Съвети и въпроси относно избор на F3х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
От моя опит пробегът е по-малко важен от експлоатацията и поддръжката на колата.
Няколко пъти съм купувал автомобил на 200 или над 200 х км, но от първи/втори собственик с история и никога не съм съжалявал.
Купувал съм и “перфектна е39 на 110х км”, с която имаше бая филми докато се вкара в ред. Добре, че М52 моторите са “от стария мат’рял”, защото предният собственик явно беше решил, че няма нужда да сменя масло след като ше продава колата в следващите 50-ина хил км или докато масленият филтър се разпадне...
Хората съпоставят цените на колите на база пробег и екстри, което в БГ е доста подвеждащо заради подводните камъни, заложени от някои търговци.
На всеки му се иска да кара кола на 100 х км на цена като на кола на 300 х км.
Няколко пъти съм купувал автомобил на 200 или над 200 х км, но от първи/втори собственик с история и никога не съм съжалявал.
Купувал съм и “перфектна е39 на 110х км”, с която имаше бая филми докато се вкара в ред. Добре, че М52 моторите са “от стария мат’рял”, защото предният собственик явно беше решил, че няма нужда да сменя масло след като ше продава колата в следващите 50-ина хил км или докато масленият филтър се разпадне...
Хората съпоставят цените на колите на база пробег и екстри, което в БГ е доста подвеждащо заради подводните камъни, заложени от някои търговци.
На всеки му се иска да кара кола на 100 х км на цена като на кола на 300 х км.
- Airdust
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: F32 420XD
- Мечтае да кара: Тротинетка Lime
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Indiana написа:От моя опит пробегът е по-малко важен от експлоатацията и поддръжката на колата.
Няколко пъти съм купувал автомобил на 200 или над 200 х км, но от първи/втори собственик с история и никога не съм съжалявал.
Купувал съм и “перфектна е39 на 110х км”, с която имаше бая филми докато се вкара в ред. Добре, че М52 моторите са “от стария мат’рял”, защото предният собственик явно беше решил, че няма нужда да сменя масло след като ше продава колата в следващите 50-ина хил км или докато масленият филтър се разпадне...
Хората съпоставят цените на колите на база пробег и екстри, което в БГ е доста подвеждащо заради подводните камъни, заложени от някои търговци.
На всеки му се иска да кара кола на 100 х км на цена като на кола на 300 х км.
Хем си прав, хем не си
Според мен, има огромна разлика да купиш кола на 100х км. И някоя на 250 - 300х. Км.
ФАКТ е, че поддръжката си оказва влияние, но и годините, стареенето, амортизацията също имат голямо значение. Казвам го от личен опит, не щот съм чел по форумите
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
- Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Перфектната Е39-ка на 110 хил. сигурно ли беше, че е била на толкова? Защото ако не, тогава няма какво да говорим. А на 200-300 хил. някой да е "пуснал колата по течението" е много по-вероятно отколкото да я пусне по него още на 50-60 хил. и да не сменя масло като на 110 вече е за боклука.
И като цяло дори да си прав и да е било така, да речем нещата по мотора, че ще тръгнеш да и правиш и са известни, ако трябва на стара кола и цял мотор ще смениш, ама от тия по-новите коли с голям пробег като почнат да думкат по една камара модулчета и свят ще ти се завие първо докато ги откриеш и второ докато ги оправиш. Не е случайно, че седмиците супер бързо сриват цена, всяка една технология при нова кола когато стане стара и започва да става минус в очите на повечето купувачи. Даже при двигатели 3.0д и 3.5д е пълно с хора, които предпочитат първия заради липсата на една турбина и някои други неща.
И като цяло дори да си прав и да е било така, да речем нещата по мотора, че ще тръгнеш да и правиш и са известни, ако трябва на стара кола и цял мотор ще смениш, ама от тия по-новите коли с голям пробег като почнат да думкат по една камара модулчета и свят ще ти се завие първо докато ги откриеш и второ докато ги оправиш. Не е случайно, че седмиците супер бързо сриват цена, всяка една технология при нова кола когато стане стара и започва да става минус в очите на повечето купувачи. Даже при двигатели 3.0д и 3.5д е пълно с хора, които предпочитат първия заради липсата на една турбина и някои други неща.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Пичове, не казвам, че кола на 300к км е по-добре от кола на 100к км, просто вманиачени в тоя пробег, масово хората пренебрегват останалите фактори като история и състояние, а дали е на 210к или на 170к едва ли е кой знае каква разлика ако са врътнати по аутобаните за 6 месеца.
Относно 39-ката от моя пример - естествено, че не беше на 110к и това се опитвам да кажа - нямах информация за история (имаше уж някаква книжка, ама от ония, дето май сами си ги пишеха по автокъщите) и се подлъгах по километража, привидно доброто състояние и цената. Както беше казал веднъж един продавач на коли по телевизията - Българинът сам иска да бъде излъган в километража
Та моето правило е: кола без пълна доказуема история не гледам, по възможност от първи собственик. Това се отразява на цената, но за мен си струва повече от неясен по-малък пробег.
Относно 39-ката от моя пример - естествено, че не беше на 110к и това се опитвам да кажа - нямах информация за история (имаше уж някаква книжка, ама от ония, дето май сами си ги пишеха по автокъщите) и се подлъгах по километража, привидно доброто състояние и цената. Както беше казал веднъж един продавач на коли по телевизията - Българинът сам иска да бъде излъган в километража
Та моето правило е: кола без пълна доказуема история не гледам, по възможност от първи собственик. Това се отразява на цената, но за мен си струва повече от неясен по-малък пробег.
- Airdust
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: F32 420XD
- Мечтае да кара: Тротинетка Lime
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Indiana написа:.....
Та моето правило е: кола без пълна доказуема история не гледам, по възможност от първи собственик. Това се отразява на цената, но за мен си струва повече от неясен по-малък пробег.
Ето тук си си отговорил сам, хубаво евтино - НЕМА . Ако да речем дадена кола е на пазарна цена 20к лв. и е на "123 000км" и друга, която е на реални 100 000км, то тя ще е поне с едни 20% по-скъпа , ама хората не го разбират това, купуват бараката и после реват ,че са купили БМВ за 20 бона и било кенеф...
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
- Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
То това не важи само за БМВ. Имам наблюдения и то доста преки над Опели, абсолютно същата работа е. Същите циркове с километрите, с поддръжката преди това, с първия собственик, една Инсигния от Италия се гледаше преди време, като отвориш капачката и по вала се виждат нагари и т.н.
Хубавият Опел чакай някой да ти го даде евтино, а масовия купувач на Опел в България си е решил, че това са коли, които трябва да струват без пари и се почва едно реване после какви боклуци били. Предполагам същото се отнася и за много други марки.
Ф30-ките сега вече като са захапани от новия модел и ще има едно леко падане на цената, но нищо кой знае колко фрапиращо. Обаче ще има хора, които ще искат да си купят евтино такава кола защото тя вече докосна 20 бона и съответно ще има хора желаещи да изкарат някой лев от такива мераклии. Пазарът абсолютно винаги се определя по желанията на купувачите, а не обратното. Пълно е с хубави коли по Европа и не само, но кой джамбаз да ги купи след като знае, че тука ще му стоят?
Давам един съвсем пресен пример относно лъгането. Продадох набързо едно 730д Ф01, което взех през бартер и трябваше да ми излезе около 23 продажбата. Пуснах го на 27 500 като горе-долу 25 вървеше модела, имаше и за по-малко естествено. Километражът му бе 291 и аз реших, че тая цифра автоматично ще откаже половината, че и отгоре купувачи и си я врътнах набързо на вълшенбите 172 ли бяха, не ми се изнагляваше за 140 както са масово колите. Колата се продаде бързо като свалих цената(никой не звънеше на тая две седмици) на 23 300, буквално за 2 дни като се скъсаха да звънят, имаше агенти, които обаче и за 20 я искаха по телефона. Дори щях да и взема повече от желаните от мен 23 и получените 22 500, но бързах. Хубава 730-ка според мен в някакво нереално добро състояние трябваше да струва 25-27 след пазарлъците. Тая имаше леки кусури, но не беше баш тотален гроб.
Мой познат взе страхотно Ф01 от Германия с пълна сервизна история и то 740д пак с много екстри, но по-запазено и е на реални 280 ли 290 ли. По принцип той продава коли и винаги им връща километражите. С тая не го направи. Голяма грешка. Реши си, че някой ще оцени пълната сервизна история до последния километър като накрая са сменени и веригите, обслужването мисля беше на някакво колосална сума от 6-7 евро. Тоест колата е в топ състояние, грам не пропушва, върви, не гори много, екстри, светла кожа вътре, абе чук. Пусна я на 29 и 5 месеца никой не звъни, върна я на 32 и пак. Дойде и ме пита как продадох моята от раз. Обясних му и му казах, че тая сервизна история освен човек от форума, който търси 740д няма кой да му я оцени и е сгафил много с тия реални километри защото БГ купувач разглежда 7-ците, вижда масово как са на по 140-180 хил. като ЗНАЕ, че това не са реални километри, но накрая пак се нахаква на тая с върнатия километраж само и единствено заради първоначалната инвестиция без да осмисля, че после е по-важно какво ще стане. Включително и тия, които дойдоха да я купуват от мен питаха колко са реалните, казах им не знам, понеже предния ден дойде един образ сигурно е от форума и съдейки как искаше на най-ниската цена да намери кола без никаква външна забележка на тия години ме пита колко са реалните, казах му 292 и тогава вече се оказа, че търсел чисто нова(най-общо казано, че стана и без това дълго)кола на 8 години, ама не била тая. Аз му казах, че тогава трябва да погледне колите в диапазона над 30 000 лева със сигурност, той се съгласи с мен и си тръгна по пътя. Преди дни беше продал Е60-ка за 14. Как продаваш Е60-ка за 14(значи е била много добра)а после искаш Ф01 от най-ниския ценови диапазон(даже беше най-ниската накрая)и искаш да изглежда като чисто нова?
Бях полудял след това да купувам едно Е90 фейс 330д ръчка, синьо като единствения му кусур беше, че няма ксенон. Единственият по обява де и съмнителната цена от 14 200. Питах го 45 пъти какво и има на колата и че като ида ще го видя, а той се кълне, че нищо. Свали ми дори на 13 500 по телефона и щеше да я даде за макс 13 съдейки, че се продаваше бая време и си бил купил друга кола и тая не му трябва. Понеже беше от Стара Загора и една неделя бях там, тъкмо да набирам номера му(дни преди да звънна в крайна сметка)и просто спрях защото реших, че на тая цена нещо фрапиращо ще има. След няколко дни като говорихме реших, че отивам да я видя защото ми е на 35 км. и ще гледам и едно кино. Уговорихме се за 7 часа на едно ОМВ и това бе в 2 на обяд. Той обаче по неразбираеми причини след това ме блокирал и звъня и заето, звъня и заето, звъня от друг телефон свободно, ама не вдига. Върза ми тенекия и такова нещо не ми се бе случвало реших, че е за хубаво. На другият ден виждам колата в Казанлък и на един светофар питам тоя вчера ли я е купил и той ми се хили как аз ли съм щял да ходя да я гледам. Значи онзи калъф явно е знаел за интереса на тоя и е имал уж цена от мен за ориентир от 13 500 като е разчитал, че ще вземе поне 13. Звъннал е на тоя и му е казал, че ще днес щя ходя да я гледам и онзи му е броил 14 защото на светофара това успях да разбера. Да беше звънна кретена да ми каже, че колата е продадена за повече пари, а не да се крие като мишок, дано чете форума педалчето смотано. Обаче голям кеф ми стана като разбрах, че колата на тая цена се оказа...обръщан десняк. Масово в Англия са без ксенони и на рефлектори, кето за Е90 е ужас визуално и трудно се преправя поне за фейса, който иначе има страхотен фар с новите мигачи и лупите. Купувачът едва ли е разбрал, но то по рама си излиза. Та относно хубавото и евтиното има безрой истории, чакаме сега и с Ф30-ките така да стане както казах.
Хубавият Опел чакай някой да ти го даде евтино, а масовия купувач на Опел в България си е решил, че това са коли, които трябва да струват без пари и се почва едно реване после какви боклуци били. Предполагам същото се отнася и за много други марки.
Ф30-ките сега вече като са захапани от новия модел и ще има едно леко падане на цената, но нищо кой знае колко фрапиращо. Обаче ще има хора, които ще искат да си купят евтино такава кола защото тя вече докосна 20 бона и съответно ще има хора желаещи да изкарат някой лев от такива мераклии. Пазарът абсолютно винаги се определя по желанията на купувачите, а не обратното. Пълно е с хубави коли по Европа и не само, но кой джамбаз да ги купи след като знае, че тука ще му стоят?
Давам един съвсем пресен пример относно лъгането. Продадох набързо едно 730д Ф01, което взех през бартер и трябваше да ми излезе около 23 продажбата. Пуснах го на 27 500 като горе-долу 25 вървеше модела, имаше и за по-малко естествено. Километражът му бе 291 и аз реших, че тая цифра автоматично ще откаже половината, че и отгоре купувачи и си я врътнах набързо на вълшенбите 172 ли бяха, не ми се изнагляваше за 140 както са масово колите. Колата се продаде бързо като свалих цената(никой не звънеше на тая две седмици) на 23 300, буквално за 2 дни като се скъсаха да звънят, имаше агенти, които обаче и за 20 я искаха по телефона. Дори щях да и взема повече от желаните от мен 23 и получените 22 500, но бързах. Хубава 730-ка според мен в някакво нереално добро състояние трябваше да струва 25-27 след пазарлъците. Тая имаше леки кусури, но не беше баш тотален гроб.
Мой познат взе страхотно Ф01 от Германия с пълна сервизна история и то 740д пак с много екстри, но по-запазено и е на реални 280 ли 290 ли. По принцип той продава коли и винаги им връща километражите. С тая не го направи. Голяма грешка. Реши си, че някой ще оцени пълната сервизна история до последния километър като накрая са сменени и веригите, обслужването мисля беше на някакво колосална сума от 6-7 евро. Тоест колата е в топ състояние, грам не пропушва, върви, не гори много, екстри, светла кожа вътре, абе чук. Пусна я на 29 и 5 месеца никой не звъни, върна я на 32 и пак. Дойде и ме пита как продадох моята от раз. Обясних му и му казах, че тая сервизна история освен човек от форума, който търси 740д няма кой да му я оцени и е сгафил много с тия реални километри защото БГ купувач разглежда 7-ците, вижда масово как са на по 140-180 хил. като ЗНАЕ, че това не са реални километри, но накрая пак се нахаква на тая с върнатия километраж само и единствено заради първоначалната инвестиция без да осмисля, че после е по-важно какво ще стане. Включително и тия, които дойдоха да я купуват от мен питаха колко са реалните, казах им не знам, понеже предния ден дойде един образ сигурно е от форума и съдейки как искаше на най-ниската цена да намери кола без никаква външна забележка на тия години ме пита колко са реалните, казах му 292 и тогава вече се оказа, че търсел чисто нова(най-общо казано, че стана и без това дълго)кола на 8 години, ама не била тая. Аз му казах, че тогава трябва да погледне колите в диапазона над 30 000 лева със сигурност, той се съгласи с мен и си тръгна по пътя. Преди дни беше продал Е60-ка за 14. Как продаваш Е60-ка за 14(значи е била много добра)а после искаш Ф01 от най-ниския ценови диапазон(даже беше най-ниската накрая)и искаш да изглежда като чисто нова?
Бях полудял след това да купувам едно Е90 фейс 330д ръчка, синьо като единствения му кусур беше, че няма ксенон. Единственият по обява де и съмнителната цена от 14 200. Питах го 45 пъти какво и има на колата и че като ида ще го видя, а той се кълне, че нищо. Свали ми дори на 13 500 по телефона и щеше да я даде за макс 13 съдейки, че се продаваше бая време и си бил купил друга кола и тая не му трябва. Понеже беше от Стара Загора и една неделя бях там, тъкмо да набирам номера му(дни преди да звънна в крайна сметка)и просто спрях защото реших, че на тая цена нещо фрапиращо ще има. След няколко дни като говорихме реших, че отивам да я видя защото ми е на 35 км. и ще гледам и едно кино. Уговорихме се за 7 часа на едно ОМВ и това бе в 2 на обяд. Той обаче по неразбираеми причини след това ме блокирал и звъня и заето, звъня и заето, звъня от друг телефон свободно, ама не вдига. Върза ми тенекия и такова нещо не ми се бе случвало реших, че е за хубаво. На другият ден виждам колата в Казанлък и на един светофар питам тоя вчера ли я е купил и той ми се хили как аз ли съм щял да ходя да я гледам. Значи онзи калъф явно е знаел за интереса на тоя и е имал уж цена от мен за ориентир от 13 500 като е разчитал, че ще вземе поне 13. Звъннал е на тоя и му е казал, че ще днес щя ходя да я гледам и онзи му е броил 14 защото на светофара това успях да разбера. Да беше звънна кретена да ми каже, че колата е продадена за повече пари, а не да се крие като мишок, дано чете форума педалчето смотано. Обаче голям кеф ми стана като разбрах, че колата на тая цена се оказа...обръщан десняк. Масово в Англия са без ксенони и на рефлектори, кето за Е90 е ужас визуално и трудно се преправя поне за фейса, който иначе има страхотен фар с новите мигачи и лупите. Купувачът едва ли е разбрал, но то по рама си излиза. Та относно хубавото и евтиното има безрой истории, чакаме сега и с Ф30-ките така да стане както казах.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
- ionov
- младши ентусиаст
- Мнения: 450
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M340i X Drive
- Мечтае да кара: M ки
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Вярно е, просто в повечето случаи евтиното излиза скъпо но в БГ пазара е такъв, че хората просто искат да бъдат излъгани и в това съм се убеждавал многократно...
Иначе по темата, какво ще кажете за тази кола https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=cd89k6
Гледах я, колата няма забележки, като нова е. Мисля, че и цената е реална според годините, есктрите и състоянието.
Иначе по темата, какво ще кажете за тази кола https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=cd89k6
Гледах я, колата няма забележки, като нова е. Мисля, че и цената е реална според годините, есктрите и състоянието.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
- Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Нещата, които не ми харесват като изключим това, че не е поне 30-ка, но да речем, че искаш 20-ка, та само джантите не ми харесват. Иначе пакетче, ледче, спортен автомат, алкантара, което с тия нови фалшиви кожи си е топ екстра. Продава се и от дилър, та сигурно всичко ще е ок или поне ще може да се провери. Не знам доколко ти е нужен тоя екс в 20-ка.
Иначе като кола си изглежда кола.
Иначе като кола си изглежда кола.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
- ionov
- младши ентусиаст
- Мнения: 450
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M340i X Drive
- Мечтае да кара: M ки
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Е и аз много искам 30 ка но еквивалента на тази в 30 ка вариант е 60+ ...
Х а на мен не ми е нужен ама сега, като го има...
Х а на мен не ми е нужен ама сега, като го има...
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Тез ма убиха:
https://www.mobile.bg/11562861269268170
И последната снимка от тази обява:
https://www.mobile.bg/11561149467151459
https://www.mobile.bg/11562861269268170
И последната снимка от тази обява:
https://www.mobile.bg/11561149467151459
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- R1d3r
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 194
- Регистриран на: 12.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F30 335i
- Мечтае да кара: M3 F80
- Детайли за колата: ex:E46 325, E46 330i LCI, E92 330d, E90 330d LCI
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Bexim написа:Тез ма убиха:
https://www.mobile.bg/11562861269268170
И последната снимка от тази обява:
https://www.mobile.bg/11561149467151459
И все пак колата е хубава.
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Няма спор, просто странно са си отбелязали авто гол.. Цветът много ме радва.
Иначе като видях колко държи оригиналното окачване на тези `коли` нямам нищо против да има нещо подменено и там, стига да е направена качествено, но имайки предвид, че е морга, то ясно, че всичко си е ОЕМ монтирано..
Иначе като видях колко държи оригиналното окачване на тези `коли` нямам нищо против да има нещо подменено и там, стига да е направена качествено, но имайки предвид, че е морга, то ясно, че всичко си е ОЕМ монтирано..
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- damian2112
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 85
- Регистриран на: 8.09.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '17 G31 530dx, '08 R56 Mini Cooper
- Мечтае да кара: V8
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Bexim написа:Тез ма убиха:
https://www.mobile.bg/11562861269268170
И последната снимка от тази обява:
https://www.mobile.bg/11561149467151459
Тази първата е salvage... http://mellercars.com/damage-files/km3t ... rd8tjv.pdf
- boris
- старши ентусиаст
- Мнения: 1906
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330i
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Екстра си е колата, и изпълнението е добро, и удара е никакъв, и км истински.
Като ги вида с тоя наклонен преден номер, еми купете една стойка за номера д''ба.
Като ги вида с тоя наклонен преден номер, еми купете една стойка за номера д''ба.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани