и сегашната ми е с харман и си има осезаема разлика. Ако обичаш да си слушаш силно музика в колата и държиш на някакво качество Хармана ти е задълже.
Другото, което е важно според мен е да е с голямата навигация и кенон/лед фаровете.
А като глезотия, която е доста хубаво да я има е хед ъп дисплей а.
Дано съм бил полезен
относно мощността на мотора аз също не намирам съществена разлика във вървежа. Със сигурност има такава но не е много осезаема. Иначе трябва да си прецениш 4х4 то доколкото ти е важно.
За кутията, спортният автомат е за предпочитане а той винги идва с перата на волана. Не е лошо да ги има, колкото и рядко да ги ползваш.
За окачването, разликата която аз намирам в адаптивното е, че на спорт режим колата стои на пътя много стабилно и е много готина за каране. Като цяло адапривното и М спорт окачванията не са мислени за пътища с дупки а за каране по хубави пътища със завои
Хармана за мен е задължителна екстра. Имал съсм с Хай Фай и сегашната ми е с харман и си има осезаема разлика. Ако обичаш да си слушаш силно музика в колата и държиш на някакво качество Хармана ти е задълже.
Другото, което е важно според мен е да е с голямата навигация и кенон/лед фаровете.
А като глезотия, която е доста хубаво да я има е хед ъп дисплей а.
Дано съм бил полезен
- Satanism
- ентусиаст
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Покупка на F36 GranCoupe 430d/435xd
По повод на окачването, адаптивното окачване е страшен кеф.Може би най-добрата екстра. КОлкото до спортния автомат, аз си мисля, че е абсолютно излишен. Кутията, така и така, няма разлика.
- ionov
- младши ентусиаст
- Мнения: 450
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M340i X Drive
- Мечтае да кара: M ки
Re: Покупка на F36 GranCoupe 430d/435xd
Satanism написа:По повод на окачването, адаптивното окачване е страшен кеф.Може би най-добрата екстра. КОлкото до спортния автомат, аз си мисля, че е абсолютно излишен. Кутията, така и така, няма разлика.
А, има малко разлика в кутията. Едната е чисто визуална, джойстика е по-готин при спортната, другата са перата на волана и 3тата доколкото знам, спортната е няколко милисекунди по-бърза
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Покупка на F36 GranCoupe 430d/435xd
Може да кодираш обикновената за спортна, хардуерно мисля, че нямат никаква разлика.ionov написа:Satanism написа:По повод на окачването, адаптивното окачване е страшен кеф.Може би най-добрата екстра. КОлкото до спортния автомат, аз си мисля, че е абсолютно излишен. Кутията, така и така, няма разлика.
А, има малко разлика в кутията. Едната е чисто визуална, джойстика е по-готин при спортната, другата са перата на волана и 3тата доколкото знам, спортната е няколко милисекунди по-бърза
Sent from my iPhone using Tapatalk
- ineedmoney
- младши ентусиаст
- Мнения: 786
- Регистриран на: 16.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на фотосинтеза
Re: Покупка на F36 GranCoupe 430d/435xd
ionov написа:Satanism написа:По повод на окачването, адаптивното окачване е страшен кеф.Може би най-добрата екстра. КОлкото до спортния автомат, аз си мисля, че е абсолютно излишен. Кутията, така и така, няма разлика.
А, има малко разлика в кутията. Едната е чисто визуална, джойстика е по-готин при спортната, другата са перата на волана и 3тата доколкото знам, спортната е няколко милисекунди по-бърза
фактът, че ценовата разлика на двете кутии е 200 евро според мен отговаря изцяло на пазарната цена за две пласмаски за волана и малко по-различен джойстик с по голямо Р копче.
А иначе според БМВ и публикуваните технически данни, няма разлика в ускоренито.
- Satanism
- ентусиаст
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Покупка на F36 GranCoupe 430d/435xd
Няма разлика.Разликата е в Спорт+ сетингите, които само се бъзикат с програмите за стабилност и перата.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
- Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.
Re: Покупка на F36 GranCoupe 430d/435xd
Колега, ето ти я темата viewtopic.php?f=162&t=403287&start=30 и точно на тая 3-та страница така обширно съм коментирал раликата между екса точно при 3.0д и 3.5д. Прочети всичкото ако искаш, че не ми се пише пак толкова, но общо казано екса си има предимствата в различна от суха настилка, издърпва бързо след старта, но от 100 нагоре осезаемо губи заради загубите при разпределянето на мощността върху всички колела.
Иначе спортния автомат си е излишен си прав, че тия пера в този дизел вече стоят по-скоро за свидетел, с тях нито ще сменяш по-бързо, нито ще имаш онзи кеф от тая смяна на бензинов мотор. Просто вече автомата с 8 предавки доста бързо сменя. Музиката има смисъл ако искаш да свири наистина добре, иначе и оная си се чува не зле. Окачването е нормално да ти се струва зле на кофти път, първо е малка колата и второ все пак неговата цел е да те държи по-добре за завоите. Аз не бих избрал старндартното.
П.п: Намери си кола с шито табло, разликата тук вече е осезаема заради скапаните материали във Ф30. Колегата с колата от линка беше точно с такова.
Иначе спортния автомат си е излишен си прав, че тия пера в този дизел вече стоят по-скоро за свидетел, с тях нито ще сменяш по-бързо, нито ще имаш онзи кеф от тая смяна на бензинов мотор. Просто вече автомата с 8 предавки доста бързо сменя. Музиката има смисъл ако искаш да свири наистина добре, иначе и оная си се чува не зле. Окачването е нормално да ти се струва зле на кофти път, първо е малка колата и второ все пак неговата цел е да те държи по-добре за завоите. Аз не бих избрал старндартното.
П.п: Намери си кола с шито табло, разликата тук вече е осезаема заради скапаните материали във Ф30. Колегата с колата от линка беше точно с такова.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
- cww
- Д-р Хаос
- Мнения: 1245
- Регистриран на: 26.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само шестцилиндрови БМВ-та :)
Покупка на F36 GranCoupe 430d/435xd
Абсолютно подкрепям. Коженото табло променя цялото вътрешно излъчване и създава усещане...айде за лукс може би ще прозвучи малко пресилено, но определено към много по-добро. Няма паралел с използваната гума ли е, пластмаса ли и аз не знам, при стандартните табла.
И въобще, F3X без екстри е пълен кенеф. То кое ли БМВ не е, когато е голичко, но сякаш тук лично аз го усещам много отчетливо.
Sent from my iPhone using Tapatalk
И въобще, F3X без екстри е пълен кенеф. То кое ли БМВ не е, когато е голичко, но сякаш тук лично аз го усещам много отчетливо.
Sent from my iPhone using Tapatalk
NOTHING IS GAINED WITHOUT SACRIFICES AND FREEDOM WITHOUT BLOOD
- ineedmoney
- младши ентусиаст
- Мнения: 786
- Регистриран на: 16.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на фотосинтеза
Re: Покупка на F36 GranCoupe 430d/435xd
Маверик, четох я темата преди да отворя новата. Мнението ти наистина е много изчерпателно, мерси. Но имах и много други въпроси.
Много благодаря че ми обърнахте внимание за таблото. Сега ретроспективно като помисля, наистина кожената облицовка прави балкан разлика в усещането. Значително по уютно (луксозно не е защото това не е лукс кола) ми беше в тази с кожата.
И сега поредния малоумен въпрос, но някой може ли да ми обясни това ли е копче какво е. Има го само в коли с адаптивното окачване. Другите със М-спортното окачване и серийното го нямат.
Много благодаря че ми обърнахте внимание за таблото. Сега ретроспективно като помисля, наистина кожената облицовка прави балкан разлика в усещането. Значително по уютно (луксозно не е защото това не е лукс кола) ми беше в тази с кожата.
И сега поредния малоумен въпрос, но някой може ли да ми обясни това ли е копче какво е. Има го само в коли с адаптивното окачване. Другите със М-спортното окачване и серийното го нямат.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- cww
- Д-р Хаос
- Мнения: 1245
- Регистриран на: 26.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само шестцилиндрови БМВ-та :)
Re: Покупка на F36 GranCoupe 430d/435xd
Камерите в страничните брони. Няма връзка с окачването.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
NOTHING IS GAINED WITHOUT SACRIFICES AND FREEDOM WITHOUT BLOOD
Re: Покупка на F36 GranCoupe 430d/435xd
Дали 30 или 35d аз бих взел което ми изпадне по-изгодно, като екстри, състояние, цена ...
Относно планките на волана, кутията е страхотна, но не се лишавай, страшен кеф са.
Аз обичам в града, на спорт+, да превключвам от волана.
Газ и превключвам на 4 - 5К rpm, за да се радвам на ускорението, без да се засилвам много в града, щот кутията ще превключи на 6+К rpm.
Или пък да върна предавки надолу през волана.
Да, може и през лоста същото, но на волана e по-кеф.
И на края, за 50 евро що не си конфигурираш Г20, с дилърските отстъпки ще направиш добра конфигурация.
Относно планките на волана, кутията е страхотна, но не се лишавай, страшен кеф са.
Аз обичам в града, на спорт+, да превключвам от волана.
Газ и превключвам на 4 - 5К rpm, за да се радвам на ускорението, без да се засилвам много в града, щот кутията ще превключи на 6+К rpm.
Или пък да върна предавки надолу през волана.
Да, може и през лоста същото, но на волана e по-кеф.
И на края, за 50 евро що не си конфигурираш Г20, с дилърските отстъпки ще направиш добра конфигурация.
- ineedmoney
- младши ентусиаст
- Мнения: 786
- Регистриран на: 16.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на фотосинтеза
Re: Покупка на F36 GranCoupe 430d/435xd
щото искам някакво купе а двойката ми е малка. 6-цата все още ми е много скъпа, а и от към функционалност багажника на 4-ката ми е идеален към момента. Иначе трябва да взимам тоуринг, а не искам.
Re: Покупка на F36 GranCoupe 430d/435xd
@ineedmoney
Имам наблюдения над всички степени на узвочение при БМВ включително Харман-а и Банг-а.
Harman Kardon - a e много над предходните степени на звук в БМВ . Разликата е сериозна . Ако ти е важна музиката в колата те съветвам да търсиш такава кола.
Базовото узвочени е срамно зле като за " луксозна" марка.
Ако не живееш някъде по чукари не се набивай на X-drive.
Имам наблюдения над всички степени на узвочение при БМВ включително Харман-а и Банг-а.
Harman Kardon - a e много над предходните степени на звук в БМВ . Разликата е сериозна . Ако ти е важна музиката в колата те съветвам да търсиш такава кола.
Базовото узвочени е срамно зле като за " луксозна" марка.
Ако не живееш някъде по чукари не се набивай на X-drive.
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10430
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Покупка на F36 GranCoupe 430d/435xd
Х-драйв променя изцяло поведението на колата, няма много общо с типичното БМВ поведение. Като гледам, че вече 80% (и повече) от новите коли се продават с него направо се отчайвам какво ще карам след време...
Never mistake motion for action...
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани