Съвети и въпроси относно избор на F3х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Благодаря ви, колеги!
И аз не съм спец, в момента карам е92, която е генерации преди разглежданите Ф30. Но съдейки по информацията от БМВ, M-Perf окачването е 20мм по-ниско от стандартното, не се споменава дали xDrive оказва значение. Иначе сте прави - има логика да е по-високо (както е 2017г Куатрото на приятели).
Брат ми кара 435i xDrive и е доста ниска колата, определено по-ниска от моята е92 с M-Sport окачване.
Също така прикачвам и линк към обява на Ф30 M-Perf кола, визуално изглежда доста ниска.
https://suchen.mobile.de/auto-inserat/b ... n=parkItem
И аз не съм спец, в момента карам е92, която е генерации преди разглежданите Ф30. Но съдейки по информацията от БМВ, M-Perf окачването е 20мм по-ниско от стандартното, не се споменава дали xDrive оказва значение. Иначе сте прави - има логика да е по-високо (както е 2017г Куатрото на приятели).
Брат ми кара 435i xDrive и е доста ниска колата, определено по-ниска от моята е92 с M-Sport окачване.
Също така прикачвам и линк към обява на Ф30 M-Perf кола, визуално изглежда доста ниска.
https://suchen.mobile.de/auto-inserat/b ... n=parkItem
- cww
- Д-р Хаос
- Мнения: 1244
- Регистриран на: 26.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само шестцилиндрови БМВ-та :)
Съвети и въпроси относно избор на F3х
Тази кола има М-перформънс елементи - добавки, лип, прагове и прочие, а окачването е Айбах (поне така пише в обявата, дали са само пружини или цяло окачване, само те си знаят), което не знам доколко има общо с М-техник такова. Колата определено е ниска.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
NOTHING IS GAINED WITHOUT SACRIFICES AND FREEDOM WITHOUT BLOOD
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
То Айбах имат само щанги и пружини.
И аз обмислям един Айбах Про Кит пружини, че съм със стандартно и има много боди рол. Като лодка е направо. Но още се чудя, че пък в града си ми е много яко и меко..
А и не искам да я правя много ниска. Ще я видя как ще застане с 18-ките.
Май, май съм си за въздух аз, нямам угодия...
И аз обмислям един Айбах Про Кит пружини, че съм със стандартно и има много боди рол. Като лодка е направо. Но още се чудя, че пък в града си ми е много яко и меко..
А и не искам да я правя много ниска. Ще я видя как ще застане с 18-ките.
Май, май съм си за въздух аз, нямам угодия...
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- toncho83
- младши ентусиаст
- Мнения: 582
- Регистриран на: 25.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: и БМВ кара
- Мечтае да кара: по А-8
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Seeyan написа:Благодаря ви, колеги!
И аз не съм спец, в момента карам е92, която е генерации преди разглежданите Ф30. Но съдейки по информацията от БМВ, M-Perf окачването е 20мм по-ниско от стандартното, не се споменава дали xDrive оказва значение. Иначе сте прави - има логика да е по-високо (както е 2017г Куатрото на приятели).
Брат ми кара 435i xDrive и е доста ниска колата, определено по-ниска от моята е92 с M-Sport окачване.
Също така прикачвам и линк към обява на Ф30 M-Perf кола, визуално изглежда доста ниска.
https://suchen.mobile.de/auto-inserat/b ... n=parkItem
Много е ниска за Бг-пътища.Иска много пазене и каране с постоянно внимание.Нзм как въобще ще може да опазиш тая добавка на бронята отпред..или трябва да караш само по проверен път.Бонуса на такава ниска кола е че учи на търпение...
С м-спорт бях, което е 10 по-ниско от нормалното и корите хрупат на неравности, наклон и дупки.Отделно, че бронята задира и на най-ниските бордюри.
Иначе, колата изглежда супер свежа.На мен ми липсва едно лед-табло за да изглежда завършен интериора отвътре..
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
toncho83 написа:Много е ниска за Бг-пътища.Иска много пазене и каране с постоянно внимание.Нзм как въобще ще може да опазиш тая добавка на бронята отпред..или трябва да караш само по проверен път.Бонуса на такава ниска кола е че учи на търпение...
С м-спорт бях, което е 10 по-ниско от нормалното и корите хрупат на неравности, наклон и дупки.Отделно, че бронята задира и на най-ниските бордюри.
Иначе, колата изглежда супер свежа.На мен ми липсва едно лед-табло за да изглежда завършен интериора отвътре..
Да, тази конкретно изглежда много ниска, но в mobile.de е пълно с много F30 328 xDrive, които визуално изглеждат без клиренс между гумите и калниците... Затова се зачудих дали това някой го е карал из БГ (и до Бъндеришка поляна в Банско ).
А за ЛЕД таблото - това съм чувал, че може да се добави за доста прилична сума тук в БГ, някой има ли опит?
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Seeyan написа:toncho83 написа:Много е ниска за Бг-пътища.Иска много пазене и каране с постоянно внимание.Нзм как въобще ще може да опазиш тая добавка на бронята отпред..или трябва да караш само по проверен път.Бонуса на такава ниска кола е че учи на търпение...
С м-спорт бях, което е 10 по-ниско от нормалното и корите хрупат на неравности, наклон и дупки.Отделно, че бронята задира и на най-ниските бордюри.
Иначе, колата изглежда супер свежа.На мен ми липсва едно лед-табло за да изглежда завършен интериора отвътре..
Да, тази конкретно изглежда много ниска, но в mobile.de е пълно с много F30 328 xDrive, които визуално изглеждат без клиренс между гумите и калниците... Затова се зачудих дали това някой го е карал из БГ (и до Бъндеришка поляна в Банско ).
А за ЛЕД таблото - това съм чувал, че може да се добави за доста прилична сума тук в БГ, някой има ли опит?
Да, възможно е да се добави, мисля, че е към 2к лева, ако това ти се струва "доста прилична сума"
- toncho83
- младши ентусиаст
- Мнения: 582
- Регистриран на: 25.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: и БМВ кара
- Мечтае да кара: по А-8
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Освен цената на таблото и кодиране мисля, че ще трябва и допълнителна комутация. Разглобвал съм и двата вида (нарисуван циферблат и лед) и мисля, че на леда имаше и оптичен сигнал.
За подмяна на лед от преди и лед след фейса става на 100%
За подмяна на лед от преди и лед след фейса става на 100%
- cww
- Д-р Хаос
- Мнения: 1244
- Регистриран на: 26.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само шестцилиндрови БМВ-та :)
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Затова - адаптивно М шаси и според настроението си караш, без да жертваш височината и на всяка гърбица да скубеш коси как ще минеш.
На Спорт колата става по-зле и от картинг, на Тракия ще ти изпадат пломбите, но пък не помръдва. Според мен това е оптималния вариант.
На Спорт колата става по-зле и от картинг, на Тракия ще ти изпадат пломбите, но пък не помръдва. Според мен това е оптималния вариант.
NOTHING IS GAINED WITHOUT SACRIFICES AND FREEDOM WITHOUT BLOOD
- frenchi03
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 78
- Регистриран на: 21.03.2015
- Местоположение: France
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw F30 340i
- Мечтае да кара: GT3
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Здравейте колеги,аз имам 340i с HR Super Sport пружини на М окачване и е доста ниска за Бг си е направо на лимита на практичното.На магистрала е като картинг
- toncho83
- младши ентусиаст
- Мнения: 582
- Регистриран на: 25.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: и БМВ кара
- Мечтае да кара: по А-8
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
frenchi03 написа:Здравейте колеги,аз имам 340i с HR Super Sport пружини на М окачване и е доста ниска за Бг си е направо на лимита на практичното.На магистрала е като картинг
Ако имахме пътища бих карал само с такова окачване..Прибирал съм такова нещо от Германия.Не мога да си вкарам кутрето м/у гумата и калника, а от предната броня до земята няма и 2 пръста Няма такова удоволствие.Колата е буквално залепена за пътя и чувстваш , че си "in charge" дори на 200км/ч и в завои по магистралата....Такова усещане не може да се докара с "adaptive drive"
Като минус (освен возията по кофти пътища) е да ти излезе някакво животно- заек, лисица и т.н.Просто бронята става мазало, но ако има къде да кривнеш, дори и с висока скорост...просто няма такова директно управление
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Колеги може ли информация за тези две коли? След седмица ще ги гледам, като изключим разликата в двигателите колня към фейсовата. За жалост нямам ВИН.
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=abghku
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=abghku
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=abghku
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=abghku
- frenchi03
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 78
- Регистриран на: 21.03.2015
- Местоположение: France
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw F30 340i
- Мечтае да кара: GT3
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
roky_08 написа:Колеги може ли информация за тези две коли? След седмица ще ги гледам, като изключим разликата в двигателите колня към фейсовата. За жалост нямам ВИН.
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=abghku
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=abghku
Бензиновата на 90% е UK с обърнат волан...VIN табелката е на пасажерската врата
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
frenchi03 написа:roky_08 написа:Колеги може ли информация за тези две коли? След седмица ще ги гледам, като изключим разликата в двигателите колня към фейсовата. За жалост нямам ВИН.
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=abghku
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=abghku
Бензиновата на 90% е UK с обърнат волан...VIN табелката е на пасажерската врата
Не мислех, че се занимават с ф30ки да обръщат.... тъкмо и се бях навил понеже е с много екстри. Не ми вдигат на телефона от обявата да поискам ВИН. Дизеловата е доста хубава, говорих със собственика- читав звучеше.. След седмица ще кажа какво е станало.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
frenchi03 написа:roky_08 написа:Колеги може ли информация за тези две коли? След седмица ще ги гледам, като изключим разликата в двигателите колня към фейсовата. За жалост нямам ВИН.
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=abghku
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=abghku
Бензиновата на 90% е UK с обърнат волан...VIN табелката е на пасажерската врата
Не е ли още рано да ги въртят тия?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани